...was für zimlig alli vo dene gälte duet!nick knatterton hat geschrieben:solange sie nichts sagt schon...![]()

Looool, dr Dave isch aber alles andere als schön ....The Moose hat geschrieben:Während ihre Kolleginnen von Hollywoodstars schwärmen, würde die neue Miss Schweiz Whitney Toyloy (18) die Fussball-Zwillinge Philipp und David Degen (25) nicht von der Bettkante stossen.
Definitiv, vor allem wenn "mini Fründin" wo grad Miss Schweiz worde isch so tiefi aforderige hett, denn chani drvo usgoh, dass no vili Männer für si gnueg guet sind. Guet wenn de ihre Fründ aluegsch weiss me, dass es bi ihre nid ums ussehe goht. Guet s Härz chas jo au nid sii wenn me uf dr Dave stoht und d intelligänz scho gar nid. Was isches denn wo ihn so attraktiv macht? S Gäld? P&D händ zäme sicher gnug gäld um däm möchtegärn Stärnli alli ihri Eskapade z finanziere ... das stimmt...erlebnisorientierter hat geschrieben:Würd mich als Fründ, au bits wurme. Mein okay wenn mini Fründin dr Brad Pitt toll findet, den weiss ich d Chance isch sehhhr klei, dass die in dr Kiste lande aber wenn sie vo de Degen würd schwärme, den würd mr sorge mache als Miss-Schweiz-Freund
Handkerum muessi den aber au wieder sage, wenn die im usgang zu mir kunnt und seit: "kum los uns fi..." ich wahrschins nit mol würd druf istiege, so dr Hit isch si den au nitBloodMagic hat geschrieben:Definitiv, vor allem wenn "mini Fründin" wo grad Miss Schweiz worde isch so tiefi aforderige hett, denn chani drvo usgoh, dass no vili Männer für si gnueg guet sind. Guet wenn de ihre Fründ aluegsch weiss me, dass es bi ihre nid ums ussehe goht. Guet s Härz chas jo au nid sii wenn me uf dr Dave stoht und d intelligänz scho gar nid. Was isches denn wo ihn so attraktiv macht? S Gäld? P&D händ zäme sicher gnug gäld um däm möchtegärn Stärnli alli ihri Eskapade z finanziere ... das stimmt...
jo chum jetzt...sie isch viellicht nid e granate, aber ab dr bettkante schubseerlebnisorientierter hat geschrieben:Handkerum muessi den aber au wieder sage, wenn die im usgang zu mir kunnt und seit: "kum los uns fi..." ich wahrschins nit mol würd druf istiege, so dr Hit isch si den au nit![]()
jo dämfall tüschi mi nid wenni immer ide Stadt bi und nur wüeschti Wyyber gseh.Taratonga hat geschrieben: ich staune: noch nie eine Miss aus den Kantonen BS oder BL??![]()
http://de.wikipedia.org/wiki/Miss_Schweiz#Siegerinnen
Doch, 1985 mit Evelyn Glanzmann, damals wohnhaft in Allschwil.....laut Liste soll sie Aargauerin sein? Hmm, egal, sie wohnte damals ein paar Häuser nebenan in Allschwil.Taratonga hat geschrieben: ich staune: noch nie eine Miss aus den Kantonen BS oder BL??![]()
Also grundsätzlich ka me das jo durchus so düte, dass d Basler Fraue eifach e biz mehr im Kopf hän als die andereTaratonga hat geschrieben: ich staune: noch nie eine Miss aus den Kantonen BS oder BL??![]()
Ach komm schon...2 richtige naturbelassene Schönheiten mit Idealen:cantona hat geschrieben:Also grundsätzlich ka me das jo durchus so düte, dass d Basler Fraue eifach e biz mehr im Kopf hän als die andere
Abr ich würd jetzt do kei Stockholm-Vrglich welle mache...