Hass thread!
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
Die mit Full House gege Vierling? (so ischs glaub gsi) bi High Stakes Poker? Dr Negreanu het bluetet!unit_bs hat geschrieben:HASS, HASS, HASS, ... uff die elände dräggswixxerhueresöhn vo cablecom
kunnt grad e huere geili hand hansen gege negreanu und denn nachem river rugglets uff eimol und was kunnt???
HSE24!!! was söll dä scheiss??? hätt am liebschte grad mi färnbedienig in tv gschmisse![]()
![]()
eländi *****************
Do damit se doch no seh chasch (falls es die isch): http://www.youtube.com/watch?v=ojeRwWIdQBM
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
Aber luege tuesches trotzdem gällRiesespächt hat geschrieben:HSE24!!!! Und alli andere verschissene Call-In Motherfucking Rätselshows, Mike Shivas und hässlichi Sexsklavinne usem Chreis Föif!!!
BZW. HASS UFF DIE WIXXER WO DÖT ALÜTTE!!! WÜRDS KEIN MACHE, GÄBS DÄ SHIT NIT!!
Tsssss Sunntig morge, Doppelpass ufem DSF......z.b......tssssss

...reden Sie nur weiter, es wird schon noch etwas intelligentes dabei sein.
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
He jo!! Mike nimmi sogar uff wennis verpass. S Guete dra isch, dass immer s Gliche kunnt, mueschs nur eimol uffzeichne...hanfueli hat geschrieben:Aber luege tuesches trotzdem gäll? Obe rächts uf dr Färnbedienig isch sone, meist rote, Zauberknopf. Die ultimativi Erlösig...

Hass uff TASTENTÖNE LAUT!!! Gits jo nit

- z basel a mym ryy
- Erfahrener Benutzer
hass auf die diva christiano ronaldo ich hab die haare schön
Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
Do Rase sy mol nid und denn isch au nid guetSCAR hat geschrieben:Hass uf die wo kei Blinker am Auto hän..
Hass uf die wo die link Spur ewig dicht mache mit Tempo knapp 120 und Schlange produziere, nie in Rückspiegel gaffe...
Hass uf alli wo ufem Beschleunigungsstreife mit 50 tuckere...
kurz: Hass uf die wo nit aktiv Auto fahre!

- the_hellion
- Benutzer
...an jedem verdammten Tag!!!SCAR hat geschrieben:Hass uf die wo kei Blinker am Auto hän..
Hass uf die wo die link Spur ewig dicht mache mit Tempo knapp 120 und Schlange produziere, nie in Rückspiegel gaffe...
hass auf die beschissene franz-prüfung heute.. mit 750 wörtern von denen ich bestimmt 500 nicht kann, irgendwelchem grammatik-müll, den ich eh wieder nach bauchgefühl ausfüllen werde und über 2 bücher die ich nicht mal gelesen habe.. ich hab die böse vorahnung, dass das ziemlich in die hose geht

FCB what else?
Um Himmelswillen,SCAR hat geschrieben:Hass uf die wo kei Blinker am Auto hän..
Was ist aktiv Auto fahren???

Hass auf Leute die nicht lernen...und dann überall rum häulen...missy21 hat geschrieben:hass auf die beschissene franz-prüfung heute.. mit 750 wörtern von denen ich bestimmt 500 nicht kann, irgendwelchem grammatik-müll, den ich eh wieder nach bauchgefühl ausfüllen werde und über 2 bücher die ich nicht mal gelesen habe.. ich hab die böse vorahnung, dass das ziemlich in die hose geht![]()
![]()

- Gone to Mac
- Erfahrener Benutzer
- SCAR
- Erfahrener Benutzer
^e Härzigs hat geschrieben:Um Himmelswillen,
Was ist aktiv Auto fahren???![]()
Fahr emol eim 2 km mit 110 Kmh uf dr Überholspur noche und lueg, wennr ändlich mol abhaut, bös übere...50% realisiere nit emol, dass en jetzt grad öbbe 10 Autos inner churzer Zyt überhole. Wil sie am penne sind!! Oder am SMSle (Hass!), oder am frässe oder was weiss ich...
witer:
- blinke sie nit usem Chreisel
- blinke sie nit bi Spurwächsel
- fahre sie 40 vo 50 wär, wil sie s Schild nit gseh hän...
- fahre sie znoch uf uf dr Autobahn und mien denn brämse, was die hintedra au alli mien wil sie nit füre gsehn -> Staubildig...
usw.
Schnallsch jetzt was aktiv fahre heisst...?
SCONVOLTS BASILEA 98
OderSCAR hat geschrieben:^
Fahr emol eim 2 km mit 110 Kmh uf dr Überholspur noche und lueg, wennr ändlich mol abhaut, bös übere...50% realisiere nit emol, dass en jetzt grad öbbe 10 Autos inner churzer Zyt überhole. Wil sie am penne sind!! Oder am SMSle (Hass!), oder am frässe oder was weiss ich...
witer:
- blinke sie nit usem Chreisel
- blinke sie nit bi Spurwächsel
- fahre sie 40 vo 50 wär, wil sie s Schild nit gseh hän...
- fahre sie znoch uf uf dr Autobahn und mien denn brämse, was die hintedra au alli mien wil sie nit füre gsehn -> Staubildig...
usw.
Schnallsch jetzt was aktiv fahre heisst...?
- öbe fünfmol (!) zeigt äs Signal a, dass me 60ig ka fahre, aber nei sie fahre nur 50ig.
- S Schild 50ig ufghobe kunnt, doch sie fahre witer nur 50ig oder höschtens 60ig.
- Fahrlehrer die mit ihrne Schüeler ufem Beschleunigungsstreife nid Gas gäbe. (Mann wenn me sowit isch für uf d Autobahn, de kame doch scho guet Autofahre. Oder?)
- Fahrlehrer wo nid ä bitz Gas gäbe, wenn dr Schüeler immene 80er schlicht. (hättis zu minere Ziit nid gä! Do het dr Fahrlehrer gseit, ig söi Gas gä, susch sind mir äs Hindernis).