@ streller pfeiffer
@ streller pfeiffer
nünzig minute d schnurre ghalte, aber denn wenns ums pfiffe goht wieder d hauptrolle in dr erschtä reihe ha!!! mann mann mann. mir basler trage das jo irgendwie scho lang in uns, scho zu b-zyte hets döte gheisse, "lug jetzt wieder die rase glön ah, verliere sogar gegä büll" und anders wo denn; "super, ändlich isch dr efcebe wieder dobe im a - ab gohts ufe barfi"!
dammi siech, euch penalties ka mäs eifach nie recht mache, goht mä z "frieh", isch mä ä !verräter! - kunnt mä zrugg, längts eim "nüm" für d bundesliga - schiesst mä goal bi uns, heisst "dä isch eh gad wieder ewäg", schiesst mä keini isches ä "millionari" wo sie leischtig nit bringt!
dr ober clou am ganze kunnt aber erst no, ha diversi nase scho beobachtet, wo dr gröscht schlitte hän im stadion, pfiffe, puuhe, "streller use", wenns denn aber drum goht, ä scheens föteli vom "strelli" zha oder evt. ä autogramm, denn simmer denn die erschtä wo brav ähstöhn und ganz lieb froge: "für mi glai sabrina bitte herr streller"! d kanne wo dä guet müetig siech däm "fan" au no zahlt lön mr gad emol äweg in derä erwähnig!
mann mann, i kotz so uf euch! und jä, i sags au persönlig, genau so wie denä halbschüeh wo hüt bi uns "obe" gstande !ääääh pardon! gsässe sin, bis sie ihre grosse uftritt gha hän!!!!!
dammi siech, euch penalties ka mäs eifach nie recht mache, goht mä z "frieh", isch mä ä !verräter! - kunnt mä zrugg, längts eim "nüm" für d bundesliga - schiesst mä goal bi uns, heisst "dä isch eh gad wieder ewäg", schiesst mä keini isches ä "millionari" wo sie leischtig nit bringt!
dr ober clou am ganze kunnt aber erst no, ha diversi nase scho beobachtet, wo dr gröscht schlitte hän im stadion, pfiffe, puuhe, "streller use", wenns denn aber drum goht, ä scheens föteli vom "strelli" zha oder evt. ä autogramm, denn simmer denn die erschtä wo brav ähstöhn und ganz lieb froge: "für mi glai sabrina bitte herr streller"! d kanne wo dä guet müetig siech däm "fan" au no zahlt lön mr gad emol äweg in derä erwähnig!
mann mann, i kotz so uf euch! und jä, i sags au persönlig, genau so wie denä halbschüeh wo hüt bi uns "obe" gstande !ääääh pardon! gsässe sin, bis sie ihre grosse uftritt gha hän!!!!!
Villicht e bitzli hart und emotional formuliert, aber ych mues byypflichte: Mi hetts au grausam rasend gmacht, die Idiote, wo dr Streller usspfiffe hänn. Was söll denn das? Är hett wohl scho gnueg für Basel gleischtet und dörf jetzt au emoll sini Baisse ha.
Ansunschte isch's au drnääbe nach däre gewaltige erschte Hälfti z'pfiffe, numme will me zwei Minute vor dr Pause uss heiterem Himmel dr Ussglyych griegt hett! Unglaublich, sone geili Stimmig in dr Kurve und in de räschtliche Sektore wird pfiffe. Als öb die e andere Match gseh hätte.
Ansunschte isch's au drnääbe nach däre gewaltige erschte Hälfti z'pfiffe, numme will me zwei Minute vor dr Pause uss heiterem Himmel dr Ussglyych griegt hett! Unglaublich, sone geili Stimmig in dr Kurve und in de räschtliche Sektore wird pfiffe. Als öb die e andere Match gseh hätte.
