Älterer Mann im Tram angegriffen -> Hilfe?!
- BaselWirdMeischter
- Neuer Benutzer
Älterer Mann im Tram angegriffen -> Hilfe?!
Vorher beim Heimfahren im Tram hatte es 4 Junge Türken, alle im alter zwischen 15 und 17 Jahren. Sie haben laut Musik gehört und jeder hatte eine Zigarette in der Hand und so halb geraucht. (Vermutlich um "cool" zu sein..)
Plötzlich kam ein ca. 75 Jähriger Mann und packte den einten Türke am Arm und zog ihm die Zigarette aus der Hand. Die 3 anderen Türken standen auf und fluchten den Herr an. Das Tram hielt normal an der Haltestelle an und zwei andere Türken (ca. 20 Jahre alt) kamen vom hinteren Teil des Trams zu den anderen Türken. Sie packten die 4 und schmissen sie aus dem Tram und sagten: "Hier wird nicht geraucht!"
Der alte Mann bedankte sich ganz erstaunt.
Ich finde diese 2 Türken haben sich wirklich toll verhalten!
Zuerst dachte ich mir ob ich auch gehen sollte, wäre vermutlich auch gegangen wenn die 2 nicht gewesen wären.
Wie hättet ihr euch verhalten?
Plötzlich kam ein ca. 75 Jähriger Mann und packte den einten Türke am Arm und zog ihm die Zigarette aus der Hand. Die 3 anderen Türken standen auf und fluchten den Herr an. Das Tram hielt normal an der Haltestelle an und zwei andere Türken (ca. 20 Jahre alt) kamen vom hinteren Teil des Trams zu den anderen Türken. Sie packten die 4 und schmissen sie aus dem Tram und sagten: "Hier wird nicht geraucht!"
Der alte Mann bedankte sich ganz erstaunt.
Ich finde diese 2 Türken haben sich wirklich toll verhalten!
Zuerst dachte ich mir ob ich auch gehen sollte, wäre vermutlich auch gegangen wenn die 2 nicht gewesen wären.
Wie hättet ihr euch verhalten?
BASEL ISCH MEISCHTER!
Gege Billetkontrolleure!
Zanni du schaffsch es!
Pro Samstig 19.45 Uhr Spiel!
Gege Billetkontrolleure!
Zanni du schaffsch es!
Pro Samstig 19.45 Uhr Spiel!
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
- Spirit of St. Jakob
- Erfahrener Benutzer
- König 1893
- Erfahrener Benutzer
seh ich auch so...wobei man um 12:00 abends wenn die jugend vom ausgang kommt und es lustig gehabt hat, sind ja um diese zeit meist eh nur partygänger man wegen ein bisschen musik und zigarette mal ein auge zudrücken kann...finde das man die gleich so angehen muss mit arm halten etwas übertrieben...aber meine meinungSpirit of St. Jakob hat geschrieben:Der alte Mann hat ganz einfach Glück gehabt. Zivilcourage hin oder her, aber ins offene Messer laufen ist entweder sehr mutig oder in diesem Falle für den alten Mann ganz einfach dumm.

Mi Härz isch rot blau
Franco Costanzo 2006 - 2011
Franco Costanzo 2006 - 2011
Ob der alte Mann Glück gehabt hat oder nicht, einfach alles hinzunehmen, weils halt Türken sind (und die Messer haben könnten) ist ganz einfach dumm.Spirit of St. Jakob hat geschrieben:Der alte Mann hat ganz einfach Glück gehabt. Zivilcourage hin oder her, aber ins offene Messer laufen ist entweder sehr mutig oder in diesem Falle für den alten Mann ganz einfach dumm.
- Spirit of St. Jakob
- Erfahrener Benutzer
Die beschriebene Situation war ja bei weitem nichts mehr als eine kleine Störung, dafür den Kopf zu riskieren, DAS ist ganz einfach dumm! Nichts gegen alte Leute, aber nicht wenige meinen, weil sie früher einmal stark waren, sind sie es immer noch und überschätzen sich genau so gewaltig, wie die kleinen Gangstas.Delgado hat geschrieben:Ob der alte Mann Glück gehabt hat oder nicht, einfach alles hinzunehmen, weils halt Türken sind (und die Messer haben könnten) ist ganz einfach dumm.
Eine Diskussion ist unmöglich mit jemandem, der vorgibt, die Wahrheit nicht zu suchen, sondern schon zu besitzen.
-
- Erfahrener Benutzer
erstuunlig - aber irgendwie e bitz e haisse lauf vo däm bappe! fyr e paar zigis im drämmli wurdi mi kopf nid riskiere. wenn schon, denn, wenns drum goht, ebberem z'hälfe - sig's emene sonige babbe gege türke (o.ä.), oder au emene türk gege nazis! DAS isch sinnvoll und zeigt zivilcourage!
Fyr Inseggte gits d'Klatsche!
Wieso heisse lauf? Ha scho mol eine im trämmli müsse schlo, wyl er uf sym scheiss natel in voller luutstärki bushido glost und sich gweigeret het, das abzstelle. Und ich bereu's nid!sirpfli hat geschrieben:erstuunlig - aber irgendwie e bitz e haisse lauf vo däm bappe! fyr e paar zigis im drämmli wurdi mi kopf nid riskiere. wenn schon, denn, wenns drum goht, ebberem z'hälfe - sig's emene sonige babbe gege türke (o.ä.), oder au emene türk gege nazis! DAS isch sinnvoll und zeigt zivilcourage!
Man bisch du e HeldMendez hat geschrieben:Wieso heisse lauf? Ha scho mol eine im trämmli müsse schlo, wyl er uf sym scheiss natel in voller luutstärki bushido glost und sich gweigeret het, das abzstelle. Und ich bereu's nid!

I kenn das Problem zwar au, aber me kas mit kli Intelligänz ganz anders löse:
Mr sin zu dritt unterwägs gsi, ein het s Gfühl gha er muess so Närv-Musig abloh.
Mir also im Dreieck um ihn ummegstande und jede het e anderi Melodie abgloh (Hard Rock/Schlager/House).
Er het zwar zerscht komisch gluegt, aber denn het er begriffe um was es goht und freiwillig abgschalte.
Und das alles ganz ohni Gwalt...
Habe ich da was verpasst?hanfueli hat geschrieben:Das Gleiche hatten wir doch vor einiger Zeit in einem Zug. Auch Rentner vs. Zigaretten-Türken. Damals hats aber mit einem Spitalaufenthalt und einer Ausschaffung geendet![]()
Wären solche wie die 4 nicht hier, würden die anderer Beiden von der überwiegenden Mehrheit in der Schweiz "akzeptiert"Genau wegen solchen wie diesen 4 werden andere wie diese 2 nicht richtig "akzeptiert"
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
Shiiiiiit! Das isch jo die lösig. Und so eifach zum umsetze!Crane hat geschrieben:Man bisch du e Held...
I kenn das Problem zwar au, aber me kas mit kli Intelligänz ganz anders löse:
Mr sin zu dritt unterwägs gsi, ein het s Gfühl gha er muess so Närv-Musig abloh.
Mir also im Dreieck um ihn ummegstande und jede het e anderi Melodie abgloh (Hard Rock/Schlager/House).
Er het zwar zerscht komisch gluegt, aber denn het er begriffe um was es goht und freiwillig abgschalte.
Und das alles ganz ohni Gwalt...
Jetzt schäm ich mich richtig für mi lösigsasatz.

hani gseit dass mes genau so muess mache?Mendez hat geschrieben:Shiiiiiit! Das isch jo die lösig. Und so eifach zum umsetze!
Jetzt schäm ich mich richtig für mi lösigsasatz.![]()

kasch jo z.Bsp näbe ihn sitze und eifach du elaige e Sound ufem Natel abloh.
wenn de kei Handy mit Boxe hesch kasch au singe.
Eifach das Gesocks mit de eigene Waffe schloh. Wenn er denn handgrifflich wird kasch nadyrlig au zueschloh (würd i au), aber als erschte schloh wäge so öbbis findi eifach erbärmlig...
Ich ha ihm gseit, er söll's abstelle, er het's nid gmacht. Meinsch ich hock neben so ne mongo und loh uf mim natel luut musik laufe wie ne pubertierende gangsta?!?! Und das mit em singe im trämmli will ich absolut schwul.Crane hat geschrieben:hani gseit dass mes genau so muess mache?
kasch jo z.Bsp näbe ihn sitze und eifach du elaige e Sound ufem Natel abloh.
wenn de kei Handy mit Boxe hesch kasch au singe.
Eifach das Gesocks mit de eigene Waffe schloh. Wenn er denn handgrifflich wird kasch nadyrlig au zueschloh (würd i au), aber als erschte schloh wäge so öbbis findi eifach erbärmlig...

