Transfervorschlag für FCB

Diskussionen rund um den FCB.
rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

mimösli hat geschrieben:Erschdens heist das Sprichwort : An der Rede erkennt man den Mann.
Genau ha jo au nütt anders gseit... ha numme gfroggt was für Schlüss dass de ab mini Red ziesch...
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

SubComandante hat geschrieben:solang du nicht auch noch anfängst, aus jedem Thema ein Petric-Thema zu machen (wie jemand anders hier :) ).
Bild
[/CENTER]

MistahG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MistahG »

@rotoloso

jetz hör doch gopferglemmi eifach mol uf jede thread wo do ine gschribe wird für dis absolut kindische petric mobbing zverwände, bisch eifach ächt numme no lächerlig!!!!!! usserdäm muess me denn immer di scheiss zwüsch allem andere go usefinde! diskutier normal mit und vertraue auf die wirkung deiner signatur, das längt.....

akoh? oder gohts dr am arsch verbi was anderi dänke? denn wird eifach laziofan, die sin alli gliichgschalte nundefahne heilandsack nonemol!!!!! :mad:

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

MistahG hat geschrieben:@rotoloso

jetz hör doch gopferglemmi eifach mol uf jede thread wo do ine gschribe wird für dis absolut kindische petric mobbing zverwände, bisch eifach ächt numme no lächerlig!!!!!! usserdäm muess me denn immer di scheiss zwüsch allem andere go usefinde! diskutier normal mit und vertraue auf die wirkung deiner signatur, das längt.....

akoh? oder gohts dr am arsch verbi was anderi dänke? denn wird eifach laziofan, die sin alli gliichgschalte nundefahne heilandsack nonemol!!!!! :mad:
Jöööööö...
[/CENTER]

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

rotoloso hat geschrieben:Jöööööö...
er hett aber insofern rächt, das das Thema eifach grad gar nüd mit em Ursprung vom Thread z'tue hett, mr warte eifach jetzt no gspannt uf dr Rotblau, wiä är uf diä Idee cho isch dä z'verpflichte alles andere hett doch do nüd z'sueche, nid?! ;)
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

[quote="Domingo"]er hett aber insofern rächt, das das Thema eifach grad gar nüd mit em Ursprung vom Thread z'tue hett, mr warte eifach jetzt no gspannt uf dr Rotblau, wiä är uf diä Idee cho isch dä z'verpflichte alles andere hett doch do nüd z'sueche, nid?! ]

Mi ursprüngliche Post seit eigentlich alles... eso isches au entstande... und für die wo nid wüsse was demit gmeint isch het dr "zul alpha 3" e gueti Erklärig abgeh..
[/CENTER]

São Paulino
Erfahrener Benutzer

Beitrag von São Paulino »

MistahG hat geschrieben:@rotoloso
vergiss es, Mann. de Rotoloso chunt ned zur Vernunft. :(
i de Zwüscheziit wär ich scho froh, wenn er wenigschtens sini Signatur e biz chliiner und weniger penetrant würd halte... aber ebe...
"Mehr als die Vergangenheit interessiert mich die Zukunft, denn in ihr gedenke ich zu leben." (A. Einstein)

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

rotoloso hat geschrieben:Dr Cato würd jetzte sage...

Ceterum censeo Petricem esse delendum!
und was hett das Post mit em Thema z'tue gha? Nada!!!

MistahG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MistahG »

das het mit härzig gar nüt ztue, ich will eifach do inne aständig diskutiere, ohni immer numme petric ptric, dä typ goht mir nämmlig genauso uf e sack wie dir und dorum willi nid immer numme vo däm rede. capito? usserdäm isch es eher jööööö wie du meinsch bisch dr obermacker (vilicht bisches, aber denn eine wo sgfühl het är muess sich bewise, was truurig isch...) und meinsch chasch e bitzeli "jööö" und ab und zue "hüül doch" schribe und heigsch dr ander voll dissed. maximum respect!

frage: IQ45, fähig zur selbstständigen nahrungsaufnahme und eingeschränkter kommunikation (hesch "petric" usgwählt?)? (isch nid bös gmeint, ha nüt gege geistig behinderti)

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Domingo hat geschrieben:und was hett das Post mit em Thema z'tue gha? Nada!!!
Lies d'Erklärig vom "zul Alpha 3"...
[/CENTER]

Cheerio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Cheerio »

@domingo: kann ich dir sagen... wenn dass geschehen würde, dann hätte delgado seinen platz auf sicher, was eine verstärkung für die manschaft ist ;)

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Gevatter Rhein »

Nunja, heisst der Thread nicht "Transfervorschlag für den FcB" ?

Ich hätte da neben Rotoloso's Wunsch-(Weg-)Transfer noch eine zweite Variante : Der bisher ungenügende Sterjovski wird ausgeliehen.
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]

Cheerio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Cheerio »

Gevatter Rhein hat geschrieben:Nunja, heisst der Thread nicht "Transfervorschlag für den FcB" ?

Ich hätte da neben Rotoloso's Wunsch-(Weg-)Transfer noch eine zweite Variante : Der bisher ungenügende Sterjovski wird ausgeliehen.
hehe auch eine gute variante

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

MistahG hat geschrieben:und meinsch chasch e bitzeli "jööö" und ab und zue "hüül doch" schribe und heigsch dr ander voll dissed. maximum respect!
wirdsch nid 1 einzge poscht vo mir finde wäder in däm Forum no im alte wo ich "hüül doch" als antwort gib... uff jede Fall und nomol extra schön fett für di "PETRIC RAUS!"
[/CENTER]

MistahG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MistahG »

danke, das hani bruucht

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

Gevatter Rhein hat geschrieben:Nunja, heisst der Thread nicht "Transfervorschlag für den FcB" ?

OK, stimmt, war aber sicher nicht im Sinne des Schreibers!

Was lehrt man daraus: Titel so genau wie möglich definieren; am besten mit einem (dies ist kein Petric-Thread) im Titel :D :p ;)

Cheerio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Cheerio »

[quote="Domingo"]OK, stimmt, war aber sicher nicht im Sinne des Schreibers!

Was lehrt man daraus: Titel so genau wie möglich definieren]

wenn der titel halt nicht genügend definiert ist, dann hat der verfasser mit den konsequenzen zu leben :p

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

[quote="Domingo"]OK, stimmt, war aber sicher nicht im Sinne des Schreibers!

Was lehrt man daraus: Titel so genau wie möglich definieren]

Dänk... lies doch ändlig emol was dr zul alpha 3 als Erklärig abgitt... der Cato hett am Schluss vo jeder Red, egal um was es gange isch no aanegfüegt:
"Im übrigen bin ich der Meinung, dass Karthago zerstört werden muss!" und s'gliiche han ich jetzt do inne gmacht, im Titel gohts umm Transfervorschläg, dr Rotblau bringt siine und ich füeg no mi Zitat drzue... klar?
[/CENTER]

Gesperrt