27.08.2002 | Mitsingen bei "z Basel an mym Rhy"
Einige Fans hatten die Idee "Z Basel am mym Ryy" als neuen
Fangesang zu etablieren (ähnlich wie "You´ll Never Walk Alone").
Dank der Zusammenarbeit mit Basel United und dem FC Basel ist
es den Fans gelungen, dass vor dem Champions League Spiel ge-
gen Celtic Glasgow um ca. 20:25 Uhr der Text auf den Video
Screens erscheint. Folgende Fünf Strophen werden über die Laut-
sprecher gespielt: (Die Fünfte Strophe ist Speziell für das Celtic
Spiel komponiert worden!!!) Text ausdrucken und morgen mitneh-
men! 1. Z Basel am mym Ryy, jo dert mecht y syy! Wäit nit d Luft
so mild und lau, und der Himmel isch so blau am mym liebe, am mym
liebe Ryy am mym liebe, am mym liebe Ryy 2. Aber uf der Pfalz alle
Lyte gfallt s. O wie wäggsle Bärg und Tal, Land und Wasser iiberaal
vor der Basler, vor der Basler Pfalz! vor der Basler, vor der Basler
Pfalz! 3. Uf der braite Brugg, fir si hi und zrugg, nai, was gseet me
Heere stoo, nai, was gseet me Jumpfere goo, uf der Basler, uf der
Basler Brugg! uf der Basler, uf der Basler Brugg! 4. s Seilers Reedli
springt; los, der Voogel singt. Summervegeli jung und froh zien de
blaue Blueme no. alles, alles, alles singt und springt. alles, alles,
alles singt und springt. 5. Rotblau isch hütt d Farb spiile uff ganz
stargg. Renne Celtic d Buude-n-y schiesse d Gool zur Champions-
Liig Rotblau, rotblau, rotblau isch hütt d Farb Rotblau, rotblau,
rotblau isch hütt d Farb.
http://www.fcb.ch/news/show/byItemID//10044/3378
s'Basler Lied
- andreas
- Erfahrener Benutzer
Unglaublich was sich do für Lüt tummle. Woher willsch du wüsse was ich gmacht ha und was nit? Schinbar wäisch bestens über mi bscheid, denn hesch sicher au dr Byytrag gläse, dass ich ummegfrogt ha wägm Text, aber kei Mensch in minere Umgäbig im Stadion verstoht irgend e Wort. Und ich gang sicher nit abe zum Capo und sag er söll mol 10 Minute mit mir das Lied uswändig lerne. Und dass er e Flyer drby het wo vor e paar Wuche mol verteilt worde isch, das bezwiifle ich.Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:Meine Fresse, hier wird ja gejammert und gejammert... Luigi, vielleicht bekommst du auch mal was du willst, wenn du selber was machst! Selber mal aktiv werden, selber was tun! Ist ja unglaublich! "Och die Flyer kommen nicht bis zu mir", "Och, ich höre nichts" Blablabla, werd doch mal aktiv und tu was, dann bekommst du auch was du willst...
Also loh eifach d Lüt jammere, wenns für di jammere isch. Wenn du e Problem drmit hesch, kasch di gärn anderne Threads widme wo di meh begeistere.
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
Guet hesch das no gfunde. Es isch e Wunsch gsi vo uns damals und dr Verein isch druf igange, s'Basler Lied als "You'll never walk alone"-Ersatz in Basel izsetze. Jede wo in Glasgow gsi isch, weiss wiä brutal unter d'Hut dass es cha go, wenn e ganzes Stadion sini "Hymne" singt.. Also mit breiter Brust und vollem Stolz mitsinge! Nüd mit altem Läggerlihuus-Scheiss. Wer interessiert das no?andreas hat geschrieben:Habe ich gerade noch im Archiv gesehen:
"..Irgendwann kommt für jeden mal der Tag, an dem man sich entscheiden muss, auf welcher Seite man im Leben ist, auch wenn es noch so sehr weh tut. Und wenn ihr lesen könnt, dann seht euch an, was auf unsern Fahnen steht: "Bis zum bitteren Ende" wollen wir den Weg mitgehn.
-
- Neuer Benutzer
- stimmungsflocke
- Neuer Benutzer
...und eso fangts a (oder heertz uf in dämfall...)Rey hat geschrieben:die "entschuldigung" von wegen lieder nicht kennen zieht hier einfach nicht. da gäbe es x-möglichkeiten sich rein instinktiv an der sache zu beteiligen, da braucht man kine lieder zu kennen um in ABC für etwas mehr stimmung zu sorgen.
das problem ist wohl eher genau so wie hanfueli seine C2 erfahrungen geschildert hat, dass man schief angeschaut wird, wenn man sich ein wenig beteiligen will - oder gar noch mit "abhocke , ich seh nüt" berufen wird. stattdessen hocken sie da, fressen ihre würste und jammern über schlechte FCB-leistungen und eine immer ruhigere kurve, wo die fans "nichtmal die lieder kennen"......
was das mit "schlechte MK - da die lieder nicht gekannt werden" betrifft: hätten die übrigen sektoren auch nur eine prozentuale beteiligung von 50% gegenüber der MK von heute, so würde im joggeli eine stimmung herrschen, wie man sie in basel noch nie gesehen hat.... denke mal, in der MK sind die fehler nicht zu suchen.
wemme nid bi sich sälber afangt mit dr fählersuechi, denn wirds nie besser...
...und wiso d'MK immer vo allne andere erwartet, dass si stimmig mache verstandi au nid... dr grossteil isch halt am spiil interessiert, und viil zfescht am mitfiebere, so dass eim s'lied bi jedere aktion im hals stecke bliibt...
...in dr kurve hingege gohts jo drum e teil vo dr mannschaft zsii, sozusage dr 12ti maa... und dorum singt schreit tantzt und gumpt me... oft sogar ohni sooooviiil vom spiil mitzkriege (capo seht jo sicher dhelfti nid...). und für dmannschaft alles zgäh ischs ziil...
...und wär behauptet, d'MK siig nid liisliger worde in de letschte joohr, dä het eidütig e latänte realitätsverluscht...
usserdäm hets au öbbis mitem alter ztue... ich bi jetzt 27ig und sitz im D1 Balkon... und ich ka und mag und will nümme 90 (oder au numme 45) minute schreie. vor 3-4 joohr hani aber no wiene verruckte gschraue, sodass i nacheme match 2daag nümmm ha könne rede... und ich glaub do gitz no viili so wie mi, wo friehner (ich zb. im alte joggeli no...) in dr MK alles gäh hän und jetzt halt vorallem an dmatch göhn zum Fuessball luege, drüber zdiskutiere, kollege träffe, bier suffe, e paar joints zheize und amigs e chli dörfe primitiv zsii... chille halt...
...ich sag nid, dass es nid schad isch, wieviil s'amigs bruucht, bis ganze stadion dr FCB apeitscht..., aber me sött nid dverantwortig vo sich sälber wägschiebe, sondern bi sich sälber afange mit reflektiere. au dMK... denn, und das isch mini meinig, d'MK isch immerno s'Härz vom FCB und vorallem vom Joggeli... und muess es au immer bliibe (IMHO mit pyro... i love it...)
ich glaub (zum zumene schlusswort zkoh...), wenn d MK wider richti luut isch und stimmig macht (zum bispiil halt, trotz miehsahm wäge amälde undso, mol wider e choreo...) denn steckt das au alli andere wider a...
...no zum baslerlied: melodie wäg, text wäg, MK lo ahstimme... ...wenns gewaltig tönt (und das wurdis mitohni muusig und volle kehle...), denn wird au sganze stadion iistimme... ..aber die fanfare sin soooo lut... (und originaltext wäri IMHO besser...) oder meh singt halt dgarde als hymne (die mitem jaques wo uf basel koh isch...)
so, habe fertig...
do isch übrigens soriginal (Das Baslerlied ist die Hymne der Schweizer Stadt Basel. Die Melodie stammt von Franz Wilhelm Abt (1819-1885) und der Text wurde in Basler Mundart (Alemannisch) von Johann Peter Hebel (1760-1826) verfasst.)
Baslerlied
1. Z'Basel an mym Rhy,
Jo, dert mecht i sy!
Weiht nit d'Luft so mild und lau
Und der Himmel isch so blau
|:An mym liebe, an mym liebe Rhy.:|
2. Uff der Basler Pfalz
Alle Lyte gefallt's.
