mues me nid gseh ha
mues me nid gseh ha
hend ihr locations wome cha abrote ??
also mir sind wäge kollege in da vinci lounge.. am 2.00 Uhr.
30 hämmer itritt. e bier 2.5dl 6.- 3.3dl 8.-
VodkaRed 17.-
Sound Equipment völlig schlechti qualy.. gueti DJ fehlazeig. Playlist e zitli.
2 schlägereie.
nei danke 1 mol und nie mehr wieder !
ok mag sie dases sunscht besser isch, aber was ich hüt dört erläbt ha s letscht für die prise... unglaubliche schwachsinn, wie me mit sö öbisem no geld cha verdiene weiss ich au nid...
also mir sind wäge kollege in da vinci lounge.. am 2.00 Uhr.
30 hämmer itritt. e bier 2.5dl 6.- 3.3dl 8.-
VodkaRed 17.-
Sound Equipment völlig schlechti qualy.. gueti DJ fehlazeig. Playlist e zitli.
2 schlägereie.
nei danke 1 mol und nie mehr wieder !
ok mag sie dases sunscht besser isch, aber was ich hüt dört erläbt ha s letscht für die prise... unglaubliche schwachsinn, wie me mit sö öbisem no geld cha verdiene weiss ich au nid...
Doug:"Arthur, dein Toast brennt an"
Arthur:"Das weiss ich selbst...!!!"
Arthur:"Das weiss ich selbst...!!!"
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
- XxNOSTRADAMUSxX
- Erfahrener Benutzer
- Erfahrener Benutzer
- Stiffmeister
- Erfahrener Benutzer
In Basel:
Grundsätzlich isch s A2 scheisse, d Kupple eingentlich au. Wallstreet isch sone sach... Eingentlich öde, aber günstige Sangria.
Soca allerhögstens zum im Summer dusse isuffe, NIE ine go!!!
Sehr guet isch s Schiff und natürlich s Fame.
Basel City Studios isch au in ornig.
Kai Bock uf ständig Mainstream scheiss? Den isch im Summer s NT Areal öbbis guets. Aber das isch jo schinnz au gli ume..
Speziell füre 31.12 gilt, sicher NIE an Big Bang go, Rhypark isch do dütlich besser.
Grundsätzlich isch s A2 scheisse, d Kupple eingentlich au. Wallstreet isch sone sach... Eingentlich öde, aber günstige Sangria.
Soca allerhögstens zum im Summer dusse isuffe, NIE ine go!!!
Sehr guet isch s Schiff und natürlich s Fame.
Basel City Studios isch au in ornig.
Kai Bock uf ständig Mainstream scheiss? Den isch im Summer s NT Areal öbbis guets. Aber das isch jo schinnz au gli ume..
Speziell füre 31.12 gilt, sicher NIE an Big Bang go, Rhypark isch do dütlich besser.
Nein zu Red Bull!
Stadionverbote sind unmenschlich!
lol, kenne mir uns dämfall? Ich ha au bis mitti 90er Johre innere Szene-Beiz in dr Stadt gschafft (Arche) und praktisch jede Füürobe im Sixty verbrocht...steven666 hat geschrieben:Ich ha vo Mitti 90-er Joor bis ich denne uf Bärn zoge bi, sälber e Club in Rynach gfiert und ha scho wäge däm dr Aschluss an d'Szene relativ frieh verlore..
Aber gits min ehemalige Lieblingsclub no - und wenn jo, het är immer no so geile Sound? Ich red vom Route.66
Sixty gits no, aber ich bi sicher sit über 5 Johr nümm dinne gseh...ha nur mol ghört, dass es zume Teenie Club mutiert het. Dr Achmet isch jo au nümm druff...
-
- Erfahrener Benutzer
Wenn de in Basel nit gscheits hesch denn g'ang uff Freiburg nöchher als Ziiri und erst no Günstiger
Aber ansunste gèènd in Basel in Uusgang, wenn d'Noochfrog do isch ziehts Agebot noche (Het me vo mir ussgseh die letzte 4-5 Johr als gsamts agluegt au so kenne nochvollzieh, au wenn d'Qualität vom Agebot dailwys no stigerigsfähig isch
)

