Läggerlifreak hat geschrieben:reg mi eyfach uff , ha fründlich gfrogt ebb die ebber kennt , nit ebb ebber sie oder mi will abemache...
kan y verstoh, aber du hättsch sötte wüsse, dass du mit em poste vo däm föteli einige ziemlig viel agriffsflächi bietisch. bisch glaub gnueg lang drbi zem wüsse, dass mir alli ein an dr waffle hän, oder? cool down und verzell vo däm obe
Oralapostel hat geschrieben:kan y verstoh, aber du hättsch sötte wüsse, dass du mit em poste vo däm föteli einige ziemlig viel agriffsflächi bietisch. bisch glaub gnueg lang drbi zem wüsse, dass mir alli ein an dr waffle hän, oder? cool down und verzell vo däm obe
merci , das hanni jetzt brucht ^^
git nit gross z'verzelle , usser dass-y das chic huere gärn wieder gseh wurd... das aber ohni jeglichi kontaktinfo ziemlig schwer isch...
Rony hat geschrieben:Basel ist ein bevölkertes Museum mit museumsreifer Bevölkerung.
Die nimmt sicher am erasmus-programm teil. Lütisch emol allne unis und fh a und frogsch umme, ob sie e härzigi russin hän. Ob sie dir uskunft gänn, isch en anderi froog. Muesch halt e chli vo herzschmerz rede und afange ummehüüle.
Mendez hat geschrieben:Die nimmt sicher am erasmus-programm teil. Lütisch emol allne unis und fh a und frogsch umme, ob sie e härzigi russin hän. Ob sie dir uskunft gänn, isch en anderi froog. Muesch halt e chli vo herzschmerz rede und afange ummehüüle.
Läggerlifreak hat geschrieben:hmm was isch s'erasmus programm?
btw merci vielmol fyr dr Hywies!!
Isch so ne ustusch-programm, chasch mol neume anderscht go studiere, es git denn europwyt partnerschuele. Mir hän jetzt zum byspiel e polnische student in dr klass.
Der Kapitalist ist nicht mehr der einsame Geizhals, der sich an den verbotenen Schatz klammert und ab und zu im stillen Kämmerlein hinter der fest verschlossenen Tür einen verstohlenen Blick darauf wirft, sondern ein Subjekt, welches das grundsätzliche Paradox akzeptiert, dass die einzige Art und Weise, den eigenen Schatz zu bewahren und zu vermehren, darun besteht, ihn auszugeben.
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Sad Mo S. hat geschrieben:was hat die für einen pickel an der nase?
Syphillis...
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Platini hat geschrieben:aso wenn ich der lâégg'erlifreaK wär, denn hätti aber
chame aber au zweidütig verstoo:
1. e dicke Hals bechunnt me wenn me z vill Salz isst
2. wenn öppis versalze isch, seit me "dä Koch isch wohl verliebt"
Läggerlifreak hat geschrieben:reg mi eyfach uff , ha fründlich gfrogt ebb die ebber kennt , nit ebb ebber sie oder mi will abemache...
und für das suechsch dr ussgrächnet s fusifo us? jä denn guet nacht...
60 Joor ARI-vederci
_______________________________________________ BYE BYE ZUBI
ich habe kein bedauern mit dir! denk das nächste mal zuerst nach, bevor du eine solche - persönliche - frage hier in diesem schmelztiegel der intelligenz postest......
und hör auf zu heulen und schliess den fred. oder fängst dir an zu gefallen???
Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.