ich befürchte, dass wäre für einige idioten sogar noch motivierend... "schau, mein name ist in der zeitung"Hans hat geschrieben:Wieso schreiben sie nicht die richtigen Namen der Täter? Würde mich um einiges mehr interessieren. Denke auch, dass es einen abschreckenden Effekt auf andere Raser geben würde.
Raserei
- Mundharmonika
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
spätestens wenn er im ausgang von 5 wildfremden einszweidrei in die fresse gekriegt hat, wird seine motivation nachlassen und auch die seiner potentiellen nachahmer.Mundharmonika hat geschrieben:ich befürchte, dass wäre für einige idioten sogar noch motivierend... "schau, mein name ist in der zeitung"

- Aficionado
- Erfahrener Benutzer
Wäre aber sicher nicht das Letzte, wenn mal einer der Betroffenen ein Example statuieren würde.Alge hat geschrieben:Wieso? Damit all die "anständigen" Bürger einen Ständer haben? Unser Rechtssystem basiert eben nicht auf Rache, und das ist auch gut so. Es hat sogar deutlich mehr Erfolg als die Politik in Ländern wie den USA.
Vielleicht bringt man einige dieser wahnsinnigen Arschlöcher nur auf diese Weise halbwegs zur Vernunft.
Alors, noch euer Zyträchning bin ich steialt (50) und fahr e 300 PS Auti.
was meinet Ihr wie mänge "voll krasse Audi und Bmw Fahrer" meine si müen zickle und mi provoziere "e chlises Renne z'fahre"?
täglich mehreri aber ich lo mi niemols uf so öbbis i, ich weiss was i underem Arsch ha und das bruch ich niemerem zeige.
wieso ich 300 PS bruch? tjä e Wohnwage zieh bruch halt e bitz "Pfupf".
aber wo mir dr Arsch uf Grundiis goht isch dass der einti 2 Chläpf het, 18 Joor alt und arbeitslos isch, hallo ???
där wo die 21 jörige uf em Gwisse het isch mit em tunte Audi vom Papi underwägs gsi und dr dritt mitemene Fiat, dä sait: Renne? nö Nebel ? nö
so und do no e paar Fotis vo dene Herre und e Lingg:

der Link:
Feiglinge, elende Feiglinge
was meinet Ihr wie mänge "voll krasse Audi und Bmw Fahrer" meine si müen zickle und mi provoziere "e chlises Renne z'fahre"?
täglich mehreri aber ich lo mi niemols uf so öbbis i, ich weiss was i underem Arsch ha und das bruch ich niemerem zeige.
wieso ich 300 PS bruch? tjä e Wohnwage zieh bruch halt e bitz "Pfupf".
aber wo mir dr Arsch uf Grundiis goht isch dass der einti 2 Chläpf het, 18 Joor alt und arbeitslos isch, hallo ???
där wo die 21 jörige uf em Gwisse het isch mit em tunte Audi vom Papi underwägs gsi und dr dritt mitemene Fiat, dä sait: Renne? nö Nebel ? nö
so und do no e paar Fotis vo dene Herre und e Lingg:
Redet sich raus: Cemal mit seinem Golf zum Unfall: «Da kann ich nichts dafür.» (Tele M1)

Weiss von nichts: Fiat-Fahrer Vedran streitet alles ab: «Ich sah keinen Nebel.» (ZVG)

Nektarios «Nekti» T.* (18) – der beim Crash mit dem Audi seines Vaters unterwegs war. Der junge Grieche erzählt, er habe geglaubt, der Golf mit Lorena an Bord «warte mit dem Abbiegen noch».

der Link:
Feiglinge, elende Feiglinge
Alge ich stifle niemerem noch, wär so e Saich baut und nochhär de Opfer d'Schuld git muess demit rächne dass er vogelfrei isch, sorry mini Meinig.Alge hat geschrieben:das sin lüt wo ne grosse fähler gmacht und e schweri schuld uff sich glade hän. dedrfür ghöre sie deftig bestroft. as jetzt aber jede no nochestifle muess uf lüt wo eh scho fasch als vogelfrei gälte findi widerlig. unabhängig vom thema.

-
- Erfahrener Benutzer
unser rechtssystem lässt eine strafe, die ihrer tat gerecht wird, gar nicht zu. diesen bastarden gehört das leben zur hölle gemacht, denn für diese tat und das leid, dass sie x leuten zugefügt haben, gibt es beim besten willen weder entschuldigung oder verjährungsfrist. und glaub mir (resp. du wirst es selber wissen) - etz gibt dutzende von diesen gottverdammten hurensöhnen (nationalität egal) - und du wirst, sofern du mal mit dem einten oder anderen geredet hast, auch wissen, dass dies ausnahmslos hoffnungslose fälle sind - der abschaum der gesellschaft (ich mag den moritz sonst nicht, aber da muss ich ihm beipflichen).Alge hat geschrieben:das sin lüt wo ne grosse fähler gmacht und e schweri schuld uff sich glade hän. dedrfür ghöre sie deftig bestroft. as jetzt aber jede no nochestifle muess uf lüt wo eh scho fasch als vogelfrei gälte findi widerlig. unabhängig vom thema.

Hans, do kasch eine vo de 3 ohni Balke aaluge wo gar nüüd gmacht het siner Ussag noch:Hans hat geschrieben:Wieso werden die Täter mit einem Balken unkenntlich gemacht, und das Opfer frei präsentiert???
Das scheisst mich massiv an!
Ob es an den Medien oder an unserem Rechtssystem liegt weiss ich nicht.
Aber liebe Schweiz, so geht das doch nicht!!!![]()
![]()
![]()
Raser von Schönenwerd rechtfertigt sich im TV
da jo dr Cemal A. gärn Kickboxe tuet und sini Website uffgmotzt het laut Blick freut er sich sicher über e Gäschtebuechiitrag:
Cemal Altay-XBX_the_Psycho
EDIT: s GB und dr Account sind scho zue.....
-
- Erfahrener Benutzer
->>sternacker hat geschrieben:unser rechtssystem lässt eine strafe, die ihrer tat gerecht wird, gar nicht zu. diesen bastarden gehört das leben zur hölle gemacht, denn für diese tat und das leid, dass sie x leuten zugefügt haben, gibt es beim besten willen weder entschuldigung oder verjährungsfrist. und glaub mir (resp. du wirst es selber wissen) - etz gibt dutzende von diesen gottverdammten hurensöhnen (nationalität egal) - und du wirst, sofern du mal mit dem einten oder anderen geredet hast, auch wissen, dass dies ausnahmslos hoffnungslose fälle sind - der abschaum der gesellschaft (ich mag den moritz sonst nicht, aber da muss ich ihm beipflichen).![]()
http://www.blick.ch/news/schweiz/wir-ko ... ren-105211

