Gang in de nöchschte paar Dääg ufe Corvatsch go Skiie. Schiinz söll s'Wätter ziemli guet wärde, es isch viel Sunne prognostiziert.
Welle Liechtschutzfaktor empfehled ihr mir?
Ha blonds Hoor, ziemli helli Hut und bi relativ empfindlich. Längt e LSF 20 oder sölli doch eher e 30er näh?
Welle Liechtschutzfaktor zum Skifahre?
Welle Liechtschutzfaktor zum Skifahre?
PRO FCB - Museum im St. Jakob-Park ! ! !
30 verbrennti hut isch nid so sexy. (wieso nid immer s beschte?)GengBen hat geschrieben:Gang in de nöchschte paar Dääg ufe Corvatsch go Skiie. Schiinz söll s'Wätter ziemli guet wärde, es isch viel Sunne prognostiziert.
Ha blonds Hoor, ziemli helli Hut und bi relativ empfindlich. Längt e LSF 20 oder sölli doch eher e 30er näh?
http://www.uv-check.de/uvcheck.php
Generell spricht die Kombination grosse Höhe, Schnee und "Ha blonds Hoor, ziemli helli Hut und bi relativ empfindlich" für einen möglichst hohen Schutzfaktor
Generell spricht die Kombination grosse Höhe, Schnee und "Ha blonds Hoor, ziemli helli Hut und bi relativ empfindlich" für einen möglichst hohen Schutzfaktor

scheissegal, dafür spielen zuviele andere faktoren eine rolle. hauptsache du benützt sonnencreme.
und einmal eincremen am morgen reicht NICHT um dann um 16uhr zu meinen, man müsse jetzt noch schön an der sonne ein schläfchen machen.
ich spreche aus eigener erfahrung (blond, helle haut und so
)
und einmal eincremen am morgen reicht NICHT um dann um 16uhr zu meinen, man müsse jetzt noch schön an der sonne ein schläfchen machen.
ich spreche aus eigener erfahrung (blond, helle haut und so

Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
gued saisch, dass de blond bisch.GengBen hat geschrieben:Gang in de nöchschte paar Dääg ufe Corvatsch go Skiie. Schiinz söll s'Wätter ziemli guet wärde, es isch viel Sunne prognostiziert.
do wäri jetzt im läbe nie druff cho.

Gisch e Piste bricht ab, wenn wieder do bisch.GengBen hat geschrieben:Gang in de nöchschte paar Dääg ufe Corvatsch go Skiie. Schiinz söll s'Wätter ziemli guet wärde, es isch viel Sunne prognostiziert.
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.
Benjamin Franklin (1706-1790)
Benjamin Franklin (1706-1790)
das wird jetzt noch nicht wirklich problematisch sein... sonne ist noch nicht so stark wieim frühling... war am sonntag in engelberg, morgend 15 eingecremt und kein problem, freundin hat gar nicht engecremt... aber eincremen würd ich trotzdem, auch als schutz vor der kälte und feuchtigkeitsspender... aber brauchst noch keinen hohen faktor...