Ich habs geschafft!

Der Rest...
Intihuasi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Intihuasi »

Exilbasler04 hat geschrieben:Sinn dr alli druff oder was? I ha mit 2 mi erschte Matsch gluegt mitem Vater, isch mini erschti Errinerig als Goof! Was gits scheeners? :cool:
Merci! Es gibt doch noch normale Leute hier drinnen!

Hey Leute, was ist bloss mit euch looos? Hallo? Gefährlich? Schon mal was von Family Corner gehört oder was? Meint ihr ich sitz mit meiner Kleinen in der MK zwischen betrunkenen Fans? Was gibt es schöneres als die Fankultur in die Wiege gelegt zu bekommen? Soll meine Tochter im Glauben aufwachsen, ein Stadion ist ein ganz gefährlicher Ort wo man nicht hin darf? Gefahren gibt es überall, soll man seine Kinder nun einschliessen? Schon mal Auto gefahren? Ja? Surprise: Viel gefährlicher als ein Stadionbesuch. Manipulation? Kinder haben im Stadion nix verloren? What the fuck!?! Was gibt hier drinnen doch für intolerante Vollwixer! Scheisse, es gibt ja manchmal kinderfeindliche Leute, das ist nicht zum aushalten!

An all die anderen "normalen" hier drinnen: Danke! Ich wart schon auf den Tag wo meine kleine mir sagt: "Pappi, wämmer nid lieber ind Muttänzerkurve" ;)

Riesespächt
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Riesespächt »

Joker59 hat geschrieben:strassenverkehr und gebrauchte spritzen im sandkasten sind massiv gefährlicher wie der aufenthalt im stadion.
heieiei Joker, fahr doch emol aständig und kei dini Sprützene neume anderscht fut :p

PaSiPh
Benutzer

Beitrag von PaSiPh »

Intihuasi hat geschrieben:Family Corner
Apropos Sicherheit: der Family Corner liegt etwas näher beim Gästesektor als die MK.

radiobemba
Erfahrener Benutzer

Beitrag von radiobemba »

Intihuasi hat geschrieben:Merci! Es gibt doch noch normale Leute hier drinnen!

Hey Leute, was ist bloss mit euch looos? Hallo? Gefährlich? Schon mal was von Family Corner gehört oder was? Meint ihr ich sitz mit meiner Kleinen in der MK zwischen betrunkenen Fans? Was gibt es schöneres als die Fankultur in die Wiege gelegt zu bekommen? Soll meine Tochter im Glauben aufwachsen, ein Stadion ist ein ganz gefährlicher Ort wo man nicht hin darf? Gefahren gibt es überall, soll man seine Kinder nun einschliessen? Schon mal Auto gefahren? Ja? Surprise: Viel gefährlicher als ein Stadionbesuch. Manipulation? Kinder haben im Stadion nix verloren? What the fuck!?! Was gibt hier drinnen doch für intolerante Vollwixer! Scheisse, es gibt ja manchmal kinderfeindliche Leute, das ist nicht zum aushalten!
Mit so Reaktione muesch rächne und läbe wenns ine öffentligs Forum ineschribsch.

Nur So...
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Nur So... »

Wie Mediterraneo scho atönt het ka das dr kleine bestimmt kei spass mache 90 min im Stadion z hogge, für das isch si eifach no z jung... ergo dient das ganze nit am interässe vo dr kleine sondern allei dim Ego und dine Bedürfniss, was scho mol schlächt isch, abgseh drvo das es wirklich e unnötigs Risiko isch wo de mit em Matchbsuech igosch...
Grüsse gehen an alle die es verdienen...

Mediterraneo
Neuer Benutzer

Beitrag von Mediterraneo »

Intihuasi hat geschrieben:Merci! Es gibt doch noch normale Leute hier drinnen!

An all die anderen "normalen" hier drinnen: Danke! Ich wart schon auf den Tag wo meine kleine mir sagt: "Pappi, wämmer nid lieber ind Muttänzerkurve" ;)
gib dr zum teil rächt mit dine ussage.
trotzdäm...kennsch die lüüt wo gärn hätte welle popstar wärde und nit könne singe? das sin den die wo ihri kinder uf öppis trimme wo si sälber nit gha hän.

also, alles gueti und hoff mr si sagt dr emol dä satz wo de höre willsch. :o
nit das si plötzlich no lieber will go barbie spiele mit ihrne kolleginne statt 95% vo allne spiel gseh. das wär den rächt hart für dy!

Rough
Neuer Benutzer

Beitrag von Rough »

Intihuasi wollte schon immer einen Sohn...

Joker59
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Joker59 »

dr junior het mit 4 a sim erschte turnier und das im joggeli (also uff hailligem raase und gradd vor em 1. liga-match gege aarau) em publikum kenne zaige, wie är d'schwalbe scho guet cha - und das bi jedem ballkonndaggt. :)

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Fraue khöre nit ins Stadion :p :D

Barty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Barty »

Intihuasi hat geschrieben: Ihr erstes Spiel (im Alter von 3 Wochen):
ins hirni gschisse? sorry. aber in sache lärm etc. isch das ganz bestimmt schädlich für die chlei...
[CENTER](c) Barty, 2009 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

[CENTER]4,8,15,16,23,42[/CENTER]

sushibomber
Neuer Benutzer

Beitrag von sushibomber »

ned schlecht, scheint fast als möchte sich hier jeder 2. als götti anbieten...

solange die kleine nächstes jahr nicht bei das supertalent mitmacht, werd ich hier nicht über irgendwelche eltern urteilen..

der junge wollte mit euch seine freude über "seinen" fcbfan teilen, nicht eure erziehungstipps erhalten...
die meisten besserwisser spritzen wahrscheinlich noch warme luft, aber was ein 2 jähriges kind braucht wisst ihr...

no offense, ich find's herrlich...

Exilbasler04
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Exilbasler04 »

Nur So... hat geschrieben:Wie Mediterraneo scho atönt het ka das dr kleine bestimmt kei spass mache 90 min im Stadion z hogge, für das isch si eifach no z jung... ergo dient das ganze nit am interässe vo dr kleine sondern allei dim Ego und dine Bedürfniss, was scho mol schlächt isch, abgseh drvo das es wirklich e unnötigs Risiko isch wo de mit em Matchbsuech igosch...
ääääh was zur Höll füre Risiko? I glaub do isch sRisiko grösser dass dr im Zolli ä Leu entgege kunnt als dass ä Ziircher uffe buschi losgoht...
Nai!

Exilbasler04
Erfahrener Benutzer

alteschule hat geschrieben:ist ja schön, wenn sie der nachwuchs auch für den fcb interessiert.

aber dennoch find ich dies bisschen daneben, dass kind in diesem alter so zu manipulieren - fcb hin oder her...
Kind manipulieren? :o versteckst du auch deine CD Sammlung wenn dein Kind zur Welt kommt? :o
Nai!

Joker59
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Joker59 »

kum hänn si kai windle meh a - närve si sich ab de buschi im schdadion. es isch jo scho zem schiesse das :D

stacheldraht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stacheldraht »

manipulieren..jaja.. das geht nicht immer auf..
mein vater schleppte mich mit ca 3 oder 4 ins alte joggeli..
sein ziel war natürlich dass ich ein C-Besucher werde, tja.. schuss hinten raus..

Nur So...
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Nur So... »

Exilbasler04 hat geschrieben:ääääh was zur Höll füre Risiko? I glaub do isch sRisiko grösser dass dr im Zolli ä Leu entgege kunnt als dass ä Ziircher uffe buschi losgoht...
Halt alli Risike wo inere grosse Masse und insbesondere imene Stadion entstoh könne, wie Panik, Lärm, evtl. Rauchentwicklige, erhöhti Infektionsgfohr... chunnt no Kälti usw. drzue....

Das e Ziircher uf e Buschi ischloht dänk i au nit... au wenns natürlich UM's sin die Ziircher...

PS: Es närvt sich niemerts über Buschi's im Stadion sondern nur über d Väter wo so verantwortigslos sin und e 3 Wuche alts Buschi mit ane Match näme!

Riesespächt
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Riesespächt »

Babies im Stadion.....?

Im Fussball-Theater Joggeli, ok wenns sein muss. Bombonero u.ä. eher nicht.

rotzlöffel
Benutzer

Beitrag von rotzlöffel »

ume ranze binde, jagge drüübe, und dä wurm isch seelig. ob im stadion oder in dr innestadt mit dr mama am shoppe. risiko gitts überall.

Exilbasler04
Erfahrener Benutzer

Passiere ka immer öbis das isch klar! Aber mä kas au übertriebe...
Nai!

Joker59
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Joker59 »

und yberhaupt isch es doddal verandwordigslos in dere gföhrliche schdadt e buschi welle s'züge.

scho ellei dr vrsuech ains zmache oder so due als obb, khert im grund gno verbodde :p

Barty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Barty »

sushibomber hat geschrieben:der junge wollte mit euch seine freude über "seinen" fcbfan teilen, nicht eure erziehungstipps erhalten...
die meisten besserwisser spritzen wahrscheinlich noch warme luft, aber was ein 2 jähriges kind braucht wisst ihr...
du hast sicherlich keinen goof... oder?

Exilbasler04
Erfahrener Benutzer

Joker59 hat geschrieben:und yberhaupt isch es doddal verandwordigslos in dere gföhrliche schdadt e buschi welle s'züge.

scho ellei dr vrsuech ains zmache oder so due als obb, khert im grund gno verbodde :p
Das allerdings het ebis... wär macht überhaupt no Kinder in der böse böse Wält :p
Nai!

Nur So...
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Nur So... »

Joker59 hat geschrieben:scho ellei dr vrsuech ains zmache oder so due als obb, khert im grund gno verbodde :p
Jo gwüsse Lüt, dass kann i durchuss unterschriebe, ghörtis defintiv verbote Vater bzw. Mueter z wärde...

