Sportwetten: Anbieter/Quoten/Tips/Analysen
- SCAR
- Erfahrener Benutzer
Klick dä http://www.wettbasis.com/systemwetten-rechner.html Link do ah, do chasch alles berächne loh........Riesespächt hat geschrieben:Wenn ich eine Systemwette 2/3 mache, dann 2 richtig habe und eine falsch ist, gibt das doch:
a x b richtig
a x c falsch
b x c falsch
Oder wie oder was? Oder von was reden wir? Systemwetten?

Dubelisicher, do chasch jo alli erdänkliche Mätsch/Möglichkeite wägklicke wo de falsch chasch ha und luege was no gwünnsch...git dr jo alli Kombinatione ah. Wenn i di Bispiel nimm gits nur ei Variante, die wo du richtig erwähnsch...
Und jä, mir rede vo Systemwette

P.S Bi dim Link stoht unter de Berächnige übrigens e Erklärig. Und dört stoht "Die Berechnung sind relativ kompliziert und vor allem aufwändig"...jooo, das hämer gmerkt...

SCONVOLTS BASILEA 98
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
I kumm nümm drus!? Ich ha dr doch dä link gschickt hehehhee, Quote für totali Verwirrig: 1.05SCAR hat geschrieben:Klick dä http://www.wettbasis.com/systemwetten-rechner.html Link do ah, do chasch alles berächne loh........![]()
Dubelisicher, do chasch jo alli erdänkliche Mätsch/Möglichkeite wägklicke wo de falsch chasch ha und luege was no gwünnsch...git dr jo alli Kombinatione ah. Wenn i di Bispiel nimm gits nur ei Variante, die wo du richtig erwähnsch...
Und jä, mir rede vo Systemwette
P.S Bi dim Link stoht unter de Berächnige übrigens e Erklärig. Und dört stoht "Die Berechnung sind relativ kompliziert und vor allem aufwändig"...jooo, das hämer gmerkt...

Dasch ebe saukompliziert, drum s Bispiel mit 2/3. I mach gläb au mol sone 3/6, mit e paar X sötts guet ko.
Idee: Panatinaikos vs famagust und kiev vs fener, rote karte? ja = 3.40.
Edit: "Die Berechnungen sind relativ kompliziert....usw." das hani vo Afang a eigentlich wölle sage hehehe
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
- SCAR
- Erfahrener Benutzer
100 uf Schwarz?Joggeligool hat geschrieben:kai plan was ich hüt wette söll .

@ Riesespächt, i glaub mr hän zviel zum Thema gseit und jetzt schnalle mrs erscht rächt nüm...

I machs jetzt so wie du gmeint hesch, eifach mol druflos...dä Tip woni postet ha und lueg mol was usechunnt...
SCONVOLTS BASILEA 98
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
- erlebnisorientierter
- Erfahrener Benutzer
Habe mich nun gestern entschlossen je Fr. 150 .- zu setzen auf die beiden obigen Wetten. Und so leid mir die Niederlage tut musste ich nach Spielschluss ein wenig schmunzenerlebnisorientierter hat geschrieben:Meine Tips für heute:
Singelwette
FCB vs Lissabon 2 Einsatz FR. 100.- Gewinn Fr. 215.-
FCB vs Lissabon 2/2 Einsatz Fr. 50.- Gewinn 180.-
Weiss man schon ob Sporting die B-Elf schickt?
Einsatz 300.- Gewinn Fr 812,50 = Reingewinn: Fr. 512,50 !!!
- bitril1893
- Benutzer
Heute wieder sehr schwierig, wer aber etwas verdienen möchte soll auf ManU und Celtic tippen! Ich bin sogar soweit überzeugt von diesen beiden Heimsiegen, dass folgenden Tip gemacht habe:
Manu (Handicap 0:1) - Aalborg 1.7
Celtic (Handicap 0:1) - Villareal 4.75
Quote: 8.08
30.- Einsatz, 242.- mögl. Gewinn
*duckundweg*
*duckundweg*

- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
Stark!! Leider bini nümm drzue ko, i hätt no was uff Roma und Liverpool gsetzt......ok Inter hätti verlore, aber drfür 2 mol gwunne.....erlebnisorientierter hat geschrieben:Habe mich nun gestern entschlossen je Fr. 150 .- zu setzen auf die beiden obigen Wetten. Und so leid mir die Niederlage tut musste ich nach Spielschluss ein wenig schmunzen
Einsatz 300.- Gewinn Fr 812,50 = Reingewinn: Fr. 512,50 !!!
Mol e Froog: Chaux-de-fonds vs Luzern. I ha irgendwie sone blöde Respäkt vo dene Chaudsfonds, ligt das an de NatiB-Zite? Die sin eigentlich nix oder?
Gossau - YB und CHX - Luzern isch ebe hüt.....2 Banke? + YB mit Handicap no e Bank? Gossau isch jo grottig....
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
Haha geil, meinsch Celtic?? ManU HC hani au uff dr Rächnig. Usserdäm e X in Lyon......Juve schloht Bate. Was macht Real? 1,90.....3:4 gedemütigt worde am Sunntig....bitril1893 hat geschrieben:Heute wieder sehr schwierig, wer aber etwas verdienen möchte soll auf ManU und Celtic tippen! Ich bin sogar soweit überzeugt von diesen beiden Heimsiegen, dass folgenden Tip gemacht habe:
*duckundweg*![]()
- erlebnisorientierter
- Erfahrener Benutzer
Goht mir au so, denk mr dass do e überraschig drinne liegt. WIrd wohl e Systemwett mache:Riesespächt hat geschrieben:Stark!! Leider bini nümm drzue ko, i hätt no was uff Roma und Liverpool gsetzt......ok Inter hätti verlore, aber drfür 2 mol gwunne.....
Mol e Froog: Chaux-de-fonds vs Luzern. I ha irgendwie sone blöde Respäkt vo dene Chaudsfonds, ligt das an de NatiB-Zite? Die sin eigentlich nix oder?
Gossau - YB und CHX - Luzern isch ebe hüt.....2 Banke? + YB mit Handicap no e Bank? Gossau isch jo grottig....
Lyon vs Bayern 2
Chauxdefonds-Luzern 1
ManU vs Allborg (mehr als 4 Tore)
Celtic vs Villareal 2
Zudem no de Tip durch dass i bits gwunne han
Je Fr. 50.- uf (total 150)
Anzahl Tore der heutigen 8 Cl.Spiele:
23-25 möglicher Gewinn = 275
26-28 möglicher Gewinn = 425
29+ möglicher Gewinn = 300
- bitril1893
- Benutzer
Jo irgendwie bini überzügt vo Celtic. Ähnlichi Usgangslag wie gescht dr FCB (Villareal rächnet jo sicher nüm wirklich mit Platz 1, will ManU jo sowieso gwünnt)Riesespächt hat geschrieben:Haha geil, meinsch Celtic?? ManU HC hani au uff dr Rächnig. Usserdäm e X in Lyon......Juve schloht Bate. Was macht Real? 1,90.....3:4 gedemütigt worde am Sunntig....
Und Celtic isch dehei wirklich sackstark und die wärde sich zerisse, um sich aständig us Europa für das Joor verabschiede und ihrne Fans im usverkaufte Celtic-Park nomol e geile Match z biete. Entscheidend wird si wärs 1. Goal macht, machts Celtic, schisst Villareal definitiv ah und dr Handicap-Tip wird realistisch, gön si 0:1 in Rückstand kanis vergässe!
Und jo vom Handicap vo ManU bini sehr überzügt...
mr wärdes gseh!
- bitril1893
- Benutzer
Däs würdi nid mache: Gescht hetts grad emol 19 Goal gä! S Problem dases sportlich bi praktisch allne nüd me goht, durchdas könntme jo eigentlich uf vieli goal hoffe, aber oftmol passiert ebe genau s gegeteil:erlebnisorientierter hat geschrieben: Zudem no de Tip durch dass i bits gwunne han
Je Fr. 50.- uf (total 150)
Anzahl Tore der heutigen 8 Cl.Spiele:
23-25 möglicher Gewinn = 275
26-28 möglicher Gewinn = 425
29+ möglicher Gewinn = 300
Die beide Teams neutralisiere sich, wän sich nid unnötig verletze und durchdas fählt dr letschti zug ufs goal, drzue kunnt dases überall iskalt isch und all die divas sowieso kei bock zum schutte hän

- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
- SCAR
- Erfahrener Benutzer
Sin e Wundergugge...eimol haue sie Congeli und Thun uswärts 0:4 vom Platz, trotzdäm schliche sie hinte ume...Zuedäm isch im Cup und bi däm Terrain alles möglich: Mi Tip: Finger wäg vo ChdF-Luzärn...P.S wird jo wohrschins eh abgseit oder!?Riesespächt hat geschrieben:gwunne.....
SCONVOLTS BASILEA 98
- SCAR
- Erfahrener Benutzer
Hani gescht no abgänderet, e 3 us 6 gmacht...SCAR hat geschrieben:Mein Tip:
4 aus 6 Systemwette:
Bremen-Inter X
Marseille-Athletico X
PSV-Liverpool 2
Steaua-Fiorentina 2
Porto-Arsenal X
Real Madrid-Zenit 1
Einsatz 40.-
Maximalgewinn: 1405.-
Minimumgewinn: 62.-
Wenn i die 3 hüt triff, gits ca. 300.-SCAR hat geschrieben:Mein Tip:
3 aus 6 Systemwette:
Bremen-Inter X -> falsch
Marseille-Athletico X -> richtig
PSV-Liverpool 2 -> richtig
Steaua-Fiorentina 2
Porto-Arsenal X
Real Madrid-Zenit 1
Einsatz 40.-
Wenn i 2 triff ca. 80.-
wenn 1 triff ca 20.-
und somit e Minus...
SCONVOLTS BASILEA 98
-
- Erfahrener Benutzer
Bellinzona - Vaduz: unter 2,5 Tore, Q. 1,95
Gossau - YB: unter 2,5 Tore, Q. 2,55
Begründung: Vaduz und Gossau schiessen eh wenige Tore, dazu noch Winterwetter. Wird ein mieses Gekicke geben in beiden Spielen.
(Bei Gossau könnte man auch 0:1 oder 0:2-Ergebnistipps spielen).
Lyon - Bayern: beide erzielen ein Tor, Q. 1,65
Begründung: Beide vorne gut und zumindest Bayern hinten anfällig.
Gossau - YB: unter 2,5 Tore, Q. 2,55
Begründung: Vaduz und Gossau schiessen eh wenige Tore, dazu noch Winterwetter. Wird ein mieses Gekicke geben in beiden Spielen.
(Bei Gossau könnte man auch 0:1 oder 0:2-Ergebnistipps spielen).
Lyon - Bayern: beide erzielen ein Tor, Q. 1,65
Begründung: Beide vorne gut und zumindest Bayern hinten anfällig.
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
Weise Worte....isch gläb gschieder. Am Weekend hani e Match tippt; Hoffenheim Amateure vs FC Nöttingen = "Wegen Todesfall abgesagt" strange...SCAR hat geschrieben:Sin e Wundergugge...eimol haue sie Congeli und Thun uswärts 0:4 vom Platz, trotzdäm schliche sie hinte ume...Zuedäm isch im Cup und bi däm Terrain alles möglich: Mi Tip: Finger wäg vo ChdF-Luzärn...P.S wird jo wohrschins eh abgseit oder!?
Wo spielt jetzt eigentlich Gossau-YB?? Ha gmeint i heig gläse die Spiele im Wankdorf (oder wies heisst, schweiz-ding do), seht aber nit so us. Dene Gossauer (Gossäu?) verpassi e Handicap!! Die könne nit schutte... ok YB isch eigentlich au rächt beschisse.....hmmm
ManU und Celtic wär scho geil und do im mr wird dr Bayern-Match inepfiffe (wenn er kunnt?) denn bini döt au no irgendwie drbi. X würd mi reize.
Was isch mit Juve vs BATE?? Real vs Zenit? Wieso het Real e Quote vo fascht 2.0?
AmaZulu - Lamontville G.Arrows ? hehe
- erlebnisorientierter
- Erfahrener Benutzer
Gib i dir teilwies recht. Han mol so d Rechnig gmacht gha:bitril1893 hat geschrieben:Däs würdi nid mache: Gescht hetts grad emol 19 Goal gä! S Problem dases sportlich bi praktisch allne nüd me goht, durchdas könntme jo eigentlich uf vieli goal hoffe, aber oftmol passiert ebe genau s gegeteil:
Die beide Teams neutralisiere sich, wän sich nid unnötig verletze und durchdas fählt dr letschti zug ufs goal, drzue kunnt dases überall iskalt isch und all die divas sowieso kei bock zum schutte hän![]()
Manu vs Alborg 4 Tore
Celtic vs Villareal 3 Tore
Steau vs Forentina 2 Tore
Lyon vs Bayern 3 Tore
Porto vs Arsenal 4 Tore
Kiew vs Fenerbace 2 Tore
Juve vs Bate 3 Tore
Real vs Zenit 3 Tore
würd 24 Goal geh oder anderst gseit damit i gwünn muesses im Schnitt 3 Goal geh pro Partie
- SCAR
- Erfahrener Benutzer
Weiss nit wo YB spielt, aber wie gseit: Terrainvrhältnis, Motivation für gepflegts Spiel...hüt glaub nur knapp vorhande. Und wenns nur über e Kampf goht, nöchere sich gwüssi Teams, au us verschiedene Ligene, ebe schnäller ah...bzw. vergrösseret d Chance vom Underdog beträchtlich...i glaub die Mätsch cönnte knapp usgoh...Handicap +1 oder +2?Riesespächt hat geschrieben: ManU und Celtic wär scho geil und do im mr wird dr Bayern-Match inepfiffe (wenn er kunnt?) denn bini döt au no irgendwie drbi. X würd mi reize.
Was isch mit Juve vs BATE?? Real vs Zenit? Wieso het Real e Quote vo fascht 2.0?
Mini CL Tips hüt zobe:
ManU - Aalborg 2:0 1 (Handicap möglich..)
Celtic - Villareal 0:0 X
Steaua - Fiorentina 1:2 2
Lyon - Bayern 2:2 X
Porto - Arsenal 1:1 X
Dynamo Kiev - Fehnerbace 2:1 1
Juve - Borisov 2:0 1 (Handicap möglich...)
Real Madrid - Zenit 3:1 1 (Handicap möglich...)
What?Riesespächt hat geschrieben:
AmaZulu - Lamontville G.Arrows ? hehe
Zulu gwünnt..."it's toooo biiig.."

SCONVOLTS BASILEA 98
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- SCAR
- Erfahrener Benutzer
staaark...sancho pancho hat geschrieben:Bingo!
2:0, 2x Collins Chabalala (16' und 20')

ursprünglich 4 aus 6.....->sancho pancho hat geschrieben: Hoffe, wenigstens du hast gewettet!
......hatte ich das Hodenrasseln und es in ein 3 aus 6 geändert...schade, hätte ein 4 aus 6 getroffen...SCAR hat geschrieben:Mein Tip:
4 aus 6 Systemwette:
Bremen-Inter X -> falsch
Marseille-Athletico X -> richtig
PSV-Liverpool 2 -> richtig
Steaua-Fiorentina 2 -> richtig
Porto-Arsenal X -> falsch
Real Madrid-Zenit 1 -> richtig
Einsatz 40.-
Maximalgewinn: 1405.-
Minimumgewinn: 62.-
Einsatz: 40.-
Gewinn: 86.95
Also unter dem Strich nach Abzug des Einsatzes noch 46.95...
Immerhin, schön wieder mal einen Gewinn auszulösen, geht um das Prinzip...

P.S Sorry Leuts, meine Einschätzung von ChdF-Luzern war voll danebengegriffen, wobei mir der knappe Sieg von YB dagegen auch ein bisschen recht gibt...

SCONVOLTS BASILEA 98
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
Genau!SCAR hat geschrieben: Immerhin, schön wieder mal einen Gewinn auszulösen, geht um das Prinzip...![]()
I ha gescht voll verseit.....zum Glück hani no uff Celtic (0:1) tippt, Schadenbegränzig, schlussändlich "nur" 70.-- verlore.... Chaux-de-fonds hani drbi kha, aber i ha trotzdäm au no dra glaubt, dass YB e 2. Kischte macht, die Versager....

- bitril1893
- Benutzer
Mi Celtic-theorie hett sich tatsächlich bewohrheitet, aber die verdammte ManU sin nid fähig gse 90 minute aständige fuessball z zeige...bitril1893 hat geschrieben:Jo irgendwie bini überzügt vo Celtic. Ähnlichi Usgangslag wie gescht dr FCB (Villareal rächnet jo sicher nüm wirklich mit Platz 1, will ManU jo sowieso gwünnt)
Und Celtic isch dehei wirklich sackstark und die wärde sich zerisse, um sich aständig us Europa für das Joor verabschiede und ihrne Fans im usverkaufte Celtic-Park nomol e geile Match z biete. Entscheidend wird si wärs 1. Goal macht, machts Celtic, schissts Villareal definitiv ah und dr Handicap-Tip wird realistisch, gön si 0:1 in Rückstand kanis vergässe!
Und jo vom Handicap vo ManU bini sehr überzügt...
mr wärdes gseh!
s duet halt scho weh wennd 4.75 quote richtig isch, aber d 1.70 quote dr tip versaut!