Das gits jo gar nid! U wenn das ä Penalty sötti gsi sie hätti dr Smiljanic Gäl sölle gse, u das hätti Platzverwies betüdet, da scho eimol Gäl!
word wordDome hat geschrieben:Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer Hoyzer
Blutengel hat geschrieben:Däge (weiss nit welle) goht über rächts, passt ine ufe Gimenez dä giten witer ufe Delgado neeeeeeiii dä vestolpert de Ball doch jetzt, er holt en zrugg, luegt, steil ufe Tschimi....elei vordem Bettoni, Schuss...GOOOOOOOOOOOAAAAAAALLLLLLLL, e wunderschöns Tunello zwüsche de Bei vom Bettoni dure nachem Zuckersteilpass vom Delgado![]()
Also beim Zi!rü Derby bin ich eingeschlafen, evtl. lag das aber vor allem an mir und nicht am Spiel...DerZensor hat geschrieben:ja ich weiss auch nicht wieso... Der Gegner war einfach Sackschwach und ich bin dank dem Moderator fast eingepennt - Wenn man vorher FCZ-GC gesehen hat war dieser Match das reinste Schlafmittel
ok, mit em gegner hesch natürlich scho recht... nur wohär näh? zumal dr gegner au (zumindest in dr asl) nur so guet isch wie's dr fcb zue loht...DerZensor hat geschrieben:ja ich weiss auch nicht wieso... Der Gegner war einfach Sackschwach und ich bin dank dem Moderator fast eingepennt - Wenn man vorher FCZ-GC gesehen hat war dieser Match das reinste Schlafmittel
Ich will bessere Gegner!
Schaemm di...d Woesch kasch au no nochem Match mache...heieiei...Blutengel hat geschrieben:5:2 dure D.Däge und jetzt no dr Ergic
Dis mol leider lei Bricht, bi grad am Wösch mache gsi![]()
Tja, e langwiiligs Spiel mit 7 Goal...wie au immer...gwuessi Luett waerde im Laebe nit zfriedegstellt...schaad was dr Erfolg bi gwuesse agriichtet het...DerZensor hat geschrieben:ich bleibe bei meiner Meinung:
DIESER MATCH WAR VERDAMMT GAY UND LANGWEILIG
Ein Spieler wie Ivan Ergic sollte zuerst 4 x in der 1.Liga-Mannschaft mitkicken.Fire of Basle hat geschrieben:Tja, e langwiiligs Spiel mit 7 Goal...wie au immer...gwuessi Luett waerde im Laebe nit zfriedegstellt...schaad was dr Erfolg bi gwuesse agriichtet het...
Aber ebe, do unterscheidet sich, waer sich au ab kleine Sache kah freue...do durre isches schoen, dass es Luett git wie dr Ivan Ergic! ! ! Daem isch wahrschinlig egal gsi, wie dr Schiri pfiffe het oder ob mir 1:0 oder 5:2 gwunne haen...hauptsach aer het e paar Minute doerfe/koenne spiele...think about!
So fucking postings wie das isch absolut faehl am Platz und zeigt, dass DU wieder Mol nuett verstande hesch...ischer villicht depressiv gsi und fallts ihm uf daem Waeg villicht liichter sich wieder drah zgwoehne...wenn de kei Ahnig hesch, denn halt eifach dis Muul...Mongo!Rotblau hat geschrieben:Ein Spieler wie Ivan Ergic sollte zuerst 4 x in der 1.Liga-Mannschaft mitkicken.
Selber Mongo!!!!!! Du hast keine Ahnung!Fire of Basle hat geschrieben:So fucking postings wie das isch absolut faehl am Platz und zeigt, dass DU wieder Mol nuett verstande hesch...ischer villicht depressiv gsi und fallts ihm uf daem Waeg villicht liichter sich wieder drah zgwoehne...wenn de kei Ahnig hesch, denn halt eifach dis Muul...Mongo!![]()