herrgott, es goht doch eifach drum zum ihn irritiere!Mendez hat geschrieben:Ich ha ihm gseit, er söll's abstelle, er het's nid gmacht. Meinsch ich hock neben so ne mongo und loh uf mim natel luut musik laufe wie ne pubertierende gangsta?!?! Und das mit em singe im trämmli will ich absolut schwul.Du singsch und es kratzt dä typ eifach nid, er lost wyter sini musik uf em natel. Denn stohsch eifach als volldepp do und ca. 24 lüt im trämmli lache über di.
sobald er mit ere Situation konfrontiert isch woner nid kennt isch er verunsicheret. in däm momänt hesch du d chance zum di Wille duresetze.
wenn de nid willsch Sound abloh und au nid singe, duesch en halt in e Gspröch verwickle. Eifach öbbis mache zum ihn us sinere gwohnte Umgäbig wägzlocke.
und kasch mr glaube: eine wo sich ihm widersetzt und sich nid eifach ruhig närvt isch für dä ungwohnt. D kunscht bestoht drinn, dass d Lüt am Schluss über dr ander lache und nid über di. Für dä Zwäck kame au sich sälber mol kurzzytig in e lächerlichi Position bringe.
aber i merks: du willsch gar kei anderi lösig finde. du hesch in däm momänt e grund gha zum zueschloh und bisch stolz druff. jede so wie er halt isch...
- ebichu
- Erfahrener Benutzer
finde die aktion auch eher fragwürdig als respektabel. Alte leute haben immer das gefühl sie müssen jede und jeden zurechtweisen.
Ich beobachte manchmal leute, die regen sich gestandene 20 minuten sichtbar auf wegen ein paar primarschülern. Klar, bei denen geht die post ab, aber statt ständig zu meckern würde ich meinen sitzplatz einfach um 20meter verschieben und gut ist.
Und wegen ein paar zigis im tram ist die welt auch noch nicht untergegangen
Ich beobachte manchmal leute, die regen sich gestandene 20 minuten sichtbar auf wegen ein paar primarschülern. Klar, bei denen geht die post ab, aber statt ständig zu meckern würde ich meinen sitzplatz einfach um 20meter verschieben und gut ist.
Und wegen ein paar zigis im tram ist die welt auch noch nicht untergegangen

[CENTER]Mir sin d Muttenzerkurve
Us em Riich vo dr Tradition
Userere Wält vo de Emotione
Vonere andere, vonere andere Dimension[/CENTER]
[CENTER]MK|BS[/CENTER]
Us em Riich vo dr Tradition
Userere Wält vo de Emotione
Vonere andere, vonere andere Dimension[/CENTER]
[CENTER]MK|BS[/CENTER]
also wenn de nach de elfi znachd mainsch, de myessdisch e jugendliche (scheissegal was für e nazionalidäd) am arm go pagge, nur willer im drämmli e ziggi rauchd, denn bisch doch au nid ganz bache.
jo - so mechdegärn hilfsschugger simmer halld nid eso symmbadisch. wenn en denn anderi awäffele und mögge risse, denn kherd das zem risiko vommene sone kondrollfreak.
wobi dää wo im schwarze läädrmandl und sim schäferhund, wo e doddals schooshyndli gsi isch, vor johre in de drämmli fyr rueh und ornig gluegt het, isch jo zem schraie gsi.
jo - so mechdegärn hilfsschugger simmer halld nid eso symmbadisch. wenn en denn anderi awäffele und mögge risse, denn kherd das zem risiko vommene sone kondrollfreak.
wobi dää wo im schwarze läädrmandl und sim schäferhund, wo e doddals schooshyndli gsi isch, vor johre in de drämmli fyr rueh und ornig gluegt het, isch jo zem schraie gsi.

wer raucher im tram verteidigt will er keini eier het zum iischritte isch e vollwaiche...
wer e soziali adere het und druffaabe als "hilfsschugger" verspottet wird, überlegt sich
das s'nächste mol 2x sym mitmenschen z'hälfe....
aber jo..mir läbe inre richtig super gsellschaft....
wer e soziali adere het und druffaabe als "hilfsschugger" verspottet wird, überlegt sich
-- prime crime --
"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"
"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
was vrdaidige?cigán hat geschrieben:wer raucher im tram verteidigt will er keini eier het zum iischritte isch e vollwaiche...
bisch nid ganz gschyddled?
hesch denn nid kabbierd, dass mir so e raucher im drämmli nach de elfi znachd so ains vo extrem am arsch verbi god?
und i sag jo gar nydd. läbb doch du din kondrolldrieb us wo immr de kasch. isch dis guede rächd. und i has rächd zlache, wenns sich ebber effendlich bis ybr baidi ohre blamiert und am schluss e zwei uffem rugge hedd.
ps: mini aier sinn nid di thema - dr schöggelli isch hetero

http://www.spiegel.de/kultur/gesellschaft/0,1518,529143,00.html
so zum thema - bissige satiere - oder eben doch nicht......??
so zum thema - bissige satiere - oder eben doch nicht......??
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone
Er isch doch usgschafft worde oder öppe nid? s smiley bezieht sich übrigens ufe alt maa und nid ufe TürggBlutengel hat geschrieben:Habe ich da was verpasst?
Ich find sone paar Möchtegerns dörf me ruhig d Meinig sagä und mit 15-17 Jährige wirsch sicher fertig. Eifach driilänge und nid warte bis alli stöhn und parat sin. Überaschigseffekt

...reden Sie nur weiter, es wird schon noch etwas intelligentes dabei sein.