schreibt jetzt Scheisse bei der KonkurrenzFalcão hat geschrieben:wo bleibt Rotoloso ?![]()
FCB verpflichtet Kay Voser
-
- Erfahrener Benutzer
- Gone to Mac
- Erfahrener Benutzer
Ja wenn sie v.a FCB Fans kennen und sie in der Region Basel leben wo dies das wichtigste neben Familie und Arbeit ist. Für viele sogar mehr. Aber gibt vermutlich auch viele in Zürich. Nie wie bei uns, weil dies halt das dominante Thema ist. Aber dass dies ist eher weil die Engländer auch gute Stimmung mögen und die ist in Basel definitiv vorhanden.whizzkid hat geschrieben:Arbeite in einer Firma mit vielen Briten. Jene die seit einigen Jahren schon in der Schweiz sind, sind fast alle FCB-Fan "geworden". Klar haben sie noch ihren Club in UK aber in der CH gibt es nur den FCB für sie.
MistahG hat geschrieben:Forumsbozilei?
Ehhmm. Zerst frogsch eine öb er forum-schuggerei isch und denn machsch es sälberMistahG hat geschrieben:Erzfeind isch dr fcz. Ende der diskussion.

und was heisst das betreffend rivalität?Dr. Dre hat geschrieben:Ach bitte. Wie alt bist Du? 12?
Der FCB hat(te) zwei grosse Zeiten. 60/70 Jahre und 00 Jahre. Wer hat ihm in diesen Zeitspannen ca. 10 Meistertitel abgeluchst. Mit welchem Verein kämpfte er dabei fast ausnahmslos immer um den Titel?
Sogar in der NLB zogen Spiele zwischen FCB und FCZ teilweise über 40'000 Zuschauer an.
Kämpfe Basel
-
- Neuer Benutzer
es isch nie gc gsi, au wenn das einigi so erläbt hän. Gc het me ghasst, well si am meisxhte gäld gha hän und dr ligakrösus gsi sin. dorum hasst me jetzt dr fcb überall. Aber das isch doch kei erzfeindschaft...Gone to Mac hat geschrieben: Ehhmm. Zerst frogsch eine öb er forum-schuggerei isch und denn machsch es sälberund für gwüssi isch GC und für anderi dr FCZ dr grösser Rival. Sehn mrs eifach so, beidi zürich verein sin die zwei grosse Rivale; für die letzte 30 Joor isch das GCZ und das isch für die meiste d Zyt wo sie im Stadion sin. Wenn im Moment GC jedes joor dr Titel würd strittig mache, wär züri nur e arme huffe (stimmt sin sie jo au
). In der 60er/70er isch es def. dr FCZ gsi aber GC het ihne drnoch schnäll dr rang abgloffe
- Gone to Mac
- Erfahrener Benutzer
und was isch d schlussfolgerig vo ligakrösus+geld? meistens heisst das Erfolg, europäischi Spiel, Titel, etc.. Also isch das doch e Feindschaft, will dr FCB im Niemertsland vo dr Tabelle gsi isch. Oder isch e Feindschaft nur wenn dr FCB zw. Platz 1-3 spielt?MistahG hat geschrieben:es isch nie gc gsi, au wenn das einigi so erläbt hän. Gc het me ghasst, well si am meisxhte gäld gha hän und dr ligakrösus gsi sin. dorum hasst me jetzt dr fcb überall. Aber das isch doch kei erzfeindschaft...
Kämpfe Basel
Es isch e art hass und vllt. Biz niid sogar und verachtig. Erzrivalität entstoht us eme duell um öbbis... Sigs dr abstiig, dr ufstiig, titel oder fanufmarsch oder irgendöbbis. Aber numme well gc denn viil gwunne het und mir garnüt, usserdäm langi zyt nidmol in dr gliiche liiga, do entstoht garnüt usser das woni in dr erschte ziile schriib... Ich gang sit öbbe 1991 regelmässig und ab 93 eigentlig immer and mätch (judihui magickärtli, danke bankverein) und ich hass gc au, aber het me sich eigentlig nid immer eifach zytte vo de spannende zweikämpf mitem fcz zrugggwunsche?Gone to Mac hat geschrieben:und was isch d schlussfolgerig vo ligakrösus+geld? meistens heisst das Erfolg, europäischi Spiel, Titel, etc.. Also isch das doch e Feindschaft, will dr FCB im Niemertsland vo dr Tabelle gsi isch. Oder isch e Feindschaft nur wenn dr FCB zw. Platz 1-3 spielt?
- Gone to Mac
- Erfahrener Benutzer
nei! Ich wird GC immer mehr hasse wie dr FCZ. Es isch eifach truurig, dass me im Moment GC nit ka ernst nä, also isch dr Z im Moment eher Luggebieser. Aber ich will au dr FCZ nit misse, wie vorher gseit wärs sunst jo langwilig, do YB jo eh kai Titel ka gwünne und wenn me 8 joor hinterenand ohne Konkurrenz dr Titel gwünsch, naja... Hingege 8 joor hinterand mit Konkurrenz isch geilMistahG hat geschrieben:Es isch e art hass und vllt. Biz niid sogar und verachtig. Erzrivalität entstoht us eme duell um öbbis... Sigs dr abstiig, dr ufstiig, titel oder fanufmarsch oder irgendöbbis. Aber numme well gc denn viil gwunne het und mir garnüt, usserdäm langi zyt nidmol in dr gliiche liiga, do entstoht garnüt usser das woni in dr erschte ziile schriib... Ich gang sit öbbe 1991 regelmässig und ab 93 eigentlig immer and mätch (judihui magickärtli, danke bankverein) und ich hass gc au, aber het me sich eigentlig nid immer eifach zytte vo de spannende zweikämpf mitem fcz zrugggwunsche?

Kämpfe Basel
Jo, denn isch gc halt di hassverein. Das macht en aber nid zum erzfeind vom fcb. Verstand mi nid falsch, es bestoht e gwüssi rivalität; aber die erzfeindschaft zwüsche fcb und fcz het sich scho viil länger und intensiver ufbaut... Nur well du do vilicht nonig gläbt hesch, kasch die zyt nd usblände... Luggebüesser isch allefalls gc gsi... Aber wenn ischs denn wirklig zwüsche gc und fcb um öbbis gange usse do wo letschti gc meischter worde isch?Gone to Mac hat geschrieben:nei! Ich wird GC immer mehr hasse wie dr FCZ. Es isch eifach truurig, dass me im Moment GC nit ka ernst nä, also isch dr Z im Moment eher Luggebieser. Aber ich will au dr FCZ nit misse, wie vorher gseit wärs sunst jo langwilig, do YB jo eh kai Titel ka gwünne und wenn me 8 joor hinterenand ohne Konkurrenz dr Titel gwünsch, naja... Hingege 8 joor hinterand mit Konkurrenz isch geil![]()
- Sean Lionn
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
http://www.dasparlament.chHösch! hat geschrieben:Weli Konkurränz?
-
- Erfahrener Benutzer
- Latteknaller
- Erfahrener Benutzer
1. meine erinnerungNobby Stiles hat geschrieben:Quelle ?
da dies dir aber wohl nicht reichen wird
2. http://forum.mysnip.de/read.php?5423,94 ... msg-948217
zu deiner info: der user "Robin Hood" ist ein ex fcb-spieler, der bei diesem spiel selbst auf dem rasen stand. ich hoffe ihm glaubst du.
"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel
-
- Erfahrener Benutzer
Danke für die Quelle. Mein Langzeitgedächnis hat mich einfach im Stich gelassen.Latteknaller hat geschrieben:1. meine erinnerung
da dies dir aber wohl nicht reichen wird
2. http://forum.mysnip.de/read.php?5423,94 ... msg-948217
zu deiner info: der user "Robin Hood" ist ein ex fcb-spieler, der bei diesem spiel selbst auf dem rasen stand. ich hoffe ihm glaubst du.
Ich wusste nur noch, dass der FCB recht klar in Zürich gewonnen hat und glaubte, es sei ein 0:3 gewesen.
Was ich suche ist eine Quelle, wo man die Resultate von vergangenen Saisons abrufen kann.
-
- Erfahrener Benutzer
fcb.chNobby Stiles hat geschrieben:Danke für die Quelle. Mein Langzeitgedächnis hat mich einfach im Stich gelassen.
Ich wusste nur noch, dass der FCB recht klar in Zürich gewonnen hat und glaubte, es sei ein 0:3 gewesen.
