Schlag den Raab
- caicedo_interkontinental
- Neuer Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- ebichu
- Erfahrener Benutzer
highlight isch gsi s Iis-fuessball. Dr Raab öppe e minute hinterem gool vom andere, und dr markus reklamiert spiilverzögerig... Wie geil isch das denn? 
anyway, vrdiente siig gsi, dr ander isch e langwiiler gsi

anyway, vrdiente siig gsi, dr ander isch e langwiiler gsi
[CENTER]Mir sin d Muttenzerkurve
Us em Riich vo dr Tradition
Userere Wält vo de Emotione
Vonere andere, vonere andere Dimension[/CENTER]
[CENTER]MK|BS[/CENTER]
Us em Riich vo dr Tradition
Userere Wält vo de Emotione
Vonere andere, vonere andere Dimension[/CENTER]
[CENTER]MK|BS[/CENTER]
- z basel a mym ryy
- Erfahrener Benutzer
also heute wars ja wirklich nicht so spannend...
irgendwie hab ich das ganze langsam gesehen!
irgendwie hab ich das ganze langsam gesehen!
Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
Ivan Ergic
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
- andreas
- Erfahrener Benutzer
Na kommt schon... Es ist nunmal nicht einfach gegen Raab. Und so weit weg
war dieser Kandidat nicht, im Gegensatz zu den letzten paar!
-> Trauben zwar knapp, aber diese Spiele sind e "Gratispunkte" für Raab, weil da einfach die Geschicklichkeit von der Nervosität abhängt!
-> Blamieren und kassieren zwar knapp, aber ein klares Heimspiel für Raab
Eigentlich fast alle Spiele, die knapp waren, gingen an Raab. Das hätte auch
anders aussehen können.
Trotzdem hoffe ich das nächste Mal auf einen Kandidaten, der mehr mithalten
kann.
P.S. Das nächste Mal ist ja erst im April...
-> Trauben zwar knapp, aber diese Spiele sind e "Gratispunkte" für Raab, weil da einfach die Geschicklichkeit von der Nervosität abhängt!
anders aussehen können.
kann.
Dieser Marcus war ja die totale Schlaftablette - aber trotzdem näher dran als die Typen von den letzten Sendungen.
Trotzdem darf man auch einmal die Leistung von Raab loben - Der Kerl hat genug Biss - und die Zähne dazu
- um immer wieder die wichtigsten Punkte einzufahren. Vorallem, dass er - als nicht wirklich austrainierter Sportler - auch immer wieder bei den Sportaufgaben punktet.
Aifach emol dr Chapeau zieh vor däm Kärli...
Trotzdem darf man auch einmal die Leistung von Raab loben - Der Kerl hat genug Biss - und die Zähne dazu

Aifach emol dr Chapeau zieh vor däm Kärli...
jo de kandidat isch schrecklich gsi.
ich find zuviel spass spiel mache d sendig eifach kaputt... me söt mehr sache spiele wos gits.. mehr allgemeini wome sich mehr demit identifiziere cha.
iis fuesball isch zwar die erschti minute luschtig aber nochert isches nur no langwilig..
ich find zuviel spass spiel mache d sendig eifach kaputt... me söt mehr sache spiele wos gits.. mehr allgemeini wome sich mehr demit identifiziere cha.
iis fuesball isch zwar die erschti minute luschtig aber nochert isches nur no langwilig..
Doug:"Arthur, dein Toast brennt an"
Arthur:"Das weiss ich selbst...!!!"
Arthur:"Das weiss ich selbst...!!!"
Die nehme eifach mit absicht lüt, wo zwar sportlich ussehn, aber nüt druff hän. Die schaffe sicher 40 liegestütz in ere minute, aber bi richtige sportarte kacke sie ab. Dä kandidat hüt het sich jo e ballsportart gwünscht, wo dr moderator gfrogt, was söll dra cho, damit er cha ufhole gege raab. Denn chunnt basketball und dä typ het eifach dr bewegigsablauf vom ene 5jährige meitli; kei ballgfühl, kei schnelligkeit. Dr raab isch zwar e allrounder, e kampfsau, aber bi ballsportarte het er absolut nüt zmelde. Und wenn denn im basketball 0:5 verliersch gege raab, hesch die 2 mio eifach nid verdient. Jetzt het dr raab in de letschte 9 sendige 1 mol verlore. Und das einte mol wo er verlore het gege dä Olufemi, isch es au sehr knapp gsi. Dä isch jo au e richtige looser gsi, wenn ich do nur a jetski und drehschiebe zruggdenk.andreas hat geschrieben:Na kommt schon... Es ist nunmal nicht einfach gegen Raab. Und so weit weg
anders aussehen können.
kann.

Jo, dass sie grad zwei spiel uf em iis gmacht hän, isch nid ganz fair gsi.Basl0r hat geschrieben:jo de kandidat isch schrecklich gsi.
Wenn dr raab dä marcus bim iishockey usenandernimmt, isch jo nid z'erwarte gsi, dass bim iisfuessball dr marcus gwünnt. Dr raab het sich eifach schneller chönne bewege uf em iis, das isch entscheidend. Welle sport sie denn uf em iis mache, isch nebesach.
Wohrschinlich hän si nochem iishockey gfunde: dr markus isch e pflume uf em iis, denn möche mr no e fuessballspiel ufem iisMendez hat geschrieben:Jo, dass sie grad zwei spiel uf em iis gmacht hän, isch nid ganz fair gsi.
Wenn dr raab dä marcus bim iishockey usenandernimmt, isch jo nid z'erwarte gsi, dass bim iisfuessball dr marcus gwünnt. Dr raab het sich eifach schneller chönne bewege uf em iis, das isch entscheidend. Welle sport sie denn uf em iis mache, isch nebesach.

die spiel sin jo alli vorher bekannt, es hät au chönte si, dass dr raab e schlächte tag ufem iis het und den wär dr markus vorne gsi.
-
- Erfahrener Benutzer
Zum Glück het dä Pflock nit gwunne, dä zieht jo immer e Frässi und immer öbis isch schuld gsi... nene, drum bisch au Lehrer und losch di vo dine Schüeler schloh, loser! Däm hätis jetzt ächt nit göhnt...
Zu Schlag den Raab, naja... es isch kei Must-See-TV, aber wenn nix anderes lauft und ich nix vor ha, why not. Jetzt isch glaub erscht im April wieder e show, was ich guet find...wär sunscht e overkill worde. Und den fett 2,5 Mio. Für weniger würd ich nit mol ufstoh haha. Mir goht die Sändig eifach z lang, i lueg meischtens immer bis zur hälfti und zieh mr dr räscht in dr Wiederholig ine.
Zu Schlag den Raab, naja... es isch kei Must-See-TV, aber wenn nix anderes lauft und ich nix vor ha, why not. Jetzt isch glaub erscht im April wieder e show, was ich guet find...wär sunscht e overkill worde. Und den fett 2,5 Mio. Für weniger würd ich nit mol ufstoh haha. Mir goht die Sändig eifach z lang, i lueg meischtens immer bis zur hälfti und zieh mr dr räscht in dr Wiederholig ine.
-
- Erfahrener Benutzer
raab und marcus hänn nid di gliche schliddschueh ka. i glaub dr raab ishockeyschueh und dr marcus soddigi zem istanze mid zagge vorne. es het au dr aschin gmachd, dass em raab sini e kunschtisschliff ka hänn und em marcus sini naturisschliff.
dr raab het sich unerlaubt oft an dr bande ghebbd und isch nid derfyr gschdrofd worde. meh hedds em aifach hunderd mol gsaid.
bimm fyhrwehrschbil isch dr raab eso schnäll gsi, willer sich bim uffechläddere an de schbrosse vo dr leitere ghebbd het. dr marcus hingege wie e afänger am gländer vo dr leidere.
i behaubd nidd, dass es e fake isch - aber koscher isch au nid alles ybere cho.
dr raab het sich unerlaubt oft an dr bande ghebbd und isch nid derfyr gschdrofd worde. meh hedds em aifach hunderd mol gsaid.
bimm fyhrwehrschbil isch dr raab eso schnäll gsi, willer sich bim uffechläddere an de schbrosse vo dr leitere ghebbd het. dr marcus hingege wie e afänger am gländer vo dr leidere.
i behaubd nidd, dass es e fake isch - aber koscher isch au nid alles ybere cho.
Jo, die spiel sind alli vorher bekannt, schön und guet. Ich ha nid behauptet, dass es spontan entschiede worde isch.zwierbel hat geschrieben:Wohrschinlich hän si nochem iishockey gfunde: dr markus isch e pflume uf em iis, denn möche mr no e fuessballspiel ufem iis
die spiel sin jo alli vorher bekannt, es hät au chönte si, dass dr raab e schlächte tag ufem iis het und den wär dr markus vorne gsi.
Es isch eifach nid ganz richtig, grad zwei spiel uf em iis z'mache. Wenn eine em andere so überlege isch, denn gwünnt er jedes spiel uf em iis.
Suscht hätte sie jo au zwei spiel mit schiesse chönne mache, s'zweite liegend mit em gwehr statt mit pistole. Dört hätt sich dr marcus au zwei mol duuregsetzt.
-
- Erfahrener Benutzer
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
- z basel a mym ryy
- Erfahrener Benutzer
und will sich niemand von euch mal bewerben 

Fussballmafia SFV
Ivan Ergic
©z basel a mym ryy
Ivan Ergic
©z basel a mym ryy
war doch klar dass sie diese eisfläche nutzen wen sie schon extra erstellen... hätt eher gedacht dass noch ein drittes spiel auf eis kommt.Mendez hat geschrieben:Jo, die spiel sind alli vorher bekannt, schön und guet. Ich ha nid behauptet, dass es spontan entschiede worde isch.
Es isch eifach nid ganz richtig, grad zwei spiel uf em iis z'mache. Wenn eine em andere so überlege isch, denn gwünnt er jedes spiel uf em iis.
Suscht hätte sie jo au zwei spiel mit schiesse chönne mache, s'zweite liegend mit em gwehr statt mit pistole. Dört hätt sich dr marcus au zwei mol duuregsetzt.
Wenn der kandidat besser auf dem eis zurecht gekommen wäre als der Raab, hätte ja auch niemand was gesagt.
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer