unsere Afrika-Fraktion
- Graf vo Leuebärg
- Erfahrener Benutzer
Ich gseh jetzt no am ehnschte bim Zoua Potential als Joker.hanfueli hat geschrieben:Leider erhalten sämtliche Afrikaner das Prädikat "Unkonstant". Auf einer derart unsicheren Basis lässt sich nicht viel konstruktives bauen. Tembo ist mE als Joker geeignet.
Dr Cabral wär au no als Ergänzig z'bruche, die andere könne mr, wie obe vorgschlage, nach Oschteuropa verkaufe, ggf. verschänke!
Do merkt mr's glaub langsam, dass nid per se jede Schwarze kah schutte, im Oschte isch das glaub nonig aakoh! Also, Beroter, bietet si mol bitz im Oschte aa...
- Toni Montana #6
- Benutzer
- Sergei Derkach
- Erfahrener Benutzer
vom Yapi?? aber bitteToni Montana #6 hat geschrieben:für mi hän zwei e riese potenzial (zoua und tembo) und spiele nid so schlecht wie es paar do inne meine....!
und zuedäm muess ich sage dass ich fan bi vom yapi! mir hän scho lang nüm (oder no nie!) e so e guete ZM ka!
![]()
- Toni Montana #6
- Benutzer
jä vom Yapi! ha mehreri gueti spiel gseh vo ihm! er bewegt sich taktisch (offensiv wie defensiv) herrvoragend, zuedäm e sehr gueti technik und spielübersicht! ka mi an kei fcb spieler errinnere wo beides derart vereint gsi isch!Lou hat geschrieben:vom Yapi?? aber bittezrugg schigge uff Bärn....bis jetzt hani vilicht ei guets Spiel vo ihm gseh (wenn alli guete s zene zämmezellsch) und das längt bim beschte Wille aifach nyt, bi sehr entüscht vo däm Spieler ha mir jedefalls mehr versproche...
Edith meint Granit Xhaka könnte mal so einer werden, welcher zudem noch Kopfall stark ist.... Was Yapi definitiv nicht ist und für mich neben seiner Schussuntauglichkeit (Papa Malik lässt grüssen!) seine einzige Schwäche ist
- Toni Montana #6
- Benutzer
Hey Scarface, gseh's y, dr Yapi wird vo dr Mehrzal vo de FCB Fans scho lang nümm (oder eigentlich vo Afang a nid) objektiv beurteilt.
Schiint so, als wär's halt eifach s Schicksal vo-m-ene defensive Mittelfäldspieler, dass sini Leischtige chronisch unterbewärtet wärde (Lupo lässt grüssen (in mine Auge dr bescht 6er, wo mr je gha hän)). In erschter Linie worschins drum, well d Lüt nid kapiere, was d Ufgoob isch vo-m-ene 6er, und well d Lüt unter Kreativität nur s Spiel gege füre verstöhn. Und vor allem, well d Lüt dr Spieler nur denn gsehn, wenner am Ball isch. Das alles het mit fundamentale Bildigslucke in Sache Fuessballsachverstand z due (@ z.B. Chartking
).
Bim Yapi kunnt erschwerend drzue, dass d Lüt e 10er erwartet hän, dass d Lüt e Bild vom Yapi gha hän, wo halt au höggschtens asatzwys dr Realität entspricht. Notürlich heter bi YB e offensiveri Rolle gspielt, als jetzt unter em Fink. Aber au bi de Bärner ischer kei offensive Spielmacher gsi, wo zuckersiessi Steilpäss en masse gspielt het. Für das hän si dr Hakan gha. Und au bi YB ischer kei Risser gsi, wo d Mannschaft het könne atrybe oder mit Einzelaktione dr Unterschied mache.
Alles in Allem het unser zentrals Mittelfäld mit em Yapi an Qualität gwunne im Verglych zur letschte Saison - und das TROTZ sine Schwäche im Zweikampf und sinere miserable Schusstechnik.
Schiint so, als wär's halt eifach s Schicksal vo-m-ene defensive Mittelfäldspieler, dass sini Leischtige chronisch unterbewärtet wärde (Lupo lässt grüssen (in mine Auge dr bescht 6er, wo mr je gha hän)). In erschter Linie worschins drum, well d Lüt nid kapiere, was d Ufgoob isch vo-m-ene 6er, und well d Lüt unter Kreativität nur s Spiel gege füre verstöhn. Und vor allem, well d Lüt dr Spieler nur denn gsehn, wenner am Ball isch. Das alles het mit fundamentale Bildigslucke in Sache Fuessballsachverstand z due (@ z.B. Chartking
Bim Yapi kunnt erschwerend drzue, dass d Lüt e 10er erwartet hän, dass d Lüt e Bild vom Yapi gha hän, wo halt au höggschtens asatzwys dr Realität entspricht. Notürlich heter bi YB e offensiveri Rolle gspielt, als jetzt unter em Fink. Aber au bi de Bärner ischer kei offensive Spielmacher gsi, wo zuckersiessi Steilpäss en masse gspielt het. Für das hän si dr Hakan gha. Und au bi YB ischer kei Risser gsi, wo d Mannschaft het könne atrybe oder mit Einzelaktione dr Unterschied mache.
Alles in Allem het unser zentrals Mittelfäld mit em Yapi an Qualität gwunne im Verglych zur letschte Saison - und das TROTZ sine Schwäche im Zweikampf und sinere miserable Schusstechnik.
- Toni Montana #6
- Benutzer
THX!!Gollum hat geschrieben:Hey Scarface, gseh's y, dr Yapi wird vo dr Mehrzal vo de FCB Fans scho lang nümm (oder eigentlich vo Afang a nid) objektiv beurteilt.
