Frindschaftsspiil gege Muttenz
- Realist
- Erfahrener Benutzer
Zanni scheidet mit einer Platzwunde am Kopf aus.
I finds eifach super was do, siggs nach Natiisätz oder sunschtige Testspiel, immer wieder für meldige chöme. Klar cha immer öppis passiere aber grad bi so Testspiel sött me doch echli meh Vernunft lo walte und halt emol zruggzieh und nid uf jede Ball wie bimene Ernstkampf.
I finds eifach super was do, siggs nach Natiisätz oder sunschtige Testspiel, immer wieder für meldige chöme. Klar cha immer öppis passiere aber grad bi so Testspiel sött me doch echli meh Vernunft lo walte und halt emol zruggzieh und nid uf jede Ball wie bimene Ernstkampf.
[CENTER]Copyright by Realist-alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.
- Bellach SO
- Erfahrener Benutzer
Hesch du mol sälber Fuessball gspielt?Realist hat geschrieben:Zanni scheidet mit einer Platzwunde am Kopf aus.
Vorwärts.........................................................................FCB ! ! !
- Bellach SO
- Erfahrener Benutzer
Ebe... also bi mir isch jedefalls so: Wenn i ufem Platz stand, denn will i immer gwünne. I ka nid im ne Spiel locker in d'Zweikämpf und im ne andere Spiel jede Zweikampf aggressv fertig füehre...Realist hat geschrieben:Ja, ungefähr 8 joor.
Und meischtens ischs ebe scho so, dass sich dä verletzt wo zruggzieht...
Vorwärts.........................................................................FCB ! ! !
- Realist
- Erfahrener Benutzer
Do hesch recht, das sag ich mine Jungs au immer, wen dr ine Zweikampf gönd zien dure sünsch macheder euch nur weh. Wär bi mir wohrschinlig au no eso weni no chönt spiele, dr Ehrgiz ufem Feld isch halt do. Aber ich denk uf dem Niveau wo dr FCB spielt, Super Ligue womer doch sött presänt si und den e Testspiel gege Muttenz naja....Bellach SO hat geschrieben:Ebe... also bi mir isch jedefalls so: Wenn i ufem Platz stand, denn will i immer gwünne. I ka nid im ne Spiel locker in d'Zweikämpf und im ne andere Spiel jede Zweikampf aggressv fertig füehre...
Und meischtens ischs ebe scho so, dass sich dä verletzt wo zruggzieht...
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.
-
- Erfahrener Benutzer
weisch jo gar ned wies passiert isch. sone wunde chan au bimne normale chopfballduell vorcho, aber hauptsach wieder gjommeret..Realist hat geschrieben:Do hesch recht, das sag ich mine Jungs au immer, wen dr ine Zweikampf gönd zien dure sünsch macheder euch nur weh. Wär bi mir wohrschinlig au no eso weni no chönt spiele, dr Ehrgiz ufem Feld isch halt do. Aber ich denk uf dem Niveau wo dr FCB spielt, Super Ligue womer doch sött presänt si und den e Testspiel gege Muttenz naja....
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
- Realist
- Erfahrener Benutzer
Jommere tönt bi mir andersch. Chunt mir so vor also schribis, wen de e Problem hesch drmit lieses nid oder Antwort nid. Villicht ischer au über die eigene Bei gstolperet und ufe Kopf gheit !!!dasto hat geschrieben:weisch jo gar ned wies passiert isch. sone wunde chan au bimne normale chopfballduell vorcho, aber hauptsach wieder gjommeret..

- Agent Orange
- Erfahrener Benutzer
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
nunja, der spielte ja dann bald auf dem rechten Flügel, obwohl er eigentlich ein Knipser war... Man könnte ja auch mal Streller in die Innenverteidigung stellen und schauen, wie er eine schlechte Leistung erbringt...ZUGLO hat geschrieben:Het meh au sch vo me andere Gmeint vo er 2Töpf gege Liestal gschosse het,jetzt isch er wieder in Holland.weiss nit emol meh dr Name vo däm Brasilianer.
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!
- Asselerade
- Erfahrener Benutzer
was heisst hier kaufen lassen? ich war schon immer auf der seite des CL...Hennes&Mauritz hat geschrieben: Du hast dich von den anderen eh kaufen lassen..also kannst du hier nicht mitreden. Übrigens, ist könig auch mitglied von SLM...frage mal sein handy..
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans