Au nit schlächt. Hättsch dr Mehmedi uffs Dach könne schnalle.BloodMagic hat geschrieben:dä fahrt in Basel immer miteme Ferrari umme ... hettr also au no .. gitt öppe sis gäld nur für Schlitte us...
Schweizer «Nati» Faden
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
-
Hajdin
- andreas
- Erfahrener Benutzer
Haha s Auto isch jo grösser wie dr Shaqiri sälber...Maxon hat geschrieben:Shaq mit emene pimpte M-Class Mercedes. Nit schlächt!!
http://www.blick.ch/sport/fussball/nati ... ein-173661
jo stig du doch mol ine Auto wo kleiner isch als du...andreas hat geschrieben:Haha s Auto isch jo grösser wie dr Shaqiri sälber...
"Ich werde die Fans nie vergessen, wie diese Fans Fussball leben, wie sie den Fussball im Herzen haben, wie sie mitfiebern, wie sie Basel lieben. Es ist in Basel nicht eine Frage vom Alter, ob man FCB Fan ist, ob es eine 80-jährige Frau ist oder ein 5-jähriger Knirps. Sie haben alle die gleichen Gefühle für den FCB, für ihre Farben. Und das hat mich hier am meisten beeindruckt. Und das werde ich auch vermissen.", Franco Costanzo, Mai 2011
Gits eigentlich scho Verhandlige zwüsche däne http://www.rtklive.com/ und em SFV über Übertragigsrächt? Würd sich mittlerwile nähmlich lohne...
-
Hajdin
Nit so ganz...Hajdin hat geschrieben:De Lincoln het sich doch gege Sklavehaltig igsetzt aso vo dämm här findis okay vom Emeghara.![]()
http://www.epochtimes.de/685951_lincoln ... chtet.html
http://www.u3l.uni-frankfurt.de/downloads/Lincoln.pdf (seite 25)
ich ha jo nüt drgäge wenn manne sich pfläge, aber entwäder me isch schwul und stoht drzue, vowäge kleidigsstil, oder me isch e rächte maa!
nüt gäge euch granit, xherdan, gökhan usw., aber ihr passed scho perfäkt zum fuessball
naja mir kha's egal si, isch jo nume d'nati..
und jetzt wieder btt glaubs he
edith: okay dr "gratin"-gag hätte mr gschnallt!
nüt gäge euch granit, xherdan, gökhan usw., aber ihr passed scho perfäkt zum fuessball
Das het doch nüt mit schwul ztue - me isch hüt halt metrosexuell. Ha letschhin grad e Kleiderkatalog vo dr Frau agluegt. Im ganze Herreteil gits kei Kleidigsstück wo kei Rosa dine hetzwölf hat geschrieben:ich ha jo nüt drgäge wenn manne sich pfläge, aber entwäder me isch schwul und stoht drzue, vowäge kleidigsstil, oder me isch e rächte maa!
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
- Sean Lionn
- Erfahrener Benutzer
- Mundharmonika
- Erfahrener Benutzer
-
Hajdin
Nicht falsch verstehen, bin wirklich überzeugter Antinationalist aber störe mich massiv an Auftreten und Allüren gewisser Secondo-Kids. Gibt wirklich solche mit Verstand z.B. Senderos, auch einen Ferati halte ich für einigermassen vernünftig. Aber im jetzigen Nati-Zusammenzug hats ein paar typische Gangsta-Kids zu viel, 1-2 verträgts aber das Gleichgewicht stimmt nicht mehr. Möglich dass diese durchaus nicht talentfreie Truppe so harmoniert. Doch man muss höllisch aufpassen, dass bodenständigere Spieler wie Stocker, Schwegler, Sommer oder F. Frei in der internen Hackordnung nicht an den Rand gedrängt werden. Aufgabe des Verbands und der Jugendabteilungen der Clubs, nicht nur diejenigen zu fördern, die ausschliesslich auf die Karte Fussball setzen.