Las Vegas Hotels
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
- FCB-Fetisch
- Erfahrener Benutzer
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
Truck Stop, Tankstell, Shop, Diner, S wohl abgfucktischte Dorf(!) wo de je gseh hesch.FCB-Fetisch hat geschrieben:what's that? restaurant? hotel?
Sin glaub knapp 5 Hüser um e Tankstell umme. Voll Asi. Gseht us wie e kleineri versiffteri Version vom Dorf in 'Tremors'
Aber de kriegsch wohl eine vo de geilschte Burger döt....
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
- FCB-Fetisch
- Erfahrener Benutzer
aaaah ich glaub i can remember! wonis erst mol mit eltärä döt gsi bi, bini dötä zum kühlte auto usgstigä und dänn ischs mer grad schwarz wordä und zack bini am bodä glegä! isch chliii tooo hooot gsi...Rinoceronte hat geschrieben:Truck Stop, Tankstell, Shop, Diner, S wohl abgfucktischte Dorf(!) wo de je gseh hesch.
Sin glaub knapp 5 Hüser um e Tankstell umme. Voll Asi. Gseht us wie e kleineri versiffteri Version vom Dorf in 'Tremors'
Aber de kriegsch wohl eine vo de geilschte Burger döt....
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
Het mi jetzt in dere Region nid emol so gschtört as es heiss gsi isch....FCB-Fetisch hat geschrieben:aaaah ich glaub i can remember! wonis erst mol mit eltärä döt gsi bi, bini dötä zum kühlte auto usgstigä und dänn ischs mer grad schwarz wordä und zack bini am bodä glegä! isch chliii tooo hooot gsi...
Isch jo eh trogge wie sau.
Hauptsach de hesch denn gnueg Wasser drbi. D Küelsystem vo de Lincoln sin nid grad berüemt

.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
- FCB-Fetisch
- Erfahrener Benutzer
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
Nö, numme e Tipp gäh. Durchs Vally fahre eh tonnewis Touriste. Döt bisch nie elei. Ich find numme d Warnige so geil wo si döt überall ufghängt hän. Fürd Amis, wo jo eh kei Schritt ohni öbbis z drinke könne mache, ischs Vally wohl dr absolut Alptraum:FCB-Fetisch hat geschrieben:oooh oooh wotsch mer angst machä? :-)
Uh s Auti isch is abgläge...
Es wird sicher 30! Minute go bis Hilf kunnt!
Mir wärde alli verdurschte... Buhuhuhuhuhuhu
- FCB-Fetisch
- Erfahrener Benutzer
hehe ich ha eh immer gnuäg z suffä däbi! bi eh än süffel!Rinoceronte hat geschrieben:Nö, numme e Tipp gäh. Durchs Vally fahre eh tonnewis Touriste. Döt bisch nie elei. Ich find numme d Warnige so geil wo si döt überall ufghängt hän. Fürd Amis, wo jo eh kei Schritt ohni öbbis z drinke könne mache, ischs Vally wohl dr absolut Alptraum:
Uh s Auti isch is abgläge...
Es wird sicher 30! Minute go bis Hilf kunnt!
Mir wärde alli verdurschte... Buhuhuhuhuhuhu
find diä gradä lange streckänä aber geil zum fahrä! da chani mol richtig testä wa dä v8 motor anäbringt...
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
150mp/hFCB-Fetisch hat geschrieben:hehe ich ha eh immer gnuäg z suffä däbi! bi eh än süffel!
find diä gradä lange streckänä aber geil zum fahrä! da chani mol richtig testä wa dä v8 motor anäbringt...

Wenns irgend e Modäll zwüsche 1996 und 2003 isch....
- FCB-Fetisch
- Erfahrener Benutzer
gemäss bestätigung ischs ä 2004 modell (luxus-kategorie) gseht echt no geil us, siehe:Rinoceronte hat geschrieben:150mp/h![]()
Wenns irgend e Modäll zwüsche 1996 und 2003 isch....
http://www.autobytel.com/content/resear ... _int/37878
was choschtet di das auto für 3 wuche, wenni frooge dörf???FCB-Fetisch hat geschrieben:gemäss bestätigung ischs ä 2004 modell (luxus-kategorie) gseht echt no geil us, siehe:
The Dude minds!
- FCB-Fetisch
- Erfahrener Benutzer
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
Scho gseh...FCB-Fetisch hat geschrieben:gemäss bestätigung ischs ä 2004 modell (luxus-kategorie) gseht echt no geil us, siehe:
Bedenke: In dr Wüesti wird dr Strossebelag extrem heiss. Also, richtig Bloche würdi döt nid unbedingt....
- FCB-Fetisch
- Erfahrener Benutzer
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
Wär seit den öbbis vo Gfängnis. Es wüetet dr e Reife und de verreisisch ind Botanik....FCB-Fetisch hat geschrieben:werd mi zrugghalte! will jo au nid ä halbsjohr is gfängnis...
Privatfred bisches

