Danke Christian Gross

Diskussionen rund um den FCB.
John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

andreas hat geschrieben:NA, was sagt IHR dazu?

Es geht darum, möglichst eine stabile Achse im Gefüge zu finden, an der sich der
Rest des Teams orientieren kann, erklärt der Trainer. Dabei strebt auch er
BESSEREN FUSSBALL
an, mit dem die beiden Saisonziele erreicht werden müssen. [...]

Christian Gross, 7. Januar 2009
Die Achse scheitert hinten an der Innenverteidigung und vorne am fehlenden Sturmduo...

komposchti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von komposchti »

andreas hat geschrieben:NA, was sagt IHR dazu?

Es geht darum, möglichst eine stabile Achse im Gefüge zu finden, an der sich der
Rest des Teams orientieren kann, erklärt der Trainer. Dabei strebt auch er
BESSEREN FUSSBALL
an, mit dem die beiden Saisonziele erreicht werden müssen. [...]

Christian Gross, 7. Januar 2009
Was ich oben schon geschrieben habe.... ;)
Gross hat die Zeichen erkannt. Ein wichtiger Hinweis auf einen Wechsel in der Spielgestaltung wird der Vertragsabschluss mit Ivan sein. Bleibt Ivan, kann man sicher davon ausgehen, dass Gross bzgl. Taktik die Mannschaft anders aufs Feld schicken wird.

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

Meine Hoffnung auf besseren Fussball wurde zwar gesteigert, allerdings bin ich
immer noch zwangsgestört von den letzten Monaten und werde es erst glauben,
wenn ich es wieder sehe... :p
Copyright © andreas 2005–heute. Alle Rechte vorbehalten.

Rotblau, die App von Fans für Fans! Rotblau gibt es auf iOS, Android oder im Web.

Gollum
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gollum »

Phebus hat geschrieben:Yep! Und unser Uebungsleiter es nicht fertig bringt, trotz Profibetrieb, die ach so guten Spieler zu einem einigermassen ansehnlichen Fussballspiel zu bewegen. Trotz des Budgets....... :cool:
Langsam wirds absurd. Wenn s Budget-"Argumänt" bzw. s "trotz-hohem-Budget-kei-oder z'wenig-Erfolg-"Argumänt"" entkräftet isch, kunnt me mit em Spielkultur-Argumänt. Spöter denn wider s Butget-"Argumänt" uswusf... mir dreie-n-is im Kreis.

Mir schynt, dass sich gwüssi Lüt ihri Meinig zum Thema Gross scho lang gmacht hän und nid bereit sin, au nur e Millimeter drvo abz'rugge. Unter sottige Vorusstzige finde sich IMMER Argumänt gege ihn.

Griech
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Griech »

Gollum hat geschrieben:Langsam wirds absurd. Wenn s Budget-"Argumänt" bzw. s "trotz-hohem-Budget-kei-oder z'wenig-Erfolg-"Argumänt"" entkräftet isch, kunnt me mit em Spielkultur-Argumänt. Spöter denn wider s Butget-"Argumänt" uswusf... mir dreie-n-is im Kreis.

Mir schynt, dass sich gwüssi Lüt ihri Meinig zum Thema Gross scho lang gmacht hän und nid bereit sin, au nur e Millimeter drvo abz'rugge. Unter sottige Vorusstzige finde sich IMMER Argumänt gege ihn.
So isch es.

Ha mini Signatur scho syt Forumsaatritt. Är tuet mer inzwüsche ab und zue leid wenn mer schlächt spiele und är am Änd vo sine Trainer-Mögligkeite isch, well y weiss, dass är dr FCB mag und alles für ihn will gäh.

Das änderet nüt dra, dass ich immer no dr Meinig bi, dass är kei bsunders guete Trainer isch und dr Erfolg ufgrund vo besserem Spielermaterial hett bzw. jede Trainer mit em FCB in dr Schwiz eigentlig jedes Joor sött Meischter wärde. Es ka mol Usrutscher gäh, aber in 3 Joor ei mol Meischter isch z'wenig. Jede andere Spitzeverein us ere andere Liga hätt scho längschtens dr Trainer entloh. Me ka jo nit emol sage, dass mer wenigschtens schöne Fuessball spiele... Und das uns dr Meischtertitel 2 mol g'stohle worde isch isch au kei Usred. Mir hän damals Spiel in Schaffhuuse oder Thun oder wo au immer verlore, wo me als zuekünftige Meischter eifach nid verliere darf.

Y verstand d'Diskussion nit. Me muess doch seh, dass är kei überdurchschnittlige Trainer isch... Y bi ihm für si joorelange Iisatz genau so danggbar wie alli Pro-Grossler, aber seh nit ii, wie me ihn nach so vielne Aazeiche vo Unfähigkeit (taktisch unflexibel, falschi Iikäuf, nit Iigestoh vo dene falsche Iikäuf, nei sogar feschthalte dra, immer und immer wieder z'wenig Risiko gege Gegner wo me sich's leischte ka... usw.) immer no ka verteidige... Null Verständnis für das...

millers
Erfahrener Benutzer

Beitrag von millers »

Griech hat geschrieben:So isch es.

Ha mini Signatur scho syt Forumsaatritt. Är tuet mer inzwüsche ab und zue leid wenn mer schlächt spiele und är am Änd vo sine Trainer-Mögligkeite isch, well y weiss, dass är dr FCB mag und alles für ihn will gäh.

Das änderet nüt dra, dass ich immer no dr Meinig bi, dass är kei bsunders guete Trainer isch und dr Erfolg ufgrund vo besserem Spielermaterial hett bzw. jede Trainer mit em FCB in dr Schwiz eigentlig jedes Joor sött Meischter wärde. Es ka mol Usrutscher gäh, aber in 3 Joor ei mol Meischter isch z'wenig. Jede andere Spitzeverein us ere andere Liga hätt scho längschtens dr Trainer entloh. Me ka jo nit emol sage, dass mer wenigschtens schöne Fuessball spiele... Und das uns dr Meischtertitel 2 mol g'stohle worde isch isch au kei Usred. Mir hän damals Spiel in Schaffhuuse oder Thun oder wo au immer verlore, wo me als zuekünftige Meischter eifach nid verliere darf.

Y verstand d'Diskussion nit. Me muess doch seh, dass är kei überdurchschnittlige Trainer isch... Y bi ihm für si joorelange Iisatz genau so danggbar wie alli Pro-Grossler, aber seh nit ii, wie me ihn nach so vielne Aazeiche vo Unfähigkeit (taktisch unflexibel, falschi Iikäuf, nit Iigestoh vo dene falsche Iikäuf, nei sogar feschthalte dra, immer und immer wieder z'wenig Risiko gege Gegner wo me sich's leischte ka... usw.) immer no ka verteidige... Null Verständnis für das...
danggschön! hamers grad usdruckt undmerS and pinwand ghängt.

e fetts WÖÖÖÖÖÖÖÖÖRD!!!!

wiener in Wil dr durchmarsch gschafft het, wüssemer nit genau. viellicht mit glück, de optimale spieler drfür oder evt wirklich miteme guete händli gmischt mit dr erfahrig als profi.
denn ischer zu gc. damals s'non plus ultra vom schwiizer fuessball. zvergliche mit dr situation bim fcb 2002
drnoch heter tottenham vorem abstieg grettet (respäkt aber ehrlich gseit bimmer nit über die damalig situation dört bewusst). drnoch ischer frieh indr saison entloh worde.
bim fcb heter zu beginn miteme simple system dr klub langsam füre brocht. zubi sini abschläg vom goal us, kreuzer hinte, e grosse und e kleine vorne. wiete ball - ablege - goal.
drnoch isch dr fcb die grossi nummere worde und het sich national gseh alli spieler könne hole wome het welle. zuedäm no e clevere präsi mitem rcj. d'mannschaft vom 2002 het sich drnoch jo sälber ufgstellt. anderst het me nit könne spiele.

grosse ifluss vome wirklich GENIALE trainer sehni nit.

habe fertig

ultio
Erfahrener Benutzer

Alle Ziele erreicht!

Beitrag von ultio »

@ den Griechen

Selbst wenn deine grundsätzlichen Einschätzungen stimmen sollten, kann es trotzdem nicht angehen, dass ein Trainer, der sämtliche Vorgaben erreicht hat, entalssen wird!
Trans(fair)

Griech
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Griech »

ultio hat geschrieben:@ den Griechen

Selbst wenn deine grundsätzlichen Einschätzungen stimmen sollten, kann es trotzdem nicht angehen, dass ein Trainer, der sämtliche Vorgaben erreicht hat, entalssen wird!
Är hätt minere Meinig noch au nit erscht dä Winter sölle entloh wärde, sondern scho nach 2 Joor ohni Meischtertitel. Und y mein trotzdäm, dass e Trainer vomene andere Spitzeverein nach sehr (!) dürftige Vorstellige spötischtens nach em 1:5 gege dr Letschti entloh wird. Wenn Panathinaïkos 1:5 gege Thrasyvoulos verliert ka dr Trainer sich für die näggschte 10 Joor nümm in Athen blicke loh. Zu rächt. Und das obwohl PAO nie Meischterschaftsaawärter Nr. 1 isch...

EditH: Y weiss scho was de meinsch. Double und CL sin nit Nüt. Aber mit em Krösus (was, au zu rächt, unsere Aaspruch sött sii) sött das jo au nach 2 Joor wieder mol dinne liige (Double, mein y ).

Bi im Übrige au nit stinkig well mer 5:0 gege Barça verliere; das ka passiere (was söll e Zanni/Marque gege e Henry/Messi meh mache als 's versueche z'versueche öbbis gege sie usz'richte). Y bi froh über jedi Sekunde CL. Aber wenn me in dr Super League so mies spielt und me nit emol ka sage, dass es effiziänte Fuessball isch, sondern eifach nur iifallslos und schlächt spielt isch nit akzeptabel.

Joker59
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Joker59 »

i kas nochvollzieh, wenn einige dr gross fyr unfähig hallde.

ha jo au emol e zyddli lang vo fuessball kai ahnig ka :D

i bi zueversichdligg, und hoffendlig sinn soddiggi wo dr gross fyr unfähig erglääre entwiggligsfäig - es wärene vo härze zgönne.

es machd nämmlig schuurig dr plausch, wenn di nid wäge jedem furz wo so agbod muesch uffrege und fruscht abbaue.

Gollum
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gollum »

@ Griech:

Im Gegesatz zue Dir binich - jetz mol rein was dr Erfolg agoht - e biz gniegsamer und find, dass 4 Meischtertitel und 4 Cupsieg plus zwei CL-Teilnahme in 9 Joohr e gueti Bilanz sin. Ob das e Andere genausoguet- oder besser hät könne mache, stoht für mi nid zur Debatte.

Was d Spielkultur abelangt, do wiederholi mi zwor, aber s isch nid immer so mies gsi, wie z'letscht. I ha s Gfühl, es happeret do einige e biz am Langzitgedächtnis (nid speziell an Di grichtet). Aber wenn Du schribsch, d Ufstellig annodazumals heig sich jo vo-n-elei ergä, denn beschribsch genau s Dilemma, wo de als Trainer vom Ligakrösus hesch: De kasch im Prinzip nur verliere! Abgseh dodrvo het sich d Ufstellig im letschte Match gege Luzärn au vo-n-elei ergä, think about it.

Ich find au nid, dass dr Gross wahnsinnig stur oder unflexibel und nid lernfähig wär. In dene 9 Joohr unter ihm hämmer scho so zimmlig jedi taktischi Variante gseh, wo dr Fuessball z biete het. Und wenn me dr Gross an so Nilpene wie eme Zanni will ufhängge, duet me ihm au Unrächt. Schliesslig isch bekannt, dass lang nid jede Verstärkigswunsch vom Trainer erfüllt wird- bzw. wärde ka.

Verstönd mi nid falsch, ich bi nid völlig kritiklos gegenüber em Gross, närv mi oft gnueg ab ihm. Trotzdäm find i, er het sini Sach im Grosse und Ganze guet gmacht bis do ane.

Latteknaller
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Latteknaller »

Gollum hat geschrieben:Mir schynt, dass sich gwüssi Lüt ihri Meinig zum Thema Gross scho lang gmacht hän und nid bereit sin, au nur e Millimeter drvo abz'rugge. Unter sottige Vorusstzige finde sich IMMER Argumänt gege ihn.
Mir schynt, dass sich gwüssi Lüt ihri Meinig zum Thema Gross scho lang gmacht hän und nid bereit sin, au nur e Millimeter drvo abz'rugge. Unter sottige Vorusstzige finde sich IMMER Argumänt für ihn. ;)
"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel

Fenta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fenta »

Gollum hat geschrieben:Jep. Und einigen wir uns darauf, dass wir seit Jahren der mit Abstand erfolgreichste Club sind in der Schweiz.

Merksches?
und einigen wir uns darauf, dass noch es noch genügend luft nach oben gibt, sprich noch erfolgreicher und vor allem um noch einiges attraktiver spielen müssten...

wieweiter?
Erfahrener Benutzer

Beitrag von wieweiter? »

Fenta hat geschrieben:und einigen wir uns darauf, dass noch es noch genügend luft nach oben gibt, sprich noch erfolgreicher und vor allem um noch einiges attraktiver spielen müssten...
Genau. Tschüss Sicherheitsfussball, der mit dieser Verteidigung eh keinen Sinn macht. Also vorne mehr reinmachen als hinten reingelassen werden. Lieber den attraktivsten Fussball spielen, als mühselig den Titel hinwürgen. Insofern ist der FCZ unter Favre und auch Challandes ein Vorbild...
(okay, haut mich)

Dobermann
Benutzer

Beitrag von Dobermann »

wieweiter? hat geschrieben:Genau. Tschüss Sicherheitsfussball, der mit dieser Verteidigung eh keinen Sinn macht. Also vorne mehr reinmachen als hinten reingelassen werden. Lieber den attraktivsten Fussball spielen, als mühselig den Titel hinwürgen. Insofern ist der FCZ unter Favre und auch Challandes ein Vorbild...
(okay, haut mich)
oha, es outen sich hier drin immer mehr fc arschgesicht fan!
ich meine, habe ausser gegen basel kaum mal ein ganzes spiel von denen gesehen..... weiss also nicht wirklich wie toll die spielen sollen. doch höre ich immer wieder hier, was für ein toller fussball gespielt wird... aha denke ich mir da :D
komischerweise lässt favre in berlin einen sicherheitsfussball spielen (was man so liest).
das problem ist doch, den fussball den die einen hier sehen wollen, ist um international zu bestehen zu teuer. den, der erfolg bringen könnte, kann gross, wenn die mannschaft mal ein bisschen länger zusammen bleiben würde...
noch was zum budget.
es kommt nicht darauf an wie gross es ist, sondern wie gross die kaufkraft ist!!

ultio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ultio »

wieweiter? hat geschrieben: ... Also vorne mehr reinmachen als hinten reingelassen werden. Lieber den attraktivsten Fussball spielen, ...
(okay, haut mich)
attraktiver Fussball = gewinnen?
Trans(fair)

Bender
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bender »

ultio hat geschrieben:attraktiver Fussball = gewinnen?
Das wäre dann sehr attraktiver Fussball. :p

Das Grundprinzip zu versuchen mehr Tore zu schiessen anstatt zu erhalten, wäre schon der richtige Schritt.

Beim FCB gilt halt leider:

1. Kein Tor erhalten
2. Jede Halbzeit ein Tor schiessen

Wäre ja o.k., wenn wir hier von Xamax sprächen.

Dobermann
Benutzer

Beitrag von Dobermann »

Bender hat geschrieben:Das wäre dann sehr attraktiver Fussball. :p

Das Grundprinzip zu versuchen mehr Tore zu schiessen anstatt zu erhalten, wäre schon der richtige Schritt.

Beim FCB gilt halt leider:

1. Kein Tor erhalten

Wäre ja o.k., wenn wir hier von Xamax sprächen.
also ein sieg mit zwei toren unterschied reicht dem herrn bender nicht?

Riesespächt
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Riesespächt »

Dr Hans Dampf im Schnooggeloch....

Edberg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Edberg »

Dobermann hat geschrieben:also ein sieg mit zwei toren unterschied reicht dem herrn bender nicht?
Theorie und Praxis liegen beim FCB weit auseinander. Alleine schon der erste Teil (keine Tore erhalten) wird mit dieser Abwehr ad absurdum geführt...
[CENTER].
.

FC BASEL - immer noch die teuerste PLAUSCHMANNSCHAFT der Welt!!![/CENTER]
[CENTER]..[/CENTER]

Riesespächt
Erfahrener Benutzer

Edberg hat geschrieben:Theorie und Praxis liegen beim FCB weit auseinander. Alleine schon der erste Teil (keine Tore erhalten) wird mit dieser Abwehr ad absurdum geführt...
Edbärg, dr Fall isch doch so hoffnigslos, dass me nümm drüber diskutiere muess, sisch eh nüt me z'rette, aso was machsch denn wieder?

Subbuteo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Subbuteo »

Dobermann hat geschrieben:also ein sieg mit zwei toren unterschied reicht dem herrn bender nicht?
Dem Herr Bender reicht ein Sieg mit 2 Toren Unterschied sehr wohl, aber wenn ein Team mit diesen Ansprüchen(vergessen wir für einmal die Budget-Differenz!) gegen die härtesten Konkurrenten der SL mit 0:2, 0:2, 1:5 taucht(zum Glück gabs dazwischen ein klares 3:2 gegen Bellenz)...wird doch des Mister's Vorgabe zumindest leicht angekratzt!
„Wir spielen jedes Spiel so, als sei es das letzte, weil wir ja am Wochenende sonst nichts zu tun haben.“(Jürgen Klopp)

Riesespächt
Erfahrener Benutzer

Subbuteo hat geschrieben:Dem Herr Bender reicht ein Sieg mit 2 Toren Unterschied sehr wohl, aber wenn ein Team mit diesen Ansprüchen(vergessen wir für einmal die Budget-Differenz!) gegen die härtesten Konkurrenten der SL mit 0:2, 0:2, 1:5 taucht(zum Glück gabs dazwischen ein klares 3:2 gegen Bellenz)...wird doch des Mister's Vorgabe zumindest leicht angekratzt!
....und 4:1...

missy21
Erfahrener Benutzer

Beitrag von missy21 »

süss das interview eben auf tsr2.. cg spricht frrrrannnssäää... doch was meint er wohl mit "nous devons être compative" :confused: kompakt heisst auch compact en français monsieur gross :D
FCB what else?

team17
Erfahrener Benutzer

Beitrag von team17 »

Bender hat geschrieben: Beim FCB gilt halt leider:

1. Kein Tor erhalten
ehm, das findi ich jetzt amüsant... vor nicht all zu langer zeit wurde hier in diesem Forum gefordert, der FcB solle lieber 1:0 gewinnen anstatt in jedem spiel ein Tor zu erhalten und 3:1, 4:2 etc. zu gewinnen...

Latteknaller
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Latteknaller »

team17 hat geschrieben:ehm, das findi ich jetzt amüsant... vor nicht all zu langer zeit wurde hier in diesem Forum gefordert, der FcB solle lieber 1:0 gewinnen anstatt in jedem spiel ein Tor zu erhalten und 3:1, 4:2 etc. zu gewinnen...
hä? von wem? gibt es wirklich leute (ausser chrigel) die ein 1:0 einem 4:2 vorziehen?
"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel

k@rli o.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von k@rli o. »

missy21 hat geschrieben:süss das interview eben auf tsr2.. cg spricht frrrrannnssäää... doch was meint er wohl mit "nous devons être compative" :confused: kompakt heisst auch compact en français monsieur gross :D
vielleicht meinte er "competitive" = engl. für konkurrenzfähig; der korrekte Französische Ausdruck dafür wäre aber mW "concurrentielle"
AMATEUR CRIMPS is an anagram for TRUMP'S AMERICA

RHINO ON'S JOBS is an anagram for BORIS JOHNSON

Bender
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bender »

team17 hat geschrieben:ehm, das findi ich jetzt amüsant... vor nicht all zu langer zeit wurde hier in diesem Forum gefordert, der FcB solle lieber 1:0 gewinnen anstatt in jedem spiel ein Tor zu erhalten und 3:1, 4:2 etc. zu gewinnen...
Aber wohl kaum von mir oder!? ;)

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

k@rli o. hat geschrieben:vielleicht meinte er "competitive" = engl. für konkurrenzfähig; der korrekte Französische Ausdruck dafür wäre aber mW "concurrentielle"
Är het eher "combatif" gmeint, was kämpferisch stark bedütet.
Und compétitif würd uf Französisch scho stimme. ;)

missy21
Erfahrener Benutzer

Beitrag von missy21 »

Yazid hat geschrieben:Är het eher "combatif" gmeint, was kämpferisch stark bedütet.
Und compétitif würd uf Französisch scho stimme. ;)
stimmt.. combatif von combattre.. :rolleyes: hät ich mal meine franzwörtli für die heutige prüfung gelernt hätte ich das gewusst.. sorry chrigel.. :o
FCB what else?

team17
Erfahrener Benutzer

Beitrag von team17 »

Bender hat geschrieben:Aber wohl kaum von mir oder!? ;)
habe ich ja auch nicht gesagt ;) aber diese Meinung wurde eine gewisse Zeit lang von einem grossen Teil das Forums vertreten...

Antworten