bla bla bla bla bla dr ander schnurrt vonere schlächte abwehr.. halt doch d'schnuure leonie mann, denn isch hald euchi abwehr besser aber dr fcz het jo di du riese duubel also glicht sich das wieder uss! weisch johnny ich sag nit ihr händ e schlächts team, aber huggel, streller, frei, shaqiri, costanzo..
do könne die 5 gäge s'ganze kader vom fcz spiele und die mache euch no fertig!
ich bin bis jetzt ruhig gsi aber jetzt binis uf 380 obe, nervös, vorfreudig, gschpannt, alles uf einisch, ich glaub das wird nüt mit schlofe hüt nacht. züri MUESS falle verdammi! mir hän alles ufs spiel gsetzt für dä titel und dä wärde mr au hole! nämlig! will die mit ihrem super fischer ursli und de canepas jo sowiso nüt fertig bringe riese mongis das!
und sälbscht wenn dr fcz morn gwinnt glaub mr ihr könned euch euri 93' am ändi so in arsch schtegge!
voll am duregheie..
und vo wäge cabral knapp an gääl-root vrbi, jo kömmed wenns gäg dr fcz isch.. sowiso wenns "an gääl-root vrbi" isch, denn isch das eher löblich als öbbis anders.
und dr zoua macht auno grad e gool! wär nit s'1. mol gäg dr fcz und är het denn vllt bitz mehr luft nach unte und daf sich widermol e fählerli erlaube