stirbelwurm hat geschrieben:klar ist ja auch süpi-düpi-tschämpioonsliige-zyt... do bruche plötzlich wider alle e saisoncharte...
cheers
Das isch richtig und guet so.. Ich freu mi scho uf all diä Kommentär wider, "ich bi sit 30 Johr FCB-Fan, also bitte..!" ich weiss nume niä so genau, wo diä während dr Nati-B gsi sin.. Jä guet, es chunnt scho guet! Letschtändlich wirds fürs erschte und letschte Spil scho no gnueg Tickets geh. Oder worum sin s'letschte mol so wenig Lüt gsi gege Sporting? Naja.. Hunting for Glory
"..Irgendwann kommt für jeden mal der Tag, an dem man sich entscheiden muss, auf welcher Seite man im Leben ist, auch wenn es noch so sehr weh tut. Und wenn ihr lesen könnt, dann seht euch an, was auf unsern Fahnen steht: "Bis zum bitteren Ende" wollen wir den Weg mitgehn.
Mr. T hat geschrieben:zeigts bi ebberem d packages no ah? i ha se mol gseh gha (dört sin no kei tix dinne gsi) aber jetzt gsehni d packages au nüm (bzw d saisonkartene au nid)
Dito, war bei mir genauso. Um 9.15 zeigte es mir die UCL-Packages an, waren dann aber keine Tickets drin, jetzt zeigt es gar nichts mehr an.
pete boyle hat geschrieben:internet ticketing wieder mal unfähig... zum glück hab ich meine tix schon... dass es praktisch unmöglich ist für jemand anderes zu bestellen ist zum kotzen
stirbelwurm hat geschrieben:und überhaupt... es wäre mal an der zeit, dass einer hier ein bild postet, wie sie schlange stehen....
cheers
Here you are:
"..Irgendwann kommt für jeden mal der Tag, an dem man sich entscheiden muss, auf welcher Seite man im Leben ist, auch wenn es noch so sehr weh tut. Und wenn ihr lesen könnt, dann seht euch an, was auf unsern Fahnen steht: "Bis zum bitteren Ende" wollen wir den Weg mitgehn.
Mr. T hat geschrieben:no 200 mol aktualisier denn gohts hoffentlig widr
jetzt brich i denn in panik us und renn ind bivoba..
Dört sin Kollege vo mir an 4. Stell in dr Schlange und immer noni dra gsy.
Und dört hets 100 Lütt... Kasch genauso guet 2-3 h warte, denn wird
s Ticketing wider goh. MK isch eh voll bis denn...
andreas hat geschrieben:Dört sin Kollege vo mir an 4. Stell in dr Schlange und immer noni dra gsy.
Und dört hets 100 Lütt... Kasch genauso guet 2-3 h warte, denn wird
s Ticketing wider goh. MK isch eh voll bis denn...
Oh jä, das sin die beste. Immer genau die vor mir entscheide sich 100mol um. "Jä und wie ischs im B" .... "Jo nei denn luege mr mol im C" ..... "Jä und was isch mit em D" ... "Ah, G gits jo au no"....
weisst du, ich hasse klugscheisserei
ich habe meine tickets, aber es sollte doch möglich sein dass man ein einigermassen vernünftiges internet ticketing hinkriegt