Wer isch de Capo?Binggeli hat geschrieben:Ebe das stert mi,gross schnurre nüt mache!
Gang zum atzge und frog ihn öb er das für di könnt am capo sage, so muesch dini wärtvolle Eier ned riskiere.....
Ruhe bitte!
- E`Glaibasler
- Erfahrener Benutzer
du, i ha weniger dr rümlichi platz gmeint als dr ideologischi...SF_BS hat geschrieben:Das isch mit abstand s lächerlischte was i je gläse ha, im internet d frässi uffrisse, obedruff sich uff das no öppis ibilde und denn sich beschwere, dass es inere stehkurve äng isch, so kleini eier kame gar nid ha!

Lebenskunst besteht zu 90 Prozent aus der Fähigkeit, mit Menschen auszukommen, die man nicht leiden kann.
Samuel Goldwyn
Samuel Goldwyn
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
vor em atzge hani am meischte angscht!!!!Binggeli hat geschrieben:Ebe das stert mi,gross schnurre nüt mache!
Gang zum atzge und frog ihn öb er das für di könnt am capo sage, so muesch dini wärtvolle Eier ned riskiere.....
uuiiiiiDie Jungs wonir kritisieret sin au alles nur Mensche, und es mag au sy das dr eint oder anderi mol chli unwirsch überekoh isch. Jo und? Muess me denn grad so dünnhäutig reagiere und sich im Schmollecke vrkrieche?

Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
- Idefix
- Erfahrener Benutzer
dr Glaibasler het in gwüsse sache scho rächt, au mir got das nid in chopf wie me nachme verlorene spiel cha go welle mit de spieler mache und d'kuschelmentalität zum beschte bringt..E`Glaibasler hat geschrieben:NOMOL zem mitschriebe mi liebe:
i ha em capo nüd z sage, oder söll i go und em s mikro us dr hand risse und sage "jetzt hör mol mit däm scheiss uf, mir sind eins null hinde, es gid null grund zem liedli singe"...
i ha nüd z verbessere, mir passt die jetzigi mentalität eifach nid und fertig! und i ha no weniger e pauschal lösig wies besser wird in nächster zyt. und trotzdäm nim ich mirs räch use do imene forum mim unmuet luft z mache... schliesslich gids doch fangs es paar wo glich dänke!
d'kurve isch würgli mol ganz andrsch gsy !
ergo, het aber au d'kurve gueti fortschritt gmacht i.s. choreos odr uswiitig vom liederteggscht, se gänd sich mieh, nur isch es def. kai hardcore kurve me, das mues me leider igseh!
Nur womit ich au mieh ha... es wärde alli agfiggt wo föteli vo dr kurve mache... aber gosch mol do unter pics thun vom weekend go luege... hets gnueg kurve föteli drin, wome d'gsichter vo ainzelne lüüt sehr gued erkennt! drum bini au nid in d'kurve ine gschtande sondern wiiters nach uuse...
so was jetzt? find das extrem krasser was do fyr bilder umesind, als aine vo z'barcelona e paar föteli vo dr kurve gmacht het...
@ Asselerade , Du waisch wasi mein. Miend mol widr unsre Diskussion uswiite

[CENTER]SUPPORT ALTLIGA WILSTER [/CENTER]
[CENTER]* BASEL - PRAG - HAMBURG *[/CENTER]
[CENTER]* BASEL - PRAG - HAMBURG *[/CENTER]
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
ebbe dr atzge!Nur So... hat geschrieben:Wer isch de Capo?
aso ich find daaas isch s'lächerlichschte, woni je im forum glääse ha....und zwar mit abstand!du, i ha weniger dr rümlichi platz gmeint als dr ideologischi...
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
- E`Glaibasler
- Erfahrener Benutzer
jo i weiss, e kurve isch kai platz fyr ideologie, sorry falsche usdruck!baslerstab hat geschrieben:ebbe dr atzge!
aso ich find daaas isch s'lächerlichschte, woni je im forum glääse ha....und zwar mit abstand!
was i dermit mein isch, wo ich dert gstande bi het mi kaine mitme mikro "aggressiv", um do dr binggel nomol z zitiere, zem mitmache ufgforderet! i ha derfe sälber mis fan si und wärde bestimme... und hüt sind die freirüm eifach nüm so gäh, dass isch nunmal e tatsach. ybrigens sind si au nüm so gä weil uf dr andere syte natirlig au d repression däm ganze e gwüsse riegel vorschiebt!
besser jetzt???
Lebenskunst besteht zu 90 Prozent aus der Fähigkeit, mit Menschen auszukommen, die man nicht leiden kann.
Samuel Goldwyn
Samuel Goldwyn
- Exilbasler04
- Erfahrener Benutzer
In jedere Gmeinschaft gits doch gwüssi Uebereinkünft wie me sich verhaltet, gwüssi gmeinsami Ziel, dasch in jedere Clique so. Will me das gar nid, denn will me ebe keinere Gmeinschaft aghöre, aber denn dörf me au keini Forderige stelle.chacha hat geschrieben:Das isch doch dr Punkt wo einige uffstosse duet!! Regle!!! Also die einzig Regle wo me im Joggeli "sott" yhalte sinn d`Stadionregle au Hausordnung gnennt. Sunnsch mues ich kei anderi Regle yhalte und wenn das eim uffzwunge wird denn löscht das eim ab. Mir sinn do doch nid im Militär oder sunnsch neume. Regle schränke yy das söll doch e Fuessballmatch nid....oder?!
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
isch glaub sone langhörige unpfläggte siech. y will mi so lütt nütt z'tue ha!Nur So... hat geschrieben:Muess rächt gfürchig si dä atzge...
isch sicher no tätowiert....pfui daiwel!
- E`Glaibasler
- Erfahrener Benutzer
Also ich ha do in dere Diskussion yghängt ohni Forderig, nur um minni Meinig kund zdue, dass vorwäg.Alge hat geschrieben:In jedere Gmeinschaft gits doch gwüssi Uebereinkünft wie me sich verhaltet, gwüssi gmeinsami Ziel, dasch in jedere Clique so. Will me das gar nid, denn will me ebe keinere Gmeinschaft aghöre, aber denn dörf me au keini Forderige stelle.
Also ich bi wenn ich an Match gang nid immene Verein, ich ghör keinere Gmeinschaft ah! Du seisch das richtig imene Verein oder Clique oder ere ähnligge Gruppierig ghöre Regle. Dört kenn ich aber mi näbe dra, dört kenn ich dä wo mir e Regle ufferlegt und vor allem ich ha e mitsprocherächt! Und denn no e Detail am Rand wenn mir im Verein öpis nid passt channi das sage, ohni dass mir grad eine dumm chunnt. So nomol es isch e öffentliche ort wo sich viel Mensche träffe, wo verschiedeni Beweggründ hänn sich dört yzfinde das isch alles. Es gid nur öpis wo richtig isch:
LEBEN UND LEBEN LASSEN!
Es dörf nid syy dass me sich vo de aigene Fans mues apisse loh!! Sunnsch stön dr irgendwenn ellei do, no chönne dir euere hirachische, diktatorische fanscheiss ellei dure zieh!
So das isch mi letschte post zu däm thema gsi, isch sowieso e usswäglosi sach wenn die einti sitte strikt uff däm beharrt wo si rächt finde. Luschtig isch jo dass viel "nur" sage, dass nid dr Ysatz vo Euch s`schlimme isch, sondern wie dir mit nid glichgsinnte umgöhnd.
Ich kritisier euere gsang nid, eueri choreos (wo ich au immer wieder emol mitgspändet ha ) sinn wältklasse, euere Ysatz isch super ABER nid alli wänn sgliiche wie dir. Was aber nid heisst, dass sie schlächteri Fans sinn oder sogar nid in d`MK ghöre.
So ich habe fertig
Streite Dich niemals mit einem Idioten,
denn damit läßt Du Dich auf sein Niveau herab
und dort schlägt er Dich mit seiner Erfahrung!
denn damit läßt Du Dich auf sein Niveau herab
und dort schlägt er Dich mit seiner Erfahrung!
hallo???Alge hat geschrieben:In jedere Gmeinschaft gits doch gwüssi Uebereinkünft wie me sich verhaltet, gwüssi gmeinsami Ziel, dasch in jedere Clique so. Will me das gar nid, denn will me ebe keinere Gmeinschaft aghöre, aber denn dörf me au keini Forderige stelle.

also sorry, d'MK isch weder mini Clique, no bini däm "Verein" biträtte...
IHR SIND AU KEI VEREIN und die KURVE GHÖRT EUCH NID!!!!!!!!!!!!!!!
und dorum muess ich mi au an kei einzigi Regle vo euch halte...
ihr würdet no stune, wie "lut" ihr wirklich sind, wenn wirklich mol alli, wo dere imaginäre Doktrin d'Schnauze voll hän würde schwiege...
Aber wenn ich d'Argumänt do inne lies, vo de Befürworter vo dere neue Mentalität, denn muessi lache:
- ihr chönnet nid eimol differenziert über die Problematik diskutiere
- ihr sind so ignoh vo eurer Idee, dass anderi Meinige gar nid aglost oder überdacht wärde
- denn heissts eifach me muess sich halt an Regle halte oder neime anderscht hi go..
- alles wo no richtig isch, isch 90 minute singe, egal, was d'Mannschaft dört unde macht...
ihr verstöhnd wohrschinlich gar nid, was anderi sage wänn (pisa-studie lässt grüssen)
ziehnd euer Ding dure, aber ich hoff, dass ihr "atriebe vo dr Idee, es neus Gedankeguet und Fankultur wänd schaffe" s'eigentliche Ziel nid us de Auge verlieret.
Denn schlussändlich goht's drum, dass d'liebi zum FCB uns in das Stadion und in die Kurve triebt und nid d'liebi zu dr Kurve...
i bi FCB Fan und stand in dr MK.... I bi nid e MK-Mitglied und gang an e FCB Match...
- Stiffmeister
- Erfahrener Benutzer
Ich ha mich eingentlich nit zu dem Thema wölle üssere, well i gwüsst ha dasses ä elendigi Diskussion wird. Und so ischs jo au worde.E`Glaibasler hat geschrieben:ALGE, und lueg doch mol z barca was passiert isch, klar isch jetzt natirlig wieder e scheiss bispiel wirdsch sage, aber wo dert zem schluss anderi stimmig gmacht händ het dr harti kärn demonstrativ nid mit gmacht!! schmecksch dr fisch????
Aber zu Barca away will ich trotzdem no mi Senf drzue geh. Ich ha scho mit einige lüt im richtige Läbe (gits imfall au no...) über dä Vorfall gredet und do mues ich eifach sage die Vorwürf vo dr Arroganz sind eifach nur no lächerlich!
Sag mr liebe Glaibasler was hät z.B. ich in dere Situation sölle mache? Nochem Spiel hän die Gaudi Schlager agfange, ich befürwort das nit, es isch mis Recht die Party Songs nit z befürworte! Also ha ich nit mitzoge und bi aneghockt und ha d fressi ghalte. Und das wird als Arroganz, vo gwüsse Lüt (Real Live) sogar als Machtdemonstration agluegt?!! Einige chames eifach nit recht mache! Wärs den besser gsi mä hätti s Bappe Lied agstumme und sich so uffe Gsangsduell mit de andere igloh? Wie hätte do ine wieder jensti Lüt umegschraue wen vo dr mitti anderi Lieder agstumme worde wäre?
Usserdem wiso nochem Spiel Gas geh? Ich ha 90Minute so viel Gas geh wie ich nur chönne ha, mehr als in andere Spiel(Ä Tatsach uf welchi ich überhaupt nit stolz bi.) Ich bi körperlich kaputt gsi, wiso sött ich jetzt no ballermann mässig umeträllere? Verstand mi nit falsch, ich find so Aktione geil, z. B. weni uf Lloret gang, komplett breit bi und genau das will: puure Gaudi.
Aber bim FCB gots in erster Linie um dr Bitrag und mag er no so chlai si vo ich cha gehdamit dr FCB gwinne cha, um dr Bitrag vo ich cha bringe damit BASEL würdig vertrete wird. Do gib ich 90 minute lang ALLES und weni nocher nüm mag den wirds als Arroganz agluegt?????
Ich ha kai Bock do mitzrede wegem alte oder wegem neue Support, ich will nur das mä nit immer s schlechte seht und komplett haltlosi Vorwürf üsseret.
S het einigi wenigi lüt geh wo öbbis anderes agstumme hän, ich ha bewusst nüt vo dem mitgsunge, welli erstens wie gsait nümm möge ha, und zweitens welli denkt ha ach was sölls löhnt dene doch jetzt das, s bringt doch nüt jetzt s eigene ding unbedingt wölle duure z boxe...
Und wär die Istellig jetzt als Arrogant aluegt isch entweder strohblöd oder eifach druf fixiert öbbis zum motze z ha. Aber högst wohrschinnlich beides...
Vorwärts FCB
Nein zu Red Bull!
Stadionverbote sind unmenschlich!
Stadionverbote sind unmenschlich!
