Tipp FCB vs. FCB
Tipp FCB vs. FCB
Mittwoch 20:45 Uhr
1:4
1:4
-
- Erfahrener Benutzer
- DimuckY y.
- Erfahrener Benutzer
- DangerMouse
- Erfahrener Benutzer
- Back in town
- Erfahrener Benutzer
Es wäre wahrscheinlich auch schwer genug mit offensiverem Fussball, aber der "realistische"(...weiss der Teufel was dies bedeutet) und "kompakte" (...weiss der Himmel, wann wir den endlich sehen) Fussball von CG lässt auch mich nichts Gutes erahnen: 1:4massimon hat geschrieben:Vor 6 Jahren hätten ich gesagt wir können jeden schlagen. Seit dieser jämmerliche realistische Grosssche Fussball wieder Einzug hält bin ich weniger optimistisch.
„Wir spielen jedes Spiel so, als sei es das letzte, weil wir ja am Wochenende sonst nichts zu tun haben.“(Jürgen Klopp)
FCB vs FCB
optimistisch: 2 - 2
realistisch: 1 - 4
kompakt: 0 - 0
realistisch: 1 - 4
kompakt: 0 - 0
- z basel a mym ryy
- Erfahrener Benutzer
totaler traum 2:1 (penalty in der 90min)
traum 1:1
realistisch 0:3
und hoffentlich keine zu grosse Niederlage
Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
pentaly mit nachschussz basel a mym ryy hat geschrieben:totaler traum 2:1 (penalty in der 90min)
und kasch 3mal rote vo wem
Huuggggelll

optimistisch : 2:1 basel
realistisch: 1:3 barca
MUTTENZERKURVE EGAL WOHI, FCB MER LIEBE DI

burjim hat geschrieben:Oeri ist erst 53???????!!!!!!!

Dene Ihri ersatzmannschaft würd mit 80% Leischtig unseri Verteidigung nidemol z'Gsicht bekoh....Alge hat geschrieben:Isch jo nid so dass Barcelona amene für sie völlig normale CL-Uswärtsspiel e kraftufwändigi Gala anelegt. Wird wohl widr e 1:2 odr so gäh.
Alles was besser als e differänz vo -5 goals isch, isch für unseri e Erfolg.
Ich tipp emol uff 1-7
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
Aha... schön für di. Objektivität isch nid jedermanns Sache. Was me hofft isch s'einte, wasme realistisch vermuetet isch s'andere oder sid wenn isch e Tip e Wunsch?Balisto hat geschrieben:Ich werde nie gegen das eigene Team tippen.
[quote="rotoloso im Fred "Sind wir tatsächlich CL tauglich?""]
Weisch au ich wünschmr jo 6 pkt gege Barça und d'Wältprässe wo Johrelang über unsere Stängeli-Sieg im Camp Nou brichtet aber realistisch gse dänki, dass Vorhär d'Marylin Monroe, dr Bruce Lee, dr Elvis und dr Papscht zämme in Mekka e Orgie vor laufendi Kameras verastalte.[/quote]
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
Blödsinn. Sorry, aber das isch e rächts Playstation-Bild vom Fuessball. I stimm dir zue das mir wenns normal lauft kei Chance ha wärde, Barcelona wird souverän die drei Pünggt mitnäh. Die klangvolle Name bedüte aber nid, ass me im Europacup jedes Team emol problemlos 6:0 weghaut... lueg dir doch emol d Ergäbnis vo so Mannschafte wie Barca u.a. gege kleineri Teams ah.rotoloso hat geschrieben:Dene Ihri ersatzmannschaft würd mit 80% Leischtig unseri Verteidigung nidemol z'Gsicht bekoh....
Alles was besser als e differänz vo -5 goals isch, isch für unseri e Erfolg.
Ich tipp emol uff 1-7
Tipp wirklig uffe Niederlag mit 1-2 Gool Differenz.