Pes 2009
Dörf i um e Kommentar Eurersits bitte, bezüglich folgender Beobachtig woni gmacht ha bim duuregoh vo verschidene Reviews: Em FIFA wird in däm Johr vo gwüsse Site atteschtiert s "realistischere" Fuessballgame z'sii (me miess meh mache für e schpiluffbau, ballzirkuliere, weniger tempobolze etc..). vgl: http://www.metacritic.com
Ich ha aigendligg sitt em PES 2 nie meh e FIFA aaglänggt, kumm jetzt uss bruefliche gründ aber villicht no ei-zwai mol pro monet drzue e session duurezgäh (mit 3 kollege offline 1-1 oder 2-2). Lizänze sin mr wurscht - kamme jo dangg de Domingos vo däre Wält- vill verändere; Gameplay isch alles (d.h. es sell nid dä gwünne wo schnäller sondern schlauer d'knepf druggt). Und für Online fählt mr au d'zyt.
Jetzt due mi irgendwie schwer mit dr Entschaidig FIFA vs PES. D'demos hani beidi kurz aazoggt und irgendwie hett sich's PES aifach "richtiger" aagfühlt (aber me isch halt noch so vile johr konditioniert) vollversione kenni nid.
Merci für Euri Iischetzig.
Ich ha aigendligg sitt em PES 2 nie meh e FIFA aaglänggt, kumm jetzt uss bruefliche gründ aber villicht no ei-zwai mol pro monet drzue e session duurezgäh (mit 3 kollege offline 1-1 oder 2-2). Lizänze sin mr wurscht - kamme jo dangg de Domingos vo däre Wält- vill verändere; Gameplay isch alles (d.h. es sell nid dä gwünne wo schnäller sondern schlauer d'knepf druggt). Und für Online fählt mr au d'zyt.
Jetzt due mi irgendwie schwer mit dr Entschaidig FIFA vs PES. D'demos hani beidi kurz aazoggt und irgendwie hett sich's PES aifach "richtiger" aagfühlt (aber me isch halt noch so vile johr konditioniert) vollversione kenni nid.
Merci für Euri Iischetzig.
- Corpsegrinder
- Erfahrener Benutzer
Haha, hesch nid du no vor e paar Wuche umeproletet, sicher s FIFA z kaufe?
Jetzt mol ganz banal usdruckt: So wie ich das ischätzt, machsch das Johr mit beidne Spiel nid vil falsch. Ich kas PES schwär witer empfähle, will uf jede Fall d Langzytmotivation vorhande wird si. Wie das bim FIFA isch, kani nid sage.
Jetzt mol ganz banal usdruckt: So wie ich das ischätzt, machsch das Johr mit beidne Spiel nid vil falsch. Ich kas PES schwär witer empfähle, will uf jede Fall d Langzytmotivation vorhande wird si. Wie das bim FIFA isch, kani nid sage.
Ich bi Akademiker, ich ka gar nid "umeprolete"Corpsegrinder hat geschrieben:Haha, hesch nid du no vor e paar Wuche umeproletet, sicher s FIFA z kaufe?

Nai, ich ha nüt dergliiche gschriibe, ha nur scho denn s'gfühl kaa s'kennt in däm Johr so äng wärde wie no no nie. Und dorum bini froh über Fachmainige vo Lüt wo s'PES (oder beidi) intensiv zoggt hänn. Uff jedefall dangg i für Dini Ischetzig. Ich ha regischtriert, ass Du vill Kompetänz hesch, und anschinend e gfürchtete Gegner bisch. (Wohrschiinlich gohsch so zur Sach wie do im Forum

also ich muess sage, ich kum immerwie besser ins spiel und ha glaub mit inter e manschaft gfunde woni guet zrecht kumm. und wenn das update kunnt fallt halt david suazo weg, defür kunnt quaresma und muntari, demit kani guet lebe, hehe.
falls öpper lust het, füre onlinematch(friendly) söller mir doch e pn schicke.
ps: gli spielt dr fcb!
falls öpper lust het, füre onlinematch(friendly) söller mir doch e pn schicke.
ps: gli spielt dr fcb!
no al calcio moderno!
- Corpsegrinder
- Erfahrener Benutzer
absoluti verachtig für lüt, wo mit inter spiele.il_mister hat geschrieben:digge spruch. zum glück ischs so, dass nur e top manschaft muesch neh und denn bisch de besti und gwünnsch gege alli
und jo ich weiss, dasses e witz gsi isch, aber ich finden nit lustig.
welli manschaft nimmsch denn du?

als "top"mannschaft (isch immer relativ) hani jetzt mol lyon gno. sunscht hani no gueti erfahrige mit fenerbahce gsammlet.
Für PS3:
in der XMB Musik / Wiedergabelisten .. erstellen Sie eine Abspielliste:
- Nennen Sie es wie KONAMI_PES
- Die ur mp3-Datei auf USB
- Die USB-Port zu controlller
- Gehen Sie zu Musik wieder und nehmen Datei und legen Sie sie in die Playlist, dass u erstellt ..
- Gehen Sie zu Spiel
- Bearbeiten von
- Team
- Chant
- Mp3-Bibliothek
- Wählen Sie die MP3-u versucht, dass (vor der Prüfung gibt es "Dreieck-Taste")
anhand vo dem gohts bi mir NT!! ha scho mega lang probiert aber im game gseh i d lieder niene!!
wie muess i das mache das d Lieder in Minere Bibliothek dinne sind??
gruess
- Gehen Sie zu Musik wieder und nehmen Datei und legen Sie sie in die Playlist, dass u erstellt ..
- Gehen Sie zu Spiel
- Bearbeiten von
- Team
- Chant
- Mp3-Bibliothek
anhand vo dem gohts bi mir NT!! ha scho mega lang probiert aber im game gseh i d lieder niene!!
gruess
bi pes ischs halt so, dass ich mit dere manschaft spiel wo ich am beste zrecht kumm. aber ich kas scho verstoh, kenn e par wo us prinzip nit inter würde nehCorpsegrinder hat geschrieben:absoluti verachtig für lüt, wo mit inter spiele.
als "top"mannschaft (isch immer relativ) hani jetzt mol lyon gno. sunscht hani no gueti erfahrige mit fenerbahce gsammlet.

ich wird jedefalls au "mittleri" manschafte usteste, und luege welli mir dört am beste ligt. im 2008 hani zb no gern mit livorno gspielt, oder newcastle.
no al calcio moderno!
- Corpsegrinder
- Erfahrener Benutzer
i weiss jo nid, wies das johr isch, aber in de letschte johr isch eifach dr adriano vil z guet gmacht gsi. bi dr onlineliga im pes6 hän jo glaub 2 oder 3 inter ka und dört hets glängt, wenn de mit em adriano mol us 35-40m druff wiggsisch, irgendwie goht dr ball denn scho ine. und das ka jo nid im sinn vo nere fuessball simulation si.
p.s. i blib drby, d goalis sin teilwis futzdumm im neue pes...
jo do stimm ich dr zueh. mit adriano hani gar nit viel gspielt, do er bi mir nit ide erste 11 isch. wasi jedefalls gseh ha isch zb. dass e adriano oder au e ronaldinho ide kondition 74 het. ob adriano oder au ronaldinho viel zguet isch kasch jo mol selber usteste. adriano het jedefalls e sehr gueti balance. aber bi dem würdi sage, dasses de realität entspricht.Corpsegrinder hat geschrieben:i weiss jo nid, wies das johr isch, aber in de letschte johr isch eifach dr adriano vil z guet gmacht gsi. bi dr onlineliga im pes6 hän jo glaub 2 oder 3 inter ka und dört hets glängt, wenn de mit em adriano mol us 35-40m druff wiggsisch, irgendwie goht dr ball denn scho ine. und das ka jo nid im sinn vo nere fuessball simulation si.
ahjo und das vode goals stimmt au.
edit: ha grad gluegt, adriano het bi de schusskraft 99, gar nit übertribe

