Stimmungsflaute???

Diskussionen rund um den FCB.
sek. Milieu
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sek. Milieu »

Marylou hat geschrieben:jo ebe, huere u-bahn-singers, dr capo hets doch schön gseit: "ihr wänd jo au nid, dass die linke ihri lieder aafön singe, oder?" wär mol öpis, aber wär mir persönlich z'gföörlich... :p
genau darum gehts doch...immer von unpolitisch reden aber trotzdem
wird die rechte stimmungsmache akzeptiert während die linke unterdrückt
wird...lieder sind dabei nur das eine...zerissene transpis für einen dem linken
spektrum näher stehenden spieler das andere.....
gib e figg uf alles und jede...

sek. Milieu
Erfahrener Benutzer

fcb_1973 hat geschrieben:das stimmt nur bedingt, ich behaupte dass es mir weder an identifikation noch an herz fehlt, und es ist trotzdem nicht mehr das selbe wie noch vor 2 jahren...
vielleicht nicht an herz aber klar an der identifikation...

beim ersten titel konnten wir uns noch freuen, hatten ein team das gekämpft
hat, auch wenn wir damals schon von verwöhnten millionären geredet haben,
und heute ist alles noch viel schlimmer geworden..nur noch söldner und
der ligakrösus finanziell wie auch sportlich! was hat das noch mit unserem
"alte" fcb gemein?

Flyergirl
Benutzer

Beitrag von Flyergirl »

sek. Milieu hat geschrieben: und @flyergirl
du schämst dich fürs singen? DAS ist eine SCHANDE!!!

was fehlt sind identifikation und herz...und ohne das wirds nie mehr laut!
wenn ich die hände hoch mache und bei den liedern klatschen will, bekomm ich von hinten einen anschnauzer ich soll doch nicht so einen wind um den fcb machen...ich soll die hände runter nehmen, er würde nicht aufs spielfeld sehen...sorry aber da fühle ich mich nicht mehr wohl

maryjane
Neuer Benutzer

Beitrag von maryjane »

[quote="Marylou"]jo, guet, weiss, was du meinsch. mit sovil bier sovil text im chopf bhalte isch nid eifach (nid falsch vrstoh, sprich nid di persönlich aa!) :D

aber ebe, e z'basel kennt me (als basler) scho syt em chindergarte, abgseh vom text, wo minim anderst isch. ]

nei s bier isch sicher kei problem, resp. hinderniss zum nid singe ;) .... es schiesse mi eifach die lieder a wo 1. huere lang gön (d lengi vom tegscht) 2. dr teggscht sälber scheisse isch 3. döne die lieder wie wenn me in dr schuel zämmä e liedli singt willl do nid dr miesepeter spiele,finds jo cool dases lüt wie dr capo git, aber wen me die pünkt woni do ufzehll nid berücksichtigt denn dörf me sich nid beschweere das d stimmig amigs füre n'arsch isch... s goht nämlich nid nume mir eso, oder wieso dängsch das in dr kurve fascht keini ältere semeschter atrifsch..

Bandita
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bandita »

Flyergirl hat geschrieben:wenn ich die hände hoch mache und bei den liedern klatschen will, bekomm ich von hinten einen anschnauzer ich soll doch nicht so einen wind um den fcb machen...ich soll die hände runter nehmen, er würde nicht aufs spielfeld sehen...sorry aber da fühle ich mich nicht mehr wohl
Und das hat gestern jemad in Bern gesagt???? Im Joggeli ist man sich das langsam gwöhnt, (auch in der MK-Steplatz)....Heb moll die Fahne abe, DH abe, ich gseh nüd bla bla bla bla!! Ist für mich noch mehr Motivation und zu supporten!!! :D
..................uff dini goal gits ä explosion
MUTTENZERKURVE ai tradition.............

Bellach SO
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bellach SO »

sek. Milieu hat geschrieben:und nochwas:

früher gabs auch keinen capo..und es wurden lieder gesungen..
Mittlerweile ist das Basler Fussballpublikum eben so erzogen. Dass man dann singt, wenn der Capo etwas singt und dass es eben das singt, was der Capo vorsingt. An das hat man sich mit der Zeit gewöhnt. Ich find die Position des Capos und den Capo persönlich sehr gut, manchmal kann auch er nichts retten...
sek. Milieu hat geschrieben: und @flyergirl
du schämst dich fürs singen? DAS ist eine SCHANDE!!!

was fehlt sind identifikation und herz...und ohne das wirds nie mehr laut!
Da hast du recht. Aber mit was soll ich mich identifizieren. Für was soll mein Herz schlagen? Ich hänge seit 1994 an diesem Verein. Habe auch schon einiges mitgemacht, was sich aber in diesem Verein und im Schweizer Fussball allgemein in den letzten ca. 4-5 Jahren verändert hat, hat mir meine Leidenschaft und meine Identifikation mit diesem Verein zum teil genommen. Ich freue mich jedes mal, wieder zum Joggeli zurückzukehren, jedoch merke ich im Stadion schnell wieder, dass von dem Verein, den ich vor über 10 Jahren zu lieben begann nicht mehr viel da ist... Davon los will und kann ich aber nicht kommen... diese Zeiten die ich brauche werden auch wieder kommen, da bin ich überzeugt von.

Merke: Früher war es nicht nur anders, sondern auch besser ;)

(c) ASB (Alte Senile Basel)
Vorwärts.........................................................................FCB ! ! !

Bandita
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bandita »

maryjane hat geschrieben:...es schiesse mi eifach die lieder a wo 1. huere lang gön (d lengi vom tegscht) 2. dr teggscht sälber scheisse isch 3. döne die lieder wie wenn me in dr schuel zämmä e liedli singt willl do nid dr miesepeter spiele,finds jo cool dases lüt wie dr capo git......
Geschmäcker sind verschieden! Mir persönlich gefallen die Lieder!! ;)

LaFamigliaCrew
Erfahrener Benutzer

Beitrag von LaFamigliaCrew »

Die groessten Idioten pfeiffen, wen wir mal 0:2 hinten liegen duerfen (und endlich mal von ganzem Herzen supportet werden kann) und motzen gleichzeitig wen wir 3:0 in Fuehrung liegen und die Stimmung "halt nicht die beste ist".

Ist jetzt nicht auf den Thread-Eroeffner bezogen. Aber diese Logik geht mir nicht in den Kopf. Genau deshalb kann ich nicht verstehen, dass die Mannschaft zur Pause des Aarau-Heimspiels ausgepfiffen wurde. Genau dann, haette sie uns gebraucht!

Ebenfalls Pro 0:2-Rueckstand-Startresulatat!
"Die Fans, vor allem die fanatischsten, sind keineswegs - man kann es nicht deutlich genug sagen - die Perversen, allenfalls die Sektierer des Fussballs: Sie sind seine Orthodoxen und Traditionalisten, seine Fundamentalisten."

Leseempfehlung: "Ein Tor, in Gottes Namen!"
Ueber Fussball, Politik und Religion

Marylou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Marylou »

Versumpfte hat geschrieben:Ych finds aifach e weeneli schwach wenn me sälber scho meeega lang nymme an de FCB-Match gsi isch...bedoont uf uswärts... und denn sone
kommentar do iine setzt! Ych main..ok...aggzeptabel..sch'dini Mainig, aber wenn me s'gnau wurdi aluege...s'git immer bi jedem Match ebbis wo NID so
isch's wie's villicht sotti syy oder wie me's sich villicht perseenlig wynscht! Vo dert här kennt me nach jedem Match sone Kommentar iine setze..

SIEHE..: OUH Nai...dä het d'Fahne 90min. doobe kha!
SIEHE..: OUH Nai...dä het nur Bier drungge 90min. lang!
SIEHE..: OUH Nai...dä het die ganz Zyt nur mit sim Miggeli umegschläggt 90min. lang!

gruess
versumpfte
"fahne abe" isch e satz, woni nid cha ha, genauso wie "chasch mol anehogge do vorne"!
bier dringge stört mi sicher nid (usser, wenn me nochhär no auto fahrt), aber zwüsche de schlück isch gnueg zyt zum singe, juble oder was au immer!
am miggeli umeschlägge cha me dehei, genauso wie sms schriibe etc.! also wenn mi fründ (was so ca. all 2 joor mol dr fall isch) mi begleitet, denn wird SICHER nid umegschläggt!!!

:D :D :D :D

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

also das einzige problem das ich habe, sind, dass die meisten lieder leider nur noch beleigungen beinhalten und somit schrott sind(für meine Ohren)
wieso muss man immer alle beleidigen,
wieso scheiss GC wenn wir gegen YB spiele etc?????

Marylou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Marylou »

LaFamigliaCrew hat geschrieben:Die groessten Idioten pfeiffen, wen wir mal 0:2 hinten liegen duerfen (und endlich mal von ganzem Herzen supportet werden kann) und motzen gleichzeitig wen wir 3:0 in Fuehrung liegen und die Stimmung "halt nicht die beste ist".

Ist jetzt nicht auf den Thread-Eroeffner bezogen. Aber diese Logik geht mir nicht in den Kopf. Genau deshalb kann ich nicht verstehen, dass die Mannschaft zur Pause des Aarau-Heimspiels ausgepfiffen wurde. Genau dann, haette sie uns gebraucht!

Ebenfalls Pro 0:2-Rueckstand-Startresulatat!
scho welle ussriefe, ich bi nämlig überzügti nid-pfyfferin! hesch di aber grad no grettet... ;) weiss scho, isch immer e grootwanderig, aber ebe, diskutiere isch jo erlaubt... :D

Versumpfte
Benutzer

Beitrag von Versumpfte »

Marylou hat geschrieben:"fahne abe" isch e satz, woni nid cha ha, genauso wie "chasch mol anehogge do vorne"!
bier dringge stört mi sicher nid (usser, wenn me nochhär no auto fahrt), aber zwüsche de schlück isch gnueg zyt zum singe, juble oder was au immer!
am miggeli umeschlägge cha me dehei, genauso wie sms schriibe etc.! also wenn mi fründ (was so ca. all 2 joor mol dr fall isch) mi begleitet, denn wird SICHER nid umegschläggt!!!

:D :D
Word!

...bi mir kunnts gar nid in Froog dass mini Fryndin an Match mitkunnt! Dasch wie Batterie in Abfall! :D Ebbe fyr mi ischs aifach...me goht an e Match zem e guete Match luege...zem sini Mannschaft schutte z'gseh und zem si dementsprächend z'supporte! ..aber jo...ych main wie au immer...ha's jetzt geschter nid als allzu schlimm gfunde! Me kha jo singe usw. aber wenn sie scho sooo witt vorne ligge und's au nid drnoch ussgseht dass sie verliere denn isch's jo wirgglig nid so schlimm wenn me e mol nid grad 90min. 200% supportet!

Oder? :rolleyes:
:cool: SeZiOnE cAnE! :cool:

sek. Milieu
Erfahrener Benutzer

Flyergirl hat geschrieben:wenn ich die hände hoch mache und bei den liedern klatschen will, bekomm ich von hinten einen anschnauzer ich soll doch nicht so einen wind um den fcb machen...ich soll die hände runter nehmen, er würde nicht aufs spielfeld sehen...sorry aber da fühle ich mich nicht mehr wohl
na dann sorg dafür das der sich nicht mehr wohlfühlt!! wer auswärtz im block
steht oder zuhause in der kurve hat kein recht sich zu beklagen wenn ihm
durch arme, fahnen, etc die sicht versperrt wird....so etwas darf nicht
geduldet werden, und es darf nicht einfach klein bei gegeben werden..

@bellach so
dankeschön! das habe ich gemeint mit fehlender identifikation....

Marylou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Marylou »

tanner hat geschrieben:also das einzige problem das ich habe, sind, dass die meisten lieder leider nur noch beleigungen beinhalten und somit schrott sind(für meine Ohren)
wieso muss man immer alle beleidigen,
wieso scheiss GC wenn wir gegen YB spiele etc?????
hmmm, sehe ich nicht so:

- durch unseri odere fliesst rotblaus bluet...
- mir sin uss basel dr stadt am rhy...
- in unsere härze, schalalalal, do sin mir rot...
- wenn mir in dr gäschtekurve stöhn...
- etc. etc. etc.

aber das scheiss-gc regt mi eh uff, dorum PRO GC intressiert uns nid!

maryjane
Neuer Benutzer

Beitrag von maryjane »

[quote="Bandita"]Geschmäcker sind verschieden! Mir persönlich gefallen die Lieder!! ]

jo aber wenn d stiimmmig nüm so isch wie au scho denn hän die wo die lieder vo hüt guet finde e schlächte gschmagg :D

sek. Milieu
Erfahrener Benutzer

Versumpfte hat geschrieben: aber wenn sie scho sooo witt vorne ligge und's au nid drnoch ussgseht dass sie verliere denn isch's jo wirgglig nid so schlimm wenn me e mol nid grad 90min. 200% supportet!
hmmm...und wenn willsch denn d mannschaft fiire?

erscht bim 7-0??

Bandita
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bandita »

maryjane hat geschrieben:jo aber wenn d stiimmmig nüm so isch wie au scho denn hän die wo die lieder vo hüt guet finde e schlächte gschmagg :D
Die alte, wie die neue Lieder sind geil!! :cool:

Hennes&Mauritz
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hennes&Mauritz »

aber hallo, sind doch alles illusionen...

wie will man emotional mitgehen wenn man eigentlich in jedem spiel davon ausgehen muss, dass der fcb gewinnt. das ist ja eigentlich ganz schön, aber sehr spannend und emotionen fördernd ist es keinesfalls.
es ist doch zum kotzen, wenn man auswärts beim tabellenzweiten antritt und alles ausser ein sieg wäre eine überraschung. ausser unsere spieler halten es mal wieder nicht für nötig 100% zu geben,wie in dieser saison ja x-mal.

die mannschaft feiern,weil sie die pflicht erfüllt hat?naja...

es ist doch eindeutig, dass die wirklichen emotionen nur noch bei spielen wie gegen aarau, fcz oder sonst wirklich spezielle spiele gegen grössere gegner (europa) oder evtl. spielsituationen emotionen auslösen (spielverlauf, rote karten,schiri, etc)

bei einem 5:2 auswärtssieg voll abzugehen ist etwas das selbe, wie wenn ich bei meinen 6ern in mathe jedesmal freude gehabt hätte...

maryjane
Neuer Benutzer

Beitrag von maryjane »

Bandita hat geschrieben:Die alte, wie die neue Lieder sind geil!! :cool:
die alte sin eifach zum mitsinge/lerne, die neue muesch dehei uswändig lerne damit dr in dr kurve nid blöd agmacht wirdsch welder d tonleitere nid stimmt :D ..... um was gohts dir bimene fcbspiil? ich möcht mi fcb gseh und ich möchten nodürlich au stimmlich unterstütze und das ufe cooli art mit lieder woni cha drhinter stoo....

Versumpfte
Benutzer

Beitrag von Versumpfte »

sek. Milieu hat geschrieben:hmmm...und wenn willsch denn d mannschaft fiire?

erscht bim 7-0??
Also wie genau d'Mannschaft fiire?... Ych fiir d'Mannschaft nach jedem Gool vo dert här..und ych ha jo drmit nid gmaint dass ych denn wenn sie e bits in Vorsprung sin yberhaupt nymme singe due! :confused:
:cool: SeZiOnE cAnE! :cool:

NKBS
Erfahrener Benutzer

Beitrag von NKBS »

sek. Milieu hat geschrieben:hmmm...und wenn willsch denn d mannschaft fiire?

erscht bim 7-0??
wenn d erwartig do isch dass dr fcb eh gwünnt, eh scho meister isch no goht meh halt nüm so mit wie früehner. D emotione fehle, und do hend vil lüt eifach kei lust zum 90 minute zwungenermasse müese durezsinge, au verständlich. S chunt mr so vor als wär s Supporte zuenere Alibi-Üebig vercho: Singemr 90 minute dure zum unsere ruef wahre...aber vo Herze chunts nit. Zuedem isch wie öpper obe bereits gschribe het d identifikation mitem Verein als ganzes stark verloregange.
wärs noni igseh het, mir sin dr fc bayern vo dr schwiz :(

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Gevatter Rhein »

Ist es denn nötig, um jeden Preis 'durchzusingen' ?

Ketzerische Frage...
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]

sek. Milieu
Erfahrener Benutzer

Hennes&Mauritz hat geschrieben:aber hallo, sind doch alles illusionen...

wie will man emotional mitgehen wenn man eigentlich in jedem spiel davon ausgehen muss, dass der fcb gewinnt. das ist ja eigentlich ganz schön, aber sehr spannend und emotionen fördernd ist es keinesfalls.
es ist doch zum kotzen, wenn man auswärts beim tabellenzweiten antritt und alles ausser ein sieg wäre eine überraschung. ausser unsere spieler halten es mal wieder nicht für nötig 100% zu geben,wie in dieser saison ja x-mal.

die mannschaft feiern,weil sie die pflicht erfüllt hat?naja...

es ist doch eindeutig, dass die wirklichen emotionen nur noch bei spielen wie gegen aarau, fcz oder sonst wirklich spezielle spiele gegen grössere gegner (europa) oder evtl. spielsituationen emotionen auslösen (spielverlauf, rote karten,schiri, etc)

bei einem 5:2 auswärtssieg voll abzugehen ist etwas das selbe, wie wenn ich bei meinen 6ern in mathe jedesmal freude gehabt hätte...
du sagst es....alles illusion....und ich idiot versuchs immer wieder und gebe die
hoffnung nie auf......weiss auch nicht warum ich so blauäugig bin und von
einer lautstarken und emotionalen kurve träume...nicht nur der kommerz ist
unser tod...

aber das du so wenige 6er geschrieben hast glaub ich dir nicht ;)

NKBS
Erfahrener Benutzer

Beitrag von NKBS »

Gevatter Rhein hat geschrieben:Ist es denn nötig, um jeden Preis 'durchzusingen' ?

Ketzerische Frage...
nötig isch nur dr Tod...

aber angesichts vo de jetzige situation wärs vilicht besser d kräft z bündle und nit 90 minute halbherzig duresinge, defür phasewiis richtig lut z werde

Zemdil
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zemdil »

Marylou hat geschrieben: ... dorum PRO GC
Bild
Bellach SO hat geschrieben:Merke: Früher war es nicht nur anders, sondern auch besser ]

brave Bueb! Bild
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***

aber nid dr Josef

maryjane
Neuer Benutzer

Beitrag von maryjane »

Gevatter Rhein hat geschrieben:Ist es denn nötig, um jeden Preis 'durchzusingen' ?

Ketzerische Frage...
ich persönlich singe wenn ich singen will! ich will niemandem etwas beweisen... "ehrliche" stimmung ist herrlich...

Marylou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Marylou »

Ketzerische Frage...
wär schön, erwart ich aber gar nid, aber wenn me öpis singt, denn sölls au nach öpis töne und nid nur wiene gemurmel in 8 vrschiedene tempi und 1,5 halbhärzige durchgäng... ;)

Marylou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Marylou »

Zemdil hat geschrieben:Bild
hehe, bisch e doooooofe! :D :rolleyes: isch halt, wenn me nur die halbe sätz liest gäll! ;)

sek. Milieu
Erfahrener Benutzer

klar ists nicht nötig 90 minuten durchgehend was zu singen...
aber es darf doch erwartet werden, dass wenn der ganze block
5 minuten lang hüpfen und sparring boxen (gelle ajf) kann, dass
es auch möglich sein sollte wenigstens ein lied durchzusingen oder
sogar noch ein zweites mal zu wiederholen?

Bandita
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bandita »

maryjane hat geschrieben:die alte sin eifach zum mitsinge/lerne, die neue muesch dehei uswändig lerne damit dr in dr kurve nid blöd agmacht wirdsch welder d tonleitere nid stimmt :D ..... um was gohts dir bimene fcbspiil? ich möcht mi fcb gseh und ich möchten nodürlich au stimmlich unterstütze und das ufe cooli art mit lieder woni cha drhinter stoo....
Also, ich ha d'Lieder au nid dehei uswändig glernt, irgendeinisch kasch die aifach...und au wenn de Text nid ganz uswändig kasch, singsch das wo goht, und de Räst machsch "lalallalalalalalala"! Und do macht di niemerts blöd a, uff jede Fall nid die wo ich kenn... :cool:
Mir gohts um s'ganze, vor allem natürlig scho um ä FCB...!

Aber weisch, es isch kei Wettkampf, wer jetzt mehr singt und wer mehr usswändig ka...es goht do drum, dass me singt, will me Emotione hed! ;)

Antworten