O, wie wechsle Berg und Tal,
Land und Wasser iberal
|: Vor der Basler, vor der Basler Pfalz! :|
3. Wien e freie Spatz
uff em Petersplatz
flieg i um, und s wird mer wohl
wie im Buebe-Kamisol,
|: uff em Peter, uff em Petersplatz. :|
4. Uff der breite Bruck
Fir si hi und z'ruck
Nai, was seht me Herre stoh,
Nai, was seht me Jumpfere goh,
|: Uff der Basler, uff der Basler Bruck! :|
5. Uff der griene Schantz
In der Sunne Glanz,
Won i Sinn und Auge ha,
Lacht's mi nit so lieblig a,
|: Bis go Santi-, bis go Santi-Hans. :|
6. 's Seilers Redli springt;
Los, der Vogel singt,
Summervegeli jung und froh
Zieh'n de blaue Blume no,
|: Alles singt und, alles singt und springt. :|
7. Und e bravi Frau
wohnt der ussen au.
Gäb ech Gott e frohe Muet,
nähm ech Gott in treui Huet
|: liebi Basler, liebi Basler Frau. :|
MistahG
Isch jetzt das d Erinnerig oder s Baslerlied? Will bim Baslerlied wird normalerwiis dr Värs vo dr "Frau" ussgloh und fir d Erinnerig fählt dr Värs iibere Buechbinder Scholer mit sinere braite Nase
Isch jetzt das d Erinnerig oder s Baslerlied? Will bim Baslerlied wird normalerwiis dr Värs vo dr "Frau" ussgloh und fir d Erinnerig fählt dr Värs iibere Buechbinder Scholer mit sinere braite Nase

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
-
- Erfahrener Benutzer
Cool. Wird wohl im Singunterricht uswändig gleehrtJosy Ebinger hat geschrieben:in dr zähni pause schreye do in rynach dusse d'primarschieler öfters mol e "z'Basel an mym Rhy" (stadionversion)
has grad schnäll nümm gseh, ghörsch durchs halbe quartier![]()

Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
- The_Dark_Knight
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- einspielen
- Erfahrener Benutzer
hoffentlich hän si di gwecktJosy Ebinger hat geschrieben:in dr zähni pause schreye do in rynach dusse d'primarschieler öfters mol e "z'Basel an mym Rhy" (stadionversion)
has grad schnäll nümm gseh, ghörsch durchs halbe quartier![]()

"dat kommt davon wenn man am morgeeen den arsch nich hochkriecht"
gruess

gester im bus bim joggeli schreit sone kleine goof pötzlich: "JOGGELI JOGGELI JOGGELI !" (ähnlich wie 'USA USA USA') hehehe.. und denn grad ... "FCB FAN KASCH NIT WÄRDE, FCB FAN DAS MUESCH SYY!"einspielen hat geschrieben:hoffentlich hän si di gweckt![]()
"dat kommt davon wenn man am morgeeen den arsch nich hochkriecht"
gruess![]()
- kreuzritter
- Erfahrener Benutzer
ha kei andere thread gfunde zum's poste!
hoff isch aight!
y suech dr name vo däm lied...(arits, songname etc.)
http://www.youtube.com/watch?v=U0yPBhTY0no
cheers
hoff isch aight!
cheers
Bindeglied von Ironie, Sarkasmus und Zynik
apollo 100 - joykreuzritter hat geschrieben:ha kei andere thread gfunde zum's poste!
hoff isch aight!
cheers
- kreuzritter
- Erfahrener Benutzer
- The_Dark_Knight
- Erfahrener Benutzer
- andreas
- Erfahrener Benutzer
CL und Finalissima definitiv. Suscht wirkli nix meh. Lieber vo dr MK astimme lohThe_Dark_Knight hat geschrieben:mal ä frog...i wellem spiel findet ihr ischs basler lied im st jakobs park am lütischte und mit dä meiste emotione vor em apfiff gsunge wurde?
also vo däne spiel wo i gseh han im joggeli isch das basel gäg yb im finalissima gsi...
vorem Match, und drfür die blöd Musik abstelle!
http://hk.youtube.com/watch?v=AmfknX3IHBw
wie heißt der song, der von minute 2:26 losgeht? ich find dazu nichts bei google. hab das schon öfters gehört, aber kenn weder interpret noch den songnamen... merci. "ich bin der geist von st. jakob..." usw.
wie heißt der song, der von minute 2:26 losgeht? ich find dazu nichts bei google. hab das schon öfters gehört, aber kenn weder interpret noch den songnamen... merci. "ich bin der geist von st. jakob..." usw.