Ergic89 hat geschrieben:Isch är drum nid immer bi Sach, will är im Publikum immer nach neue "Zanni-Girls" usschau haltet? In Donezk isch's sicher so gsi, bi däne scharfe Ukrainerinne übersehsch gärn mol en Gägespiler![]()

Jo das will ich au ussprobiere, villicht gsehn ich denns Bild wo du meinschNoktu hat geschrieben:
Was zum Teufel het dr Valentin do ka?!
Was au immer das isch...Ich will das au probiere!!!![]()
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
doch doch die wo so böös lueggt isch doch die wo kurz vorem matsch in de stöggeli schueh no goht go bäll ufflääsee....Mundharmonika hat geschrieben:nein, weder die vom forum noch die vom fcb
übrigens; sind das bilder von einer beerdigung oder weshalb schauen alle so böse?
Zu geil gsi!Noktu hat geschrieben:Lueget rotblau total...Widr mol e zimlig geils Interview mitem Ergic...
Nachdem dr HUggel sich selber dFrog stellt "Wieso het dr Ergic scho sit Joor zehnte die glich Frisur" nimmt dr Ergic stellig drzue...Uf sini Art und wis notürlich...
jo genau !Baslerbueb hat geschrieben:Wenn ich so bilder sehe kommt mir manchmal die kotze hoch....
Möglichst cool und hip sein, aber auf dem fussballplatz keinen geraden pass schlagen.....![]()