Was erwartisch mehr vo Lüt wo mit Blick-Artikel argumentiere und nid wüsse was abgange sich?stacheldraht hat geschrieben:Ihr sind scho ganz trurigi Lüt he? In de ledschte Johre isch d Kurve wohl s vorbildlichste gsi wos gä het in dr Schwiz, jetzt hets e bitz knisteret e paar Würst klaut worde und Mobiliar kaputt und ihr chöned wider voll druff abgoh.. isch scho geil immer mim Finger zeige, oder?
Uff jedem Dorffest passiert meh - sofort d Armee schigge!
FCZ vs. FCB
-
- Erfahrener Benutzer
Das ist mir gestern in einer ZH Beiz (Hardhof) geschehen, beim ausgleich zum 1:1 & beim 2:2 bin ich inmitten Zürchern explodiert und hab meine Freudenschreie genossenZuffi hat geschrieben:Das erste Mal geht auf mich, danach zahlt jeder selbst. Nein aber mal ehrlich, man muss ja nicht gleich auf die Haupttribüne... Oder man fährt halt nicht jedes Mal, sondern nur ab und zu. Glaubt mir, es gibt nichts schöneres, als gegen GC/ZH inmitten von Zürchern seine Freude rauszuschreien... Aber klar, mit Benzin und Ticketaufpreis ists ein teurer Spass.

[CENTER]____________________
© Längi - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
© Längi - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
- Basil Stinson
- Erfahrener Benutzer
12 Site het dä Fade und 90% vo de Biiträg sind zum chotze.
Scho d'Biträg während em Spiel, "Fink ist Schuld", "Costanzo muss beide Tore halten" etc..
E Figg uf alli wo nid an Match gön und sich e Meinig bilde, anhand vo däm was sie im Blöck läse.
Zum Spiel:
Ja die Mannschaft hat schlecht gespielt. Leider machen einige unserer Leistungsträger (Drago, Huggel, Streller..) eine Schwächephase durch.
Abraham: Hat warscheinlich schon irgendwo unterschrieben und und ist mit dem Kopf schon dort. Anders lässt sich das nicht erklären.
Steinhöfer war mMn gar nicht so schlecht.
König Alex hat uns den Arsch gerettet.
Das Unentschieden ist wie ein Sieg.
HA HA HA
Scho d'Biträg während em Spiel, "Fink ist Schuld", "Costanzo muss beide Tore halten" etc..

E Figg uf alli wo nid an Match gön und sich e Meinig bilde, anhand vo däm was sie im Blöck läse.
Zum Spiel:
Ja die Mannschaft hat schlecht gespielt. Leider machen einige unserer Leistungsträger (Drago, Huggel, Streller..) eine Schwächephase durch.
Abraham: Hat warscheinlich schon irgendwo unterschrieben und und ist mit dem Kopf schon dort. Anders lässt sich das nicht erklären.
Steinhöfer war mMn gar nicht so schlecht.
König Alex hat uns den Arsch gerettet.
Das Unentschieden ist wie ein Sieg.
HA HA HA
Danggschön!stacheldraht hat geschrieben:Ihr sind scho ganz trurigi Lüt he? In de ledschte Johre isch d Kurve wohl s vorbildlichste gsi wos gä het in dr Schwiz, jetzt hets e bitz knisteret e paar Würst klaut worde und Mobiliar kaputt und ihr chöned wider voll druff abgoh.. isch scho geil immer mim Finger zeige, oder?
"Früher litten wir an Verbrechen, heute an Gesetzen." (Tacitus)
Mein Freund und Helfer, mir wärde nie vergässe
augenauf.ch - extrazug in den Knast -
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
Genau!!! Will vomene 90 min Livebricht mit 30 Widerholige ka me sich jo kei Meinig über d Spiiler bilde, stimmt.Basil Stinson hat geschrieben:12 Site het dä Fade und 90% vo de Biiträg sind zum chotze.
!
-
- Erfahrener Benutzer
Nana, also e Schaade vo 200'000 Stei (Siehe Tagesanzeiger) isch mehr als uff jedem Dorffest? Denne gits aber gli keini Dorffester mehr..stacheldraht hat geschrieben:Ihr sind scho ganz trurigi Lüt he? In de ledschte Johre isch d Kurve wohl s vorbildlichste gsi wos gä het in dr Schwiz, jetzt hets e bitz knisteret e paar Würst klaut worde und Mobiliar kaputt und ihr chöned wider voll druff abgoh.. isch scho geil immer mim Finger zeige, oder?