Schiint so, als wär's halt eifach s Schicksal vo-m-ene defensive Mittelfäldspieler, dass sini Leischtige chronisch unterbewärtet wärde (Lupo lässt grüssen (in mine Auge dr bescht 6er, wo mr je gha hän)). In erschter Linie worschins drum, well d Lüt nid kapiere, was d Ufgoob isch vo-m-ene 6er, und well d Lüt unter Kreativität nur s Spiel gege füre verstöhn. Und vor allem, well d Lüt dr Spieler nur denn gsehn, wenner am Ball isch. Das alles het mit fundamentale Bildigslucke in Sache Fuessballsachverstand z due (@ z.B. Chartking).
ha scho langsam gmeint ich bi dr einzig wo das e so gseht!
- Sergei Derkach
- Erfahrener Benutzer
Dann andere Frage - wann hat Atouba rechten Verteidiger gespielt?Sharky hat geschrieben:Links ist da wo der Daumen rechts ist....
Steini/Tembo spielen rechts....links sind Safari/Stocker....sollte nur mal erwähnt sein...![]()
Um es kurz zu machen: eine Kombi Atouba/Degen gab es entgegen Deiner Behauptung nie auf einer Seite....
Edith meint @Yapi: wir sind zu dritt....
- Agent Orange
- Erfahrener Benutzer
Gut und toll, doch ich würde gerne einmal dieses Potenzial länger als 15 Minuten sehen...Toni Montana #6 hat geschrieben:für mi hän zwei e riese potenzial (zoua und tembo) und spiele nid so schlecht wie es paar do inne meine....!
und zuedäm muess ich sage dass ich fan bi vom yapi! mir hän scho lang nüm (oder no nie!) e so e guete ZM ka!
![]()
Bauer, ledig, sucht FCB-Spieler zum auspfeifen!
du warst anfangs saison nicht sonderlich oft im stadion?Lou hat geschrieben:vom Yapi?? aber bittezrugg schigge uff Bärn....bis jetzt hani vilicht ei guets Spiel vo ihm gseh (wenn alli guete s zene zämmezellsch) und das längt bim beschte Wille aifach nyt, bi sehr entüscht vo däm Spieler ha mir jedefalls mehr versproche...
zu viert...Sergei Derkach hat geschrieben:Edith meint @Yapi: wir sind zu dritt....
edith meint zu fünft, dr atkin isch schnäller gsi...
[CENTER]"mir müend ufpasse, dass mir nid immer s schwizerische wasserglas als ozean düend betrachte..." Peter V. Kunz[/CENTER]
sarcasm as it bestToni Montana #6 hat geschrieben: und zuedäm muess ich sage dass ich fan bi vom yapi! mir hän scho lang nüm (oder no nie!) e so e guete ZM ka!![]()
jede match e freud wenn in dr 70igste minute dr granit igwechslet wird und endlich e richtige 10er uffem platz stoht eine wo cha d bäll verteile und nid muesch angst ha er verliert dr ball grad wieder...
an dere stell möchti d baz statistik vom samstig zu de skorerpunkt in dr SL no ergänze...
david abraham 5 Goal und 2 Assist.
edith het no witergläse und meint:
als 6er isch er jo no schlimmer, selte stark in de zweikämpf, het scho doppelt so vill gegegoal diräkt igleitet wie vorbereitet.....so öbbis mitem lupo glichstelle oder sogar no als besser istufe isch jo scho fascht fräch.
declaravit iam mortuum vivere
...zu sechst.Sergei Derkach hat geschrieben:Dann andere Frage - wann hat Atouba rechten Verteidiger gespielt?
Um es kurz zu machen: eine Kombi Atouba/Degen gab es entgegen Deiner Behauptung nie auf einer Seite....
Edith meint @Yapi: wir sind zu dritt....
Gollum, du siehst es nicht nur richtig, du kannst es auch gut erklären.
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
naja gege GC zum bischpil isch dr wehrti granit igwäggslet worde und het grad mol zwei Fehlpäss ind Tiefi gspielt. Klar kunnt er ine zum öpis entscheidends mache, aber am Yapi vorwärfe er ka d Bäll nit verteile isch wie am Berlusconi sage er chönni keini Partys mit Bitches organisiere...shady hat geschrieben:jede match e freud wenn in dr 70igste minute dr granit igwechslet wird und endlich e richtige 10er uffem platz stoht eine wo cha d bäll verteile und nid muesch angst ha er verliert dr ball grad wieder....
sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT
Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T
Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T
-
alteschule
- Erfahrener Benutzer
Sehr treffendNino Brown hat geschrieben:naja gege GC zum bischpil isch dr wehrti granit igwäggslet worde und het grad mol zwei Fehlpäss ind Tiefi gspielt. Klar kunnt er ine zum öpis entscheidends mache, aber am Yapi vorwärfe er ka d Bäll nit verteile isch wie am Berlusconi sage er chönni keini Partys mit Bitches organisiere...
- Sean Lionn
- Erfahrener Benutzer
...und in der Ballannahme! Technisch noch stark verbesserungswürdig. Trotzdem ist er schon näher an der Mannschaft als Tembo. Torgefährlicher ist er allemal.Pusher hat geschrieben:Yapi hat sich in der letzten Zeit klar gesteigert und zeigt gute Ansätze in der Spielkontrolle. In dieser Rolle ist er auch besser als Huggel.
Tembo und Zoua haben immer noch Probleme mit der Chancenauswertung und Effizienz, auch wenn sies technisch wirklich drauf haben...