Fotogene Objekte in London
Fotogene Objekte in London
Salü Forum
Bald gehts nach London, an Board meine neue Spiegelreflexkamer.
Nun stellt sich meine Frage, wo finde ich die besten Fotoobjekte?
Wir haben ein Auto gemiete und werden z.Bsp. nach Stonehenge fahren. Natürlich werde ich auch ein Foto der Tower Bridge, London Eye, Westminster Abbey, Buckingham Palace usw.
Habt ihr mir sonst noch einen netten Ort oder ein gutes Objekt?
Cheers
Bald gehts nach London, an Board meine neue Spiegelreflexkamer.
Nun stellt sich meine Frage, wo finde ich die besten Fotoobjekte?
Wir haben ein Auto gemiete und werden z.Bsp. nach Stonehenge fahren. Natürlich werde ich auch ein Foto der Tower Bridge, London Eye, Westminster Abbey, Buckingham Palace usw.
Habt ihr mir sonst noch einen netten Ort oder ein gutes Objekt?
Cheers
Alle Rechtschreibfehler sind volle Absicht, zusammen ergeben sie eine unterschwellige Botschaft mit der ich versuche die Weltherrschaft an mich zu reißen!
einfach mit offenen augen durch die welt gehen und du siehst an jeder ecke ein lohnendes fotosujets - in london sowieso!
[CENTER] [CENTER][CENTER]Um ein vollständiges Mitglied einer Schafherde zu sein, muss man vor allem ein Schaf sein.
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
das sin mini motiv letscht september gsi ua.

Millennium Bridge & Saint Paul’s Cathedral von zaid.bs auf Flickr

Tower Bridge von zaid.bs auf Flickr

The Gherkin - Swiss Re Tower von zaid.bs auf Flickr

Palace of Westminster von zaid.bs auf Flickr
uff mim flickr-account findsch no meh.

Millennium Bridge & Saint Paul’s Cathedral von zaid.bs auf Flickr

Tower Bridge von zaid.bs auf Flickr

The Gherkin - Swiss Re Tower von zaid.bs auf Flickr

Palace of Westminster von zaid.bs auf Flickr
uff mim flickr-account findsch no meh.
-
- Neuer Benutzer
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
nur sletschte isch DRI und das au no vo hand gmacht. kai filter oder sunschtigi plugins. die räschtliche sin ganz normal mehreri sekunde beliechtet... aber aifach moll mit begriff wo me neume uffgschnappt het ummefuchtle isch immer guetebichu hat geschrieben:dasch jo übelschte HDR Kitsch. Abr jedem das seine

no e usswahl

-
- Erfahrener Benutzer
- Mundharmonika
- Erfahrener Benutzer
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
das isch wie e ground voneme groundhopper. es kah au vom münschte zbasel duusig fötteli uff postakrte ha. isch doch scheiss egal, will glich mis eigene.radiobemba hat geschrieben:Halt di in London eifach vo de Touriste-Attraktione färn, so Fötteli wie vom brewz_bana findsch tuusigi als Postkarte, do sehni d Motivation vom Photopraph nid ganz, London het so viel mehr z biete. Speziell empfähle ka dr d Robin Hood Gardens.
kasch mr jo nid sage gosch zb uff new york und machsch kai fötteli vo dr freiheitsstatue nur wells scho zig postakrte drvo git

-
- Erfahrener Benutzer
ich bi si nid mol gezielt go aluegbrewz_bana hat geschrieben:das isch wie e ground voneme groundhopper. es kah au vom münschte zbasel duusig fötteli uff postakrte ha. isch doch scheiss egal, will glich mis eigene.
kasch mr jo nid sage gosch zb uff new york und machsch kai fötteli vo dr freiheitsstatue nur wells scho zig postakrte drvo git![]()

i ha jo gseit i seh d motivation für so bilder z mache nid, dos in london 100000 anderi motiv git, wo nid scho hinz und kuenz in sim fotoalbum het, wo s richtige london druffe hesch und erläbsch.
dorum mit tip (näbe robin hood gardens): eifach mit dr ubahn igendwo ane fahre und denn biz in dr fremdi umeirre
- nick knatterton
- Erfahrener Benutzer
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
jo das isch halt e anderi istellig. i mein i gang in de ferie in so städt au oft irgend neume ane. stieg ine bus und fahr aifach moll druff los. aber nid zum gezielt go föttele. aifach ummeirre und irgend e fötteli mache das kanni au sunscht... wenni aber so neume bi denn gits sicher e paar fötteli vo de attraktione oder sehenswürdigkeite. do ischs mir ebbe glich ob das hinz und kunz im fotialbum het. wenni jetzt in dusa gang denn fötteli sicher au dr grand canyon au... und nid nur e kaputti dose wo neume grad schön im sand liggt, nur well das denn hinz und kunz nid wurde fötteleradiobemba hat geschrieben:ich bi si nid mol gezielt go alueg
i ha jo gseit i seh d motivation für so bilder z mache nid, dos in london 100000 anderi motiv git, wo nid scho hinz und kuenz in sim fotoalbum het, wo s richtige london druffe hesch und erläbsch.
dorum mit tip (näbe robin hood gardens): eifach mit dr ubahn igendwo ane fahre und denn biz in dr fremdi umeirre

hauptsach nit mainstream odr wie? mr kahs au übrtriibe. s'eigene föteli isch doch nit sgliich wie d'postkarte. egal obs das föteli scho 100mol git unds anderi lüt 100mol bessr gmacht hen.radiobemba hat geschrieben:ich bi si nid mol gezielt go alueg
frog mol d'japaner wiso si nit in kleihünige göhn dr hafe go fotografiere stattem matterhorn undem aletschgletscher
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
-
- Erfahrener Benutzer
dä wo dr thread-erstellt het, het nach tips gfrogt und ich hanem mine gäh.Master hat geschrieben:hauptsach nit mainstream odr wie? mr kahs au übrtriibe. s'eigene föteli isch doch nit sgliich wie d'postkarte. egal obs das föteli scho 100mol git unds anderi lüt 100mol bessr gmacht hen.
frog mol d'japaner wiso si nit in kleihünige göhn dr hafe go fotografiere stattem matterhorn undem aletschgletscher
grad in london find ichs eso, dass d "sehenswürdigkeite" die ort vo dr stadt sin, wo am wenigste spannend sind und am wenigste über d stadt sage (i find se sogar absolut nid sehenswärt, abgseh vo wenige usnahme). drbi het die stadt so unglaublig viel tolls z biete, wo warschinlig 99 % vo de touriste nie wärde gseh.
dorum gang ich au gärn in "hässlichi städt", will dört dank em mangel an touriste no eifacher ans rächte läbe ane kunnsch