Playstation 3 - Wer hat Sie schon und was ist eure Meinung???
- Jamiroquai
- Erfahrener Benutzer
-
- Neuer Benutzer
Am Aafang hesch praktisch keini Dingens wo de im Editor benutze kasch - d.h. me muess s'Game scho zerscht kli spiele. Erscht mit de Zyt isch s'Arsenal für dr Levelbau einigermasse bruchbar und denn gohts grosse Tütftle los.Domingo hat geschrieben:Little Big Planet gluschtet mi au, abr do würd i wohl wieder zviel im Editor mache und zwenig gameussrdäm han i Angscht i chum nüm an dPS3 wenn denn dFründin dra dr gfalle finde würd!
![]()
Bi dere Sach mit de Fründin muess ich dir aber rächt ghä

Zum Glück wohne mir nid zäme und d'PS3 stoht bi mir...
Noch MGS4 isch LBP minere meinig s'einzig wirklich geile PS3 Game und vor allem ändlich wieder mol eppis neus (okai, villicht no Uncharted).
Oje...Terry26 hat geschrieben:Hatte jemand von Euch schon das Problem, dass die PS3 keine Disc's mehr erkennt??? komme normal ins menu ... nur zeigt es mir dan keine Disc an...
Wie lange wartet man, bis das defekte Teil ersetzt wird?

Isch dini no unter Garantie?
Bi mir isch es 6 Wuche gange, bis i schlussändlich denn e neui bekho ha (alli Saves sin denn natürlich wäg gsi, also tue sie wenn's so wiit isch neume speichere...).
Ja zum glück ha ig die im märz becho ... also isch no garantie druff .... die vom sony-center hei mir gseit, dass ig d festplatte söu formatiere ... hani de oh gmacht ... leider gottes si itz würklech alli spielständ wäg (und ig bi im gta 4 doch scho sooo wiit gsy)
Dört hei sie mir oh gseit, dasses zur zyt ca. 14 täg geit ... hoffe die halte sich oh drah ... ha da aber so mini zwiifel .... scheisse ... und das usgrächnet im dezember ....
Dört hei sie mir oh gseit, dasses zur zyt ca. 14 täg geit ... hoffe die halte sich oh drah ... ha da aber so mini zwiifel .... scheisse ... und das usgrächnet im dezember ....

-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Hani afangs au dänkt, wird aber leider brutal schnell langwilig.Sharky hat geschrieben:ist ein MUST HAVE!!![]()
Grundsätzlich alles sehr geil gmacht, Waffe, Kombinatione etc. (usser as dr Pfilboge nid kasch bruche), aber vo dr Story här total langwilig nach dem dr 2. vo dene killt hesch. Immer s gliche.
Dorum: i rot vomne kauf ab
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
Interessant ist es mE wenn man denn Anspruch an sich hat ALLES zu schaffen, d.h alle Teilmissionen, die teils sehr happig sind (auch alle Fahnen, alle Templer etc)radiobemba hat geschrieben:Hani afangs au dänkt, wird aber leider brutal schnell langwilig.
Grundsätzlich alles sehr geil gmacht, Waffe, Kombinatione etc. (usser as dr Pfilboge nid kasch bruche), aber vo dr Story här total langwilig nach dem dr 2. vo dene killt hesch. Immer s gliche.
Dorum: i rot vomne kauf ab
Ich habe es mit 100% bei allem geschafft, es im Moment ausgeliehen und werde es sicher wieder mal gamen!
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Wii und PS3 kha mr nid vergliiche.coolio hat geschrieben:mir fehlen bei der playstation einfach ein wenig die ungewöhnlichen, interaktiven spiele und casual games..
..im nachhinein muss ich sagen, ich hätte mich wohl besser für wii entschieden..![]()
PS3 isch ähnlich wie Xbox, aber d'Wii isch öbbis anderes und wär für mi nur als Zuesatz zu ein vo de beide erschtgnannte interessant.
Bez. ungewöhlichi Games wiederhol i mi: Little Big Planet kasch jo mol versueche, es schwärme alli drvo.

-
- Erfahrener Benutzer
Aber die grossi Abwächlig findsch au dört nid.Domingo hat geschrieben:Interessant ist es mE wenn man denn Anspruch an sich hat ALLES zu schaffen, d.h alle Teilmissionen, die teils sehr happig sind (auch alle Fahnen, alle Templer etc)
Ich habe es mit 100% bei allem geschafft, es im Moment ausgeliehen und werde es sicher wieder mal gamen!
Und wenn denn mol alli Kombos und Waffe hesch wirds igendwie au langwilig biz go Gegner abemezle, will es isch denn esooo eifach.
Kauftipps vo mir: GTA 4 und Call of Duty 4
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
Aktuelli Agebot
Hallo Forum
Ein Kollege kennt jemanden, der sich überlegt sich eine PS3 zu Weihnachten zu schenken
Da es ihn "anscheisst" die ganze Stadt zu durchstöbern, frage ich euch mal: Weiss einer wo man das günstigste Angebot findet (am besten mit GTA incl.) ?? Mediamarkt?
Ein Kollege kennt jemanden, der sich überlegt sich eine PS3 zu Weihnachten zu schenken

Da es ihn "anscheisst" die ganze Stadt zu durchstöbern, frage ich euch mal: Weiss einer wo man das günstigste Angebot findet (am besten mit GTA incl.) ?? Mediamarkt?
- Corpsegrinder
- Erfahrener Benutzer
-
- Benutzer
Hätt evtl eini abzgäh, inkl GTA und MGS (könnt no s aint oder andere game druff lege, Fifa 08 oder so) allerdings ohni controller. Über dr priis losst sich rede. z hole wär si im 4057. Für nöcheri uskünft PNRiesespächt hat geschrieben:Hallo Forum
See, there's three kinds of people: dicks, pussies, and assholes.
- Corpsegrinder
- Erfahrener Benutzer