Barty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Barty »

Nur So... hat geschrieben:Jo gwüsse Lüt, dass kann i durchuss unterschriebe, ghörtis defintiv verbote Vater bzw. Mueter z wärde...
hauptsach e kind... isch doch glich wärs grosszieht... ischränke lömmer uns vo däm saugoof uf jedefall sicher nid! ka jo wohl nid si, dass me nid e grausami karriere cha anelegge und jede obe wäg isch! was erlaubt sich sone kleine schreyhals eigentlich!?! me will doch schliesslich s'läbe gniesse! :mad: :rolleyes: :(

rotzlöffel
Benutzer

Beitrag von rotzlöffel »

wär doch moll en intressanti rächnig: wo isch s risiko äggscht höcher: im babybjörn im stadion oder im maxi cosi uff dr autibahn?

Barty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Barty »

rotzlöffel hat geschrieben:wär doch moll en intressanti rächnig: wo isch s risiko äggscht höcher: im babybjörn im stadion oder im maxi cosi uff dr autibahn?
es goht nid um dirägti todes- oder verletzigsbedrohig. sondern drum, was e stadionbsuech für psychischi folge cha cha... nomol. dr lärm bimene gool isch nid unbeachtlich... i weiss no wie ich panik gha ha amene nati b ishockey spiiel als fünf jährige uf dr kunschti... und e 3 wuche alts kind, cha sich notürlich sehr guet usdrugge und wehre... es isch eifach biireweich, sorry... nid wäg de zürcher... nid wäg em verdruggt wärde... es goht um lärm, gstank, liecht, gschrei, bakterie, chälti etc... e chind in däm alter bruucht kei fcb-matsch. definitiv nid...

Basilou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basilou »

rotzlöffel hat geschrieben:wär doch moll en intressanti rächnig: wo isch s risiko äggscht höcher: im babybjörn im stadion oder im maxi cosi uff dr autibahn?
Weiss nid öb das so intressant wär, dä Fall isch jo zimlig klar. Autibahn isch definitiv gföhrlicher, dass sött jedem klar si wo e bitz gsunde Menscheverstand het (aber mängmol han ich s Gfühl, genau an däm fählts gwüsse Lüt do inne).
S Problem isch nur, Auti fahre zellt als normal und alltäglich, also macht me sich nid grossi Gedanke drüber. Bim Wort "Stadion" dänke villi grad an pööhsi Huuuuls :eek: , Krawall, öppe 15'000°C (:rolleyes :) heissi Faggle, etc.
Nur so hat geschrieben:Panik, Lärm, evtl. Rauchentwicklige, erhöhti Infektionsgfohr... chunnt no Kälti usw. drzue....
"Lärm, Rauchentwicklig": Lies nomoll obe... es gibt jo nid drum, mit em Buschi ins Zentrum vo dr MK z stoh. "Panik": wenn hesch s letscht mol e Panik im Joggeli erläbt? "Infektionsgfohr, Kälti": Stimmt... also am beschte au nüm mit em Kind go spaziere, Tram oder Bus fahre, go poschte, etc. Oder sowieso grad bis im April im Bett loh, denn passiert em sicher nüt... :rolleyes:
© Basilou, 2024

rotzlöffel
Benutzer

Beitrag von rotzlöffel »

jooo, barty, hesch absolut rächt. ich wurd mi ab so öppis eifach nit so uffrege, will s gitt eidüttig grösseri verfählige, wo me eltere chönnt/miesst vorwärfe.

Joker59
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Joker59 »

Barty hat geschrieben:es goht nid um dirägti todes- oder verletzigsbedrohig. sondern drum, was e stadionbsuech für psychischi folge cha cha...
solang du emm buschi im schddadion nid ybere wäg laufsch, miehn mir uns yber d'psyche vo dämm chnopf ganz sicher kai kummer mache. :D

hesch au scho emol e buschi gse, wo zem bischbil an dr fasnacht zmitts im greschte lärm sini auge zue het?

los de kasch drs mergge - es schloft denn numme. also jo nid grad go vergrabe - gäll? :p

Barty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Barty »

Basilou hat geschrieben: "Lärm, Rauchentwicklig": Lies nomoll obe... es gibt jo nid drum, mit em Buschi ins Zentrum vo dr MK z stoh. "Panik": wenn hesch s letscht mol e Panik im Joggeli erläbt? "Infektionsgfohr, Kälti": Stimmt... also am beschte au nüm mit em Kind go spaziere, Tram oder Bus fahre, go poschte, etc. Oder sowieso grad bis im April im Bett loh, denn passiert em sicher nüt... :rolleyes:
genau! lärm gitz nur in dr mk! denn dört sin die richtige fäns... sorry... jede wo e 3 wuche alte ane matsch wurd mitneh, dä het def. no nie e buschi in ächt gseh...

Antworten