transaction abortedandreas hat geschrieben:Omg?
Über Internet isches gange?![]()

Das ist schon in Ordnung so.pete boyle hat geschrieben:weisst du, ich hasse klugscheisserei
ich habe meine tickets, aber es sollte doch möglich sein dass man ein einigermassen vernünftiges internet ticketing hinkriegt
Meine Güte, mit däm het jede Ticketabieter Problem. Wenn uf eimol 10'000 Lüt wän ilogge, isch es jo klar, dass es nüm funktioniert. Do isches eigentlich zimlich egal, öb FCB, Ticket Corner oder weisswas.. Natürlich isches müehsam, aber es isch für alli glich.. That's life.pete boyle hat geschrieben:weisst du, ich hasse klugscheisserei
ich habe meine tickets, aber es sollte doch möglich sein dass man ein einigermassen vernünftiges internet ticketing hinkriegt
Glaubsch jo selber nid, dass das 10'000 sind wone Account und no keiDragon hat geschrieben:Meine Güte, mit däm het jede Ticketabieter Problem. Wenn uf eimol 10'000 Lüt wän ilogge, isch es jo klar, dass es nüm funktioniert. Do isches eigentlich zimlich egal, öb FCB, Ticket Corner oder weisswas.. Natürlich isches müehsam, aber es isch für alli glich.. That's life.
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
Kei Ahnig wiävil dass es sin. Früehner het mä Tickets no abemene Blöckli grisse becho, weiss halt jetzt au nid, es isch damals scho es bits besser gsi, das stimmt..andreas hat geschrieben:Glaubsch jo selber nid, dass das 10'000 sind wone Account und no kei
Ticket für e Match hän...Vilicht 500-1000, und das sött e guete
Server überlebe. S neue Online-Ticketing isch eifach grosse Scheisse,
das hän mir jo au scho vorher gwüsst... Es isch jo scho langsam, wenn
1 Person druff surft...![]()
so denäbe bini nid mol gsiSchranz hat geschrieben:Aufgrund der grossen Nachfrage haben wir beschlossen den Verkauf via Internet bis auf weiteres einzustellen.
Besten Dank für Ihr Verständnis
Es ist ein gutes Ticketingsystem! Jedes andere Ticketing würden auch schlapp machen,wenn sich so viel Leute gleichzeitig anmelden wollen!pete boyle hat geschrieben:weisst du, ich hasse klugscheisserei
Bist du sentimental-nostalgisch drauf? Stell dir vor, 25'000-JK-Inhaber hätten sich an einer Vorverkaufsstelle ihre Tickets vom Blöckli reissen lassen müssen. Dass es jetzt zu einem Engpass kommt, war doch vorprogrammiert.Dragon hat geschrieben:Kei Ahnig wiävil dass es sin. Früehner het mä Tickets no abemene Blöckli grisse becho, weiss halt jetzt au nid, es isch damals scho es bits besser gsi, das stimmt..![]()
Obwohl ich dr Ticketcorner Hass wäge dr Abzocki, mues ich sage, dass dies besser Regle. Die beschränke d Ahzahl Zuegriff uf dr Server so, dass alli wo inekömme guet könne bstelle.Pace hat geschrieben:Es ist ein gutes Ticketingsystem! Jedes andere Ticketing würden auch schlapp machen,wenn sich so viel Leute gleichzeitig anmelden wollen!
und warum?Laca hat geschrieben:Stellt euch vor, das Online-Ticketing wäre superschnell, die Tickets innert Kürze weg.
Alle in der Geschäftsstelle, BAZ etc. anstehenden Leute müssten dann aber ohne Ticket nach Hause.
Und das wäre auch nicht gerade in Ordnung.
Ich habe noch nie etwas anderes behauptet.. Zuerst lesen, dann schreiben..Zelig hat geschrieben:Bist du sentimental-nostalgisch drauf? Stell dir vor, 25'000-JK-Inhaber hätten sich an einer Vorverkaufsstelle ihre Tickets vom Blöckli reissen lassen müssen. Dass es jetzt zu einem Engpass kommt, war doch vorprogrammiert.