Was au immer bi dere Igangskontrolle Abgange isch rechtfertigt jo viellicht no einigermasse dr Igangssturm, aber die Wahllosi Zerstörig vo WC Hüüsli und Wurstständ.. hämer das de würklich nötig?
Und nur welle me sich jetzt mol ekli aständig benoh het (wie sichs jo ghört) git eim das nit es Freilos wieder mol richtig d'Sau useloh.. sig lieber ekli Sauer uff die Affe wos händ müesse übertriebe gester...
Zum Spiel no: Ich weiss nit was sich do alli so uffrege, mir händ scheisse gspielt, ok, aber de Zürcher het dä Obe garantiert mehr weh do als uns.. allei dr Tritt vom Bickel in d'Wärbebande, im Canapeee und siner Hex sis belämmerte Gsicht.. herrlich! Danke Alex, denne Ziircher fett in ARsch!
- 4everblackandwhite
- Erfahrener Benutzer
Kommentar Tagesanzeiger:HJK hat geschrieben:http://www.tagesanzeiger.ch/zuerich/sta ... y/31846008
Zitat: "Als die Sicherheitsleute im Stadion den Rucksack ergriffen, wurden sie von den Basler Fans angegriffen."
Sie meinen wohl diese Szene:
Als der Private Sicherheitsdienst sah das die Basler den Rucksack hatten, prügelten Sie wahllos auf alle Fans ein und deckten die ruhig wartenden Fans am Drehkreuz mit Pefferspray ein.
-
- Erfahrener Benutzer
Ebbe wie gseit, das ko jo si und rechtfertigt no einigermasse dr Sturm vom Igang und sWerfe vo allem mögliche Scheiss uff d'Bulle, aber bi dem hätt mes jo könne loh, no go Wurstständ usraube und WC's demoliere isch recht unötig...4everblackandwhite hat geschrieben:Kommentar Tagesanzeiger:
Zitat: "Als die Sicherheitsleute im Stadion den Rucksack ergriffen, wurden sie von den Basler Fans angegriffen."
Sie meinen wohl diese Szene:
Als der Private Sicherheitsdienst sah das die Basler den Rucksack hatten, prügelten Sie wahllos auf alle Fans ein und deckten die ruhig wartenden Fans am Drehkreuz mit Pefferspray ein.
- 4everblackandwhite
- Erfahrener Benutzer
- 4everblackandwhite
- Erfahrener Benutzer
Merci, cha mi Dir nur aaschliesse. Usser, dass es au en Iigangssturm vo 1500 Lüt (ob das au immer stimmt chan i nid beurteile) nid unbedingt rächtfertigt.The Heckler hat geschrieben:Nana, also e Schaade vo 200'000 Stei (Siehe Tagesanzeiger) isch mehr als uff jedem Dorffest? Denne gits aber gli keini Dorffester mehr..
Was au immer bi dere Igangskontrolle Abgange isch rechtfertigt jo viellicht no einigermasse dr Igangssturm, aber die Wahllosi Zerstörig vo WC Hüüsli und Wurstständ.. hämer das de würklich nötig?
Und nur welle me sich jetzt mol ekli aständig benoh het (wie sichs jo ghört) git eim das nit es Freilos wieder mol richtig d'Sau useloh.. sig lieber ekli Sauer uff die Affe wos händ müesse übertriebe gester...
Halloo... vor 2 Johr wo d'Stricher im Joggeli dr Gäschtesektor usenand gno hän, do hän alli gfluecht über die Idiote. Und jetzt machet ihr genau dr glych Scheiss.. Sorry, ihr sind für mir eifach numme Vollidiote.
Was au immer dr Uslöser gsi isch, es rächtfertigts nid, dass me nochhär e so ummewietet. Gopf, was chönne die Lüt vom Catering dört defür? Muess me dene dr Stand usenander neh? D'Kasse chlaue?
Oder was cha dä FCB-Fän drfür wo so en Sitz an Grind becho het??
Und denn d'Toilette "umbaue"? Hets euch eigentlich ins Hirni gschifft, oder was soll dä scheiss eigentlich?
E Schade vo guete 200'000.-. Ihr wüsset jo, dass die Rächnig als erschts an FCB goht.