Was ich suche ist eine Quelle, wo man die Resultate von vergangenen Saisons abrufen kann.
BAZ vom donnerstag nach der meisterfeier
-
- Erfahrener Benutzer
Ab Saison 2003/04: http://www.football.ch/sfl/de/arc_rera.aspxNobby Stiles hat geschrieben: Was ich suche ist eine Quelle, wo man die Resultate von vergangenen Saisons abrufen kann.
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
http://www.kurzpass.ch/Fussball/Super-L ... issen.html
noch ein guter Artikel über Voser, welcher auch etwas die Ratlosigkeit hier drinn beschreibt, ob Voser tatsächlich ein guter Ersatz für Safari ist. Das Problem ist ja auch, dass gute LV nicht leicht zu finden sind...
noch ein guter Artikel über Voser, welcher auch etwas die Ratlosigkeit hier drinn beschreibt, ob Voser tatsächlich ein guter Ersatz für Safari ist. Das Problem ist ja auch, dass gute LV nicht leicht zu finden sind...
- König 1893
- Erfahrener Benutzer
ich versteh den Transfer auch nicht...vor allem, imfalle dass er nur Ersatz ist, macht es doch für ihn mit 24 keinen Sinn die nächsten 3 Jahre auf der Bank zu verbringen...aber lass mich gerne positiv überaschenFEDERER hat geschrieben:http://www.kurzpass.ch/Fussball/Super-L ... issen.html
Mi Härz isch rot blau
Franco Costanzo 2006 - 2011
Franco Costanzo 2006 - 2011
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
Genau so ist es - Berni hat ja gesagt, dass sie noch an einem Aussenverteidiger mit "Internationalem Format" oder so was dran sind. Selbst wenn Shaqiri noch bleibt kann es nicht die Lösung sein ihn immer wieder in die Verteidigung zu stellen, das ist einfach vergeudung seiner offensiven Qualitäten ... Voser wird sicher zu einigen Einsätzen kommen - wenn man auf 3 Hochzeiten tanzen möchte braucht man ein breites Kader und genau das hatten wir auf den Aussenverteidiger Positionen nicht. Da Kay auf Links und Rechts spielen kann ist er der perfekte Ergänzungsspieler und wer weiss, vielleicht setzt er sich ja durch ...Admin hat geschrieben:Ich sehe Voser als Backup und nicht als Stammspieler.
Ich denke man hat richtig gehandelt mit diesem Transfer. Hoffentlich kommt noch einer mit internationalem Format.BloodMagic hat geschrieben:Genau so ist es - Berni hat ja gesagt, dass sie noch an einem Aussenverteidiger mit "Internationalem Format" oder so was dran sind. Selbst wenn Shaqiri noch bleibt kann es nicht die Lösung sein ihn immer wieder in die Verteidigung zu stellen, das ist einfach vergeudung seiner offensiven Qualitäten ... Voser wird sicher zu einigen Einsätzen kommen - wenn man auf 3 Hochzeiten tanzen möchte braucht man ein breites Kader und genau das hatten wir auf den Aussenverteidiger Positionen nicht. Da Kay auf Links und Rechts spielen kann ist er der perfekte Ergänzungsspieler und wer weiss, vielleicht setzt er sich ja durch ...
-
- Erfahrener Benutzer
Wir brauchen ein breites Kader. Wir wissen ja, wie Fink während den Doppelbelastunge rotiert und verletzte Spieler gibt es immer. Und da er auf verschiedenen Positionen eingesetzt werden kann, ist er sicher ein wertvoller Spieler, der auch als Backup regelmässig spielen könnte.König 1893 hat geschrieben:ich versteh den Transfer auch nicht...vor allem, imfalle dass er nur Ersatz ist, macht es doch für ihn mit 24 keinen Sinn die nächsten 3 Jahre auf der Bank zu verbringen...aber lass mich gerne positiv überaschen
Herr Heusler versteht das Spiel mit den Medien und den Worten. Hat er sich tatsächlich so ausgedrückt ? Oder sprach er nur von einem "Linksverteidiger, der aus dem In- oder Ausland stammen könnte" ? Von wegen Erwartungshaltung und so.BloodMagic hat geschrieben:Genau so ist es - Berni hat ja gesagt, dass sie noch an einem Aussenverteidiger mit "Internationalem Format" oder so was dran sind.