unglaublich... dieses rebellentum!Mediterraneo hat geschrieben:abr bisch sicher trotzdäm gange odr?![]()
Baslerstab: FCB-Hooligans: Gewalt nimmt kein Ende
Jungs ihr lasst nach.
Jedesmal wenn ich irgendwo einen Bericht über Ausschreitungen oder Krawalle von FCB Fans lese, freue ich mich darauf mir hier 2-3 Tage später gemütlich den Fred reinzuziehen.
Immer die gleichen Argumente und Beschimpfungen. Immer die gleichen Leute die sich gegenseitig an den Kragen gehen und auf unterstes Nivau absinken.
Dieser Fred hingegen ist aber schon langweilig. Nicht mal RB kann euch mehr recht erzürnen und in den Wahnsinn treiben. Luigi gibt sich redlich Mühe, hat aber RB's Klasse leider noch nicht erreicht.
Kommt schon das könnt ihr besser. Ich musste nicht einmal schmunzeln.

Jedesmal wenn ich irgendwo einen Bericht über Ausschreitungen oder Krawalle von FCB Fans lese, freue ich mich darauf mir hier 2-3 Tage später gemütlich den Fred reinzuziehen.
Immer die gleichen Argumente und Beschimpfungen. Immer die gleichen Leute die sich gegenseitig an den Kragen gehen und auf unterstes Nivau absinken.
Dieser Fred hingegen ist aber schon langweilig. Nicht mal RB kann euch mehr recht erzürnen und in den Wahnsinn treiben. Luigi gibt sich redlich Mühe, hat aber RB's Klasse leider noch nicht erreicht.
Kommt schon das könnt ihr besser. Ich musste nicht einmal schmunzeln.

- Faktion Basel
- Erfahrener Benutzer
http://www.polizeinews.ch/res/dcache/52 ... .gross.jpg
Das isch doch das Bild wo sie im Baslerstab verwändet händ, aifach biz abgschnitte
Das isch doch das Bild wo sie im Baslerstab verwändet händ, aifach biz abgschnitte
Die Polizei ein Freund und Helfer?? 

Alles Uebertrieben,einfach lächerlich CH Medien aus einer Mücke wird ein Elefant gemacht.Lese schon nächste Woche nach dem Spiel wie schrecklich und brutal diese Hooligans ,Chaoten und Al Quiada gewütet haben.
Leider glauben viele Leute den Mist was Journalisten sich so alles aus den Fingern ziehen.
Leider glauben viele Leute den Mist was Journalisten sich so alles aus den Fingern ziehen.
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
genau es isch grausam wie d medie alles übertriebe und vorralem alles ahstachlet. denn kömme d bulle und provoziere und was üpassiert es dätscht und denn frogt me sich wider wiso! die böse buebe die! unglaublich!!ZUGLO hat geschrieben:Alles Uebertrieben,einfach lächerlich CH Medien aus einer Mücke wird ein Elefant gemacht.Lese schon nächste Woche nach dem Spiel wie schrecklich und brutal diese Hooligans ,Chaoten und Al Quiada gewütet haben.
so öbis macht mi hässig und stinkig!
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- Mutter Theresa
- Erfahrener Benutzer
Was war zuerst, das Huhn oder das Ei?bebbi hat geschrieben:genau es isch grausam wie d medie alles übertriebe und vorralem alles ahstachlet. denn kömme d bulle und provoziere und was üpassiert es dätscht und denn frogt me sich wider wiso! die böse buebe die! unglaublich!!
so öbis macht mi hässig und stinkig!
Die losst me eifach füre, wie amene Umzug oder so, die grosse hinte, die klaine vorne....Basileabueb94 hat geschrieben:im family corner döffsch nit stoh well suscht die chline nütt sehnd...![]()
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
Vo dr Migros oder em Coop dänggBalisto hat geschrieben:Und woher kam das Ei?

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- Brandstifter
- Erfahrener Benutzer
Ja, diese Hooligans sind natürlich total unschuldig - wie immer. Das ist nur ein ganz klare Hetz von SFV, der Schweiz und die Vereinigte Nationen alles gegen die arme FCB Hooligans.ZUGLO hat geschrieben:Alles Uebertrieben,einfach lächerlich CH Medien aus einer Mücke wird ein Elefant gemacht.Lese schon nächste Woche nach dem Spiel wie schrecklich und brutal diese Hooligans ,Chaoten und Al Quiada gewütet haben.