wenn das nicht gefaked ist, dann sollen die bullen mal vor dem haus auf einen der leute warten und beim ersten raser versuch die typen einsperren und zwar für jahre... ohne prozess... man kann ja auch sagen "wir haben das im griff, gefährden deren rechte sicher nicht"...
[CENTER](c) Barty, 2009 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
[CENTER]4,8,15,16,23,42[/CENTER]
[CENTER]4,8,15,16,23,42[/CENTER]
-
- Benutzer
Ich kamr nid vorstella dass das wohr isch, es tönt eso extrem blöd, sogar so dummi Lütt wie die würde nid so ussage mache.
Sött's aber wirklich stimme, sinn die mit und ohni Auto e Gfohr.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
-
- Erfahrener Benutzer
wie schon erwähnt, hat man mal mit solchen personen geredet, kann man davon ausgehen, das dieses interview nicht gefaked ist (auch wenn es sich um einen blick-artikel handelt)... ...unsere gesellschaft ist kaputter als sich manch einer vorstellen kann und unter dem banner der anonymität, kommen teilweise interessante und unbedachte antworten bzw. einstellungen ans tageslicht...rotoloso hat geschrieben:Ich kamr nid vorstella dass das wohr isch, es tönt eso extrem blöd, sogar so dummi Lütt wie die würde nid so ussage mache.
Sött's aber wirklich stimme, sinn die mit und ohni Auto e Gfohr.
Aber sorry, kame dr Blickjournalischt wo das uffdeckt het nid rächtlich zwinge, die Näme an dr Polizei wytter z'geh?
Wenn jetzt eine Name, Vorname und Uffenthaltsort vommene Mörder oder vommene Dieb oder Pädophile kennt und das bewusst stillschwiggt kanr doch wäge "Deckung einer Tatverdächtige Person" oder "Mithilfe" aaklagt wärde, nid? Die 2 hänn doch grad mehreri schweri Strooftaate zuegeh.
Wenn jetzt eine Name, Vorname und Uffenthaltsort vommene Mörder oder vommene Dieb oder Pädophile kennt und das bewusst stillschwiggt kanr doch wäge "Deckung einer Tatverdächtige Person" oder "Mithilfe" aaklagt wärde, nid? Die 2 hänn doch grad mehreri schweri Strooftaate zuegeh.
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
Und denn versteckt sich e Undercover-Bull bi dene im Dorf und wartet bis ein rast?rotoloso hat geschrieben:Aber sorry, kame dr Blickjournalischt wo das uffdeckt het nid rächtlich zwinge, die Näme an dr Polizei wytter z'geh?
Wie gsäit, i bi immerno dr Meinig dass das alles vom Blick erfunde isch, aber wenn's sött wohr si... wieso warte bis sie nomol rase? Die hänn jo mehreri Tate gstande, dä wird das uffgnoh ha zum dä Artikel schriebe. Wennme e Gständniss vomene Mörder het muessme jo au nid warte bisr nomol mordet oder?
Und wenn das vor Gricht nid rächtsgültig isch denn duetme die 2 Beobachte oder koschtet das z'vill? Klar uff e nögschte Opfer warte isch billiger... aber au dört muessme denn die zahle wo d'Körperteil vo dr Stross abkratze, d'Fürwehr, usw.
Dass dä Jurnalischt e guets Gwüsse debi het... bisr emol d'Hirnmasse vo sim Sohn dörf go zämmeläse.
Und wenn das vor Gricht nid rächtsgültig isch denn duetme die 2 Beobachte oder koschtet das z'vill? Klar uff e nögschte Opfer warte isch billiger... aber au dört muessme denn die zahle wo d'Körperteil vo dr Stross abkratze, d'Fürwehr, usw.
Dass dä Jurnalischt e guets Gwüsse debi het... bisr emol d'Hirnmasse vo sim Sohn dörf go zämmeläse.
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
Momänt... was willsch du jetzt behaupte? I wott do nid pauschalisiere oder nach luscht und lune willkürlich eifach lütt iipacke oder verhaue.Riesespächt hat geschrieben:Genau! Dä Dräcksjournalischt au grad no ins Massegrab, eeeeh Massedings do, wäg eifach. Und morn schimpfe mr wieder über d Polizei.
Rotoloso neuer Polizeichef! Gib dr e Ruck.
Bi jo sälber liedeschaftliche Autofahrer, lieb gschwindigkäit und Motore und bi mit mim Auto und mit Rennautos scho extrem schnäll gfahre (mit mim Auto 245 und s'schnällschte woni je gfahre bi isch 310 gse uff dr Pischte) aber für das gitt's Pischte in dr nöchi (Anneu du Rhin zum bispil) oder die dütsche Autobahne, doch nid die normali Strosse...
Do hänn aber 2 idiote klar zuegeh dass sie nid fähig sin "normal" auto z'fahre, ihre verhalte bringt gfohre für jede vo uns, do goht's um Läbe usslösche, mensche könnte für immer uf e Rollstuel lande...
Sagmr doch bitte wieso du degege bisch das die 2 Idiote bestroft wärde?
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
I will se au nid bestrofe will sie Idiote sinn, sondern will sie mit ihrem Verhalte s'läbe vo vill Mensche in Gfhor bringe... im schlimmschte Fall könnte die 2 z.B. e Car uff dr Autobahn zum schleudere bringe dä landet uff die anderi Sytte und knallt immene andere Car... und scho könnts über 100 Toti geh, klar isches e extreme bispil aber nid unmöglich und i dänk au nur 1 verletzte isch z'vill, wennme's scho vorhär gwüsst het.Riesespächt hat geschrieben: Wo käme mr do ane wenn me alli Idotte würd bestrofe.....
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
- Brandstifter
- Erfahrener Benutzer
Lieber rotolosorotoloso hat geschrieben:Wie gsäit, i bi immerno dr Meinig dass das alles vom Blick erfunde isch, aber wenn's sött wohr si... wieso warte bis sie nomol rase? Die hänn jo mehreri Tate gstande, dä wird das uffgnoh ha zum dä Artikel schriebe. Wennme e Gständniss vomene Mörder het muessme jo au nid warte bisr nomol mordet oder?
Die Jungs könnten der Polizei mitteilen, dass sie die Journalisten anagelogen haben um in die Zeitung zu kommen. Und dann??? Willst du dann die Journalisten anklagen weil sie Idioten sind und alles glauben?
Würden Wahlen etwas verändern, dann wären sie verboten
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer