was ist das?Schubidu hat geschrieben:Bürgerwehrmissionen auch immer wieder mal gemacht.
bin momentan bei 50%, habe aber noch nie was davon gehört.
einfach deine samstägliche Routine auf der PS nachspielen:Corpsegrinder hat geschrieben:was ist das?
bin momentan bei 50%, habe aber noch nie was davon gehört.
jepp has au, isch no nätt, aber an gta kunnts doch niemols aane findi!Dannemann hat geschrieben:het öpert scho saint row 2 inne zoge. hamers am samstig gholt und i muess sage es ka locker mit GTA 4 mithalte. vo dr grafik här nid umbedingt aber suscht is rächt geil. geili näbe missione und e guete uf bau... bi positiv überrascht gseh. luschtig isch au das die charakter so gstallte kasch wie du willsch...
i finds e chli abwächslichricher vo de näbemissione här. mitem güllewage umeheize und überall scheisse versprütze. oder vandalismus missione wod so viel schade wie möglich muesch mache. oder als bull verkleidet begleitet vom kamerateam lüt verprügle. bande zerstöre und und und. isch halt öpis anders als GTA4. trotzdäm findis rächt geil...Mr. T hat geschrieben:jepp has au, isch no nätt, aber an gta kunnts doch niemols aane findi!
wie ist das gameplay? einfach/schwierig? bin ein nicht übermässig begabter gamer, d.h. ich brauche einfache gameplays...Dannemann hat geschrieben:i finds e chli abwächslichricher vo de näbemissione här. mitem güllewage umeheize und überall scheisse versprütze. oder vandalismus missione wod so viel schade wie möglich muesch mache. oder als bull verkleidet begleitet vom kamerateam lüt verprügle. bande zerstöre und und und. isch halt öpis anders als GTA4. trotzdäm findis rächt geil...
Jo sgameplay isch zimlich arcade mässig. also eher eifach. sisch nid so uf realismus trimt. i finds voll geil. es het öpis vo vice city. d style gfallt mir eifach. i häts nid dänkt das es mi so flasht welli i e igfleischte GTA fan bi. aber i muess sage es het mi sehr positiv überascht. also game isch au für alti säck geignet. kas nur empfähle...alter sack hat geschrieben:wie ist das gameplay? einfach/schwierig? bin ein nicht übermässig begabter gamer, d.h. ich brauche einfache gameplays...
dann schleiche ich doch mal in media markt...Dannemann hat geschrieben:Jo sgameplay isch zimlich arcade mässig. also eher eifach. sisch nid so uf realismus trimt. i finds voll geil. es het öpis vo vice city. d style gfallt mir eifach. i häts nid dänkt das es mi so flasht welli i e igfleischte GTA fan bi. aber i muess sage es het mi sehr positiv überascht. also game isch au für alti säck geignet. kas nur empfähle...
sieht nicht schlecht aus. autofahren ist okay, beim schiessen würde mir ein zielmodus wie bei GTA gefallen und sonst sieht es aus wie eine beta-version von GTA. aber macht spass...Dannemann hat geschrieben:Jo sgameplay isch zimlich arcade mässig. also eher eifach. sisch nid so uf realismus trimt. i finds voll geil. es het öpis vo vice city. d style gfallt mir eifach. i häts nid dänkt das es mi so flasht welli i e igfleischte GTA fan bi. aber i muess sage es het mi sehr positiv überascht. also game isch au für alti säck geignet. kas nur empfähle...
Zock zurzit nos Saint Rows 1 fyr d`Xbox360. Am Afang hets mi mächtig stutzig gmacht, schlächti Grafik, d`Autos stüre sich wie Blächbüchse und has scho fast welle in Egge schmeisse, jetzt aber kräftig am game, macht irgendwie no fun, wenn me über gwüssi Sache hinwägluegt und vor allem kai Realismus-Verglich mit GTA4 anezieht.Dannemann hat geschrieben:het öpert scho saint row 2 inne zoge. hamers am samstig gholt und i muess sage es ka locker mit GTA 4 mithalte. vo dr grafik här nid umbedingt aber suscht is rächt geil. geili näbe missione und e guete uf bau... bi positiv überrascht gseh. luschtig isch au das die charakter so gstallte kasch wie du willsch...
[ATTACH]13519[/ATTACH]