alte mit därä istellig törftisch eigentlich do nöd mol mitrede, well dis lebe würkli beiflusse tüend nur di nöchste verwandte & bekannte!Barty hat geschrieben:i sag jo, dass dr amerikanisch präsi kei ifluss uf mi läbe het, also sölle lüt wie e joschka fischer und co au mol ufhöre, wo mir verzelle, ich miess jetz em obambam hälfe. mir alli sige ihm das schuldig... hallo? ich schuld däm gleezi gar nüt...
Wenn amerika und dä Präsi kei ifluss uf dis lebe händ, söttsch di au nöd dra störe wennd dSchwiz diä 3-4 joggels ufnimmt.

und no als nachtrag: dä Mr. President hät scho viel erreicht, indem er nöd mol öpis gmacht hät. die ganz Euphorie und dr Enthusiasmus (wa du jo als schlecht bezeichnisch) git vielne lüt neui hoffnig. in dem sinn hät sini wahl e optimistischi Stimmig uf dä ganze Welt gschaffe (scho nöd gad zuuu naiv durd welt go ;-)). i dem sinn ischs en afang für e Veränderig, woner dä grundstei gleit hät. dass er sini Wort nöd ällei chan i tate umsetze, hät niemert (und au er nöd) behauptet