1:0, 2:0, 3:0, 4:0
Scott, SCOTT CHIPPERFIELD
Scott, SCOTT CHIPPERFIELD
ins muul könne'n'en au alli die näh, wo in dr 90. minute no pfiffe, wenn dr fcb s'spill ruhig macht, dr ball hinde umeschiebt und keini grosse kräft me will vrbruche...mongis sindrs, was erwartet ihr eigentlich?? ächt unnötig gsy die pfifferei hüt, vrwöhnt wie bayern...
cigán hat geschrieben:polizia assassini
- seth
- Erfahrener Benutzer
wayne interessiere die arschlöcher?
mi nit. wunderschöne oobe gsi.
mi nit. wunderschöne oobe gsi.

baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
- XxNOSTRADAMUSxX
- Erfahrener Benutzer
falsch! grunsätzlich muss man eine mannschaft als solche stärken, doch gibt es spieler welche sich (über objektive / subjektive sichtweise lässt sich hier streiten), welche nicht in eine mannschaft passen und keinen nutzen bringen.JöNnNi hat geschrieben:Me pfifft usem Prinzip die eigene Spieler nit us ... egal wär ob dr Streller, Zanni oder Gjasula ... jede ghört zum Verein und isch e Teil devo!
im modernen fussball muss man sich halt beweisen und integrieren können, in teams zu denen man gar nicht passt - bei denen man jedoch aus wirtschaftlichen gründen unterschrieben hat.. gäll jürgen!
weidrmol voll OT.. streller uspfiffe isch uncool!
Das habe ich mich auch gefragt. Aber ich denke, sie galten Gross, weil Stocker ganz klar zu den Besseren gehörte.fcb_1973 hat geschrieben:für wen waren denn die pfiffe bei stockers auswechslung gedacht? stocker, gross, chippy oder irgend einem rieblifresser???![]()
für wen wohl??? waren unnötig denn stocker war plattfcb_1973 hat geschrieben:für wen waren denn die pfiffe bei stockers auswechslung gedacht? stocker, gross, chippy oder irgend einem rieblifresser???![]()
nur finde ich es einwenig doppelmoral hier zu reklamieren weil ein paar idioten streller auspfiffen es waren noch andere spieler heute ofper dieser saumässigen manier
- stacheldraht
- Erfahrener Benutzer
aber platt warZelig hat geschrieben:Das habe ich mich auch gefragt. Aber ich denke, sie galten Gross, weil Stocker ganz klar zu den Besseren gehörte.
nur bitte keine doppelmoral nur weil es streller ist, dieses unverständis sollte eigentlich für alle spieler in rot/blau gelten, auch wenn einem deren frisur nicht passt
Ich glaub da lag ein Aarauer auf dem Boden...war das nicht der, der dann auch mit der Bahre vom Feld getragen wurde?fcb_1973 hat geschrieben:für wen waren denn die pfiffe bei stockers auswechslung gedacht? stocker, gross, chippy oder irgend einem rieblifresser???![]()
reach out and touch faith; your own personal jesus
- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
Ja, eigene Spieler auspfeiffen ist lame. Wegen Streller auspfeiffen - der braucht noch etwas Spielpraxis, hatte ein paar schöne Szenen, aber noch nicht wirklich dabei. Das Pfeiffen steht wirklich als Kontrast zur tollen Choreo Aktion am Anfang. Somit sowas von Fehl am Platz.
Heute hat die Mannschaft sogar ganz passabel gespielt - mit etwas mehr Selbstvertrauen vor dem 16er hätte es auch ein 6:1 geben können.
Heute hat die Mannschaft sogar ganz passabel gespielt - mit etwas mehr Selbstvertrauen vor dem 16er hätte es auch ein 6:1 geben können.