- seth
- Erfahrener Benutzer
genau. das isch die grundlegendi sach, d liebi zum FCB isch s vereinende, für vill (wie au für mi) aber au dr kontakt zu de lüt und s zämmesyy. d froog isch jetz, wie me s beschte drus macht.one_love hat geschrieben:Denn schlussändlich goht's drum, dass d'liebi zum FCB uns in das Stadion und in die Kurve triebt und nid d'liebi zu dr Kurve...
i bi FCB Fan und stand in dr MK.... I bi nid e MK-Mitglied und gang an e FCB Match...
ich has langsam au satt, das me aagfiggt wird und ständig drugg gmacht wird z singe, vorallem wenns absolut nit stuationsbedingt und/oder e 10. widerholig vomene (vo gwüssne als schlooflied bezeichnete) gsang isch.
was momentan gmacht wird und was ich kritisier, isch dr versuech, stimmig in e bestimmti form z bringe. das goht grundsätzlig aber nur, wenn me (wie zb. im militär) konformität schafft und e einheit bildet, wo vomene chef aagfiert wird. die tatsach widerum verursacht unmuet bi dene, wo sich ebe nit 90min inere opere nach stränger aaleitig wänn mitspiele. wenn dä deil vo dr kurve denn nüm mag mitmache und bi dene "erzwungene" liedli nit mitsingt, wird dr capo hässig und schisst dr kurve zämme usw, e düüfelskreis...
jedefalls wird eso dr unmuet tendentiell bi allne in dr kurve styyge und y has gfühl es isch au eso.
was kame do mache?
grundsätzlig: imho mues stimmig natierlig entstoh, nit künstlig erzügt wärde.
dorum plädier ich für konstruktivi verstärkig (dure capo) vo spontaner und natierliger stimmig, statt destruktivem, negativem und sturem drill.
ich sälber mach nach möglichkeit immer mit, ussem pragmatische grund, will ich nit will, as mir jämmerlig dööne..
das hed no e wichtigere grund und isch e lösigsvorschlaag: anstatt lüt um mi umme zämmezschisse (egal wäge was), lueg ich lieber das ich mi wohl fühl und bi dr sach bi, denn kömme dr emotione bzw. d lyydeschaft automatisch und spontan, ich stegg anderi um mi umme aa und so ka sich stimmig gruppedynamisch verbreite!
das isch konstruktiv. gsäng und luttstärki z erzwinge isch drgege e schlächti taktik. besser isch, wenn jede dr match eso ka luege wiener will, sich dorum alli wohler fühle und meh uf dr FCB konzentriere könne, so sin imho d lüt au grundsätzlig motivierter z singe.
und will me stimmig nit ka kaufe, mues me die nit mit dr brächstange welle erzwinge, sondern sich gegesyttig durch eigeni lyydeschaft motiviere und mitenander (und drum au sitautionsbedingt) stimmig erzüge.
wenn sich öpper aggzeptiert und wohl fühlt, ka är sich besser mit dr kurve identifiziere, das erzügt zämmehalt und denn ligts ihm au eher am härze, e deil vo dr kurve z si und au an match z go, um d kurve, dr fcb und basel z verträtte..drvo würde ALLI profitere..und wär au denn nit singe will, singt halt nit.
e bitzli rücksicht, toleranz und respäggt, uff allne sitte, meh bruchts nit!
ps. für die üblichi "du im internet.."-fraktion: ich ha au scho mit de capos gredet und wird das bi glägeheit mol aaspräche

baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
Erschtens mol... ich red do nid für irgendöpper wie du vilicht meinsch, ich red nur für mich sälber.one_love hat geschrieben:hallo???
also sorry, d'MK isch weder mini Clique, no bini däm "Verein" biträtte...
IHR SIND AU KEI VEREIN und die KURVE GHÖRT EUCH NID!!!!!!!!!!!!!!!
und dorum muess ich mi au an kei einzigi Regle vo euch halte...
ihr würdet no stune, wie "lut" ihr wirklich sind, wenn wirklich mol alli, wo dere imaginäre Doktrin d'Schnauze voll hän würde schwiege...
Aber wenn ich d'Argumänt do inne lies, vo de Befürworter vo dere neue Mentalität, denn muessi lache:
- ihr chönnet nid eimol differenziert über die Problematik diskutiere
- ihr sind so ignoh vo eurer Idee, dass anderi Meinige gar nid aglost oder überdacht wärde
- denn heissts eifach me muess sich halt an Regle halte oder neime anderscht hi go..
- alles wo no richtig isch, isch 90 minute singe, egal, was d'Mannschaft dört unde macht...
ihr verstöhnd wohrschinlich gar nid, was anderi sage wänn (pisa-studie lässt grüssen)
ziehnd euer Ding dure, aber ich hoff, dass ihr "atriebe vo dr Idee, es neus Gedankeguet und Fankultur wänd schaffe" s'eigentliche Ziel nid us de Auge verlieret.