no al calcio moderno!
also ich habs jetzt auch noch ein paar mal gezockt. geht schon besser, trotztdem finde ich es das arcadelastigste pes dass es gibt, obwohl die tatktikfeinheiten erste sahne sind...
die pässe sind einfach zu schnell und stark und einfach, die flanken und eckbälle viel zu schnell...
aber man gewöhnt sich daran, und der langzeitspass könnte doch noch kommen...
die pässe sind einfach zu schnell und stark und einfach, die flanken und eckbälle viel zu schnell...
aber man gewöhnt sich daran, und der langzeitspass könnte doch noch kommen...
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
wenn i's nid selber scho erfolgriich gmacht hätt (Tipps siehe PN), denn chämt i do au nid drus!lanos hat geschrieben:Für PS3:
- Gehen Sie zu Spiel
- Bearbeiten von
- Team
- Chant
- Mp3-Bibliothek
gruess
btw dr Editor isch so easy, eifach geil (man beachte den Gegner):

und Become a Legend isch dr Oberhammer (vorallem mit emene optisch guet erstellte eigene Spieler, ganz toll find i, dass meh dLiga umwürfle cha, ich spiel jetzt nach em Probespiel (3 Assist und 1 Topf als RM) bi AIK Stockholm (Agebot no vo FC Kopenhagen und Real Mallorca) in einer Liga mit wyter spanische Klubs (nur die lizenzierte und die unlizenzierte han i gege Nordlichter, Südamerikaner etc ustuuscht)

Mol luege, öp i au mol zum FCB darf go spiele!
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
heschs scho ufs bänkli gschafft bi aik stockholm? wieviel spieltäg sind scho verbi?Domingo hat geschrieben: und Become a Legend isch dr Oberhammer (vorallem mit emene optisch guet erstellte eigene Spieler, ganz toll find i, dass meh dLiga umwürfle cha, ich spiel jetzt nach em Probespiel (3 Assist und 1 Topf als RM) bi AIK Stockholm (Agebot no vo FC Kopenhagen und Real Mallorca) in einer Liga mit wyter spanische Klubs (nur die lizenzierte und die unlizenzierte han i gege Nordlichter, Südamerikaner etc ustuuscht)
Mol luege, öp i au mol zum FCB darf go spiele!
wiegseit, bini nachem probespiel zu napoli. sind 12 spieltag verbi und bi immernonig ufem bänkli. ich ha mi als omf erstellt. wird aber ide trainingspiel unterschiedlich igsetzt.
no al calcio moderno!
Finda das Game ziemlich gut. Leider treten für den PC nervige Absturzbugs auf. Vor allem die Champions League (Rückspiel im Viertelfinale) und der be a legend Modus (nach 12-15 Spieltagen) sind betroffen.
Allerdings ist Konami dieses Problem bekannt und in der nächsten Zeit sollte ein Patch erscheinen, der dieses Problem behebt.
Allerdings ist Konami dieses Problem bekannt und in der nächsten Zeit sollte ein Patch erscheinen, der dieses Problem behebt.
Also verschtosch mi Spruch doch...il_mister hat geschrieben:jo do stimm ich dr zueh. mit adriano hani gar nit viel gspielt, do er bi mir nit ide erste 11 isch. wasi jedefalls gseh ha isch zb. dass e adriano oder au e ronaldinho ide kondition 74 het. ob adriano oder au ronaldinho viel zguet isch kasch jo mol selber usteste. adriano het jedefalls e sehr gueti balance. aber bi dem würdi sage, dasses de realität entspricht.
ahjo und das vode goals stimmt au.
edit: ha grad gluegt, adriano het bi de schusskraft 99, gar nit übertribe, und balance mit 94 au.

@mister
inter
öppe glich schlimm wie wo brasilie gnoh hesch
zum glück simmer no ide pes 09 afangszit
inter
[CENTER]ITALIA CAMPIONE DEL MONDO 2006
[CENTER]GRAZIE RAGAZZI[/CENTER][/CENTER]
[CENTER]POOOOO PO PO PO PO POOOOOO POOOOOOOOOO[/CENTER]
My Music http://www.last.fm/user/NKBS/
[CENTER]GRAZIE RAGAZZI[/CENTER][/CENTER]
[CENTER]POOOOO PO PO PO PO POOOOOO POOOOOOOOOO[/CENTER]
My Music http://www.last.fm/user/NKBS/
nur mitem unterschied, dass ich nit mit adriano ide erste 11 spiel. wenn denn kasch öppis gege ibrahimovic sage, de isch e riese maschineYazid hat geschrieben:Also verschtosch mi Spruch doch...![]()

1. das seisch nur will de inter hassischNKBS hat geschrieben:@mister
inter

2. und wenn inter öpper glich schlimm wie brasilie isch, denn ischs juve, real, manu barca und wie sie alli heisse au... oder wieso verglichsch inter mit brasilie? du kennsch dmanschaft im pes jo gar nit...
und usserdem muesch au mit ere top manschaft könne spiele. und nit eifach mit eim spieler hinde bis füre seggle, vo 40 meter schiesse und goal mache. wenn e guete gegner hesch denn nützt au das nüt.
so und ich hoff jetzt wird weniger gredet und mehr gspielt wird. wiegseit bi für afroge offe, aber im moment nur friendlys.
no al calcio moderno!
- Corpsegrinder
- Erfahrener Benutzer
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
Gruppe? sofort Einladung an Domingo1893 machen!!!Corpsegrinder hat geschrieben:So, das fcbforum ist online gegangen.
In den ersten Spielchen hat meine Wenigkeit il mister die Leviten gelesen.![]()

bez. Leviten lesen, gut so, immer diese Topmannschaften-Spieler!!!

- Corpsegrinder
- Erfahrener Benutzer
ja aber chelsea- inter ist ein faires duell. oder darf man im pro evolution soccer keine top manschaften mehr nehmen?
und du musst dich sicher nicht entschuldigen, die entscheidung war meine. und ich finde napoli ist nicht soviel schlechter und haben mit hamsik und lavezzi auch gute spieler drunter.
und du musst dich sicher nicht entschuldigen, die entscheidung war meine. und ich finde napoli ist nicht soviel schlechter und haben mit hamsik und lavezzi auch gute spieler drunter.
no al calcio moderno!
@Domingo
das mit dim Tipp mit em Leerschlag wäg neh het bestens klappt!!! wunderbar. merci
........................................................................................................
i ha jetzt aber scho s negste Problem!! und zwar ka i nur 1 Lied vo dene viele vo de MK als lied ifiege als jubel vo de fans. wie ka i die lieder zämmehängge als 1ns wo denn lauft?? so quasi eins nach em andere tarnt als 1ns??
merci
lanos
das mit dim Tipp mit em Leerschlag wäg neh het bestens klappt!!! wunderbar. merci
........................................................................................................
i ha jetzt aber scho s negste Problem!! und zwar ka i nur 1 Lied vo dene viele vo de MK als lied ifiege als jubel vo de fans. wie ka i die lieder zämmehängge als 1ns wo denn lauft?? so quasi eins nach em andere tarnt als 1ns??
merci
lanos
- Bebbionist
- Erfahrener Benutzer
wenn du das gmacht hesch, köntsch ächtscht das mp3 file do ihne stelle oder mir schigge?Domingo hat geschrieben:Jubel ist eigentich falsch, sind Stimmungsfiles, die während dem Match spielen
funktioniert tatellos, jetzt muss man nur noch mehrere files zusammenschneiden, ansonsten hört man während dem ganzen Spiel im Moment bei mir "Schalalala, FC Basel", aber schon das ist Klasse!![]()
für alli:
mi pes-game-id isch: alcapitano
und ich freu mi immer uf e mätchli

[CENTER]"jetzt wird nüm gsunge - jetzt wird do gschraue! … s'isch Zit zum bisse - dr Arsch ufrisse!"[/CENTER]
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
habs bisher noch nicht gemacht, hab sonst aber viel ausprobiert mit dem Editor, der ist wieder eine Riesenfreude
Menümusik: E N'Urschrey Für Blau & Rot
Ingame FCB: im Moment noch nur eintönig, wird noch produziert
Logos integrieren: Easier than ever (ganze NLA + teils NLB + OB, Congeli, FCB U21 und SVM plus natürlich Premier League, Primera Division)
btw etwas was mir erst gestern in einer Wiederholung via Gallery aufgefallen ist:
Hat es effektiv bei allen Mannschaften keine Werbungen? Letztes Jahr hatte der FCB doch auch noch Novartis, Pirelli und Hosenwerbung alles war drauf, jetzt sind alle (die ich geachtet habe) nackt, finde ich zwar i.O! Weil wir brauchen die Werbung ja nicht, dennoch mE erstaunlich!
Ich werde übrigens wieder einen Extra-Thread machen wo ich auch die neuen Spieler, die man nun nachträglich erstellen muss (Almerares, Stöckli &wer will Schürpf) plus weitere Details integrieren werde
Bin jetzt einfach am pröbeln, da es ja ein Konami-Update gibt weiss ich nicht so recht, ob es mir alles übereschreiben würde, was ich am OF jetzt mache, ansonsten ist es dann schon alles notiert und muss nur noch abgetippt werden
.
Menümusik: E N'Urschrey Für Blau & Rot
Ingame FCB: im Moment noch nur eintönig, wird noch produziert
Logos integrieren: Easier than ever (ganze NLA + teils NLB + OB, Congeli, FCB U21 und SVM plus natürlich Premier League, Primera Division)
btw etwas was mir erst gestern in einer Wiederholung via Gallery aufgefallen ist:
Hat es effektiv bei allen Mannschaften keine Werbungen? Letztes Jahr hatte der FCB doch auch noch Novartis, Pirelli und Hosenwerbung alles war drauf, jetzt sind alle (die ich geachtet habe) nackt, finde ich zwar i.O! Weil wir brauchen die Werbung ja nicht, dennoch mE erstaunlich!
Ich werde übrigens wieder einen Extra-Thread machen wo ich auch die neuen Spieler, die man nun nachträglich erstellen muss (Almerares, Stöckli &wer will Schürpf) plus weitere Details integrieren werde
Bin jetzt einfach am pröbeln, da es ja ein Konami-Update gibt weiss ich nicht so recht, ob es mir alles übereschreiben würde, was ich am OF jetzt mache, ansonsten ist es dann schon alles notiert und muss nur noch abgetippt werden

- Domingo
- Erfahrener Benutzer
PESFAN.com hat schon eines, aus rechtlichen Gründen fehlt da aber immer die EPL, die einzufügen ist dann PeanutsPatzer hat geschrieben:gibts schon ein gutes of für ps3?
WENB-OF wird auch demnächst kommen (bin nicht sicher ob die das Konami-Update abwarten aus den gleichen Gründen wie ich)
ich lasse im Moment noch die Finger davon wegen der offenen Frage, was für Auswirkungen es auf meine Arbeiten hat
Aber mit dem aktuellen Editor hat man alle EPL-Logos innert 3 Minuten angepasst, die richtigen Klubnamen hat man innert 2 Minuten und wenn man die Kits im OF allenfalls noch nicht gemacht hat (einfach wegen dem Verbot) bräuchte bloss das noch etwas mehr Zeit, aber wäre keine grosse Sache!
Hier eines inl EPL basierend auf dem PESFAN-OF: http://www.pesgaming.com/showthread.php?t=64551
OF-Thread bei PES-Fan: http://forums.pesfan.com/forumdisplay.php?f=292
danke, jetzt wie bekomme ich die daten auf die ps3???? ;-)Domingo hat geschrieben:PESFAN.com hat schon eines, aus rechtlichen Gründen fehlt da aber immer die EPL, die einzufügen ist dann Peanuts
WENB-OF wird auch demnächst kommen (bin nicht sicher ob die das Konami-Update abwarten aus den gleichen Gründen wie ich)
ich lasse im Moment noch die Finger davon wegen der offenen Frage, was für Auswirkungen es auf meine Arbeiten hat
Aber mit dem aktuellen Editor hat man alle EPL-Logos innert 3 Minuten angepasst, die richtigen Klubnamen hat man innert 2 Minuten und wenn man die Kits im OF allenfalls noch nicht gemacht hat (einfach wegen dem Verbot) bräuchte bloss das noch etwas mehr Zeit, aber wäre keine grosse Sache!
Hier eines inl EPL basierend auf dem PESFAN-OF: http://www.pesgaming.com/showthread.php?t=64551
OF-Thread bei PES-Fan: http://forums.pesfan.com/forumdisplay.php?f=292