OSx86

Der Rest...
Antworten
Gone to Mac
Erfahrener Benutzer

OSx86

Beitrag von Gone to Mac »

Hallo zämme!

Het öpper e biz erfahrig in däm thema? Würd gern mi ersatz laptop (näb em macbook air) es os x ufzieh...
Kämpfe Basel

Schluggspächt
Benutzer

Beitrag von Schluggspächt »

ich ha mol uf mim Asus Pro50R e osx86 installiert. lauft relativ guet aber nid so guet wie uf eme mac. d'kamera hets nid als iSight erkennt, jedoch isch 's wlan erstunlicherwis erkannt worde.
ich ha damals e "kalyway 10.5.2" installiert. wichtig isch eifach, dass du kei systemupdates machsch überd software-aktualisierig, sunst startet nüt me. die einzelne programm ka me guet update. e kolleg het mr e anders empfohle aber das han ich nie probiert und weiss leider au nüm wie's heisst.
praktisch halt dass sich osx ab ext. hdd's starte lost, nid so wie XP und konsorte, dorum ka mes guet mol usprobiere (achtung, leopard brucht öpe 10GB partition fürd grundinstallation!)

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Hehe, die schwule niedliche aber vor allem sauteure Apple Hardware hat dir wohl dein Budget verdonnert ...

Please don't steal Mac OS! Really, that's way uncool.

SubComandante
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SubComandante »

:d:d:d

SubComandante
Erfahrener Benutzer

Nunja, wird noch schwierig, eine Eintastenmaus für deinen x86 zu finden :D

Gone to Mac
Erfahrener Benutzer

Kawa hat geschrieben:Hehe, die schwule niedliche aber vor allem sauteure Apple Hardware hat dir wohl dein Budget verdonnert ...

Please don't steal Mac OS! Really, that's way uncool.
Wiso sött ich s OS X klaue? Ha jo no 2 anderi macs dähei mit legale lizenze... Isch jo nur zum usprobiere und wieder mol e neui challenge... ;)

SubComandante hat geschrieben:Nunja, wird noch schwierig, eine Eintastenmaus für deinen x86 zu finden :D
Typisch Windoof-User: Meinsch du eigentlich dr mac het standartmässig e muus mit einere taste? :o
Kämpfe Basel

SubComandante
Erfahrener Benutzer

Gone to Mac hat geschrieben:Typisch Windoof-User: Meinsch du eigentlich dr mac het standartmässig e muus mit einere taste? :o
Nunja, als langjähriger Free/OpenBSD (und auch Windose für Games/Cubase, sogar MacOSX) User darf ich Dir sagen: Du verstehst weder den Witz noch kannst Du richtig raten. Aber am Unterton merkt man: Du legst Gewicht an dem OS, das Du benützt. Und ja, mein Arbeitslaptop ist ein Macbook, ich bin offen für alles (vorallem hat MacOSX eine Shell, ist ja auch ein aufgebohrtes FreeBSD4, mehr oder weniger, aber auch Windows hat durchwegs seine Daseinsberechtigung für mich).

Ein Hauptgrund, keinen Mac zu haben ist dessen teils wirklich retardierte Userbase (gut ich habe nun einen, aber verstehe die Leute, die keinen haben wollen). OS-Separierung macht einen kleinen Pimmel auch nicht grösser. ;) Selbst das von Dir geächtete Windows hat seine Daseinsberechtigung. It's just a fucking OS.

Gone to Mac
Erfahrener Benutzer

wiso söll e betribssystem wo me die ganz zit (oder fast immer) mues öppis flicke e brächtigung? I kauf mr hüt für 1500.-- z.B e neue imac und ladisch dr s windows au grad druf und no e linux und voila han i scho 3 betribssystem. für e windows rächner brücht i für das x mol länger...

und s einzige wo windows würklich besser macht als apple (bis vor 3 joor) ischs marketing und pr gsi... Wil dr pris kas jo nit sy, do au guetverdienendi lüt nit mehr apple hardware kauft hän als «normalos»

aber klar het au microsoft sini berächtigung, sunst wäre jo in dr IT-Branche d hälfti vo de techniker arbetslos....

und du ich schaff au mit windows (sogar mit em laaaaangsame vista) aber lieber halt mit em osx...
Kämpfe Basel

Silent Bob
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Silent Bob »

Ich ha mol iDeneb v1.3 (10.5.5) probiert... het eigentlich ganz guet klappt, nur dr Ton isch leider nit gange :(

d'Installation isch e chli heikel, me muess genau wüsse, was für Triber me brucht.
[CENTER]░░██████████████████████████████████████████████████████░░
░░██████████████████████████████████████████████████████░░
░░██████████████████████████████████████████████████████░░[/CENTER]

Antworten