FC Basel - FC Luzern Sa 13.09. 17:45
Dr Fall isch relativ eifach. S git viel Lüt wo e neui Identität wän und nur no neueri Lieder singe wän. Do drzue ghöre die Lüt wo jetzt drfür verantwortlich sind was gsunge wird.
Denn gits die andere wo sich immer wie meh drüber ärgere und immer wie weniger Lust hän zum mitmache dank dere Intolleranz.
Jetzt liggts an dene wo d Stimmig in dr Kurve wän ob me die viele verärgerte Lüt wieder mitrisse will und e Kompromiss ihgoht, oder ob me verzwiifelt hofft, dass sich die (schinbar nit allzu kleini) Masse umstimme loht und uf die Stimme zelle cha, oder ob me die viele Lüt eifach verstumme loht und uf die "Sänger" zellt wo me aktuell het.
Denn gits die andere wo sich immer wie meh drüber ärgere und immer wie weniger Lust hän zum mitmache dank dere Intolleranz.
Jetzt liggts an dene wo d Stimmig in dr Kurve wän ob me die viele verärgerte Lüt wieder mitrisse will und e Kompromiss ihgoht, oder ob me verzwiifelt hofft, dass sich die (schinbar nit allzu kleini) Masse umstimme loht und uf die Stimme zelle cha, oder ob me die viele Lüt eifach verstumme loht und uf die "Sänger" zellt wo me aktuell het.
das isch eifach seich, als hätt das mit däm öpis ztue! bi allem respäkt, mir vrsueche immr d'spiller aztribe, abr zbehaupte mir sige vrantwortlich wenn si emol nit vollgas gähn isch realitätsfremd...one_love hat geschrieben:Und ich möcht eifach nid, dass NUR no so langi Lieder gsunge wärde, vor allem, wenn me beobachtet, wie d'Mannschaft grad 1-2 Gäng zrugg lege duet
cigán hat geschrieben:polizia assassini
- E`Glaibasler
- Erfahrener Benutzer
wäre es den tragisch wenn hin und wieder einfach nicht gesungen wird?zizou hat geschrieben:das isch eifach seich, als hätt das mit däm öpis ztue! bi allem respäkt, mir vrsueche immr d'spiller aztribe, abr zbehaupte mir sige vrantwortlich wenn si emol nit vollgas gähn isch realitätsfremd...
Lebenskunst besteht zu 90 Prozent aus der Fähigkeit, mit Menschen auszukommen, die man nicht leiden kann.
Samuel Goldwyn
Samuel Goldwyn
Ich denke, mit dieser vorherigen Aussage sollte zum Ausdruck kommen, dass wenn das Spiel schlechter wird, wieder vermehrt gepusht werden sollte und nicht dass die Kurve für den Tempoverlust des Spiels Schuld trägt.zizou hat geschrieben:das isch eifach seich, als hätt das mit däm öpis ztue! bi allem respäkt, mir vrsueche immr d'spiller aztribe, abr zbehaupte mir sige vrantwortlich wenn si emol nit vollgas gähn isch realitätsfremd...
Arthur: "Nicht schlecht Douglas, du hast den Frosch ganz nach Oben gebracht. Aber denke immer daran:
Das Leben ist eine Hure!"
Das Leben ist eine Hure!"
wohl wahr wohl wahrnicolmo hat geschrieben:Dr FCB isch dr "glainschti gmeinsami nenner" vo uns allne, mir hänn gar kai diskussion nötig welle Klub dr Schadtclub, dr Arbeiterverein oder säll und jenes isch und wär die "richtige" fäns sin wo die ainzig woori art kenne wie me unsere FCB unterschtützt. Es isch genau dä querschnitt durch die ganzi bevölggerigg vom dreiländeregg wo dr FCB treit und in dr Schwiz unverglichlich macht.
Es git mr drum z'dängge wenn die ainte die andere uff e "richtige" wäg wänn bekehre.

England - für mich die Young Boys der Nationalmannschaften. © Mundharmonika 26.05.2016
D4 Reihe 1/353
Niveau sieht nur von unten aus wie Arroganz - Klaus Kinski
D4 Reihe 1/353
Genau dorum diskutier ich so gärn mit "euch" do drüber, will ihr alli eso kompromissbereit und sachlich sind.. NEEEIIII Ihr fühlet euch jo nid grad agriffe, wenn me Kritik iebe duet, will me sini eigene, villicht ab und zue distanzierte Meinige, kund due duet...zizou hat geschrieben:das isch eifach seich, als hätt das mit däm öpis ztue! bi allem respäkt, mir vrsueche immr d'spiller aztribe, abr zbehaupte mir sige vrantwortlich wenn si emol nit vollgas gähn isch realitätsfremd...
Merksch du eigentlich, dass du di bi allem grad persönlich agriffe fühlsch und nid bereit bisch au nur ei Schritt uf e anderi Meinig zue goh???????
ich sag nid, dass d'Zueschauer verantwortlich sin, wenn d'Mannnschaft emol nid vollgas git... oder d'MK wäge ihrne Lieder allgemein, NEEEEEEE...
do goht's eifach au widder um dr Situationsbezogeni Support...
Wenn d'Mannschaft us dr Pause chunnt und locker afoht bällele, oder me eifach merkt, dass es nümm eso goht, denn wärs villicht, eventuell besser, wenn d'MK es Lied astimme würdi, wo d'Mannschaft es bitzeli pushe duet und wo evt. au Lütt us em B oder C istimme chönnte, will sie dr Text au chönne, dass me eso d'Mannschaft villicht au widder chli ufwecke chönnti... Verstohsch???
Wenn me aber gseht, dass d'Mannschaft e ruhigers Tempo goht und dr Gegner durch Unkonzentriertheite oder ere laisse fair Istellig ins Spiel bringt und me singt 10 Minute es langsam Lied, wo immer mehr vom Stadion nid mitsinge, ob Text nid chönne, ob Bier trinke oder was au immer isch jo egal, denn isch jo das au nid wirklich dienlich... oder???
Do bi ich persönlich dr Meinig es verhassts FCB, FCB oder Schiess e Goal für uns, oleee super FCB irgend so es 0815 Liedli, würdi evt. mehr nütze...
@one love und luigi
lago mio.
ihr sind mir scho zwei nummer du. also, ich versuechs duurezbringe, dass mer die näggschte drei mätsch numme no "fc basel scheiss e goal sing". das wird sicher suuuper geil...
wüsse dir zwei helde eigentlig, wie "alt" das lied isch??? kunnt das nit öppe vo de gliche hüt, wo hüt immer no d meinig in dr kurve mache??? aaah, lueg jetzt...
und no öppis zum thema "alt". es isch de aktive fans z verdangge, dass wirglig alti lieder jetzt wieder gsunge wärde. beatle best, jä hüt z nacht, etc
aber ebe, ihr zwei diend so, als würdet ihr do öppis representiere, drbi sindr eifach nur zwei einzelfigure, wo uss irgendemen grund gfruschtet sind. das isch sehr schad für euch. ich hoff, das legt sich.
die neue lieder wärde grausam abgoh, sobald sie alli (oder wenigschtens vieli - ihr boykottieret jo jetzt...) mitsinge. WENN DR IN AARAU DRBI GSI WÄRET, DENN WÜSSTET IHR DAS. unglaublig, wie dä waaaahnsinnig komplizierti "babbe"-song dött während 20 minute abgange isch. eine vo euch vor ort gsi? hein? alles klar...
lago mio.
ihr sind mir scho zwei nummer du. also, ich versuechs duurezbringe, dass mer die näggschte drei mätsch numme no "fc basel scheiss e goal sing". das wird sicher suuuper geil...
wüsse dir zwei helde eigentlig, wie "alt" das lied isch??? kunnt das nit öppe vo de gliche hüt, wo hüt immer no d meinig in dr kurve mache??? aaah, lueg jetzt...
und no öppis zum thema "alt". es isch de aktive fans z verdangge, dass wirglig alti lieder jetzt wieder gsunge wärde. beatle best, jä hüt z nacht, etc
aber ebe, ihr zwei diend so, als würdet ihr do öppis representiere, drbi sindr eifach nur zwei einzelfigure, wo uss irgendemen grund gfruschtet sind. das isch sehr schad für euch. ich hoff, das legt sich.
die neue lieder wärde grausam abgoh, sobald sie alli (oder wenigschtens vieli - ihr boykottieret jo jetzt...) mitsinge. WENN DR IN AARAU DRBI GSI WÄRET, DENN WÜSSTET IHR DAS. unglaublig, wie dä waaaahnsinnig komplizierti "babbe"-song dött während 20 minute abgange isch. eine vo euch vor ort gsi? hein? alles klar...
also ich bin in aarau gsi und ich finds jo toll das das lied 20min abgot, bin au immer kräftig am mitsinge... abr chan niid verstoh, dass denn lüüt saage (aarau-thread) dasses meh abgange isch als gege guimaraes? ok das lied isch 20 minute lang agstimmt worde und es hend au sehr viel mitgsunge, aber trotzdem ischs niid so de hammer wie alli sage und nid z vergliiche mit em gänsehuut-feeling im hexekessel wenns so richtig abgot!! geg guimaraes am afang hani endlich wider mol gänsehuut ka...! ich persönlich ha mi nach 5 minute gfrogt, wenn endlich es neus lied kunnt... aber ebe gschmäcker gönd usenander... ich unterstützt dr fcb immer, aber stand halt au niid so uf pfadfinderliedli... vorallem hani s gfühl viel lüüd in dr kurve hend gar kei ahnig vo fuessball, sondern hend halt in d kurve ihri gmeinschaft, was jo niid schlecht isch, aber d istellig isch nid so sportbezoge, also gots au nur um liedli singe statt d mannschaft atriibe.
- E`Glaibasler
- Erfahrener Benutzer
ganz ehrlig kenig, i glaub du irrsch di... viellicht duesch du eifach nime so genau hilose. was die beide sage hört me leider immer öfter und us unterschidlicheste ecke.könig hat geschrieben:aber ebe, ihr zwei diend so, als würdet ihr do öppis representiere, drbi sindr eifach nur zwei einzelfigure, wo uss irgendemen grund gfruschtet sind. das isch sehr schad für euch. ich hoff, das legt sich..
Lebenskunst besteht zu 90 Prozent aus der Fähigkeit, mit Menschen auszukommen, die man nicht leiden kann.
Samuel Goldwyn
Samuel Goldwyn
mir reprenstiere eifach zwei völlig unterschiedlichi Fan-Arte... Fertig.. ohni persönlich wärde...könig hat geschrieben:@one love und luigi
lago mio.
Du hesch die einte, wo au in dr Kurve-Mitti stönn, wos FCB-Si au zu eme extrem zentrale Punkt in ihrem Läbe gmacht händ und völlig in dere Entwicklig drinne stöhn.... wo ich di persönlich eifach mol drzue zelle due... ihr möchtet öpis neus entsoh loh, e neui Kultur und Philosophie in dr Kurve, mit eigenem Liedguet und ... wo me das Fan-Si läbt und sich distanziert vo anderne....
denn hesch die andere, das sin dr Luigi und ich, wo eifach ganz normali FCB Fan sin und in dr MK stöhn, will si d'Mannschaft mit schreie und singe etc. untersütze möchte, aber im Grosse und Ganze isch es e Hobby vo uns. Dr FCB isch nid min Läbensinhalt.
Dorum luege mir halt au d'Stimmig an eme Match distanzierter a, villicht wills em einte und andere au no mehr um dr Fuessball an und für sich goht und nid nur ums Singe... Dorum störts die Art halt au mehr, wenn sie ihri emotione, wo sie mit Situationsbedingtem Support frei loh wänn, wenn sie das nid chönne.... sprich... e Lied ebe eifach wyter gsunge wird....
Vielne vo de Fans us dr zweite Sparte hän wohrschinlich d'Saisonkarte im D und gönn an d'Heimspiel, aber unterdesse weniger an d'Uswärtsspiel, ab und zue mol, aber ich muess au sage, mir längts jedes zweite Wucheänd ins Stadion go... ha au suscht no Hobbys und Lütt, wo sich nid mit em FCB verbinde lönn...
d'Lütt us dr Gruppe 1, sin wohrschinlich eher die, wo au uswärts eher azträffe sin oder sogar nur no uswärts gönn, will sie halt mit dr Sparte 2 weniger afoh chönne oder die speziell Stimmig an de uswärts Spiel mehr schätze....
Also, dorum dänk ich persönlich, dass die Lieder uswärts besser achömme will:
- dr Text wird evt. scho im Zug glernt
- s'Gliche Gedankeguet vereint isch, do ähnlichi Fansparte
- weniger Lütt... me singt eher im Kueche inne, wenn du zmitzt im Huffe bisch, hesch eifach mänkmol s'Gfühl d'Lieder sin viel lütter, als sie eigentlich sin....
Mir persönlich gfalle eifach die neue Lieder weniger, fertig! Ich find die zu langsam und langwilig und finds halt au langwilig 10 Minute, wenn nid länger s'gliche Lied singe...
und denn gseh ich das halt eifach so... fertig....
Alles wo mr uns erhoffe isch, dass es au widder spielbezogener wird, dass me uf das mehr rücksicht nimmt, dass me druf igoht, wenn öpis anders agstumme wird, etc...
dass dr Mix gmacht wird mit neuere, ältere, ganz neue und ganz alte Lieder, kurz, dass denn nid an eim Match nur 3 Lieder gsunge wärde, sondern mol 2-3 Mol das, denn s'andere, denn unterbräche für e Pfiffkonzärt, denn je nach Situation öpis neus afo...
etc...
Es brucht alli verschiedene Fans zum s'Optium usehole. Do nützt eifach nütt, wenn gwüssi mit dr Istellig umme laufe, dass e andere kei richtige Fan isch, will er nid an Uswärtsspiel goht, oder die Istellig nid teilt....
Ich ha Respäkt vor dr MK-Mitti und isch schätz, was sie dien, ABER... si hän dört d'Fiehrig vo sich us übernoh und die fiehrig und die Verantwortig, die mien sie jetzt halt au trage...
Und es het nie öper behauptet, dass fiere me cha fascht sage "regiere" öpis eifachs isch... du hesch immer verschiedeni Meinige und Istellige und Philosophie, die muesch denn vereine... du chasch nid eifach sage, mir mache das und das, dorum dörfe die andere nütt sage:
Nimmsch es als kleins Königrich oder Staat... friener wärs jo gange, dass die wo anderscht dänke verbannsch oder uf dr Schitterhuffe schicksch... aber in so Zyte läbe mir nid... es muess en Mix und es Glichgwicht gäh, dass alli "zfriede sin"....
- Nur So...
- Erfahrener Benutzer
Guete Bytrag... hoff es läse en einigi dureone_love hat geschrieben:mir reprenstiere eifach zwei völlig unterschiedlichi Fan-Arte... Fertig.. ohni persönlich wärde...
Du hesch die einte, wo au in dr Kurve-Mitti stönn, wos FCB-Si au zu eme extrem zentrale Punkt in ihrem Läbe gmacht händ und völlig in dere Entwicklig drinne stöhn.... wo ich di persönlich eifach mol drzue zelle due... ihr möchtet öpis neus entsoh loh, e neui Kultur und Philosophie in dr Kurve, mit eigenem Liedguet und ... wo me das Fan-Si läbt und sich distanziert vo anderne....
denn hesch die andere, das sin dr Luigi und ich, wo eifach ganz normali FCB Fan sin und in dr MK stöhn, will si d'Mannschaft mit schreie und singe etc. untersütze möchte, aber im Grosse und Ganze isch es e Hobby vo uns. Dr FCB isch nid min Läbensinhalt.
Dorum luege mir halt au d'Stimmig an eme Match distanzierter a, villicht wills em einte und andere au no mehr um dr Fuessball an und für sich goht und nid nur ums Singe... Dorum störts die Art halt au mehr, wenn sie ihri emotione, wo sie mit Situationsbedingtem Support frei loh wänn, wenn sie das nid chönne.... sprich... e Lied ebe eifach wyter gsunge wird....
Vielne vo de Fans us dr zweite Sparte hän wohrschinlich d'Saisonkarte im D und gönn an d'Heimspiel, aber unterdesse weniger an d'Uswärtsspiel, ab und zue mol, aber ich muess au sage, mir längts jedes zweite Wucheänd ins Stadion go... ha au suscht no Hobbys und Lütt, wo sich nid mit em FCB verbinde lönn...
d'Lütt us dr Gruppe 1, sin wohrschinlich eher die, wo au uswärts eher azträffe sin oder sogar nur no uswärts gönn, will sie halt mit dr Sparte 2 weniger afoh chönne oder die speziell Stimmig an de uswärts Spiel mehr schätze....
Also, dorum dänk ich persönlich, dass die Lieder uswärts besser achömme will:
- dr Text wird evt. scho im Zug glernt
- s'Gliche Gedankeguet vereint isch, do ähnlichi Fansparte
- weniger Lütt... me singt eher im Kueche inne, wenn du zmitzt im Huffe bisch, hesch eifach mänkmol s'Gfühl d'Lieder sin viel lütter, als sie eigentlich sin....
Mir persönlich gfalle eifach die neue Lieder weniger, fertig! Ich find die zu langsam und langwilig und finds halt au langwilig 10 Minute, wenn nid länger s'gliche Lied singe...
und denn gseh ich das halt eifach so... fertig....
Alles wo mr uns erhoffe isch, dass es au widder spielbezogener wird, dass me uf das mehr rücksicht nimmt, dass me druf igoht, wenn öpis anders agstumme wird, etc...
dass dr Mix gmacht wird mit neuere, ältere, ganz neue und ganz alte Lieder, kurz, dass denn nid an eim Match nur 3 Lieder gsunge wärde, sondern mol 2-3 Mol das, denn s'andere, denn unterbräche für e Pfiffkonzärt, denn je nach Situation öpis neus afo...
etc...
Es brucht alli verschiedene Fans zum s'Optium usehole. Do nützt eifach nütt, wenn gwüssi mit dr Istellig umme laufe, dass e andere kei richtige Fan isch, will er nid an Uswärtsspiel goht, oder die Istellig nid teilt....
Ich ha Respäkt vor dr MK-Mitti und isch schätz, was sie dien, ABER... si hän dört d'Fiehrig vo sich us übernoh und die fiehrig und die Verantwortig, die mien sie jetzt halt au trage...
Und es het nie öper behauptet, dass fiere me cha fascht sage "regiere" öpis eifachs isch... du hesch immer verschiedeni Meinige und Istellige und Philosophie, die muesch denn vereine... du chasch nid eifach sage, mir mache das und das, dorum dörfe die andere nütt sage:
Nimmsch es als kleins Königrich oder Staat... friener wärs jo gange, dass die wo anderscht dänke verbannsch oder uf dr Schitterhuffe schicksch... aber in so Zyte läbe mir nid... es muess en Mix und es Glichgwicht gäh, dass alli "zfriede sin"....
Grüsse gehen an alle die es verdienen...
ja man igg mues zuegehkönig hat geschrieben:@one love und luigi
lago mio.
in aarau esch de neui babbe song wörggli abgange
und das öber längeri zyyte
MUTTENZERKURVE EGAL WOHI, FCB MER LIEBE DI

burjim hat geschrieben:Oeri ist erst 53???????!!!!!!!

Ich glaube, da täuschst du dich gewaltig. Die Meinung, die one_love und Luigi in diesem Thread sachlich und differenziert rüberzubringen versuchen, wird von vielen geteilt. Ich persönlich kann sie jedenfalls nur unterstützen. Und ich finde es sehr schade, dass du und andere "Repräsentanten einer neuen Fankultur" so ausfällig und wenig kompromissbereit reagiert. Denn - obwohl es schon einige Male geschrieben wurde wiederhole ich es gerne nochmals - es geht nicht darum, das neue schlechtzumachen, sondern darum, dass gewisse andere Sachen, welche für andere Fans eine Bedeutung haben, weiterhin ihren Platz haben dürfen. Was ist so schlecht daran, zwischendurch "Schiess e Goal", "Mir wänn di gwünne geseh", "Steht auf wenn ihr Basler seid" oder solche Lieder anzustimmen, welche vom ganzen Stadion mitgesungen werden können? Weshalb darf man ein Lied nicht nach der 23. Strophe abbrechen, wenn man merkt, dass die Mannschaft jetzt vielleicht eher eine vehemente Anfeuerung braucht? Gibt man dadurch ein Stück "Fankultur" preis? Aus meiner Sicht sicher nicht, denn der Zweck des Fanseins ist für mich ganz klar der Support der eigenen Mannschaft. Ich habe aber bei der ganzen Diskussion den Eindruck, dass für einige Leute die "Fankultur" zum Selbstzweck geworden ist. Man feiert nicht mehr die Mannschaft, sondern in erster Linie sich selbst, die (selbsternannten) geilsten Fans der Schweiz oder gar Europas. Nur so ist für mich erklärbar, dass man sich um jeden Preis von anderen Fangruppen abgrenzen will, offenbar selbst um den Preis der Unterstützung der eigenen Mannschaft. Bitte nehmt zur Kenntnis, dass ein erheblicher (und immer grösser werdender) Kreis von Fans diesen Weg nicht mitgehen will.könig hat geschrieben:@one love und luigi
(c) quasimodo 2004-2020 - alle Rechte vorbehalten
- k@rli o.
- Erfahrener Benutzer
"lüter singe, immer lüter singe"
ist eine an den Fan gerichtete Aufmunterung, weiter und immer lauter zu singen.
Es ist keine Aufmunterung für den Spieler, weiterzukämpfen, alles zu geben.
Es unterstützt nicht die Mannschaft, sondern den Supporter am Spielfeldrand, dass der alles geben soll.
Daher erreicht dieses Lied die Spieler gar nicht.
ist eine an den Fan gerichtete Aufmunterung, weiter und immer lauter zu singen.
Es ist keine Aufmunterung für den Spieler, weiterzukämpfen, alles zu geben.
Es unterstützt nicht die Mannschaft, sondern den Supporter am Spielfeldrand, dass der alles geben soll.
Daher erreicht dieses Lied die Spieler gar nicht.
AMATEUR CRIMPS is an anagram for TRUMP'S AMERICA
RHINO ON'S JOBS is an anagram for BORIS JOHNSON
Es gibt auf beiden Seiten "Hardliner". Also bitte von beiden Seiten nicht auf einzelnen Aussagen rumreiten.quasimodo hat geschrieben:Ich glaube, da täuschst du dich gewaltig. Die Meinung, die one_love und Luigi in diesem Thread sachlich und differenziert rüberzubringen versuchen, wird von vielen geteilt. Ich persönlich kann sie jedenfalls nur unterstützen. Und ich finde es sehr schade, dass du und andere "Repräsentanten einer neuen Fankultur" so ausfällig und wenig kompromissbereit reagiert. Denn - obwohl es schon einige Male geschrieben wurde wiederhole ich es gerne nochmals - es geht nicht darum, das neue schlechtzumachen, sondern darum, dass gewisse andere Sachen, welche für andere Fans eine Bedeutung haben, weiterhin ihren Platz haben dürfen. Was ist so schlecht daran, zwischendurch "Schiess e Goal", "Mir wänn di gwünne geseh", "Steht auf wenn ihr Basler seid" oder solche Lieder anzustimmen, welche vom ganzen Stadion mitgesungen werden können? Weshalb darf man ein Lied nicht nach der 23. Strophe abbrechen, wenn man merkt, dass die Mannschaft jetzt vielleicht eher eine vehemente Anfeuerung braucht? Gibt man dadurch ein Stück "Fankultur" preis? Aus meiner Sicht sicher nicht, denn der Zweck des Fanseins ist für mich ganz klar der Support der eigenen Mannschaft. Ich habe aber bei der ganzen Diskussion den Eindruck, dass für einige Leute die "Fankultur" zum Selbstzweck geworden ist. Man feiert nicht mehr die Mannschaft, sondern in erster Linie sich selbst, die (selbsternannten) geilsten Fans der Schweiz oder gar Europas. Nur so ist für mich erklärbar, dass man sich um jeden Preis von anderen Fangruppen abgrenzen will, offenbar selbst um den Preis der Unterstützung der eigenen Mannschaft. Bitte nehmt zur Kenntnis, dass ein erheblicher (und immer grösser werdender) Kreis von Fans diesen Weg nicht mitgehen will.
Das schläggt kai Geiss wäg! In meinem Umfeld ärgen sich einige über die Situation und z.T. auch über den Flyer
England - für mich die Young Boys der Nationalmannschaften. © Mundharmonika 26.05.2016
D4 Reihe 1/353
D4 Reihe 1/353
- k@rli o.
- Erfahrener Benutzer
die Absicht der Fans in der Kurve, Dauerzusupporten, finde ich genial. Auch den Flyer fand ich sehr gelungen. Was mir nicht passt, ist, dass das gerade gewählte Liedgut der Lage auf dem Spielfeld nicht angepasst wird, man könnte sagen: zuwenig spontan, zuwenig flexibel, zuwenig Druck in Situationen wo's erforderlich wäre, mithin zuwenig Aufmerksamkeit auf das Spielgeschehen selbst gerichtet. Dort fehlt's im internationalen Vergleich noch ganz gewaltig. Was die Vielfalt der angestimmten Lieder angeht, spielen die FCB-Fans europäisch ganz oben mit.
AMATEUR CRIMPS is an anagram for TRUMP'S AMERICA
was sin denn eigenltich die sog. "push" lieder???
"FCB, FCB...." ??
"schiess e goal" ??
"allez allez allez ho..vorwärts fcb" ??
"lüüter singe" ???
oder eifach nur laute aaaaaaahs und oooooooooooooooooohs...?
come on...ihr wissts doch selber nicht..
schlussendlich wird in der kurve dafür gesorgt einen möglichst hohen lärmpegel zu erreichen, mittels singe, schreyen etc.
wer den vorletzten schreyhals noch in errinnerung hat mag sich vielleicht an den text über die wichtigkeit von spielen erinnern.
gegen yb dreht jeder frei, geht ab und singt stundelang euphorisiert...gegen luzern kackts scho nach 5 minuten jeden an.
das sin motivationsschwankungen wie sie völlig normal sind...und ich behaupte auch luigi und consorten werden das fühlen....
s gibt nun mal viele die gerne auch melodiöse lieder singen
die lange singen und das gemeinschaftsgefühl der kurve somit auch ein wenig fördern wollen,
dann gibt es jene die bei jedem foul schreien und fluchen etc...aber warum
hört man das denn so wenig!? das verbietet ja niemand...spielbezogener
support heisst für mich auch das....wenns unruhig wird..und wenn ja soviele
dies eigentlich wünschen dann müsste man diese unruhe und diese lärmpegel
auch wahrnehmen...tut man aber meist nur bei den grossen spielen (cl, yb, etc)
fehlt also die motivation und das "mit dem spiel mitgehen" ?
wer lieber die gleiche atmosphäre hat und dieselben lieder singt wie bayern, luzern, sankt gallen,
dortmund, schalke und der ganze restliche deutsche sprachraum dann bitte...singt weiterhin "shalala"
oder die hochdeutschen lieder die aus irgend einem stadion kopiert wurden....oder aber freut euch über
einzigartige lieder und melodien, denn das ist doch was uns von allen
abhebt..wir sind anderst....da ist man doch immer sooo stolz drauff....
noch nie gabs im joggeli ein so grosse lieder vielfalt, push lieder, melodiöse songs mit sehr vielen strophen,
alti lieder, klatschrythmen, wechselgesänge, geschrei etc....überlegt doch mal ob eure kritik wirklich so
richtig angebracht ist, oder ob ihr einfach ein wenig angst habt vor neuen dingen, ohne jemanden
zu beleidigen, ich für mich habe diese "konservative" scheisse satt...es kommt
zu wenig von leuten wie euch die motzen und kritisieren, sich einbringen, etwas
aktiv zu gestalten will ja keiner...man hat lange zeit darauf gehofftund niemand
wollte....dann muss aber jetzt auch nicht gemotzt werden..
speziell nicht von jenen die jetz behaupten "uns die kurve überlassen zu habe"
getan dafür habt ihr nämlich genau gar nichts......
ps. lüüter singe erreicht d spieler nid???
naja...isch wahrschindlich DAS "push" lied...und sell jo au dr fan animiere...
wer sich mol achtet merkt dass das lied isch dr gegner in ballbsitz liisliger wird..sobald aber dr fcb kunnt denn explodierts..und kamr kein sage das siig
einersiits nid eifach und könn mr nid schreye und würd anderersiits nid pushe!
s wird gsunge.....und s dönt soooooooo schön!
http://de.youtube.com/watch?v=yukTryr4Y ... re=related
möcht aber jetzt o nüm mehr drzue schriibe...dängged eifach dra..s git immer lüüt wo sich 24h
gedanke mache zum ALLNE irgendwie gerächt z wärde.....es git au villi vo dene wo gärn mol die
ziit reserviere und mit euch über so unklarheite rede..aber mr muess halt au welle....
"FCB, FCB...." ??
"schiess e goal" ??
"allez allez allez ho..vorwärts fcb" ??
"lüüter singe" ???
oder eifach nur laute aaaaaaahs und oooooooooooooooooohs...?
come on...ihr wissts doch selber nicht..
schlussendlich wird in der kurve dafür gesorgt einen möglichst hohen lärmpegel zu erreichen, mittels singe, schreyen etc.
wer den vorletzten schreyhals noch in errinnerung hat mag sich vielleicht an den text über die wichtigkeit von spielen erinnern.
gegen yb dreht jeder frei, geht ab und singt stundelang euphorisiert...gegen luzern kackts scho nach 5 minuten jeden an.
das sin motivationsschwankungen wie sie völlig normal sind...und ich behaupte auch luigi und consorten werden das fühlen....
s gibt nun mal viele die gerne auch melodiöse lieder singen
die lange singen und das gemeinschaftsgefühl der kurve somit auch ein wenig fördern wollen,
dann gibt es jene die bei jedem foul schreien und fluchen etc...aber warum
hört man das denn so wenig!? das verbietet ja niemand...spielbezogener
support heisst für mich auch das....wenns unruhig wird..und wenn ja soviele
dies eigentlich wünschen dann müsste man diese unruhe und diese lärmpegel
auch wahrnehmen...tut man aber meist nur bei den grossen spielen (cl, yb, etc)
fehlt also die motivation und das "mit dem spiel mitgehen" ?
wer lieber die gleiche atmosphäre hat und dieselben lieder singt wie bayern, luzern, sankt gallen,
dortmund, schalke und der ganze restliche deutsche sprachraum dann bitte...singt weiterhin "shalala"
oder die hochdeutschen lieder die aus irgend einem stadion kopiert wurden....oder aber freut euch über
einzigartige lieder und melodien, denn das ist doch was uns von allen
abhebt..wir sind anderst....da ist man doch immer sooo stolz drauff....
noch nie gabs im joggeli ein so grosse lieder vielfalt, push lieder, melodiöse songs mit sehr vielen strophen,
alti lieder, klatschrythmen, wechselgesänge, geschrei etc....überlegt doch mal ob eure kritik wirklich so
richtig angebracht ist, oder ob ihr einfach ein wenig angst habt vor neuen dingen, ohne jemanden
zu beleidigen, ich für mich habe diese "konservative" scheisse satt...es kommt
zu wenig von leuten wie euch die motzen und kritisieren, sich einbringen, etwas
aktiv zu gestalten will ja keiner...man hat lange zeit darauf gehofftund niemand
wollte....dann muss aber jetzt auch nicht gemotzt werden..
speziell nicht von jenen die jetz behaupten "uns die kurve überlassen zu habe"
getan dafür habt ihr nämlich genau gar nichts......
ps. lüüter singe erreicht d spieler nid???
naja...isch wahrschindlich DAS "push" lied...und sell jo au dr fan animiere...
wer sich mol achtet merkt dass das lied isch dr gegner in ballbsitz liisliger wird..sobald aber dr fcb kunnt denn explodierts..und kamr kein sage das siig
einersiits nid eifach und könn mr nid schreye und würd anderersiits nid pushe!
s wird gsunge.....und s dönt soooooooo schön!
http://de.youtube.com/watch?v=yukTryr4Y ... re=related
möcht aber jetzt o nüm mehr drzue schriibe...dängged eifach dra..s git immer lüüt wo sich 24h
gedanke mache zum ALLNE irgendwie gerächt z wärde.....es git au villi vo dene wo gärn mol die
ziit reserviere und mit euch über so unklarheite rede..aber mr muess halt au welle....
-- prime crime --
"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"
naja...hab bisher keini wirklichen beispiele dafür gesehen..
nicht spielbezog ok? aber was ist dann spielbezog? ein aufschrei nach aktionen
hindert niemanden am singen genauso wenig wie singende jemanden am schreien hindern....
der wille, die motivation und die eigene einstellugn zum spiel lassen lautstärke entstehen,
jedes lied kann laut werden..so geschehen an den beiden quali spielen..
aber schön bist du auch auf den rest eingegangen....
nicht spielbezog ok? aber was ist dann spielbezog? ein aufschrei nach aktionen
hindert niemanden am singen genauso wenig wie singende jemanden am schreien hindern....
der wille, die motivation und die eigene einstellugn zum spiel lassen lautstärke entstehen,
jedes lied kann laut werden..so geschehen an den beiden quali spielen..
aber schön bist du auch auf den rest eingegangen....

-- prime crime --
na schön dass du in diesem falle die diskussionskultur weiterbringst und
dich nicht an albernen kleinigkeiten aufhältst...
dein elitäres verhalten führt sicherlich keine verbesserung der situation herbei..
diskussion beendet....können das gespräch mal von angesicht zu angesicht fortsetzen...
dich nicht an albernen kleinigkeiten aufhältst...
dein elitäres verhalten führt sicherlich keine verbesserung der situation herbei..
diskussion beendet....können das gespräch mal von angesicht zu angesicht fortsetzen...
-- prime crime --
ihr wisst es wirklich nicht!!! nenn mit einen alten push-song, älter als 5 jahre, der heute bewusst nicht mehr gesungen wird. komm.k@rli o. hat geschrieben:anderen Inkompetenz vorzuwerfen ist einem sachlichen Meinungsaustausch selten förderlich.
nenn mir überhaupt einen GEILEN song, den du vermisst. wollen wir jedes spiel 5 mal "stönd uff wenn er basler sind" singe? das macht auf dem bahndamm keine sau mit. (auch wenn sie mehr push lieder fordern...).
guter text von cigan.
es geht nicht darum, etwas altes zu verdängen. niemand hat diese absicht. die leute in der mitte der kurve stehen jetzt bald seit 7-8 jahren da, eher länger. nichts ist mehr wie davor. choreos, pyros, stimmung, randale, gewalt. alles hat sich verändert. das findet man gut (wie ich), oder nicht.
in 5 jahren wird wieder vieles anders sein als heute. wer diese entwicklung beeinflussen will, der muss sich engagieren. wer dies nicht will, muss sich damit abfinden.
Es het platz für beides!!!!!!!
Y verstand nid, wie meh sich kah uffrege, ab lüt wo halt 90 min. wänd singe. meh kah doch die eifach 90 min. singe loh.
es isch nid verbotte, währendem die "unde" tüend e lied singe, dr gegner usszpfiffe wo e eckball vo dr kurve tuet schloh.
Die wo immer dr spielbezogeni support wänd, wieviel mache die denne überhaupt für dr spielbezogeni support??? sind die lüt mittlerwiile nid au eifach zfuul selber emol e "FCB FCB" azfoh? Oder selber emol dr ersti pfiff mache, wenn dr gegner zu dr corner fahne lauft?
Mir isch das im D1 eigentlich scheiss egal. Wenn e gegner richtig "mi" egge lauft, denne pfiffi dä uss, scheiss egal was grad gsunge wird!!!
Nur lönd sich halt viel z'viel wo do inne motze, sich fremd-leite. "die do unde singe öbbis anders als das wo ich will, drbi miesst meh doch jetze dr gegner fertig mache, aber die mache das jo nid, die singe, also machi au nüd" so in etwa isches doch.
http://www.geocities.com/diegito1976/SND_4096.WAV
http://www.freewebtown.com/diegito1976/gallery/164605/aud-155141.WAV
Es wird e Lied gsunge, dr goali hebt e penalty, e riiiiese schrei, im hintergrund wird das lied aber immerno vom Kern gsunge, und nochdäm dr ersti groosi schrei ewäg isch, wird das lied wieder wittergsunge.
DAS isch das, wo die wo motze selle selber mache. wenn meh nid will mitsinge 90 min., denne wenigstens stoh, schreie, FCB, gegner pfiffe und und und
Y verstand nid, wie meh sich kah uffrege, ab lüt wo halt 90 min. wänd singe. meh kah doch die eifach 90 min. singe loh.
es isch nid verbotte, währendem die "unde" tüend e lied singe, dr gegner usszpfiffe wo e eckball vo dr kurve tuet schloh.
Die wo immer dr spielbezogeni support wänd, wieviel mache die denne überhaupt für dr spielbezogeni support??? sind die lüt mittlerwiile nid au eifach zfuul selber emol e "FCB FCB" azfoh? Oder selber emol dr ersti pfiff mache, wenn dr gegner zu dr corner fahne lauft?
Mir isch das im D1 eigentlich scheiss egal. Wenn e gegner richtig "mi" egge lauft, denne pfiffi dä uss, scheiss egal was grad gsunge wird!!!
Nur lönd sich halt viel z'viel wo do inne motze, sich fremd-leite. "die do unde singe öbbis anders als das wo ich will, drbi miesst meh doch jetze dr gegner fertig mache, aber die mache das jo nid, die singe, also machi au nüd" so in etwa isches doch.
http://www.freewebtown.com/diegito1976/gallery/164605/aud-155141.WAV
Es wird e Lied gsunge, dr goali hebt e penalty, e riiiiese schrei, im hintergrund wird das lied aber immerno vom Kern gsunge, und nochdäm dr ersti groosi schrei ewäg isch, wird das lied wieder wittergsunge.
DAS isch das, wo die wo motze selle selber mache. wenn meh nid will mitsinge 90 min., denne wenigstens stoh, schreie, FCB, gegner pfiffe und und und
voilaDiegito hat geschrieben:Es het platz für beides!!!!!!!
was ich sowiso nit verstand, well das meistens gegeteil bewirkt, so a là chumm däne zeiges mir.Diegito hat geschrieben:es isch nid verbotte, währendem die "unde" tüend e lied singe, dr gegner usszpfiffe wo e eckball vo dr kurve tuet schloh.
beschti bispiel kubi und lehmann. dr kubi dr grössti bullshit gschuttet und denn " kubi kubi hahaha" agfanga und das het en agspornt für 2 goal. bim lehmann genau s gliche, nur das dä keini goal gmacht het, sondern denn die unmöglichste ussegholt het.