Hallo Zämme
ich ha e froog und zwar: ich ha e Sharp TV dehaime modäll obe erwähnt und bis jetzt no nie Problem gha drmit. jetzt plötzlich foht er all paar Minute eifach dr Sänder z wägsle. egal ob i am Game bi uff ext. 5 oder am dad luege oder uff em normale tv kanal am tv luege bi. s schisst mi voll aa will de all paar minute muesch dr film oder s Game unterbräche.
het öber e aahnig an was es könnt ligge oder was i drgege cha machr??
lg Lanos
froog zum Sharp TV LC-32SA1EA
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
-
Hajdin
Da es noch mehrere Möglichkeiten gibt, ist erst mal Fehlereingrenzung angesagt.
D.h. Batterien aus Fernbedienung nehmen oder IR-Sensor des Fernsehers abdecken.
-->schaltet er immer noch automatisch um?
Tut er's dennoch weiterhin, feststellen, ob andere IR-Signalquellen in der Nähe sind: Andere Fernbedienungen, Notebook-IR-Schnittstellen, kabellose Kopfhörer, eben alles, was Licht im IR-Bereich erzeugen könnte.
Diese möglichen Störquellen abschalten/entfernen. Wenn der Fernseher auch jetzt noch selbständig das Programm wechselt, dürfte das IR-Empfangsteil bzw. der Signaldecoder im Fernseher defekt sein. Wenn Du mit elektrotechnischen Arbeiten nicht vertraut bist, ist hier bereits Schluß für Dich.
D.h. Batterien aus Fernbedienung nehmen oder IR-Sensor des Fernsehers abdecken.
-->schaltet er immer noch automatisch um?
Tut er's dennoch weiterhin, feststellen, ob andere IR-Signalquellen in der Nähe sind: Andere Fernbedienungen, Notebook-IR-Schnittstellen, kabellose Kopfhörer, eben alles, was Licht im IR-Bereich erzeugen könnte.
Diese möglichen Störquellen abschalten/entfernen. Wenn der Fernseher auch jetzt noch selbständig das Programm wechselt, dürfte das IR-Empfangsteil bzw. der Signaldecoder im Fernseher defekt sein. Wenn Du mit elektrotechnischen Arbeiten nicht vertraut bist, ist hier bereits Schluß für Dich.
@Hajdin
ich ha d Batterie uss dr Färnbedienig use gnoh und er schaltet immer no um. denn ha i dr Färnbedienigssensor am TV mit dr Hand abdeggt, schaltet immer no. e paar schichte Kläbband uff e Sensor kläbt bringt au nüt.
s einzige wo nützt isch wenn de e knopf uff dr färnbedienig druggsch und druff blibsch. denn passiert nix meh..
was jetzt??
ich ha d Batterie uss dr Färnbedienig use gnoh und er schaltet immer no um. denn ha i dr Färnbedienigssensor am TV mit dr Hand abdeggt, schaltet immer no. e paar schichte Kläbband uff e Sensor kläbt bringt au nüt.
s einzige wo nützt isch wenn de e knopf uff dr färnbedienig druggsch und druff blibsch. denn passiert nix meh..
was jetzt??
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer