Herbschtmäss 2008

Der Rest...
bumbui
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bumbui »

König 1893 hat geschrieben:hesch das jetzt alles in dene 4 däg schoh gässe :confused:
Nei nonid aues. Z.B. Fackelspiess, Maiskolbe, Raclette, Jeffrey's Steak, Ghacktes mit Hörnli, Härdöpfelchüechli, Raclette, Öpfelchüechli sind erfahrige vo letscht Joor, wärde aber no folge in de nögschte paar Täg.

Ich gange an d Mäss nur wägem Ässe.
[CENTER]http://www.uandj.ch[/CENTER]

[CENTER](c) bumbui, 2007 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

basler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basler »

ScoUtd hat geschrieben:jep, dasch die

postet emol die verschiedene umgangssprochlige bezeichnige für die bahn...

türggeschüttler
türgeschleudere :cool:
Carlos Varela: "Heb di Schlitte du huere Schissdrägg":D:o

basler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basler »

chinesische döner in dr frässmeile ka :D

brot mit currypuule dinne und bitz gmies, mol öpis anders :cool:
Carlos Varela: "Heb di Schlitte du huere Schissdrägg":D:o

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

May-Z hat geschrieben:Do laufsch mol am 20:00 Uhr am Bhf duure und denn hesch dr ganzi Huffe an aim Ort. S längt aber au aifach mol im Tram ummezluege... wirklich schlimm.
Vorallem die, meistens, Ostblockkinder mitem Natel am Volksdänz loose. Ich könnt do jedes Mol driischloh :D
Sagt ein 16-jähriges Bübchen .....
PSC: lass das driischloh, der andere könnte zurückhauen :D

access
Benutzer

Beitrag von access »

ja, wie unterhaltsam diese Boxdinger nach 10 Jahren immer noch sein können. Ultra krass wie die Typen da davor stehen :D :D :D (und dann ab auf die Tagada)

Bild
The Dude minds!

Bafana Bafana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bafana Bafana »

ScoUtd hat geschrieben:jep, dasch die

postet emol die verschiedene umgangssprochlige bezeichnige für die bahn...

türggeschüttler
Balkan-Mixer

und ich ghör wirklig zu denä Typä wo zueluege und die Gangstas heimlich bewunderä... :eek: :p

nicolmo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nicolmo »

bumbui hat geschrieben:Absolut guet:

+ Seppe Toni's Läbberli (Mässeplatz)
+ Die grüene Spätzli mit Schinke und Zwiebele anere Rahmsosse (Mässeplatz)
+ Em "Chäs Pierre" sini Kässchnitte (Mässeplatz)
+ Jeffrey's Steak (Petersplatz)
+ Thailändisch (Petersplatz)
+ Schwinsbrote mit Pommes (Petersplatz)
+ Ghacktes mit Hörnli (Münschterplatz)
+ Fackelspiess (Kasärneareal)
+ Maiskolbe (Mässeplatz)
+ Härdöpfelchüechli (Petersplatz)
+ Raclette (Kasärneplatz, Petersplatz)
+ Öpfelchüechli (Mässeplatz)
+ Beggeschmutz (Mässeplatz)

Absteller:

- Fish n' Chips (Eglifilets) (Mässeplatz) eifach viel z ölig, d Pommes wärde ir gliche Friteuse wie dr Fisch gmacht! :eek:
- Döner Kebab (Rosetalalag), Hackfleischspiess und dorum viel z tüür!

to be continued
Gopferdammi! Du hesch Hunger!

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

Bafana Bafana hat geschrieben: jedes Joor widr lächerlig sin die krasse Type uf dr Kasärne wo vor denä Box-Automate stönd... :o
do kasch stundelang denä zueluege, beschti unterhaltig... :D
Muahaha...Mittlerweile scheint das Ganze noch mit Kopf- statt Fauststössen "verfeinert" worden zu sein, muss jetzt brutös "in" sein.... :o :rolleyes:

*dehnt*

P.S: I gang nur go frässe an d Mäss...und zum wieder mol im alte Warteck eine go zieh...
SCONVOLTS BASILEA 98

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

SCAR hat geschrieben:Muahaha...Mittlerweile scheint das Ganze noch mit Kopf- statt Fauststössen "verfeinert" worden zu sein, muss jetzt brutös "in" sein.... :o :rolleyes:
und irgendwann hat der punching-ball mehr hirnzellen als der kopf...
CR7 Fanboy

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

ScoUtd hat geschrieben:und irgendwann hat der punching-ball mehr hirnzellen als der kopf...
Dafür brauchts keine Kopfstösse...
SCONVOLTS BASILEA 98

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

hei nonemol, ka mir mol öbber sage was 'Dänischi Hotdogs' sinn?

Und Jo natürligg, an d'Mäss goht me wägem Aesse :D :cool:
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

mimpfeli hat geschrieben:hei nonemol, ka mir mol öbber sage was 'Dänischi Hotdogs' sinn?

Und Jo natürligg, an d'Mäss goht me wägem Aesse :D :cool:
Jedes Joor die glich froog... has scho vor 3 Joor beantwortet:

Dänische Hotdogs = Hotdogs serviert von nackten dänischen Mädels!
Simple as that!

Und jä, frässe und suffe isch okay an dr Mäss!

Riesespächt
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Riesespächt »

mimpfeli hat geschrieben:hei nonemol, ka mir mol öbber sage was 'Dänischi Hotdogs' sinn?
Hotdogs mit so gröschtete Ziebele druff und Gurke, Ketchup, Sämf (?) und no irgendsone Sauce gläb. Sin sauguet aber 7 Hebel isch au e ordentlige Pris...

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Pascilicious hat geschrieben:Jedes Joor die glich froog... has scho vor 3 Joor beantwortet:

Dänische Hotdogs = Hotdogs serviert von nackten dänischen Mädels!
Simple as that!

Und jä, frässe und suffe isch okay an dr Mäss!
Scheisse, y ha's tatsächligg schonemol gfrogt :D y wird alt.

Aber nackti dänischi Mädels sinn halt au nitt so mi Ding :D

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Riesespächt hat geschrieben:Hotdogs mit so gröschtete Ziebele druff und Gurke, Ketchup, Sämf (?) und no irgendsone Sauce gläb. Sin sauguet aber 7 Hebel isch au e ordentlige Pris...
und JETZT weiss y au worum y's nitt kenn....uärks

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

mimpfeli hat geschrieben:und JETZT weiss y au worum y's nitt kenn....uärks
Wunderbar sind die Dinger! Mol richtigi Hotdogs...nit so dä durchschnitts Brötli, Ketchup, Wurst-Shit wo do überall verkauft wird!
Sauerkraut und Röstzwibele HURRAAAAAA!!!

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

mimpfeli hat geschrieben:Scheisse, y ha's tatsächligg schonemol gfrogt :D y wird alt.

Aber nackti dänischi Mädels sinn halt au nitt so mi Ding :D
Blibt mehr für mich übrig... scho ok ;) Het jo gnueg Dönerständ hehe..

Riesespächt
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Riesespächt »

Pascilicious hat geschrieben:Wunderbar sind die Dinger! Mol richtigi Hotdogs...nit so dä durchschnitts Brötli, Ketchup, Wurst-Shit wo do überall verkauft wird!
Gäll mann!!! Und jedesmol regi mi denn eifach wieder uff!!! Wieso gits unterem Joor nur überall die glichi, Döner, Hotdog, Brotwurscht 0815-Durschnittsscheisse!!?!?! Miesst ächt nit si, aber gläb das ghört in Fastfood-fred. Wiedermol zit für e Hasspredigt!!

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

Pascilicious hat geschrieben:Wunderbar sind die Dinger! Mol richtigi Hotdogs...nit so dä durchschnitts Brötli, Ketchup, Wurst-Shit wo do überall verkauft wird!
Und wo git's die? Petersplatz?

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Yazid hat geschrieben:Und wo git's die? Petersplatz?
Nei, bi dr Foodmeile an dr Mustermäss.

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Riesespächt hat geschrieben:Gäll mann!!! Und jedesmol regi mi denn eifach wieder uff!!! Wieso gits unterem Joor nur überall die glichi, Döner, Hotdog, Brotwurscht 0815-Durschnittsscheisse!!?!?! Miesst ächt nit si, aber gläb das ghört in Fastfood-fred. Wiedermol zit für e Hasspredigt!!
Also i weiss nit, wenni z.B. an de FCB match mol e Hotdog iss, bruchi meischtens 2 stk. a Fr. 5.-, damit ich einigermasse satt bi und do zahl ich lieber 7.- für eine und ha e RICHTIGE gfüllte Hotdog!!!

Hasta La Victoria Siempre
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hasta La Victoria Siempre »

May-Z hat geschrieben:Do laufsch mol am 20:00 Uhr am Bhf duure und denn hesch dr ganzi Huffe an aim Ort. S längt aber au aifach mol im Tram ummezluege... wirklich schlimm.
Vorallem die, meistens, Ostblockkinder mitem Natel am Volksdänz loose. Ich könnt do jedes Mol driischloh :D
das seit e 16-jährige... :rolleyes:
Und ihr sind ind Kurve cho, sicher nit zum umestoh, also singet sunscht verpisset euch vo do!!!

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

Pascilicious hat geschrieben:Nei, bi dr Foodmeile an dr Mustermäss.
Ok, Merci. :)

bumbui
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bumbui »

nicolmo hat geschrieben:Gopferdammi! Du hesch Hunger!
Siehe mis Post vo geschter:
bumbui hat geschrieben:Nei nonid aues. Z.B. Fackelspiess, Maiskolbe, Raclette, Jeffrey's Steak, Ghacktes mit Hörnli, Härdöpfelchüechli, Raclette, Öpfelchüechli sind erfahrige vo letscht Joor, wärde aber no folge in de nögschte paar Täg.

Ich gange an d Mäss nur wägem Ässe.

Ha jo no eiehalb Wuche Zyt. ]Muahaha...Mittlerweile scheint das Ganze noch mit Kopf- statt Fauststössen "verfeinert" worden zu sein, muss jetzt brutös "in" sein....

*dehnt*

P.S: I gang nur go frässe an d Mäss...und zum wieder mol im alte Warteck eine go zieh... [/QUOTE]

Was verfineret? Mir heis scho vor 20 Joor mitem Kopf usprobiert. Das isch kei neui Erschinig. Au mit de Füess heimer dä Boxautomat trangsaliert.
Do inne wird jo gschwätzt, aus hät me frühner söttigs nid gmacht. :rolleyes:

Und au mir sind uf dere Tagada (oder wie die dene gheisse het) gsi und händ dr Cool usehängt.

Hüt sinds haut mehrheitlich d Usländer wo uf Cool mache und dene schnurrt me blöd über sie.
[CENTER]http://www.uandj.ch[/CENTER]

[CENTER](c) bumbui, 2007 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

bumbui hat geschrieben: Was verfineret? Mir heis scho vor 20 Joor mitem Kopf usprobiert. Das isch kei neui Erschinig. Au mit de Füess heimer dä Boxautomat trangsaliert.

Und au mir sind uf dere Tagada (oder wie die dene gheisse het) gsi und händ dr Cool usehängt.
Hüt sinds haut mehrheitlich d Usländer wo uf Cool mache und dene schnurrt me blöd über sie.
Stimmt. Und mir hänn die Dottle scho friehner als jungi Bibbeli ussglache.... :D

Erfahrener Benutzer

bumbui hat geschrieben:Siehe mis Post vo geschter:

Ha jo no eiehalb Wuche Zyt. ;)

Was verfineret? Mir heis scho vor 20 Joor mitem Kopf usprobiert. Das isch kei neui Erschinig. Au mit de Füess heimer dä Boxautomat trangsaliert.

Merci alte!!! Ändlich seit das mol eine!!! Was me für sache liest, unglaublich, vo ostblockkinder über türgge weiss nit was... unglaubliche scheiss!!!
Und ihr sind ind Kurve cho, sicher nit zum umestoh, also singet sunscht verpisset euch vo do!!!

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

Oha, pardon...

I mein: Ok, wenn dir scho so brutös gsi sin, nimm i s nadürligg zrugg...Respect...

Wollte natürlich niemandem auf den Schlips treten, oder gar jemandem die Erfindung des "mit Kopf bini no krasser" Kopfstosses absprechen.....

P.S

Au hani nie behauptet, dass d "Usländer" vorwiegend am Boxkaste (usgsproche: "Kaaaaschte") und de Butschauteli z finde sind, statt wie allgemein bekannt bim Chääs Sepp, Wurscht Hans, Läberli Felix.....Aber i stell trotzdäm mol öbbis in Ruum: Wäre das alles Zürcher, Luzärner und Güller, hätt me nit scho lang e Boxchaschte erfunde, wo cha zruggschloh.....?
SCONVOLTS BASILEA 98

Erfahrener Benutzer

SCAR hat geschrieben:Oha, pardon...

Au hani nie behauptet, dass d "Usländer" vorwiegend am Boxkaste (usgsproche: "Kaaaaschte") und de Butschauteli z finde sind, statt wie allgemein bekannt bim Chääs Sepp, Wurscht Hans, Läberli Felix.....Aber i stell trotzdäm mol öbbis in Ruum: Wäre das alles Zürcher, Luzärner und Güller, hätt me nit scho lang e Boxchaschte erfunde, wo cha zruggschloh.....?
Wieso isch das wichtig wo wär stoht an dr mäss??

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

Hasta La Victoria Siempre hat geschrieben:Wieso isch das wichtig wo wär stoht an dr mäss??
Isch überhaupt nit wichtig, i ha nur gmeint dass i die Type lächerlich find. Dass 4/5 bi de Boxchaschte "Usländer" (oder krassi "Vokuhila Bling Bling Schwizer" Anhängsel) sin, isch Päch. I bi kei Rassist und s het au kai solche Hintergrund. I findse eifach nur lächerlich, mit ihrem gepose und das wär au so wenns 4/5 "normali Chässchwizer" wäre..
SCONVOLTS BASILEA 98

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

SCAR hat geschrieben:Isch überhaupt nit wichtig, i ha nur gmeint dass i die Type lächerlich find. Dass 4/5 bi de Boxchaschte "Usländer" (oder krassi "Vokuhila Bling Bling Schwizer" Anhängsel) sin, isch Päch. I bi kei Rassist und s het au kai solche Hintergrund. I findse eifach nur lächerlich, mit ihrem gepose und das wär au so wenns 4/5 "normali Chässchwizer" wäre..
Scho no bitter, nur will me d Tatsache ufzählt und d Wohrheit seit, scho als Rassischt abgstämplet wirdsch! ;)

Antworten