- stacheldraht
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- seth
- Erfahrener Benutzer
do händer grad nomol e post vo mir zum lösche!stacheldraht hat geschrieben:@admins.. au am pfiffe gsi? oder wiso wider munter am lösche?
vill spass

baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
verstehe einen teil von euch nicht so ganz.. heute hatte die mannschaft mal wieder gut gespielt.. oke aarau war nicht der gradmesser schlechthin, aber immerhin 5. unserer gurkenliga.. mit ein wenig mehr glück, effizienz hätte man dieses spiel gut und gerne 6-1 gewonnen.. freut euch doch und geht das nächste mal im stadion, wenn einer pfeifft zu dem hin und sagt ihm, was ihr davon denkt.. ihr wisst ja nichtmal, weshalb zB beim wechsel von stocker gepfiffen wurde, ob die pfiffe wirklich alle nur streller galten etc.. (nein ich hatte nicht gepfiffen..!) finde es selber scheisse eigene spieler auszupfeiffen!! aber hier rumweinen bringt streller nichts und auch gegen die pfeiffer nichts.. anyway.. hoffe er kommt bald wieder in form und dann hört dieses gerede eh auf..
- stirbelwurm
- Erfahrener Benutzer
ich oute mich als pfeiffe!
ich hab mich 82 minuten genervt
- ob der ignoranz eines CG
- dem dem gestolper eines MS
und meine pfiffe galten gross! wer 82 minuten lang zusieht wie einer kein bein vors andere bringt, die besten chancen versiebt, bei jeder berührung (oder auch ohne berührung) des gegners theatralisch zu boden geht, dabei abschätzige handbewegungen gegen linien- und schiedsrichter macht, sich bewegt wie eine 73-jährige diva
... und dabei 2 (!) mehr als valable alternativen auf der bank schmoren lässt
ist ganz einfach fehl am platze!
wenn er pippi aufbauen will, dann soll er das in der u21 machen! ich bin der festen überzeugung, dass dies weder pippi noch der mannschaft etwas gebracht hat.
auch die pfiffe bei der einwechslung von chippi waren ganz klar gegen gross gerichtet. hier war ganz einfach das unverständnis, dass er wiedermal einen jungen "opfert" statt zB perovic zu ersetzen
für mich persönlich ist gross damit ganz unten durch!
und gibt er nächsten dienstag nicht endlich den jungen die möglichkeit zu spielen (morganella, mustafi, ferati, frei, stocker) dann werde ich mit bestimmtheit nicht im joggeli sein!
cheers
ich hab mich 82 minuten genervt
- ob der ignoranz eines CG
- dem dem gestolper eines MS
und meine pfiffe galten gross! wer 82 minuten lang zusieht wie einer kein bein vors andere bringt, die besten chancen versiebt, bei jeder berührung (oder auch ohne berührung) des gegners theatralisch zu boden geht, dabei abschätzige handbewegungen gegen linien- und schiedsrichter macht, sich bewegt wie eine 73-jährige diva
... und dabei 2 (!) mehr als valable alternativen auf der bank schmoren lässt
ist ganz einfach fehl am platze!
wenn er pippi aufbauen will, dann soll er das in der u21 machen! ich bin der festen überzeugung, dass dies weder pippi noch der mannschaft etwas gebracht hat.
auch die pfiffe bei der einwechslung von chippi waren ganz klar gegen gross gerichtet. hier war ganz einfach das unverständnis, dass er wiedermal einen jungen "opfert" statt zB perovic zu ersetzen
für mich persönlich ist gross damit ganz unten durch!
und gibt er nächsten dienstag nicht endlich den jungen die möglichkeit zu spielen (morganella, mustafi, ferati, frei, stocker) dann werde ich mit bestimmtheit nicht im joggeli sein!
cheers
ALTE SÄCKE BASEL
- stirbelwurm
- Erfahrener Benutzer
findi zu 99% korräggt.JöNnNi hat geschrieben:Me pfifft usem Prinzip die eigene Spieler nit us ... egal wär ob dr Streller, Zanni oder Gjasula ... jede ghört zum Verein und isch e Teil devo!
s git sicher Situatione wonni au scho ha wölle pfiffe, oder womi äfach ztodes ufgreggt ha, z.b. Gjasula oder widr e fucking Zanni Match, aber sicher nid wenn dr Pipi mol e schlächte Match het

unterschdi!
Stolz als Basler geboren zu sein