- Female-Supporter
- Erfahrener Benutzer
Ou apropos Autopanne hani glaub alles möglige scho erläbt in de Staate:
- in San Diego isch uns ca. 5x s'Auto abgläge
- im Death Valley hei mir e Motorschade gha (e Truck het uns miesse abschleppe)
- in Sacramento isch uns uf em 5-spurige Freeway e Pneu platzt (super Feeling).. sie hän denn grad dr ganzi Freeway miesse absperre und e Polizei-Eskorte het uns use brocht....
- uf Hawaii simer am Beach im Sand stegge blibä (Lifeguard sei Dank)
- in South Beach (Miami) isch uns s'Auto grad ganz klaut worde (nie meh uftaucht)
Ich hoff, das mol passiert emol nüt... wär mol öpis anders.
- in Sacramento isch uns uf em 5-spurige Freeway e Pneu platzt (super Feeling).. sie hän denn grad dr ganzi Freeway miesse absperre und e Polizei-Eskorte het uns use brocht....
- in South Beach (Miami) isch uns s'Auto grad ganz klaut worde (nie meh uftaucht)
- FCB-Fetisch
- Erfahrener Benutzer
hoppla schorsch! ich hoff also schwer dass mir nüt vo däm passiert!Female-Supporter hat geschrieben:Ou apropos Autopanne hani glaub alles möglige scho erläbt in de Staate:
und jo kein unfall!
aber da mit äm auto ufbrechä oder klauä isch wohrschinli bi mir di gröscht chance! ich und d fründin laufäd immer recht fein umä und mit däm charrä gsehts scho so us als öppis z holä wär....
da wür mi grusig aschissä wenn ali klamotte, laptop, digi-video-cam, digi-photo-cam etc weg chemtäd! und dä reiseplan chemt au in verzug dadurch...
ja nu, finger crossed...bi jo scho fascht überall uf dä welt gsi und no niä was gröbers passiert...chunt scho guät!
-
- Erfahrener Benutzer
Falls du noch nie einen Lincoln Town Car gemietet hast, und einfach einen Luxuswagen wolltest, wuerde ich dir raten, dies nochmals zu ueberlegen.
Wenn du nur mit deiner Freundin unterwegs bist, mietet euch doch einen zweisitzer Sportwagen. Kommt in vielen Faellen nicht teurer (oder nicht viel) und in einem convertible macht es doch mehr Spass.
Versteh mich nicht falsch - Lincoln Town Cars sind sehr luxurioes... aber eher wenn du hinten drinn sitzt und einen Chauffeur hast
Sitzt ihr beide vorne, dann lohnt sich ein Sportwagen viel eher. Gibt zwar keinen Lamborghini fuer den Preis, aber ihr solltet trotzdem einen netten bekommen. Falls das Reisebuero keine hat, koennt ihr den vielleicht local mieten - z.B. eben fuer einen solchen Trip durch Death Valley.
In Vegas kannst du ja von einem Smart bis zu einem Lamborghini alles mieten.
Wenn du nur mit deiner Freundin unterwegs bist, mietet euch doch einen zweisitzer Sportwagen. Kommt in vielen Faellen nicht teurer (oder nicht viel) und in einem convertible macht es doch mehr Spass.
Versteh mich nicht falsch - Lincoln Town Cars sind sehr luxurioes... aber eher wenn du hinten drinn sitzt und einen Chauffeur hast

Sitzt ihr beide vorne, dann lohnt sich ein Sportwagen viel eher. Gibt zwar keinen Lamborghini fuer den Preis, aber ihr solltet trotzdem einen netten bekommen. Falls das Reisebuero keine hat, koennt ihr den vielleicht local mieten - z.B. eben fuer einen solchen Trip durch Death Valley.
In Vegas kannst du ja von einem Smart bis zu einem Lamborghini alles mieten.
Reise Nach Las Vegas
Hallo
Kann mir jemand sagen, was die billigsten Angebote sind, wenn man 4-5 Tage nach Las Vegas will im August ??????????
Wo finde ich solche Angebote im Netz?
Kann mir jemand sagen, was die billigsten Angebote sind, wenn man 4-5 Tage nach Las Vegas will im August ??????????
http://www.expedia.com ist ganz nett. Fluege wuerde ich aber Sicherheitshalber nur direkt auf der Seite des carrier buchen.Sad Mo S. hat geschrieben:Hallo
Geht zwar meistens gut, hab aber schonmal gehoert, dass es Probleme mit den Tickets von Seiten wie expedia gab. Vorallem wenn du eine Verbindung zurueck in die Schweiz erwischen musst, gibt das sehr grossen Aerger und kann teuer werden.
Bei den Hotelpreisen findest du vielleicht auf der Website des Hotels bessere Preise, vorallem in Vegas koennen die Preise sich ganz schnell aendern. Wuerde aber trotzdem empfehlen, zuerst auf Expedia zu gehen.
Am besten gleich noch fuer eine Woche frueher/spaeter schauen. (falls du flexibel bist, und nicht zu dieser bestimmten Zeit dort sein musst)
Sind z.B. gerade ein paar conventions in der Stadt, schnellen die Preise in die Hoehe. Daher gilt auch: frueh buchen.
Hast du dann ein Hotel gefunden, geh auf http://www.tripadvisor.com und du kannst nachschauen, was andere Reisende darueber denken. Oftmals findest du da Informationen, die du sonst nicht wissen koenntest. (z.B. ist das Luxor (Pyramide) zwar auf dem Strip, willst du aber zu den besseren Hotels, musst du mit 15min Taxifahrt rechnen - pro Weg. Gleich mit dem Mandalay Bay)
Nebenbei: Falls du in Yountville, Californien, vorbeifaehrst: http://www.frenchlaundry.com/
Wurde zum #1 Restaurant der Welt gewaehlt.
Man kann bis zu 2 Monate voraus buchen (was man wohl auch muss), und das Menu kostet pro Person $175. (nicht unzumutbar teuer, wenn man es z.B. mit dem Bruderholz vergleicht, welches mit "nur" einem Stern wohl nichtmal eine Top 500 Liste schaffen wuerde...)
Sie haben auch einen Laden in LV aufgemacht: Bouchon im Venetian.
Etwas billiger (Menu: http://www.frenchlaundry.com/bouchonLV/dinnerLV.pdf) aber auch nicht billig - aber wenn man schon toll in die Ferien geht
Ich bezweifle, dass es die gleiche Atmosphaere wie das "Le Cirque" im Bellagio hat (das ist, meiner Meinung nach, fast unmoeglich zu uebertreffen), aber das Essen ist bestimmt vorzueglich.
Liebe geht ja bekanntlich durch den Magen
Wurde zum #1 Restaurant der Welt gewaehlt.
Man kann bis zu 2 Monate voraus buchen (was man wohl auch muss), und das Menu kostet pro Person $175. (nicht unzumutbar teuer, wenn man es z.B. mit dem Bruderholz vergleicht, welches mit "nur" einem Stern wohl nichtmal eine Top 500 Liste schaffen wuerde...)
Sie haben auch einen Laden in LV aufgemacht: Bouchon im Venetian.
Etwas billiger (Menu: http://www.frenchlaundry.com/bouchonLV/dinnerLV.pdf) aber auch nicht billig - aber wenn man schon toll in die Ferien geht

Ich bezweifle, dass es die gleiche Atmosphaere wie das "Le Cirque" im Bellagio hat (das ist, meiner Meinung nach, fast unmoeglich zu uebertreffen), aber das Essen ist bestimmt vorzueglich.
Liebe geht ja bekanntlich durch den Magen

- Fussballheld
- Erfahrener Benutzer
- FCB-Fetisch
- Erfahrener Benutzer
[quote="Soriak"]Falls du noch nie einen Lincoln Town Car gemietet hast, und einfach einen Luxuswagen wolltest, wuerde ich dir raten, dies nochmals zu ueberlegen.
Versteh mich nicht falsch - Lincoln Town Cars sind sehr luxurioes... aber eher wenn du hinten drinn sitzt und einen Chauffeur hast ]
sportwagen haben wir uns auch überlegt! aber hat einfach eindeutig
zu wenig platz für unsere köffer! du musst wissen:
ich und meine freundin kriegen richtiggehende einkaufsanfälle :-)
Versteh mich nicht falsch - Lincoln Town Cars sind sehr luxurioes... aber eher wenn du hinten drinn sitzt und einen Chauffeur hast ]
sportwagen haben wir uns auch überlegt! aber hat einfach eindeutig
zu wenig platz für unsere köffer! du musst wissen:
ich und meine freundin kriegen richtiggehende einkaufsanfälle :-)
- FCB-Fetisch
- Erfahrener Benutzer
- FCB-Fetisch
- Erfahrener Benutzer