Riesespächt hat geschrieben:Sölle lieber no 350 mol die alte James Bond sände als dä Rieseshit!! Ich hilf im Günter und dr Hermine!!!
rio bravo midd em john wayne gidds im fall au uff dvd - und günter bzw. hermine isch nid - bisch im falsche thread
kogokg hat geschrieben:Es gibt zig Workshops, die die von dir aufgezählten Möglichkeiten anbieten. Und bei diesen wird den Teenies nicht weisegemacht, dass sie mit geilen Titten mehr Erfolog haben werden als mit 4 Oktaven.
Es gibt genug Spielflime, die in den letzen Jahrzehnten gedreht wurden. Aber die Nachfrage entscheidet sowas leider...
kasch doch workshops nid mit somene mediale hype go vergliche. nöchi zue de promis und dr ganz klimmbimm halld. weisch was wyrd sone workshop koschded?
z basel a mym ryy hat geschrieben:Jocker59
jetzt nimmts mich trotzdem noch wunder, warum du dich so für das zeugs einsetzt.
irgendwas musst du ja fast damit zu tun haben
muess di enddysche - music star isch ebbe nid mini idee gsi - isch aber so zimlich dr einzig nochdail wos brodugd an sich het
John_Clark hat geschrieben:Also los Baschi...
Klar, die 11 Kandidate dien sicher nid Zeit des Lebens dört verschwände. Mol e paar Wuche 24/7 mit Musiker und SängerInne umgäh zsi, mit dene chönne Musik zmache und vorallem vo Vocal Coaches und halt vo Choreografe (richtigi Musiker bruche das miner Meinig nid - Gitarre und Verstärker längt) betreut zwärde - das muess unbezahlbar si.
S Problem isch, dass mines Erachtens das Produkt MusicStar no dr grösser Blöff isch als dr Superstar us DSDS. Elei dr Blick uf die ehemolige Gwünner sött jedem wo dört mitmache will bitz e Warnsignal si. I weiss nid, öbs denn nid gschieder wär, als vierte oder fünfte uszscheide, anstatt dir als erschte dr Arsch ufzrisse für nüt und wieder nüt - und derzue Hohn und Spott z kassiere ("dä scheiss spiele mer nid" - "so scheiss löhn mer nid uf unser festival").
Du weisch jo was i mein, gäll Baschi
muesch jedzd nid afo indisgred wärde - piero
so bar wuche derd derbi sinn nid nur unbezahlbar. schdossisch sicher au an beschdimmdi aigeni gränze. dr ganz mediali hype - und staländ zmidds drinn. do muesch au dermid umgoh kenne, au wenn dardiggel zb. im blick di nid in himmel lobe, sondern ..
... aber du weisch jo beschdens was i main, gäll piero