Rückspiel FCB-FCB

Diskussionen rund um den FCB.
Expert
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Expert »

unit_bs hat geschrieben:klar gangi wägem fcb. aber d "stimmig" isch au e faktor, wüsst nid obi fcb fan worde wär wenns bi uns so wär wie bi barca...

bi nid gange wägem gäld, aber das mit de habasche isch denn halt s züngli an dr woog gseh dassi wirklich nid gange bi und s gäld niene usglehnt ha oder so...
hmmm jo nur ich weiss net ich mein wie seit me so schön s lebe isch was me druss macht!
und wenn me sich vo max 200 "komisch sprechende" imene 5000 lüt-sektor imene geile stadion lost dr obe vermiise denn isch me selberschuld.

Ich ha e abartigi Reis ka bi geil abgange has e geili stimmig gfunde und has eifach nur gnosse au wenn bi mir in dr nöchi ein gsi isch wo net vo BASEL-City ko isch......
e zynische Realischt :cool:

D-Balkon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von D-Balkon »

RotblauAmbassador hat geschrieben:Was ich persönlich sehr schade finde ist die Haltung gewisser FCB Fans gegenüber Fans aus anderen Kantonen.

Ich selber komme aus dem Kanton Solothurn, bin aber an jedem Heim-und Auswärtsspiel seit über 12 Jahren dabei ! war sogar bei allen Schützenmatt-Heimspielen anwesend, unzählige internationale Spiele, höre aber immer wieder Sprüche wie: von wo kommst du denn ? Modefan ? etc. etc. Finde das persönlich ein bisschen Schade, weil jeder Fan egal von welchem Kanton kann der treuere Fan sein als viele die in Basel wohnen ! Wichtig ist dass man den Club unterstützt und die Clubfarben im Herzen trägt !

Ich bin mit euch einig, in Barcelona hatte es sehr viele Modefans, das merkte man auch gut, aber nicht jeder der nicht Baseldeutsch spricht ist ein Modefan !
und das grieegt me vo lüt z ghöre wo sälber nonig alzulang an d mätch gön :rolleyes:

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

D-Balkon hat geschrieben:und das grieegt me vo lüt z ghöre wo sälber nonig alzulang an d mätch gön :rolleyes:
Es gibt wahrscheinlich zufälligerweise Leute in der Muttenzerkurve, die noch
nicht über 50,40,30 sind. :D Aber nur ein gaaanz kleiner Anteil. Sind das also
alles Modefans? :)
Copyright © andreas 2005–heute. Alle Rechte vorbehalten.

Rotblau, die App von Fans für Fans! Rotblau gibt es auf iOS, Android oder im Web.

D-Balkon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von D-Balkon »

andreas hat geschrieben:Es gibt wahrscheinlich zufälligerweise Leute in der Muttenzerkurve, die noch
nicht über 50,40,30 sind. :D Aber nur ein gaaanz kleiner Anteil. Sind das also
alles Modefans? :)
nei sicher nit. aber wenn eine wo sit 5 joor an d mätch goht (öb altersbedingt oder suscht was) eim wo sit de 70 joore an d mätch goht seit är sig e modefan, denn isch das doch nur irgend wie amüsant.

unit_bs
Erfahrener Benutzer

Beitrag von unit_bs »

Expert hat geschrieben:hmmm jo nur ich weiss net ich mein wie seit me so schön s lebe isch was me druss macht!
und wenn me sich vo max 200 "komisch sprechende" imene 5000 lüt-sektor imene geile stadion lost dr obe vermiise denn isch me selberschuld.

Ich ha e abartigi Reis ka bi geil abgange has e geili stimmig gfunde und has eifach nur gnosse au wenn bi mir in dr nöchi ein gsi isch wo net vo BASEL-City ko isch......
voll easy...
ha jo au nie gseit, dass es mir nid gfalle hätt. aber ha jetzt lieber die 200 stutz gspart und ka defür am sunntig nach vaduz und wenns dört anähernd so geil wird wie aarau away die saison het sichs glohnt. denn dört ischd stimmig nach miner uffassig s beschte sit langem gseh...

C4-Joggeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von C4-Joggeli »

rotoloso hat geschrieben:Gege Shaktior und Gege Sporting au bim Barça spiel hänn sie's nid gmacht... was heisst das "ab 2:0"? Nachemen 2:0 hörtme uff z'kämpfe? Hänn die öbber erwartet dass Sie gege Barça s'gol könne dicht hebe, me het doch demit müesser rächne, Barça isch nid sitt dere CL e Wältklasse Mannschaft.

D.h. wenn käi Ussicht uf e Meischtertitel meh isch, denn zahlt dr FCB sine Spieler käi Lohn me?
gegen donetzk und sporting hat die mannschaft 100% einsatz gegeben. Gegen donetzk war sie einfach vom tempo überfordert und bei sporting hätte der matsch au anders laufen können.

nein, das mit dem 2:0 verstehst du falsch! Wenn du von so einem Gegner so vorgeführt wirst, vor eigenem Publikum, ist eine Resignation nicht zu verhindern.
Ich denke diesen Abend kann man ganz klar unter die Kategorie " en scheiss tag" abhaken und nicht mehr dran rumgrübeln..
PRO Gold-Statue füre Scotty ufem Barfi

unit_bs
Erfahrener Benutzer

Beitrag von unit_bs »

D-Balkon hat geschrieben:nei sicher nit. aber wenn eine wo sit 5 joor an d mätch goht (öb altersbedingt oder suscht was) eim wo sit de 70 joore an d mätch goht seit är sig e modefan, denn isch das doch nur irgend wie amüsant.
isch mir jo eigentlich egal vo wo öbber kunnt solang är mit härz bi dr sach isch, aber d kombination vo modefän und uswärtige isch was vom schlimmschte wos git...
und die andere sölle sich halt mol merke dasses "hinter dir" und nit "hender der" :p

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

Also i weiss nid wie dir das gsehn. Aber eine wo uff Barcelona an Match goht,
kame eigetli nid als Modefan bezeichne.

Bispil: Party-Lüt. Meine si sin die beschte und sin an jedere Meischterfiir drby.
I glaub aber kuum, dass die Lütt nach Barcelona göhn. Wil für das interessiere
si sich z wenig füre FCB und göhn jo numme an Meischterfiir (und vilicht au mol
an Heimspil), wil sichs grad "abietet".

Uff Barcelona sind sicher vili gange, wo suscht nid an anderi Uswärtsspil sin
gfahre. Aber das mit Modefans in Verbindig bringe, naja. S sin halt vilicht ebe
die Familie, wo jedes Heimspil sit x Johre göhn, und sich de Trip halt leischte.
Nid will si CL-geil sind, sondern will sichs halt grad mit ere Stadtreis oder so
abietet. Und genau so isches halt de meischte wohl gange. I kenn sooo vil
wo uff Barcelona sind, wo sunscht halt nur and Heimspil göhn. Aber die hän
eigetli alli Johreskarte und sin scho lang drby...

Ich bezeichne mi eigetli nid als Modefan ( ;) ), und i bi au nid in Barcelona gsy. :(
Ganz eifach will i mir nid ha könne leischte, frei z neh oder eifach blau z mache.
Au das isch sicher einige so gange. ;)

Drfyr bini denn au widr mol amene Fründschaftsspil drby. Isch doch au eppis!
Copyright © andreas 2005–heute. Alle Rechte vorbehalten.

Rotblau, die App von Fans für Fans! Rotblau gibt es auf iOS, Android oder im Web.

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

War ein hammergeiles Spiel (geile Reise sowieso) und neben dem Tor habe ich v.a eine Szene anderst genossen: Als Herr Eto'o Costanzo den Ball für einen Abstoss hinlegte, weil es den Herren Superstars plötzlich zu langsam ging... :D Muahaha :D

Drigschisse händrs!

Das Unentschieden für Barca zuhause, ist nicht weniger "peinlich" als das 0:5 von uns zuhause...Herrlich... :cool:
SCONVOLTS BASILEA 98

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

Shit ich bi glaub au e Modefan. Ha dä Match mit mine diesjöhrige Ferie verbunde. :( Und will ich sone doofe Tourischt bi, bin ich grad 4 Täg dört blibe. Sorry MK-Chefs. Tuet mr schrecklich leid.

Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pro Sportchef bim FCB »

Luigi hat geschrieben:Shit ich bi glaub au e Modefan. Ha dä Match mit mine diesjöhrige Ferie verbunde. :( Und will ich sone doofe Tourischt bi, bin ich grad 4 Täg dört blibe. Sorry MK-Chefs. Tuet mr schrecklich leid.
hm, ich weiss ja nicht, aber darum ging es ja nie... Aber ja, dass du nicht wirklich genau lesen kannst ist mir gar nichts neues...
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:hm, ich weiss ja nicht, aber darum ging es ja nie... Aber ja, dass du nicht wirklich genau lesen kannst ist mir gar nichts neues...
Doch s goht schins um "Tourischte". Und das bin ich dört au gsi. Und zwar am Mäntig, Mittwuch und Donnstig. Aber isch mir ehrlichgsäit egal. Isch scho immer so gsi dass es bi uns Lüt git wo sich als richtigi Fans bezeichne und dr Räscht schlecht macht. Mit dem chan ich aber läbe, do mi nur dr FCB interessiert und nit sini "Superfans".

Hans
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hans »

Luigi hat geschrieben:Doch s goht schins um "Tourischte". Und das bin ich dört au gsi. Und zwar am Mäntig, Mittwuch und Donnstig. Aber isch mir ehrlichgsäit egal. Isch scho immer so gsi dass es bi uns Lüt git wo sich als richtigi Fans bezeichne und dr Räscht schlecht macht. Mit dem chan ich aber läbe, do mi nur dr FCB interessiert und nit sini "Superfans".
vorallem sollte man sich nicht durch krasse forumssprüche von sogenannten 'superfans' auf die palme bringen lassen ;)

edith: wo warst du am dienstag?
[RIGHT]LA-B[/RIGHT]

neffin
Erfahrener Benutzer

Beitrag von neffin »

so, bi au endlich dehai vo barcelona. es isch eifach geil gsi. ich bi stolz uf d'mk und wird das immer in mim herze ha. d'stimmig isch hammermässig gsi, hühnerhuut pur. und das mir no es unentschiede gmacht hen gege barcelona isch s'tüpfli ufem i :)

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

Hans hat geschrieben:vorallem sollte man sich nicht durch krasse forumssprüche von sogenannten 'superfans' auf die palme bringen lassen ;)

edith: wo warst du am dienstag?
Ich los mi jo nit ufd Palme bringe. Ich finds immer wieder ufs neue köstlich wie sie sich künschtlich ufrege. :)

Dr Zystig isch natürlich ganz im Zeiche vom FCB gstande. Am 12i ufgstande, denn e Bier und Paella gspiese und am 3 bi dr Placa Reiale gwartet bis mr uns am 6i ändlich richtig Stadion bemieht hän.

Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer

Luigi hat geschrieben:Doch s goht schins um "Tourischte". Und das bin ich dört au gsi. Und zwar am Mäntig, Mittwuch und Donnstig. Aber isch mir ehrlichgsäit egal. Isch scho immer so gsi dass es bi uns Lüt git wo sich als richtigi Fans bezeichne und dr Räscht schlecht macht. Mit dem chan ich aber läbe, do mi nur dr FCB interessiert und nit sini "Superfans".
Dieses Posting bestätigt mir allerdings, dass du definitiv nicht begriffen hast, um was es geht... Es hat niemand etwas gesagt gegen FCB Fans, die gleich eine Woche in Barca verbracht haben... Und auch niemand hat sich selbst gelobt...

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

Barça gewinnt 6:0 gegen Valladolid.

Kimplayer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kimplayer »

sergipe hat geschrieben:Barça gewinnt 6:0 gegen Valladolid.
Etoo het drbi innerhalb vo öbbe 12 Minute schnäll e Hattrick gschobe. Mir würde wie e spanischi Zytig gschriebe het also wirgligg mithebe könne... ;)
Arthur: "Nicht schlecht Douglas, du hast den Frosch ganz nach Oben gebracht. Aber denke immer daran:
Das Leben ist eine Hure!"

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:Dieses Posting bestätigt mir allerdings, dass du definitiv nicht begriffen hast, um was es geht... Es hat niemand etwas gesagt gegen FCB Fans, die gleich eine Woche in Barca verbracht haben... Und auch niemand hat sich selbst gelobt...
Bisch du so dumm oder stellsch di nur so ah?
S goht dene Lüt drum, dass alli nach Barcelona fahre und denn wieder niemerds nach Donetsk.

So darfsch mr nomol schribe, dass ich nit drus chum und nit läse cha. Schinbar wirdsch für so Kommentär zahlt.

Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer

Luigi hat geschrieben:Bisch du so dumm oder stellsch di nur so ah?
S goht dene Lüt drum, dass alli nach Barcelona fahre und denn wieder niemerds nach Donetsk.

So darfsch mr nomol schribe, dass ich nit drus chum und nit läse cha. Schinbar wirdsch für so Kommentär zahlt.
haha, was hat denn das mit deinem Tourismus zu tun? :D

RedBlue87
Neuer Benutzer

Beitrag von RedBlue87 »

tag leuts....
i ha do im netz öbis intressants gfunde im bezug vo unserem FCB und em spanische zauberfuessball FCB. i bi mr nit ganz sicher aber i meinti dass das woni do gseh ha...es lustigmache gegeüber em fcb isch. wer isch dr spanische sproch mächtig und chönnt das villicht übersetzte?? s einzige woni do vrstande ha isch dasses ume costanzo goht.

do dr link drzue http://www.youtube.com/watch?v=B3ehMQf0 ... re=related

freestate
Erfahrener Benutzer

Beitrag von freestate »

Einmal mehr möchte ich in diesem Forum festhalten, dass es jedem persönlich frei steht, wann und wo er FCB-Spiele besucht. Auch steht es jedem frei sich selber als Hardcore-, Mode- oder was auch immer Fan zu bezeichnen.
Zitat des BAZ-Journalisten Georg Heitz im Dokumentarfilm «Der Topf im Kopf» aus dem Jahr 2002:
«Die letzten paar Jahre zeigen, dass die Zuschauer kommen wegen den Emotionen und aus Verbundenheit dem Verein gegenüber, aus Neugier oder vielleicht auch um zu lästern über diese Mannschaft. Aber auf die Länge denke ich schon, dass man muss einen Schuss Unterhaltung drin haben im Spiel einer Fussballmannschaft, sonst kommen die Zuschauer nicht mehr. Siegen alleine reicht auf die Länge nicht.»

Zelig
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zelig »

RedBlue87 hat geschrieben:tag leuts....
i ha do im netz öbis intressants gfunde im bezug vo unserem FCB und em spanische zauberfuessball FCB. i bi mr nit ganz sicher aber i meinti dass das woni do gseh ha...es lustigmache gegeüber em fcb isch. wer isch dr spanische sproch mächtig und chönnt das villicht übersetzte?? s einzige woni do vrstande ha isch dasses ume costanzo goht.

do dr link drzue http://www.youtube.com/watch?v=B3ehMQf0 ... re=related
Das klingt eher nach Katalanisch oder einer Verballhornung dieser Sprache. So wie ich das sehe, machen die sich eher über Barça lustig, abgesehen vom Anfang, als einer sagt, nachdem sie beim Hinspiel fünf mal getroffen haben, würden sie beim Rückspiel zwanzig mal treffen. :D
Correct me if I am wrong.

[SIGPIC][/SIGPIC]

Antworten