FCB Pause / EHC Unterstützen?

Diskussionen rund um den FCB.
basel75
Neuer Benutzer

Beitrag von basel75 »

ScoUtd hat geschrieben:Die Saison isch wirklig numme 1 Heimspiel am glyyche Tag gsi, dr FCB spielt jo am Sunntig ( :( ), dr EHC am Zischtig und Samschtig (amel meischtens). Und ebe dött hett me d Mögligkait gha an beidi z go.
Ich wurd mi, trotz baidne Saisonkarte, fürs FCB-Heimspiel entscheide, aber eher EHC-Heimspiel als zB SG-FCB oder Aarau-FCB. Spürsch es? :D
stimmt nit... die saison sin 2 spiil am gliiche daag gsi - aber ebbe zytverschoobe, wär also kei probllem an beidi z'go.... :p

i verstands, dass vyl halt kei ahnig hän vom yyshockey und drum halt 'nur' dr fcb gön go luege. isch au guet so.
schad nur, dass dr ehc im allgemeine so wenig lütt het - was sich denn halt au uff d'stimmig uswirggt (zu 1-liga-zytte hets mi amigs vyl besser dunggt, was d'stimmig aabelangt..). do könnt wirklich no meh go... aber wohrschiinlig bruuchts halt zyt... we'll see..

Chris Climax
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chris Climax »

Banjo hat geschrieben:jeeeeaaaah, hab ich auch angst...lasst die Eishalle brennen... ich glaube auch, dass es beim EHC Heim jee mal sone Pyro"show" geben wird...nachher hat die ganze halle ne Rauchvergitftung... :rolleyes:
Na und ? So soll's doch sein :D

redblue-calvin
Erfahrener Benutzer

Beitrag von redblue-calvin »

basel75 hat geschrieben:stimmt nit... die saison sin 2 spiil am gliiche daag gsi - aber ebbe zytverschoobe, wär also kei probllem an beidi z'go.... :p
stimmt widerum nid! sin meh als 2! aso, 2 dähäi! aber usswärts, wo dr fcb gege gc gspielt het (skandal vo dr stapo..) isch au e ehc uswärtsmatch gsi in langethal (zum glück bini an dä gange..)

Bodesurri
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bodesurri »

Banjo hat geschrieben:jeeeeaaaah, hab ich auch angst...lasst die Eishalle brennen... ich glaube auch, dass es beim EHC Heim jee mal sone Pyro"show" geben wird...nachher hat die ganze halle ne Rauchvergitftung... :rolleyes:
Dae isch geil gsi :D aber me choennts trozdem mol versuche so wie friener im Margarethepark ;)

redblue-calvin
Erfahrener Benutzer

RALE BALE hat geschrieben:Mir händ us Dummheit immer no unseri Fahne drby ka (me sött halt dr Rucksack mol usrume nochemen FCB Match). So hän mir dänkt mir hänge unseri Fahne uf (isches rotblau ich weiss, aber stoht wenigstens niene FCB druff, usserdäm simmers immerhin zviert am Start gsi). Us Respäckt vo de aktivere EHCler hän mir se uf dr Site ufghängt wo wyt und breit kei Nase gsi isch, geschweige denn e FAhne. ca. 4 Min vor Spielbeginn isch denn sone möchtegärn aktive ko und het dFahne abghängt (hani def kei Problem drmit, dass die wo scho länger dFahne dert platziert händ se ufhänge, aber hey als aktive Ehcler friehner ins Stadion ko!). Er het denn gmeint isches dFAhne rotblau, passt nid zem EHC.......
erschtens passt s rotblau wirgligg nid in d arena, und zweitens hängt det scho syt immer hanse-fahne! :rolleyes:

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

redblue-calvin hat geschrieben:erschtens passt s rotblau wirgligg nid in d arena, und zweitens hängt det scho syt immer hanse-fahne! :rolleyes:

stimmt grundsätzlig, aber grad jetzt in de Fuessballlose Zyt gits mE unpassenders als unseri Fahne bim EHC Match... Isches jo unseri BHC Fahne, nid e FCB Fahne....aber egal

Die Hanse Fahne, bzw, dä Mensch wo die ufhängt söll doch eifach e weneli friehner ins Stadion ko (stell dir mol vo dInfernofahne wird erscht ca. 4 min vor Matchbeginn ufghängt). Isches mir aber au egal, finds jo geil, dass es immerhin e paar Mensche git, wo dr EHC unterstütze..

CHHEEERSSS

h

Banjo
Benutzer

Beitrag von Banjo »

Haannssee :cool:

Banjo
Benutzer

Beitrag von Banjo »

muahaha, wie unpassend ist es wenn einer am FCB Match "EHC" ruft... :eek: noch viel unpassender als ein Fahne...

