Ich verstand euch nid... ächt nid....
es isch geschter nid guet gsi, jo, aber me het (ziemlich alli vo uns) dr Gegner unterschätz und irgendwo evt. wägem Erfolg 2002 au chli d'Realität usse vor gloh...
Wär hätti damals dänkt, dass dr FCB 2. wird??? Ganz wenig und die nur in ihrne kienschte Träum!

Damals het me dänkt, Rang 3 wär jo scho super... Es isch anders cho, wills ebe doch no Fuessball-Märli git... und schön isch es gsi...
Und jetzt sin mr halt glandet... wäge däm muess me jo aber nid grad eso e Gschrei abloh... oder???
Sicher hätte geschter gärn einige Fuessballer für dr FCB gspielt, wills CL isch, aber für alli wo jetzt meine s'Gigi mies Millione in d'Finger näh und en super Transfer zstand bringe...

aber wele super Fuessballer möcht denn bitte Dauerhaft zum FC Basel in d'Süpi Düpi League go spiele???
Me het jo gseh, was passiert isch, chum isch dr FCB ins Gspräch cho... die guete Spieler sin schneller wäg gsi, als manchem lieb gsi isch....
Dauerhaft wirds eifach eso si, dass CL für CH-Clubs was bsunders wird, wo me erreicht mit Los-Glück! Exploit vo dr Mannschaft und evt. chli Schiri-Glück...
natürlich isch es toll gege Barca, Manu, Juve spiele, aber.... ich persönlich find, dass die Match nid gege so e schöne Spitzekampf gege FCZ ane chunnt oder gege GC...
und... wenn jede chli ehrlich zu sich isch.... Das Gfühl, wie damals im 2002... isch nümme glich... oder??? Also jo, s'Gfühl nach däm Quali gschafft gsi isch, isch scho geil gsi, aber nie wie dört gege Celtic...
Wenn mer das jetzt jedes Johr hätte ??? Wärs ächt so toll??? Ich weiss es nid...