lut däre statistik wo grad ibländet worde isch gsehts jo rächt glücklich us das 0:0..........

nit schlächt. akkustisch jedefalls tip top unseri herrschafteRanzehänger hat geschrieben:Aso i ha mol öpis vo 3 tuusig ghört.
ich schätze die rechte seite von barca mit mit sanchez und krkic im vergleich mit Henry und Iniesta wesentlich schwächer ein..Malko hat geschrieben:Also Du mainsch, dass dr Zanni gnüegend isch? Uf dr linke Site spielt Basel viel solider und dr Gegner isch jo au nid schlecht. Ich bi drfür, dass dr Zanni ersetzt wird!
de siech esch doch eifacht de hammer!!! schreit die ganz ziit öppe zäme, FETTLOLVorwärtsFCB hat geschrieben:Der andere mit "scheiss Zürich" war cool.![]()
Zanni wird auch von jedem Gegner in der NLA überlaufen bzw. mit einer, nur einer Körpertäuschung ausgetrickst...team17 hat geschrieben:ich schätze die rechte seite von barca mit mit sanchez und krkic im vergleich mit Henry und Iniesta wesentlich schwer ein..
Zanni spielt nicht berauschend(wie soll er auch?), aber er erledigt seinen Job solide. Jeder andere auf unserer Bank währe genau so oft von henry überloffen worden, oder noch mehr...
versuech di doch eifach zfreue dass es so e gueti halbzyt isch gsi? isch wesentlich töllerrotoloso hat geschrieben:Das isch genau das wo mi eso närvt... dr FCB bewiist hütt dasmrs eigentlich könne, mit dere Leischtig hättemer uns in Basel niemols eso blamiert, wohl trotzdäm verlore aber mit Ehre und gege Donetsk wär sicher 1 pkt dinne gse und gege Sporting 100% 3pkt. das wär scho 4 punkt und mir könnte uff e 2. platz hoffe... es närvt will sie's anschienend könne.
bei benis kommentar auf durchzug schalten, dafür die kommentare seines hintermannes beachten ist echt amüsantSchluggspächt hat geschrieben:würgs.. kum grad vom schaffe, närv mi abem ziircher färnseh kommentator.. schalt um uf premiere und was kunnt? dr glich trottel.. oder wahlwis originalsproch wo dr stocker liebevoll "valentine" gnennt wird
lut däre statistik wo grad ibländet worde isch gsehts jo rächt glücklich us das 0:0..........![]()
Ferati antizipiert Weltklasse!eKo hat geschrieben:läck, dr marque zeigt hüt eh top leistig![]()
...dieser Heimschiri pfeift nie und nimmer einen Freistoss für uns vor dem Barca-Strfraum! Die Tätlichkeit von Henry MUSS er einfach sehen, stand ja etwa 5 Meter daneben...sirpfli hat geschrieben:jetz no e pipi-abstauber und e perovic-freystoos (seufz...)