Alkboy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Alkboy »

@ ScuUtd

Wo isch denn dr liebi ScoUtd am Samschtig Zobe gsi???
Ha Di richtig vermisst uf em Stammplatz!
Mode Saisonabo-fan??? :D ;) :D

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

[quote="Alkboy"]@ ScuUtd

Wo isch denn dr liebi ScoUtd am Samschtig Zobe gsi???
Ha Di richtig vermisst uf em Stammplatz!
Mode Saisonabo-fan??? :D ]

Jo fuck, das isch wirklig dumm gloffe. I has voll verschwitzt, aifach vergässe.
Aber morn denn, morn bini wieder umme, aber allwä nid uff em Stammplatz, ha mr nämmlig vorgno morn mol nütt z suffe... Ma kuck'n ebi das schaff, wohl aber numme wenn du nid umme bisch.... ;)
CR7 Fanboy

Alkboy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Alkboy »

[quote="ScoUtd"]Jo fuck, das isch wirklig dumm gloffe. I has voll verschwitzt, aifach vergässe.
Aber morn denn, morn bini wieder umme, aber allwä nid uff em Stammplatz, ha mr nämmlig vorgno morn mol nütt z suffe... Ma kuck'n ebi das schaff, wohl aber numme wenn du nid umme bisch.... ]

Wenn mini Frau morn nid Eier legt kasch aber sicher si dass ich dört bi! :p
S Bier hani au scho bi dr blonde Tunte vorbstellt.
Me seht sich sicher.

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Banjo hat geschrieben:muahaha, wie unpassend ist es wenn einer am FCB Match "EHC" ruft... :eek: noch viel unpassender als ein Fahne...
also nomol es isch Zuefall gsi, dass mir dFAhne drby ka händ... :(

Mir händ welle dr EHC go unterstütze, isch eifahc e spezielli Randgeschicht. Gib dir jo rächt, dass dEHC Kurve nid grad rotblau muess sy. Usserdäm isch das e Usnahm gsi.... Mein Gott, hans nume am Rand erwähnt, finds eifach no spannend, dass HANNNSSSEEEE Lütlis snid fertig bringe, dFahne friehner ufzhänge.

Orgetorix
Neuer Benutzer

Beitrag von Orgetorix »

also die meischte wo ich kenn, sin ehc und glychzytig fcb ahänger!

zu kunschti zyte hets mol so fründschaftspin gäh :) sin irgendwie no geil gsi!

ganz gepflegt würd ich ä fründschaftsschal vom ehc und fcb finde! oder wäri das völlig drnäbe?

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

Orgetorix hat geschrieben:also die meischte wo ich kenn, sin ehc und glychzytig fcb ahänger!

ganz gepflegt würd ich ä fründschaftsschal vom ehc und fcb finde! oder wäri das völlig drnäbe?
Lieber ä Frünschaftsspiel, und zwar uff em Iiis.... go Gimenez, go Rossi, go Kleber und go Zubi :D
CR7 Fanboy

Banjo
Benutzer

@ Rale Bale

Beitrag von Banjo »

ich finde es nicht tragisch, dass ihr eure Fahne dabei hattet noch, dass ihr sie aufgehängt habt!

Aber ich finde es sehr tragisch wenn jemand das Gefühl hat am FCB Match "EHC" zu rufen... :eek:
wenn ich mal ausnahmsweise an nem Eishockey match bin, dann ruf ich auch nicht, "FCB" :rolleyes:

thats it!

Entertainer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Entertainer »

Banjo hat geschrieben:ich finde es nicht tragisch, dass ihr eure Fahne dabei hattet noch, dass ihr sie aufgehängt habt!

Aber ich finde es sehr tragisch wenn jemand das Gefühl hat am FCB Match "EHC" zu rufen... :eek:
wenn ich mal ausnahmsweise an nem Eishockey match bin, dann ruf ich auch nicht, "FCB" :rolleyes:

thats it!
in dr arena hörsch ebe au wenn de "fcb" flüschterisch.

pro lutstarggi unterstützig in dr arena
Eins steht fest: Alles ist relativ! Werner Mitsch 1936

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Banjo hat geschrieben:ich finde es nicht tragisch, dass ihr eure Fahne dabei hattet noch, dass ihr sie aufgehängt habt!

thats it!
na also simmers uns jo einig

Banjo
Benutzer

Beitrag von Banjo »

Entertainer hat geschrieben:in dr arena hörsch ebe au wenn de "fcb" flüschterisch.

pro lutstarggi unterstützig in dr arena
muahaha :D

@Rale Bale

sowieso! :)

Bodesurri
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bodesurri »

Werum nit emol e FCB Fahne amene EHC Matsch ufhaenge was spricht dagegen? ;)

Banjo
Benutzer

Beitrag von Banjo »

[quote="Bodesurri"]Werum nit emol e FCB Fahne amene EHC Matsch ufhaenge was spricht dagegen? ]

lese richtig!!!

habe nix dagegen, dito!

Bodesurri
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bodesurri »

Banjo hat geschrieben:lese richtig!!!

habe nix dagegen, dito!
ok........ :)

Querdängger

Beitrag von Querdängger »

Orgetorix hat geschrieben:also die meischte wo ich kenn, sin ehc und glychzytig fcb ahänger!

Das heets friener immer gää....

redblue-calvin
Erfahrener Benutzer

[quote="Bodesurri"]Werum nit emol e FCB Fahne amene EHC Matsch ufhaenge was spricht dagegen? ]fuessball het nyd inere ishockeyarena z sueche! :rolleyes:

Banjo
Benutzer

Beitrag von Banjo »

redblue-calvin hat geschrieben:fuessball het nyd inere ishockeyarena z sueche! :rolleyes:
"EHC" Rufe an nem FCB match auch nicht!!! :mad:

Bodesurri
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bodesurri »

redblue-calvin hat geschrieben:fuessball het nyd inere ishockeyarena z sueche! :rolleyes:
Aber mol erhlig dir sind jo froh das in der Fussballosezeit d FCB Fans zu euch uebere choemme :)
PRO FCB FANS am EHC MATSCH :)

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

isches kei FCB Fahne gsi, sondern dFahne vo unserem "Fanclub" isch es also nomol e weneli anders, aber easy stimmt Fahne händ ihr gnueg...

redblue-calvin
Erfahrener Benutzer

Bodesurri hat geschrieben:Aber mol erhlig dir sind jo froh das in der Fussballosezeit d FCB Fans zu euch uebere choemme :)
PRO FCB FANS am EHC MATSCH :)
froh? also die 2000 lüt wo zurzyt regelmäsig in d arena chöme länge mr! y bruuch keini s.stillers wo äntwäder nur an gratisspiel gön oder an d spiel gön will die vo dr andere syte vom drämmligleis pause hän! und denne läschtere sie no ume, z.B. übere capo, .... isch super, nid wohr! :rolleyes:

ächt, mir längt das, y bruuch nid meh wo in d arena chöme, y bruuch keini glaine wiiber wo mit eme petric fcbliibli ane EHC-match gönd will spöter no e fcb match isch, wo nidemoll klatsche wenns e gool git! :rolleyes:

y find äfach dass fuessball nid mit ishockey vrmischt wärde dörf! klar, y ha au bi beidne d JK, aber ich gang nid mit eme fcb liibli an ehc-match, und nid mim ehc-liibli an fcb-match!

sylt

Beitrag von sylt »

panda hat geschrieben:EHC? Kann man da live am grünen Tisch sitzen? :)
Für die "Power-Mäuse" reicht es alleweil!! :D ;)

Entertainer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Entertainer »

pro EHC Fan Artikel
Eins steht fest: Alles ist relativ! Werner Mitsch 1936

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

redblue-calvin hat geschrieben:froh? also die 2000 lüt wo zurzyt regelmäsig in d arena chöme länge mr! y bruuch keini s.stillers wo äntwäder nur an gratisspiel gön oder an d spiel gön will die vo dr andere syte vom drämmligleis pause hän! und denne läschtere sie no ume, z.B. übere capo, .... isch super, nid wohr! :rolleyes:

ächt, mir längt das, y bruuch nid meh wo in d arena chöme, y bruuch keini glaine wiiber wo mit eme petric fcbliibli ane EHC-match gönd will spöter no e fcb match isch, wo nidemoll klatsche wenns e gool git! :rolleyes:

y find äfach dass fuessball nid mit ishockey vrmischt wärde dörf! klar, y ha au bi beidne d JK, aber ich gang nid mit eme fcb liibli an ehc-match, und nid mim ehc-liibli an fcb-match!

... finds au scheisse äntwäder mitemene FCB Shirt an EHC Match go und umgekehrt. Han gschribe, dass ichs schad find wäg dr Stimmig, do könnt me sicher einiges bewege. Dänk es würd automatisch mehr Stimmig gä, wenns im Schnitt 3500 Zueschauer hät (miend jo nid grad alli sShirt vode Nr 7 azieh), zumindest e volli EHC Kurve wär doch was und do gits sicher vil FCB Fans wo no nie am EHC Match gsi sind und bestimmt sich könnte begeischtere lo oder wottsch das nid?

nomol sisch kei FCB Fahne gsi.... :rolleyes:

Antworten