Aber ansunste gèènd in Basel in Uusgang, wenn d'Noochfrog do isch ziehts Agebot noche (Het me vo mir ussgseh die letzte 4-5 Johr als gsamts agluegt au so kenne nochvollzieh, au wenn d'Qualität vom Agebot dailwys no stigerigsfähig isch

Rony hat geschrieben:Basel ist ein bevölkertes Museum mit museumsreifer Bevölkerung.
- XxNOSTRADAMUSxX
- Erfahrener Benutzer
geile sound kasch vrgässe.. goht allgemein nüm ab wie friehnr..steven666 hat geschrieben:Ich ha vo Mitti 90-er Joor bis ich denne uf Bärn zoge bi, sälber e Club in Rynach gfiert und ha scho wäge däm dr Aschluss an d'Szene relativ frieh verlore..
Aber gits min ehemalige Lieblingsclub no - und wenn jo, het är immer no so geile Sound? Ich red vom Route.66
git e huffe gueti locations..
1. stock m'stei
nt aka. erlkönig
s schiff wird vill z wenig bsuecht..
s artstübli zum bitz chille...
d rollbar im gundeli..
bcs au ganz ok
neptun und abx bar!
carambolage!
natürlich d villa...
etc etc.... bald au d märthalle...
sehr negativ: fame, singerhuus,wallstreet und cu club oder wie de kack heisst...
und die bekannte grosse locations..(soca, kuppel, kaserne, a2 etc)
nur ame bitz go sueche und luege...
1. stock m'stei
nt aka. erlkönig
s schiff wird vill z wenig bsuecht..
s artstübli zum bitz chille...
d rollbar im gundeli..
bcs au ganz ok
neptun und abx bar!
carambolage!
natürlich d villa...
etc etc.... bald au d märthalle...
sehr negativ: fame, singerhuus,wallstreet und cu club oder wie de kack heisst...
-- prime crime --
"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"
"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
kuppel und kaserne lauft immerwieder öppis andersch (siehe post vo bemba) und darum nid mit fame und a2 z'verglieche, vor allem fame isch e träffpunkt für arschgsichtercigán hat geschrieben: sehr negativ: fame, singerhuus,wallstreet und cu club oder wie de kack heisst...
FOOTBALL'S LIFE!
-
- Benutzer
fame isch e absolute saulade, dört gohsch nur hi wenn d aini willsch mithaime näShurrican hat geschrieben:kuppel und kaserne lauft immerwieder öppis andersch (siehe post vo bemba) und darum nid mit fame und a2 z'verglieche, vor allem fame isch e träffpunkt für arschgsichter

Suscht donnstig zobe in dr Kupple lauft ame guete sound (Hip Hop), me hett platz und s isch nid esone kindergeburtstag, ussert s sin schuelferie
See, there's three kinds of people: dicks, pussies, and assholes.
- Stiffmeister
- Erfahrener Benutzer
???toaster hat geschrieben:Dasch aber nid di Ärnscht? Piinliche Club voll vo pupertierende Wannabe Gangsters.
S Fame isch dr einzigi Club wo gwüsses Pack ussortiert wird und nit innechunnt!
Ebefalls guet isch notürlich s Nord*
Aber wells in dem Fred jo um scheiss Clubs got isch sicherlich no d Sprisse z erwähne.
Ah jo und s Modus

Nein zu Red Bull!
- Stiffmeister
- Erfahrener Benutzer
- Stiffmeister
- Erfahrener Benutzer
Dr altersdurchschnitt isch nit tiefer als in de meiste bisher gnannte Clubs und d Frauequote isch bestimmt dütlich höcher, aber jedem das seine.toaster hat geschrieben:s isch halt eifach e Kindergarte!
Wie sehts mitem Presswerk us? Bi no nie gsi. Mä hört s wär grad ä chli ä jässes drogeloch...?
Nein zu Red Bull!
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer