-olympiakos (gege hertha)
-tottenham (gege sp. moskau)
-nec nijmegen (gege udinese)
drzue hani hüt no e kleine geheimtip:
dr EHC spielt dehei gege gck lions, si gwünne jo wirklich fascht nie, aber hüt wärdes 3 pünkt!

was meine mini wett-kollege?

Für mi sins 3 jääsi Tipps wo e Siig vodr Heimmannschaft velicht knapp wen überhaupt be 50 % Chance ligt. Das alli 3 gwünne würdmi demnoch enorm überrasche.bitril1893 hat geschrieben:Also hüt bini im europapokal ziemlich überzügt vo 3 teams, alles heimmanschafte:
-olympiakos (gege hertha)
-tottenham (gege sp. moskau)
-nec nijmegen (gege udinese)
drzue hani hüt no e kleine geheimtip:
dr EHC spielt dehei gege gck lions, si gwünne jo wirklich fascht nie, aber hüt wärdes 3 pünkt!
was meine mini wett-kollege?![]()
^Riesespächt hat geschrieben: Edit: I ha s Gfühl dr VFB machts souverän, au wenn Lüttich e starki Bilanz het im Uefacup. Bi PSG bini jetzt scho am zittere.... was setzi eigentlich uff Franzose ich mongi!!?! Benfica machts hoffentlich, obwohl die Russe (?) woni überhaupt nit kenn, gläb au nit so schlächt sin.
Kombi?Riesespächt hat geschrieben:Benfica, PSG und VFB. Sunnscht goht mi Wettjoor miteme fette Minus z'änd hehehe wer rächnet scho mitme 1:5 in Lozäre, oder 1:1 vo Leverkuse gege Cottbus....
Viel Glück allne!!
Edit: I ha s Gfühl dr VFB machts souverän, au wenn Lüttich e starki Bilanz het im Uefacup. Bi PSG bini jetzt scho am zittere.... was setzi eigentlich uff Franzose ich mongi!!?! Benfica machts hoffentlich, obwohl die Russe (?) woni überhaupt nit kenn, gläb au nit so schlächt sin.
Gut han y miesse wäg...Riesespächt hat geschrieben:Jo ha e 3er-Kombi uspackt, aber uf mi würdi eh nit lose.....am beschte s Gegeteil tippe
Edit: I bi sone Weiche und verzell Scheiss, nit PSG sondern Tottenham hani gno..... ha doch dänkt wieso wieder die blöde Franzose.... hehehehe sooone Weiche!!
Edit: Hätti doch PSG gno, 1:0 für Spartak ahahhaa omg
Buummm 0:2, 2. Chance.....
Nach dem Arsenal gege Aston Villa mit 2 goal unterschied gführt und das ganze in dr nochspielzyt doch no versaut het, gib ich dere mannschaft nomol e chance.Mendez hat geschrieben:26.12.2008 16:00 Manchester City - Hull City 1/1 2.75
26.12.2008 14:00 Tottenham - Fulham 1/1 2.75
26.12.2008 18:15 Aston Villa - FC Arsenal 2/2 4.75
Chliini systemwett 2/3, lauft jo eh nüt suscht.
Jo, ha nid gross analysiert und vergliche, ha nid emol gross uf tabelle gluegt. Weiss au nid, wer wie druff isch. Isch eifach e chliini kombi zum mitfiebre und s'wettkonto abrunde.sancho pancho hat geschrieben:West Ham - Stoke 1, Q. 1,75, aber schon 0:1 nach 5 Minuten.
Fulham - Chelsea seh ich anders: 1X, Q. 2.29
Interessante Wette. Wer bietet die an? Und wie ist die Quote für unter 35 Tore? Das wäre evtl. (je nach Quote; wenn Quote 3 oder mehr) sinnvoller als die "43 oder mehr"-Wette. Faire Quote wäre dort 9, wenn die letzten 9 Spieltage einigermassen repräsentativ sind.erlebnisorientierter hat geschrieben:Mein Tip für heute:
Anzahl Tore in den 5 NLB Hockesspiele
35-38 Tore = 4,50
39-42 Tore = 6,00
43 Tore = 7,00
Wette von Sporttip. Die Quote 32-34 Tore liegt bei 4,20 als nicht sehr hoch, zudem war ausser beim letzten Spieltag in den letzten 9 Runden noch nie dieses Szenario eingetroffen (32-34) oder anderst gesagt genau nur einmal wie die Quote +43sancho pancho hat geschrieben:Interessante Wette. Wer bietet die an? Und wie ist die Quote für unter 35 Tore? Das wäre evtl. (je nach Quote; wenn Quote 3 oder mehr) sinnvoller als die "43 oder mehr"-Wette. Faire Quote wäre dort 9, wenn die letzten 9 Spieltage einigermassen repräsentativ sind.
7 Tore/Spiel, um auf die 35 zu kommen, finde ich noch viel.
Ha gmeint hesch uffghört?bitril1893 hat geschrieben:Ich mache heute folgende Kombi-Wette:
Biel gewinnt zuhause gegen Rapperswil
Bern gewinnt zuhause gegen Servette
und unser EHCgewinnt auswärts gegen GCK Lions
Bisherige Resultate:
EHC Basel - GCK Lions 07.10.2008 4 : 1
GCK Lions - EHC Basel 11.11.2008 3 : 7
EHC Basel - GCK Lions 18.12.2008 5 : 2
Biel ist mir zu heiss... ich tippe lieber auf Olten.bitril1893 hat geschrieben:Ich mache heute folgende Kombi-Wette:
Biel gewinnt zuhause gegen Rapperswil
Bern gewinnt zuhause gegen Servette
und unser EHCgewinnt auswärts gegen GCK Lions
Bisherige Resultate:
EHC Basel - GCK Lions 07.10.2008 4 : 1
GCK Lions - EHC Basel 11.11.2008 3 : 7
EHC Basel - GCK Lions 18.12.2008 5 : 2
najaRiesespächt hat geschrieben:Kaiserslautern - Mainz Tipp 2 Quote 3.0
Volle Kanüle!!!
Joggeligool hat geschrieben:naja
1. FC Kaiserslautern - 1. FSV Mainz 05
Das Duell der beiden besten Hinrunden Teams bildet den Schlußpunkt des 18. Spieltags. Vier der letten fünf Partien zwischen diesen Mannschaften endeten ohne Sieger. Mal schauen ob es heute anders kommt, denn schließlich schielen beide Teams auf die Tabellenspitze.
1.fck ist heim stark daher denke ich das wird ein sieg am Betzenberg. quote 2,25 also tipp1
![]()
![]()
Riesespächt hat geschrieben:Also wenn jetzt no ein X tippt, denn freut sich mind. eine vo uns
Edit: huhuuuu do gohts jo anderscht ab!! 0:1 nach 5 Minute und scho je e 90%-Chance uff beidne Site...
haha, verdammt nomol, het ein dr Match gseh? Mainz könnt locker 3 Kischte mache in dr Afangsphase. In dr 2. Hälfti hän sis Fussballspiele igstellt, und zwar komplett, trotzdäm kei einzigi Chance zueglo, und denn das Billiard-Stolper-Gool hehe nöööö, nenei, s het mi nit gnärvt, nö-öBellach SO hat geschrieben:![]()