Und diejenigen, die nicht einfach kurz zum Joggeli fahren können, weil sie 100 km weiter weg sind? Ja ich habe meine Tix mit Jahreskarten, möchte aber noch ein weiteres Package bestellen über Internet. Keine ChanceAsselerade hat geschrieben:sehe ich absolut auch so...
sorry, jeder der auf der sicheren hand sein wollte der ist kurz zum joggeli gefahren.. war so wie man von den zurückgekehrten personen hörte, absolut kein problem...anstatt vor dem pc durchzudrehen und genauso viel zeit zu verplempern (plus am schluss leer ausgehen)
Preise CL
- GenfZürichBasel
- Erfahrener Benutzer
- Graf vo Leuebärg
- Erfahrener Benutzer
- Graf vo Leuebärg
- Erfahrener Benutzer
isch irgendwie unlogisch....17'000 hänn e Ticket welle und 9'000 het s ka...und jetz het s immer no???sammy hat geschrieben:bi am drü bim joggeli gsi, het kei lüt kha, bi grad dra cho, het denn no 5000 tickets kha, allerdings nur no im A + G, är het mer gseit am halb zähni am morge hebe grad 17'000 sich welle ihlogge
Milchbüechlirächnig?
B A S E L
jä wenns bi gwüsse schinz immernonig goht, jetzt dörf velicht nur jewils eine im ticketing si und wenn denn ein no jede platz einzeln aluegt, chöme einere halb stund 5 tickets wäg...Graf vo Leuebärg hat geschrieben:isch irgendwie unlogisch....17'000 hänn e Ticket welle und 9'000 het s ka...und jetz het s immer no???
Milchbüechlirächnig?

- sammy
- Erfahrener Benutzer
sind praktisch keini tickets übers internet verchauft worde, will äbe nüt me gange ischGraf vo Leuebärg hat geschrieben:isch irgendwie unlogisch....17'000 hänn e Ticket welle und 9'000 het s ka...und jetz het s immer no???
Milchbüechlirächnig?
wenn der oobehimmel rot isch... und am rhy nur blaui lüt triffsch...
:D

Jobangebot auf http://www.unibas.ch/markt (oder wie die Adresse auch lautet):Maty hat geschrieben:Und diejenigen, die nicht einfach kurz zum Joggeli fahren können, weil sie 100 km weiter weg sind? Ja ich habe meine Tix mit Jahreskarten, möchte aber noch ein weiteres Package bestellen über Internet. Keine Chance
"Suche Student, der für mich im Joggeli für CL-Tickets ansteht. Zahle pauschal Fr. 100.--"
Du hättest wohl jemanden gefunden

Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
Ich sehs jetzt scho cho, dass ich mi am Zystig wieder grausam ufregg wenn ich 1.5 Stund vor Spielahfang ins Stadion lauf und dört scho mini Plätz wo ich syt 2 Johr stand mit Schäl und Kleidigsstück bsetzt sind. Und irgendwenn tauche denn d Bsitzer vo dene Utensilie uf wo me in dr Kurve no nie gseh het.

Also wenn das mini Platz wäre würd ich dere ihri Utensilie schön e kli näbedrah umplatziere, sälber Schuld, wenn sie ihres Zügs ligge loend.Luigi hat geschrieben:Ich sehs jetzt scho cho, dass ich mi am Zystig wieder grausam ufregg wenn ich 1.5 Stund vor Spielahfang ins Stadion lauf und dört scho mini Plätz wo ich syt 2 Johr stand mit Schäl und Kleidigsstück bsetzt sind. Und irgendwenn tauche denn d Bsitzer vo dene Utensilie uf wo me in dr Kurve no nie gseh het.![]()
![]()
![]()
- seth
- Erfahrener Benutzer
isch nid nur bi dir eso..praktisch alli hän ihri stammplätzLuigi hat geschrieben:In dr MK isch jo Free Seating. Aber bi uns hinde isch eifach immer so dass die gliche Lüt am gliche Ort stön.

baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
MuttenzerkurfeQuattro hat geschrieben:es hat noch tickets in der mk
http://cgi.ebay.ch/2-Champions-League-Ticket-FC-Basel-FC-Barcelona-im-D-4_W0QQitemZ250293821795QQihZ015QQcategoryZ34856QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

- alter sack
- Erfahrener Benutzer
werde von jetzt an auch vorbeigehen... donnerstag vor einer woche via i-net bestellt, am dienstag schriftlich die bestellung bestätigt erhalten und tix bis heute nicht in der post...
und das für 10.--
nervt mich vor allem, weil es bisher bei allen anderen veranstaltungen einwandfrei geklappt hat, bloss jetzt nicht!!! alles wicksrs!!!!
und das für 10.--
nervt mich vor allem, weil es bisher bei allen anderen veranstaltungen einwandfrei geklappt hat, bloss jetzt nicht!!! alles wicksrs!!!!

Das größte Problem beim Fussball sind die Spieler.
Wenn wir die abschaffen könnten, wäre alles gut. (Helmut Schulte)
Wenn wir die abschaffen könnten, wäre alles gut. (Helmut Schulte)
-
- Erfahrener Benutzer
- Baslerbueb
- Erfahrener Benutzer
- Baslerbueb
- Erfahrener Benutzer
- Baslerbueb
- Erfahrener Benutzer