Snowy hat geschrieben:Ja, hoffentlich gibt es bereits Resatuarants wo Rauchverbot herrscht - sollte eigentlich selbstverständlich sein.
Zeig mir einen Club wo jetzt schon Rauchverbot herrscht?
Und nein: Ich meine nicht den Kultursaal der evangelischen Gemeinschaft Kleinbasel wo alle 2 Wochen eine Jugenddisco stattfindet.
P.S: Bin Gelegenheits (sprich Ausgangs- und FCB) Raucher.
Logisch sötts gnueg Restaurant mit Rauchverbot gä...genauso sötts au (witrhin) Raucherbeize gä, damit jede Part vo dr Bevölkerig abdeckt isch.
Miteme Club mit Rauchverbot kanni nid diene, ha (verständligerwyys) no nie drno gsuecht
Rankhof hat geschrieben:Also McDonalds, Starbucks & Co sin nid wirkli leer
Zuedäm sin vili gueti Nichtraucherrrüüm sehr versteckt im Hintergrund oder obere Stogg (und vili Nichtraucher sin schlicht z'fuul, drno z'frooge; leider).
Und last but not least: Wenn inere Gruppe unterwägs bisch, hesch sicher eine drby, wo raucht. Und de kasch jo nid asi sy und in NR hogge, also hogsch halt in Qualm...
Übrigens: Es gitt zwar mittlerwile relativ vili rauchfreii Restaurants, aber rauchfreii Bars und Dancings, Clubs etc. gitts dütlig weniger
McDoof etc. sin au nid gmeint gsi (sunscht hätti widr ains uffe Deggel biko ich welli d NR in FastFood Schüppe verdränge
und ne kaini richtige Restaurant zuegestoh

)
Zu dr Lag vo de NR Rüüm kanni au nid viil sage, kümmere mi als Raucher jo nid dorum...
was aifach ufffallt isch, ases alswie meh Aagebot git wo s Rauche verbote odr yygschränggt erlaubt isch
(und as Nichtraucherbeize uffgön...und paar Wuche spöter widr zuemache odr s Rauche doch erlaubt wird, siehe Steine)
Zum Thema Gruppe: Do findi muess me sich bitz aapasse, goht 1 NR mit 5 R furt, denn muess är wohl odr übel in suure Öpfel bisse...
aber wenn ich als Raucher mit paar Kollege furt gang wo alli NR sin, und die wänn in e rauchfreii Beiz, denn muess ich das genauso akzeptiere!
Ebe, Stichwort Toleranz und so...