Denn schlussändlich goht's drum, dass d'liebi zum FCB uns in das Stadion und in die Kurve triebt und nid d'liebi zu dr Kurve...
UNS ghört die kurve sehr wohl, und zwar nid bstimmte Gruppierige, sondern allne wo sich drfür isetze, det zellsch DU doch wahrschinlich au drzue.
Nomol: ich sag doch nid dass me sich an irgende Doktrin wo vo Einzelpersone erzwunge wäri halte miesst. Sone Doktrin gits doch gar nid! Es git dr MK-Stil, wo immer wieder umstritte isch und sich au immer wieder ändere wird, und uff där kane jede wos am Härz ligt Ifluss näh! Wenn gwüssi Lüt meh zufällig in dr MK stön zum bitz Fuessball luege und anere Gmeinschaft nid interessiert sin, denn hän die sich nid z beschwere. Es git viel Lüt für die d MK ebe unändlich meh isch, und ich glaub das viel Lüt wo do kritisiere genau det au drzueghöre!
Well sich immer die sogenannte "wahre Fans" uffspiele, wo nid bereit sin öpis zgäh aber sofort wüsse was alles nid sy dörf, isch jo au logisch das im "harte Kärn" e bitz e Abwehrhaltig entstoht, mag sy das die denn mängmol au dr falschi drifft, isch doch normal dass es inere Kurve au unterenand chli rauh zuegoh kah. Do mien doch aber beidi Site nid so empfindlich sy, was het die Kurve zäme scho alles erreicht, grademol zwei Joor isch dr Boykott här... Einheit bruchts, nid Empfindlichkeite!
I ka dr nur zuestimme! merci für dä sachlichi Post!Alge hat geschrieben:Erschtens mol... ich red do nid für irgendöpper wie du vilicht meinsch, ich red nur für mich sälber.
UNS ghört die kurve sehr wohl, und zwar nid bstimmte Gruppierige, sondern allne wo sich drfür isetze, det zellsch DU doch wahrschinlich au drzue.
Nomol: ich sag doch nid dass me sich an irgende Doktrin wo vo Einzelpersone erzwunge wäri halte miesst. Sone Doktrin gits doch gar nid! Es git dr MK-Stil, wo immer wieder umstritte isch und sich au immer wieder ändere wird, und uff där kane jede wos am Härz ligt Ifluss näh! Wenn gwüssi Lüt meh zufällig in dr MK stön zum bitz Fuessball luege und anere Gmeinschaft nid interessiert sin, denn hän die sich nid z beschwere. Es git viel Lüt für die d MK ebe unändlich meh isch, und ich glaub das viel Lüt wo do kritisiere genau det au drzueghöre!
Well sich immer die sogenannte "wahre Fans" uffspiele, wo nid bereit sin öpis zgäh aber sofort wüsse was alles nid sy dörf, isch jo au logisch das im "harte Kärn" e bitz e Abwehrhaltig entstoht, mag sy das die denn mängmol au dr falschi drifft, isch doch normal dass es inere Kurve au unterenand chli rauh zuegoh kah. Do mien doch aber beidi Site nid so empfindlich sy, was het die Kurve zäme scho alles erreicht, grademol zwei Joor isch dr Boykott här... Einheit bruchts, nid Empfindlichkeite!
- k@rli o.
- Erfahrener Benutzer
und ich dachte stets, der Kurve seien Repressionen zuwider...Alge hat geschrieben:In jedere Gmeinschaft gits doch gwüssi Uebereinkünft wie me sich verhaltet, gwüssi gmeinsami Ziel, dasch in jedere Clique so. Will me das gar nid, denn will me ebe keinere Gmeinschaft aghöre, aber denn dörf me au keini Forderige stelle.
AMATEUR CRIMPS is an anagram for TRUMP'S AMERICA
RHINO ON'S JOBS is an anagram for BORIS JOHNSON
RHINO ON'S JOBS is an anagram for BORIS JOHNSON
seit jahren die gleiche scheisse
das problem ist doch schon seit jahren bekant..
warum haben sich wohl so viele ,die mit der jetzig ton angebenden gruppierungen aufgewachsen sind,davon abgewendet?
weill niemand bock hat 90 min friede freude eierkuchen mässiig zu singen!!
abr gewisse leute verstehen scheinbar nicht das basel bicht argentinien oder italien ist.dort leben die leute halt den fussball mit anderen emotionen,nur basel ist basel und wir waren immer näher an der deutschen,englischen fankultur..klar haben sich diese auch verändert aber das wir so abdriften hätte ich früher nie gedacht.früher waren wir einfach ein assi haufen der seinen spass hatte .momentan erinerts mich eher an ne sänger schulklasse als an eine fussballkurve..schade schade doch wenigstens scheinen immer mehr leute gleich zu denken..
warum haben sich wohl so viele ,die mit der jetzig ton angebenden gruppierungen aufgewachsen sind,davon abgewendet?
weill niemand bock hat 90 min friede freude eierkuchen mässiig zu singen!!
abr gewisse leute verstehen scheinbar nicht das basel bicht argentinien oder italien ist.dort leben die leute halt den fussball mit anderen emotionen,nur basel ist basel und wir waren immer näher an der deutschen,englischen fankultur..klar haben sich diese auch verändert aber das wir so abdriften hätte ich früher nie gedacht.früher waren wir einfach ein assi haufen der seinen spass hatte .momentan erinerts mich eher an ne sänger schulklasse als an eine fussballkurve..schade schade doch wenigstens scheinen immer mehr leute gleich zu denken..

- VorwärtsFCB
- Erfahrener Benutzer
- E`Glaibasler
- Erfahrener Benutzer
stimmt nicht, in einem fussballstadion gibt es halt immer momente in welchen es kaum stimmung gibt oder halt mehrheitlich aggressive. dieser zustand kann, wenn es ganz schlimm kommt, sogar wochen und monate anhalten. wenn dann aber der funke plötzlich wieder rüberspringt, ist auch die stimmung wieder da. fussball und stimmung sind ein sich dauernd im wandel befindlicher prozess, und dieser prozess ist zur zeit irgendwie gestört!VorwärtsFCB hat geschrieben:Das Stimmungsproblem ist halt auch ein Gesellschaftsproblem. Man will halt nur konsumieren und immer weniger aktiv zu etwas beitragen.
Und viele Leute stehen m.e. auch nur noch wegen den günstigen Eintrittspreisen in der Kurve.
beim jetzigen zustand kann überhaupt kein funke mehr enstehen, es gibt ja praktisch nur noch diesen einheitsbrei. selbst spiele gegen unsere erzfeinde aus zürich ändern daran zur zeit nichts!
die problematik mit den günstigen eintrittspreisen ist übrigens an den haaren herbeigezogen, die paar nasen welche es betrifft sind sind sicherlich nicht dafür verantwortlich ob die stimmung ein wenig besser oder schlechter ist. mE sind genau das argumente um den kern der sache zu verschleiern!
wie schon oft geschrieben, selbst ein plötzlicher stop des dauersupports würde nichts an der situation verändern, da sich dahinter ein vakuum abzeichnet, welches selbst geschaffen wurde!!
Samuel Goldwyn
Samuel Goldwyn
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
hauptursache der abnehmenden stimmung ausserhalb des harten kerns ist in meinen augen zweifelsohne dieser kackfussball, der uns seit 2 - 3 jahren geboten wird!
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
Nun fängts definitiv an, unterhaltsam zu werdenbaslerstab hat geschrieben:hauptursache der abnehmenden stimmung ausserhalb des harten kerns ist in meinen augen zweifelsohne dieser kackfussball, der uns seit 2 - 3 jahren geboten wird!

Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!
-
- Erfahrener Benutzer
Ach komm, erstens ist "kackfussball" übertrieben und zweitens wäre der Hass und die Emotionen auch bei Traumfussball des FCB nicht (mehr) vorhanden. Das eine hat relativ wenig mit dem anderen zu tun. Im Gegenteil, wenn wir noch besser wären, resp. die Liga alleine von A-Z dominieren würden, wäre die Gewohnheit zu gewinnen noch alltäglicher und die Stimmung dementsprechend eher noch schlechter und einschläfernder.baslerstab hat geschrieben:hauptursache der abnehmenden stimmung ausserhalb des harten kerns ist in meinen augen zweifelsohne dieser kackfussball, der uns seit 2 - 3 jahren geboten wird!
- E`Glaibasler
- Erfahrener Benutzer
okay, dann ist das so... i klinke mich hiermit temporär aus der diskussion aus, bis neue fakten auf dem tisch sind!baslerstab hat geschrieben:hauptursache der abnehmenden stimmung ausserhalb des harten kerns ist in meinen augen zweifelsohne dieser kackfussball, der uns seit 2 - 3 jahren geboten wird!
grüsse
E`Glaibasler
Samuel Goldwyn
Samuel Goldwyn
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
einige argumentieren mit leistungsorientiertem fussball! lieber scheisse spielen und am ende eben doch gewinnen. imho nicht basel-style! wie soll man den fussball denn nennen? kommt dir nicht das augenwasser, wenn du dem z zuschaust?BS-Supporter hat geschrieben:Ach komm, erstens ist "kackfussball" übertrieben und zweitens wäre der Hass und die Emotionen auch bei Traumfussball des FCB nicht (mehr) vorhanden. Das eine hat relativ wenig mit dem anderen zu tun. Im Gegenteil, wenn wir noch besser wären, resp. die Liga alleine von A-Z dominieren würden, wäre die Gewohnheit zu gewinnen noch alltäglicher und die Stimmung dementsprechend eher noch schlechter und einschläfernder.
ich sag schon lange, man müsste sämtliche feldspielersaläre um 40 % kürzen, die söldner ausmisten (sprich, diejenigen die wegen der kohle hier sind werden das weite suchen) und mit jungen, willigen spielern und einem "modernen" trainer die spitze erkämpfen.
15 punkte vorsprung in der winterpause ist genauso emotionsdrückend wie der kackfussball!
Mich nerve die Schloofliedli sit Ewigkeite.. Ich fuer mi Teil wird - wie vorgschlage - am noeggschte Match emol wieder versueche us voller Lunge es gepfleggts "Shalala-lala-lalala" azstimme. Toent eifach geil und alli koennes.
Ganz nachem Motto: Keep it simple, stupid. Und: Just do it :-)
Ganz nachem Motto: Keep it simple, stupid. Und: Just do it :-)
Eat shit, millions of flies can't be wrong
- Mundharmonika
- Erfahrener Benutzer
ich brauch nicht bereits in der 85. minute das stadion zu verlassen, nur um das winken nicht mitansehen zu müssen.wickedap hat geschrieben:denn gang doch eifach, wie es paar anderi au, in dr scho 85. use...
mein gott!!!![]()
ich kann mir in aller ruhe das spiel fertig ansehen, vielleicht sogar noch auf den ausgleich oder den anschlusstreffer hoffen, aber nach dem abpfiff ist dann schluss, denn dann eine welle oder einen anderen gugus zu machen, finde ich völlig daneben.
Eine wirklich interessante Diskussion, mit grösstenteils aus der jeweiligen Sicht, berechtigten jedoch verhärteten Argumenten/Fronten.
Meiner bescheidener Meinung nach, gibt es keine Patentlösung, da hier verschieden Faktoren ineinander fliesen, um am Ende scheinbar ein u201EProblemu201C bilden.
Die Generationen Kluftu2026.
Es ist wohl unbestritten, dass sich die Fankultur in einem stetigen Wandel befindet, war, ist und wird immer so sein. Natürlich leben die u201Ealten Hasenu201C ihre Fankultur auf die Art, die sie prägte und in deren Umfeld sie aufgewaschen sind. Doch es kommt der Punkt, an dem man nicht mehr (gewollt oder unbeabsichtigt) den Generationensprung / Fanevolution vollzieht.
Und natürlich empfinden die jetzt sehr aktiven u201Ejungen Hüpferu201C ihr Fandasein als das einzig wahre und richtige. Mit ein bisschen Toleranz auf beiden Seiten würde hier schon einiges an Zündstoff entfallen. Jetzt mal ehrlich ihr u201Ealten Hasenu201C. Empfindet ihr es wirklich als störend, wenn engagierte Fans 90 Minuten Singen? (jetzt mal vollkommen Wertefrei über Qualität und Unterhaltungswert des Liedergutes geurteilt). Und ihr, die ihr versucht 90 Minuten lang zu singen und für Stimmung sorgt. Werft ab und an mal einen Blick auf jene die es nicht machen. Seht ihr in den Gesichtern nicht dieselbe Freude, Anspannung und das Leiden wie ihr es erlebt?....noch ein kleiner Denkanstoss, wie haben wohl die Väter und Mütter über die Fankultur der jetzigen u201Ealten Hasenu201C geurteilt?
Der einzig wahre und richtige Fanu2026.
*Klischee an* ist an jedem Spiel, begleitete seinen Club bis ans Ende der Welt, spuckt verächtlich auf jeden der nicht genau so wie er Zeit und Energie für den Club opfert und spendet seine Asche als neuer Anspielpunkt dem Joggeli *Klischee aus*
Warum nicht einen anderen Blickwinkel mal zum tragen kommen lassen?
Jeder Fan, der sich an einen Match des FCB begibt, tut dies in der Regel aus einem Grund. Er ist Fan des FCB. Dies verbindet uns alle. Darum nicht über die Abwesenden Fans urteilen, sonder sich über jeden anwesenden freuen. Es gibt keine erste und zweite Klasse Fans. Nur unterschiede im Willen und den Möglichkeiten sein Fansein aus und zu erleben.
Wenn es dir nicht passt, dann geh halt ins C, B, A oder dorthin wo der Pfeffer wächstu2026.
Darf mir jeder gerne an den Kopf werfen, wenn er mir im selben Atemzug die Besitzurkunde des Joggeli mit seinem Namen darunter vor die Nase hält. Ansonsten gilt, wir sind alle nur Gäste und jeder hat dieselben Rechte. Und mal ehrlich, es ist doch die Mischung die es macht. Oder könnte sich ernsthaft jemand wirklich einen D mit nur einer bestimmten Sorte von Fans (auch wenn es bestimmt ein paar Exponate gibt, die sich ein solches Szenario wünschen) vorstellen?
Unter dem Strich bleibtu2026
Wir haben mehr Dinge die uns verbinden, denn solche die uns trennen.
Fazit: Der u201EFeindu201C sind die 11 anderen, und ab und an mal die Schiirisu2026.
Meiner bescheidener Meinung nach, gibt es keine Patentlösung, da hier verschieden Faktoren ineinander fliesen, um am Ende scheinbar ein u201EProblemu201C bilden.
Es ist wohl unbestritten, dass sich die Fankultur in einem stetigen Wandel befindet, war, ist und wird immer so sein. Natürlich leben die u201Ealten Hasenu201C ihre Fankultur auf die Art, die sie prägte und in deren Umfeld sie aufgewaschen sind. Doch es kommt der Punkt, an dem man nicht mehr (gewollt oder unbeabsichtigt) den Generationensprung / Fanevolution vollzieht.
Und natürlich empfinden die jetzt sehr aktiven u201Ejungen Hüpferu201C ihr Fandasein als das einzig wahre und richtige. Mit ein bisschen Toleranz auf beiden Seiten würde hier schon einiges an Zündstoff entfallen. Jetzt mal ehrlich ihr u201Ealten Hasenu201C. Empfindet ihr es wirklich als störend, wenn engagierte Fans 90 Minuten Singen? (jetzt mal vollkommen Wertefrei über Qualität und Unterhaltungswert des Liedergutes geurteilt). Und ihr, die ihr versucht 90 Minuten lang zu singen und für Stimmung sorgt. Werft ab und an mal einen Blick auf jene die es nicht machen. Seht ihr in den Gesichtern nicht dieselbe Freude, Anspannung und das Leiden wie ihr es erlebt?....noch ein kleiner Denkanstoss, wie haben wohl die Väter und Mütter über die Fankultur der jetzigen u201Ealten Hasenu201C geurteilt?

*Klischee an* ist an jedem Spiel, begleitete seinen Club bis ans Ende der Welt, spuckt verächtlich auf jeden der nicht genau so wie er Zeit und Energie für den Club opfert und spendet seine Asche als neuer Anspielpunkt dem Joggeli *Klischee aus*
Jeder Fan, der sich an einen Match des FCB begibt, tut dies in der Regel aus einem Grund. Er ist Fan des FCB. Dies verbindet uns alle. Darum nicht über die Abwesenden Fans urteilen, sonder sich über jeden anwesenden freuen. Es gibt keine erste und zweite Klasse Fans. Nur unterschiede im Willen und den Möglichkeiten sein Fansein aus und zu erleben.
Wenn es dir nicht passt, dann geh halt ins C, B, A oder dorthin wo der Pfeffer wächstu2026.
Darf mir jeder gerne an den Kopf werfen, wenn er mir im selben Atemzug die Besitzurkunde des Joggeli mit seinem Namen darunter vor die Nase hält. Ansonsten gilt, wir sind alle nur Gäste und jeder hat dieselben Rechte. Und mal ehrlich, es ist doch die Mischung die es macht. Oder könnte sich ernsthaft jemand wirklich einen D mit nur einer bestimmten Sorte von Fans (auch wenn es bestimmt ein paar Exponate gibt, die sich ein solches Szenario wünschen) vorstellen?
Fazit: Der u201EFeindu201C sind die 11 anderen, und ab und an mal die Schiirisu2026.

@grumpfGrumpf hat geschrieben:Eine wirklich interessante Diskussion, mit grösstenteils aus der jeweiligen Sicht, berechtigten jedoch verhärteten Argumenten/Fronten.
Fazit: Der u201EFeindu201C sind die 11 anderen, und ab und an mal die Schiirisu2026.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=I2AMgqDJbjU min 1:00