Ruhe bitte!

Diskussionen rund um den FCB.
4402_BS
Benutzer

Beitrag von 4402_BS »

chacha hat geschrieben: 2.Wirsch du globt im Gschäft wenn de Scheisse bausch? Also ich nid. Hey ich zahl jedes mol Gäld wenn ich in das Stadion chum und wenn d`leischtig nid stimmt sölle die das ruhig merke. Sunnsch macht sich irgendwenn dr gedangge breit, was solls die "lölis" wo uns dr lohn zahle stöhn au so hinter uns egal wie beschisse mir spiele. DAS CHAS NID SY!!
gohsch du ins stadion zum untrhalte wärde?

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

4402_BS hat geschrieben:gohsch du ins stadion zum untrhalte wärde?
gosch du ins stadion, zum
di vrseggle loh?
missioniere?
di ärgere?
singe?
schloofe?
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen

chacha
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chacha »

Nid verstande gäll??!?? Duet di mi Ussag chli überfordere?! Ich due dir das anderscht übere bringe. Ich gang an e Match (sitt über 20 Johr übrigens ) um Fuessball zgseh....sowitt nochecho? Wenn ich denn e Spiel gseh, wo dr FCB nid die Leischtig bringt, oder me merkt dass d`Ystellig nid do isch alles für e Sieg zgeh, DENN NIMM ICH MIR ALS ZAHLENDE ZUESCHAUER DAS RÄCHT ZPFIFFE UND MI UNMUET KUND ZGEH!!!!!

Denn als knapp 10 jöhrige Knirps wo dr FCB am Rand vom Ruin gstande isch und mit billige Sammelaktione Stutz hett miese ufftriebe han ich mi Sackgäld "gopferet"!
Ich bi johr y johr uss hinter em FCB gstande und wird das au in zuekunft immer. Jetzt chunnsch du daher und seisch mir no ich MUES singe wenn ich in d`MK stand?!
Do sag ich dir numme, stand emol über 20 johr hinter däm Verein, reis an die unglägenschte ort und wenns em FCB emol nümm soguet sott goh, keisch di Saggäld au in e Fahne vor em Stadion OK?!
Streite Dich niemals mit einem Idioten,
denn damit läßt Du Dich auf sein Niveau herab
und dort schlägt er Dich mit seiner Erfahrung!

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

JA !

4402_BS
Benutzer

Beitrag von 4402_BS »

baslerstab hat geschrieben:gosch du ins stadion, zum
di vrseggle loh?
missioniere?
di ärgere?
singe?
schloofe?
zum mihni mannschaft z'untrstütze

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

4402_BS hat geschrieben:zum mihni mannschaft z'untrstütze
Unterstütze bi was? Damit sie DI mit guetem Fuessball unterhalte...
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

zizou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zizou »

baslerstab hat geschrieben:gosch du ins stadion, zum
singe?
schau an, solche leute solls tatsächlich geben!!! leute die singen und schreien wollen, statt zu pfeifen und nach dem ersten fehlpass arrogant rumzumotzen...
cigán hat geschrieben:polizia assassini

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

zizou hat geschrieben:schau an, solche leute solls tatsächlich geben!!! leute die singen und schreien wollen, statt zu pfeifen und nach dem ersten fehlpass arrogant rumzumotzen...
Du weisch aber scho dass es zwüsche wyss und schwarz no anderi Farbe gitt, oder?

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

Tee
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Tee »

Spannig, Emotione, das alles isch Unterhaltig. Amene Fuessballspiel wird mer also vo mir us gseh definitiv unterhalte und i gang, will i unterhalte wird!!

Nimmt mi wunder wie lang du ane Fuessballspiel würdsch go, wenn die alli umestöhn und de Ball hin und her schiebe ohni eimol e Schritt zmache.

Denn wärs kei Unterhaltig meh, und du würdsch sicher denn nöm dert ane go...

Und wennde jetz seisch: "Doch, ich würd go und 90 Minute singe, obwohl die sich kei mm bewege und sich nur de Ball zueschiebe.", denn bisch e riese Lügner und Wichtigtuer.
Sali zämme.

chacha
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chacha »

zizou hat geschrieben:schau an, solche leute solls tatsächlich geben!!! leute die singen und schreien wollen, statt zu pfeifen und nach dem ersten fehlpass arrogant rumzumotzen...
Ich sing au und schreie sowieso, aber wenn ich e grottekick über 95 min ha miese über mi ergoh loh denn pfiff ich

E`Glaibasler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von E`Glaibasler »

"Ist das was neues was es hier zu diskutieren gilt??? Ist doch bei allen Ultra-Kulturen so, dass es nicht um Anfeuererung sondern um Selbstdarstellung geht. Willkommen im modernen Fußball...

Was so Leute wie Rascal eben nie verstehen werden können ist, dass es auch mal 5 Minuten ruhig sein kann in einem Fußballstadion und es dann um so lauter weiter geht, wenn es passt.

Ultras haben doch mit ihrem selbst geschaffenen Alleinvertretungsanspruch des Fanseins jegliche andere Kultur zerstört."

"Kann Olaf da im Kern der Aussage nur zustimmen. Allgemein hört man aus den Szenen auch immer mehr, dass die Ultragruppierungen einfach beratungsresistent sind. Es geht viel zu sehr um die eigene Darstellung und die krampfhafte Durchsetzung ihrer Ansichten.

Und das immer öfter ohne Rücksicht darauf, ob es der jeweiligen Spielsituation angepasst ist oder vor allem grundsätzlich zur eigenen Fanszene passt.

"Gegen den modernen Fußball" ist einer ihrer Leitsätze. Klar wissen wir alle, was damit gemeint ist und sitzen da sicherlich größtenteils im selben Boot, aber sind sie nicht auch ein Teil davon? Oder anders ausgedrückt, wäre ein Banner "Gegen die moderne Fankultur" nicht auch hier und da mal angebracht? Denke schon.

Die Ultras kamen zu einem Zeitpunkt, wo frischer Wind in den deutschen Fanszenen durchaus angebracht war. Aber nicht jede Veränderung stellt sich später als sinnvoll heraus. Nur muss man dann auch in der Lage sein, so manches wieder zurückzuschrauben."

NID NUR BI UNS ES THEMA!
Lebenskunst besteht zu 90 Prozent aus der Fähigkeit, mit Menschen auszukommen, die man nicht leiden kann.
Samuel Goldwyn

Binggeli
Benutzer

Beitrag von Binggeli »

mimpfeli hat geschrieben:Unterstütze bi was? Damit sie DI mit guetem Fuessball unterhalte...
I bi wie gseit do zum dr FCB z unterstützte,egal ob si guet oder schlächt spieled
I gang ned and match wel i will unterhalte wärde sondern wel i mi Verein lieb!!

Alge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Alge »

Muss also schono furchtbar sy mit dene Diktatore unde wo eim s Schreye und dr Hass verbiete... :rolleyes:

Es liegt an EUCH mit dr Stimm drfür zsorge wenn ihr gwüssi Sache widr meh im Stadion ghöre wänd! Glaubeder im Ernscht, "Scheisse er lebt noch" wär in dr Kurve verbote? Aber denn muess me halt au sälber d Eier drfür ha, und nit immer uff d Vorlag warte! Es isch doch völlig legitim wenn ihr gwüssi Sache andersch ha wänd, aber denn probieret euch halt drmit durezsetze! Meineder eh Capo ka dr vo euch (und au vo mir!) gwünschti asoziali FCB-Pöbel ah- und abknipse?

Die Jungs wonir kritisieret sin au alles nur Mensche, und es mag au sy das dr eint oder anderi mol chli unwirsch überekoh isch. Jo und? Muess me denn grad so dünnhäutig reagiere und sich im Schmollecke vrkrieche?

chacha
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chacha »

Binggeli hat geschrieben:I bi wie gseit do zum dr FCB z unterstützte,egal ob si guet oder schlächt spieled
Liebi zum Verein :rolleyes: luege mir emol wenns däm Verein so richtig dräckig sott goh, no rede mir wieder über liebi und Treui zum Verein ;)

Tee
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Tee »

Binggeli hat geschrieben:I bi wie gseit do zum dr FCB z unterstützte,egal ob si guet oder schlächt spieled
Und wieso liebsch de Verein?
Will als kleine Goof im Stadion gsi bisch und er di unterhalte het! Jetz hesch e sucht nach däre Unterhaltig, sprich Liebi.
Mer liebt, was eim unterhaltet, was eim Spass macht.
Sali zämme.

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

S'einte schliesst jo s'andere nitt uss. Y unterstütz mi Verein sitt e mänggem Johr, aber wenn sie e Grottegingg abliefere denn will y dodrüber au welle motze. Dass heisst aber nitt dass y am nögschte Match nitt wieder an mim Platz stand...

E`Glaibasler
Erfahrener Benutzer

Alge hat geschrieben:Muss also schono furchtbar sy mit dene Diktatore unde wo eim s Schreye und dr Hass verbiete... :rolleyes:

Es liegt an EUCH mit dr Stimm drfür zsorge wenn ihr gwüssi Sache widr meh im Stadion ghöre wänd! Glaubeder im Ernscht, "Scheisse er lebt noch" wär in dr Kurve verbote? Aber denn muess me halt au sälber d Eier drfür ha, und nit immer uff d Vorlag warte! Es isch doch völlig legitim wenn ihr gwüssi Sache andersch ha wänd, aber denn probieret euch halt drmit durezsetze! Meineder eh Capo ka dr vo euch (und au vo mir!) gwünschti asoziali FCB-Pöbel ah- und abknipse?
alge, mir gohts doch nid drum das i gwüssi sache wieder mehr im stadion will höre. mir gohts drum das ich die entwicklig vo dr jetzige fankultur nid ka guetheisse. wie söll sich den ebis neus bilde in dä kurve, wenn vorne e 500 ma starki gruppe mit megaphon dr ton agid. also kum jetzt...

E: ALGE, und lueg doch mol z barca was passiert isch, klar isch jetzt natirlig wieder e scheiss bispiel wirdsch sage, aber wo dert zem schluss anderi stimmig gmacht händ het dr harti kärn demonstrativ nid mit gmacht!! schmecksch dr fisch????
Lebenskunst besteht zu 90 Prozent aus der Fähigkeit, mit Menschen auszukommen, die man nicht leiden kann.
Samuel Goldwyn

chacha
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chacha »

mimpfeli hat geschrieben:S'einte schliesst jo s'andere nitt uss. Y unterstütz mi Verein sitt e mänggem Johr, aber wenn sie e Grottegingg abliefere denn will y dodrüber au welle motze. Dass heisst aber nitt dass y am nögschte Match nitt wieder an mim Platz stand...
mimpfeli die sinn nonig so witt, glaub mir!! Die verstöhn das nid!! Isch wie mit allem "radikale" es gid nur ei richtig und alles andere isch falsch. Aber in 10 Johr wenn sie denn s`pupertäre trötzelialter überstande hänn, fyr ihres gäld (wo me denn fyr es ticket ussgid) mien schaffe und no e familie mien ernähre denn wärde si verstoh was die bitzli ältere hänn welle sage.

ICH BLEIB DABEI, ICH STAND DÖRT ANE WO ICH WILL UND SING WENN ICH WILL!

Nur So...
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Nur So... »

E`Glaibasler hat geschrieben:alge, mir gohts doch nid drum das i gwüssi sache wieder mehr im stadion will höre. mir gohts drum das ich die entwicklig vo dr jetzige fankultur nid ka guetheisse. wie söll sich den ebis neus bilde in dä kurve, wenn vorne e 500 ma starki gruppe mit megaphon dr ton agid. also kum jetzt...
Gsehs Problem nit... muesch/miend halt Eier ha und eifach das durezieh wo dir/euch wichtig isch...
Grüsse gehen an alle die es verdienen...

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

chacha hat geschrieben:mimpfeli die sinn nonig so witt, glaub mir!! Die verstöhn das nid!! Isch wie mit allem "radikale" es gid nur ei richtig und alles andere isch falsch. Aber in 10 Johr wenn sie denn s`pupertäre trötzelialter überstande hänn, fyr ihres gäld (wo me denn fyr es ticket ussgid) mien schaffe und no e familie mien ernähre denn wärde si verstoh was die bitzli ältere hänn welle sage.

ICH BLEIB DABEI, ICH STAND DÖRT ANE WO ICH WILL UND SING WENN ICH WILL!
Scho so....mr rede in 10 Johr nonemol drüber...

Das unterschrieb y und fieg no a; wenn y will täubele und will flueche über mini Mannschaft, denn mach y dass. (und NEI, pfiffe ghört nitt drzue.)

Gollum
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gollum »

Wenn De ganz tief in Di ine horchsch, denn weisch, dass das nid stimmt - z'mindescht nid so versimplifiziert.

Es git sicher verschiedeni Motiv, an e Match z go. Unterhaltig isch aber eins vo de Wäsentlichschte. D Unterhaltig muess jo nid elei vom Gschehe uf em Platz ussgo. Gröhle, Singe, sich Freue, Hasse, Dummschwätze, Bier suffe, Joints rauche etz. und vor allem: mit glychgsinnte e Gmeinschaftsgfühl erläbe; all das sin Facette vo dr Unterhaltig a-m-ene Fuessballmatch!

E`Glaibasler
Erfahrener Benutzer

Nur So... hat geschrieben:Gsehs Problem nit... muesch/miend halt Eier ha und eifach das durezieh wo dir/euch wichtig isch...
do brucht aber eber verdammt grossi eier... mini eier sind scho z alt und z verbrucht derfyr... aber i mach wenigstens do im internet e glai dr max um z zeige das nid alli mit dr jetzige situation iverstande sind!
Samuel Goldwyn

Binggeli
Benutzer

Beitrag von Binggeli »

Tee hat geschrieben:Und wieso liebsch de Verein?
Will als kleine Goof im Stadion gsi bisch und er di unterhalte het! Jetz hesch e sucht nach däre Unterhaltig, sprich Liebi.
Mer liebt, was eim unterhaltet, was eim Spass macht.
Jo und i lieb mini Fründin wel si so unterhaltsam isch...HaHa
Liebi lot sich ned so banal erkläre
@mimpfeli: I ha dr ned vorgworfe ned Treu z si!

Alge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Alge »

E`Glaibasler hat geschrieben:E: ALGE, und lueg doch mol z barca was passiert isch, klar isch jetzt natirlig wieder e scheiss bispiel wirdsch sage, aber wo dert zem schluss anderi stimmig gmacht händ het dr harti kärn demonstrativ nid mit gmacht!! schmecksch dr fisch????
Au dr "harti Kärn" reagiert nit immer rational... genau wie ihr, wenn das für euch eh alles nur Trötzelikinder sin. Weiss nid wieso me do so empfindlich sy muess... jede dörf an denere Gmeinschaft Muttenzerkurve dailnäh WENN er sich beteiliget. Me ka au absolut Ifluss näh dass sich Sache ändere, aber nid weme nur am Rand umemoseret. Die gwüsse Regle wo det gälte sin schliesslich nit durch e fremde Diktator uffzwunge worde, sondern durr d Lüt sälber entstande. Me ka mit dene sehr guet vernünftig rede!

Und wär sich vomene 16jährige Möchtegern-Mitläufer (klar gits die au) zämestuuche loht, däm isch eh nüm zhälfe.

E`Glaibasler
Erfahrener Benutzer

Nur So... hat geschrieben:Gsehs Problem nit... muesch/miend halt Eier ha und eifach das durezieh wo dir/euch wichtig isch...
und weisch, wo mir damals die erschte paar mol in d kurve gange sind, hämr unser plätzli no derfe mehr oder weniger ussueche und sind nid grad zwunge worde 90 minute mit z singe... mir händ au eier brucht, aber mir händ au e glai platz fyr unseri eier ka!
Samuel Goldwyn

Binggeli
Benutzer

Beitrag von Binggeli »

E`Glaibasler hat geschrieben:do brucht aber eber verdammt grossi eier... mini eier sind scho z alt und z verbrucht derfyr... aber i mach wenigstens do im internet e glai dr max um z zeige das nid alli mit dr jetzige situation iverstande sind!
Ebe das stert mi,gross schnurre nüt mache!
Gang zum atzge und frog ihn öb er das für di könnt am capo sage, so muesch dini wärtvolle Eier ned riskiere.....

E`Glaibasler
Erfahrener Benutzer

Alge hat geschrieben:Au dr "harti Kärn" reagiert nit immer rational... genau wie ihr, wenn das für euch eh alles nur Trötzelikinder sin. Weiss nid wieso me do so empfindlich sy muess... jede dörf an denere Gmeinschaft Muttenzerkurve dailnäh WENN er sich beteiliget. Me ka au absolut Ifluss näh dass sich Sache ändere, aber nid weme nur am Rand umemoseret. Die gwüsse Regle wo det gälte sin schliesslich nit durch e fremde Diktator uffzwunge worde, sondern durr d Lüt sälber entstande. Me ka mit dene sehr guet vernünftig rede!

Und wär sich vomene 16jährige Möchtegern-Mitläufer (klar gits die au) zämestuuche loht, däm isch eh nüm zhälfe.
seh ich zue gwüsse teil au eso, aber nid jedi bewegig wo me mol guet gfunde het muess per se immer guet blibe... "die geister die ich rief"....

und zuedäm glaub eifach, dass es forum dr richtige ort isch um so ebis kund z tue!
Samuel Goldwyn

SF_BS
Benutzer

Beitrag von SF_BS »

E`Glaibasler hat geschrieben:und weisch, wo mir damals die erschte paar mol in d kurve gange sind, hämr unser plätzli no derfe mehr oder weniger ussueche und sind nid grad zwunge worde 90 minute mit z singe... mir händ au eier brucht, aber mir händ au e glai platz fyr unseri eier ka!
Das isch mit abstand s lächerlischte was i je gläse ha, im internet d frässi uffrisse, obedruff sich uff das no öppis ibilde und denn sich beschwere, dass es inere stehkurve äng isch, so kleini eier kame gar nid ha!

E`Glaibasler
Erfahrener Benutzer

Binggeli hat geschrieben:Ebe das stert mi,gross schnurre nüt mache!
Gang zum atzge und frog ihn öb er das für di könnt am capo sage, so muesch dini wärtvolle Eier ned riskiere.....
NOMOL zem mitschriebe mi liebe:

i ha em capo nüd z sage, oder söll i go und em s mikro us dr hand risse und sage "jetzt hör mol mit däm scheiss uf, mir sind eins null hinde, es gid null grund zem liedli singe"...

i ha nüd z verbessere, mir passt die jetzigi mentalität eifach nid und fertig! und i ha no weniger e pauschal lösig wies besser wird in nächster zyt. und trotzdäm nim ich mirs räch use do imene forum mim unmuet luft z mache... schliesslich gids doch fangs es paar wo glich dänke!
Samuel Goldwyn

chacha
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chacha »

Alge hat geschrieben:Au dr "harti Kärn" reagiert nit immer rational... genau wie ihr, wenn das für euch eh alles nur Trötzelikinder sin. Weiss nid wieso me do so empfindlich sy muess... jede dörf an denere Gmeinschaft Muttenzerkurve dailnäh WENN er sich beteiliget. Me ka au absolut Ifluss näh dass sich Sache ändere, aber nid weme nur am Rand umemoseret. Die gwüsse Regle wo det gälte sin schliesslich nit durch e fremde Diktator uffzwunge worde, sondern durr d Lüt sälber entstande. Me ka mit dene sehr guet vernünftig rede!

Das isch doch dr Punkt wo einige uffstosse duet!! Regle!!! Also die einzig Regle wo me im Joggeli "sott" yhalte sinn d`Stadionregle au Hausordnung gnennt. Sunnsch mues ich kei anderi Regle yhalte und wenn das eim uffzwunge wird denn löscht das eim ab. Mir sinn do doch nid im Militär oder sunnsch neume. Regle schränke yy das söll doch e Fuessballmatch nid....oder?!

Antworten