es git au ganz normali matchbsuecher.. also wenn sött ich denn in dr scheisse stegge? muesch däm ganze bullshit halt eifach us em wäg go!! denn bisch au uf die unbelehrbare nid agwiese!!stacheldraht hat geschrieben:wenn denn du mol in dr scheisse steggsch... wärde die unbelehrbare hoffentlich wägluege.
- finguinpicker
- Benutzer
jede reporter, delta odr pozilischt het sich si job sälber usgsuecht. bi dä letschte zwai gattige isch mä zwangsläufig mit gwallt konfrontiert. ich frog mi us welläm grund mä sone job mache will. bim schugger kani im entfärntischte no gseh das es velicht no ä soziale hintergedangge gäh hätti, aber weni d`realität alueg zeigt sich doch es ganz andrs bild. bim delta muesi garnid afo sueche.
mi mainig isch dass dr grossdail vo sicherhaitslüt, vorallem deltas und schugger, dä job mache us gältigsdrang, sälbschtbestätigung, machtgeilheit oder anderi schwächene z`kompensiere versueche. ich bruch kaini persönlige bischpyl uspagge. do wird jede sini aigene erfarige gmacht ha. usnahme gits bekantlig überal.
mis fazit wiso das es immer widr zu sottige und änlige usenadrsetzige kunt isch aifach. do gits zwai gruppe wo vo natur us scho nid die beschti mainig vonenand hän und die dräffe amene spannigsgebiet wiene ygangskontrolle ufenand. friehnr odr spötr macht ain ä spruch, ä geschte odr änligs und dr räscht isch absehbar.
die wenigschte persone wo an sottige usenadrsetzige kassiere, kassiere zu unrächt. wär sich drusshalte will, het so guet wie immer d`möglikait. wär das nid will findet sich drmit ab.
das sich präss gärn uf genau sottigi aktione stürzt isch klar. das ligt im naturell vo dene wo als reporter mit kamera bewaffnet an fuesballmätsch gönd. dä wo die bescht gschicht haim bringt isch dr siech.
so het hald jede sy jöbli amene match
mi mainig isch dass dr grossdail vo sicherhaitslüt, vorallem deltas und schugger, dä job mache us gältigsdrang, sälbschtbestätigung, machtgeilheit oder anderi schwächene z`kompensiere versueche. ich bruch kaini persönlige bischpyl uspagge. do wird jede sini aigene erfarige gmacht ha. usnahme gits bekantlig überal.
mis fazit wiso das es immer widr zu sottige und änlige usenadrsetzige kunt isch aifach. do gits zwai gruppe wo vo natur us scho nid die beschti mainig vonenand hän und die dräffe amene spannigsgebiet wiene ygangskontrolle ufenand. friehnr odr spötr macht ain ä spruch, ä geschte odr änligs und dr räscht isch absehbar.
die wenigschte persone wo an sottige usenadrsetzige kassiere, kassiere zu unrächt. wär sich drusshalte will, het so guet wie immer d`möglikait. wär das nid will findet sich drmit ab.
das sich präss gärn uf genau sottigi aktione stürzt isch klar. das ligt im naturell vo dene wo als reporter mit kamera bewaffnet an fuesballmätsch gönd. dä wo die bescht gschicht haim bringt isch dr siech.
so het hald jede sy jöbli amene match

heute im blick:
Interview mit oliver pocher:
Kennen Sie einen Schweizer Witz?
Einen Witz in dem Sinne kenne ich nicht, aber habe ich eigentlich schon erwähnt, dass die Leibgarde des Papstes noch nie einen Krieg verloren hat? Wenn man nie mitmacht, kann man auch nicht verlieren! Ansonsten sind die Schweizer ja als ein schwer aggressives Volk bekannt. Man hört ständig von Randalen. Vor allem, wenn der FC Basel spielt. Was da abgeht, habe ich in Deutschland noch nicht so gesehen.

Einen Witz in dem Sinne kenne ich nicht, aber habe ich eigentlich schon erwähnt, dass die Leibgarde des Papstes noch nie einen Krieg verloren hat? Wenn man nie mitmacht, kann man auch nicht verlieren! Ansonsten sind die Schweizer ja als ein schwer aggressives Volk bekannt. Man hört ständig von Randalen. Vor allem, wenn der FC Basel spielt. Was da abgeht, habe ich in Deutschland noch nicht so gesehen.

England - für mich die Young Boys der Nationalmannschaften. © Mundharmonika 26.05.2016
D4 Reihe 1/353
Niveau sieht nur von unten aus wie Arroganz - Klaus Kinski
D4 Reihe 1/353
Niveau sieht nur von unten aus wie Arroganz - Klaus Kinski
- finguinpicker
- Benutzer
vermuetlig het är das toilettepapier für das wonr grad ä interview git ebbä au schomol agüxletteutone hat geschrieben:heute im blick:
![]()

...sorry, mues mi korigiere. isch vermuetlig ehner afüürpapier. für ä toilettepape hets nämlig vo sich us scho gnueg schyssdrägg drinn

- Bellach SO
- Erfahrener Benutzer
I bi au e ganz normale Matchbsuecher und bi au scho sehr froh um die "Unbelehrbare", wie sie do gnennt wärde, gsi.Raul_22 hat geschrieben:es git au ganz normali matchbsuecher.. also wenn sött ich denn in dr scheisse stegge? muesch däm ganze bullshit halt eifach us em wäg go!! denn bisch au uf die unbelehrbare nid agwiese!!
In Rom, zu Zyte vo dr Voucher-Technik, legal mit Voucher und allem ins Stadion ine ko und denn vom ne FCB-"Security", wo ca. 2 Köpf grösser isch gsi, grundlos usegschosse worde. In so Situatione isch me froh um Lüt, wo wüsse was es heisst, zämme z'stoh. Und nit nur so Idiote, wo immer dänke, dass Bolizei und Sicherheitsdienschte immer nur s'beschte für d'Fans wänd!
Elei hät i kei Chance gha... wär i verfluechti 1500 km oder so für nüd gfahre, wäge 1, willkürlich handelnde, nichtsnutzige Security!
Vorwärts.........................................................................FCB ! ! !