Ganz ehrlich, i hoff die hän uf ihrne Überwachigscameras scharfi und gueti Bilder, so dass me Euch Vollpföschte zu Rächeschaft cha zieh und Ihr die 200'000.- dörfet bläche.
Wie gseit, kei Ahnig was dr Uslöser gsi isch, wär do wär provoziert het, oder wär wäm dr Ruggsagg mit de Pyros e wäg gnoh het.
Es rächtfertigts eifach nid mit so ere Gwallt z'reagiere.
Ihr plädieret immer defür, dass me Fuessballfans nid wie Kriminelli soll behandle. Aber die wo do geschter bi däre kurze und heftige Aktion drby gsi sind, sorry, ihr sind Kriminell in mine Auge.
PS: mein denn mit IHR und EUCH nid Di Heckler, gäll..
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
sälbscht uf dene Bilder do erkenn ich einigi ... wird wohl e paar Verhaftige geh und die wärde die 200'000 Franke dörfe bezahle ...
http://www.blick.ch/news/schweiz/zueric ... gen-172363
Vill Spass !
Vill Spass !

sehr richtig! E fick uff die hünd, scheissegal wie ahständig me sich benoh het. das rächtfertigt nütt. wo simmr eigentlich?The Heckler hat geschrieben:Nana, also e Schaade vo 200'000 Stei (Siehe Tagesanzeiger) isch mehr als uff jedem Dorffest? Denne gits aber gli keini Dorffester mehr..
Was au immer bi dere Igangskontrolle Abgange isch rechtfertigt jo viellicht no einigermasse dr Igangssturm, aber die Wahllosi Zerstörig vo WC Hüüsli und Wurstständ.. hämer das de würklich nötig? Und nur welle me sich jetzt mol ekli aständig benoh het (wie sichs jo ghört) git eim das nit es Freilos wieder mol richtig d'Sau useloh.. sig lieber ekli Sauer uff die Affe wos händ müesse übertriebe gester...
Zum Spiel no: Ich weiss nit was sich do alli so uffrege, mir händ scheisse gspielt, ok, aber de Zürcher het dä Obe garantiert mehr weh do als uns.. allei dr Tritt vom Bickel in d'Wärbebande, im Canapeee und siner Hex sis belämmerte Gsicht.. herrlich! Danke Alex, denne Ziircher fett in ARsch!
und jä, ich bi vor ort gsi und ha einiges mehr gseh als die färnsehbilder zeige (und das isch no harmlos eigtl). Dasi mi übrhaupt muess rächtfertige isch lächerlich. Was söll das?
"If you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later."
- DonCorleone
- Erfahrener Benutzer
Wahrschinlich isch wider alles gerächtfertigt... immer die Usrede..."nid wüsse was abgange isch"... blabla....zu 99% sind ihr sälber Schuld.radiobemba hat geschrieben:Was erwartisch mehr vo Lüt wo mit Blick-Artikel argumentiere und nid wüsse was abgange sich?
PS1:und ohni Überzahl wäre die Meischte nid drbi!
(PS2: Vermummen = Feigling)
- Basil Stinson
- Erfahrener Benutzer
Sind Bilder vom Mob, seh nichts strafbares, ausser den Pyromanen, welche man aber nicht erkennnt.BloodMagic hat geschrieben:sälbscht uf dene Bilder do erkenn ich einigi ... wird wohl e paar Verhaftige geh und die wärde die 200'000 Franke dörfe bezahle ...
Vill Spass !![]()
Das mit den Wurstständen und dem WC finde ich auch nicht der Hammer!
Zu den 1500 Leuten die den Block gestürmt haben. Ich nehme an, dass 50 -100 Leute im Block waren, als es zu dem Zwischenfall kam. Kann ich nicht genau sagen, da ich noch nicht drin war. Die restlichen 1400 gingen einfach durch den Eingang, als die Deltas weg waren. Also nichts mit "1500 stürmten den Block"...
"Früher litten wir an Verbrechen, heute an Gesetzen." (Tacitus)
Der Match war ja mal wieder absolut der Hammer. Einen riesen Scheiss gespielt und troztdem einen Punkt mitgenommen. Ich hoffe, dass wir die restlichen Spiele nun auch noch durch individuelle Klasse gewinnen können, denn mit dem Spielsystem wirds wohl diese Saison nicht mehr so richtig funktionieren.
Danke an die Choreomacher. War sehr geil! Danke für den Support während des Spiels. War auch sehr geil.
All jenen die überreagiert haben, viel Spass beim Abzahlen der 200k
Danke an die Choreomacher. War sehr geil! Danke für den Support während des Spiels. War auch sehr geil.
All jenen die überreagiert haben, viel Spass beim Abzahlen der 200k
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
Video V I D E OBasil Stinson hat geschrieben:Sind Bilder vom Mob, seh nichts strafbares, ausser den Pyromanen, welche man aber nicht erkennnt.
Das mit den Wurstständen und dem WC finde ich auch nicht der Hammer!
Zu den 1500 Leuten die den Block gestürmt haben. Ich nehme an, dass 50 -100 Leute im Block waren, als es zu dem Zwischenfall kam. Kann ich nicht genau sagen, da ich noch nicht drin war. Die restlichen 1400 gingen einfach durch den Eingang, als die Deltas weg waren. Also nichts mit "1500 stürmten den Block"...
V - I - D - E - O
Genau wäg settige Aktione sind d Uswärtsreise im Extrazug und d Gäschtesektore in ZH, BE und SG für mich gschtorbe. Egal was au immer dr Uslöser gsi isch, es rechtfertigt nie e settigi Gegereaktion. Wie laufts uf em Fäld bime Revanchefoul? Git ganz klar e roti Karte.
Die vollgeile Type, wo Radau gmacht hän, sind öppis vom weichschte wos git. No weicher sind aber die Lüt, wo settigi in Schutz näme.
Die vollgeile Type, wo Radau gmacht hän, sind öppis vom weichschte wos git. No weicher sind aber die Lüt, wo settigi in Schutz näme.
- Schnitzelbrot
- Erfahrener Benutzer
Das han ich eh no nie begriffe. Wieso vermummt meh sich eigentlich am FCB Match, wenn nid zum scheisse baue? Wenn ich die Bilder gseh von dene Type uf em Wäg ins Stadion, denn stellts mir bereits ab. Jede wo nid vorher öbbis Dumms zmache, muess sich au nid vermumme... jede wo vermummt an e Match goht isch für mich bereits en Vollidiot!Maxon hat geschrieben:Wenn die Chaote mindeschtens Eier hätte und sich nit würde vermumme, das wär öppis. Aber so sinds eifach Halbstarki![]()
- Schnitzelbrot
- Erfahrener Benutzer
- Schnitzelbrot
- Erfahrener Benutzer
Genau diese Scheisse läuft hier so ein einigen Jahren. Dieses "wer nicht dabei war Schnauze halten" Getue halten muss endlich aufhören. Steht mal zu dem was Ihr tut Ihr Feiglinge !radiobemba hat geschrieben:Nimm doch wenigstens Artikel vom Tagi oder so. Mit Hilfe von Blick-Artikeln über andere herzuziehen ist etwas vom erbärmlichsten, was es gibt und zeigt eigentlich nur auf, dass du in etwa auf der selben Stufe anzusiedeln sind wie die Leute, die ihren behinderten Bullshit auch noch als Kommentar posten müssen.
Du bisch sicher eine vo dene grusige mit Kapuzepulli und kahl rasierte Hoor wo no nie ä Fründin gha het und ihres ganze erbärmliche Läbe am FCB widme... suech dr mol ä Job du grusige!radiobemba hat geschrieben:Was erwartisch mehr vo Lüt wo mit Blick-Artikel argumentiere und nid wüsse was abgange sich?
[CENTER]PRO Zoua
CONTRA Steinhöfer[/CENTER]
CONTRA Steinhöfer[/CENTER]
Wie wär's mol mit ere männliche Prügelei (und i mein NID e Strosseschlacht mit Stei, sondern wie früehner Maa gäge Maa...s'Nochetrampe könnt mr denn übrigens au bliibe loh, schiint jo bi dr hüttige Jugend Mode z'si...) unter glich grosse Mobs und mit USNAHMSLOS Willige, sprich, so wie friehner halt, statt immer wieder blindlings s'Züüg demoliere?? Bi dr Prügelei gäbt's wenigschtens d'Chance, dass öbbis zruggkunnt...ah-jo, do jo au, in Form vonere Vorladig uff e Poschte! 
Es isch scho langsam truurig. Und das mit de Catering-Ständ isch e Raubüberfall...unterschti!

Es isch scho langsam truurig. Und das mit de Catering-Ständ isch e Raubüberfall...unterschti!