BSC YB - FC Basel LIVE
- Entertainer
- Erfahrener Benutzer
[quote="Fire of Basle"]Tor des Jahres? Ka do Mol au oebber chli usfierlicher brichte, oder sin dr genau so emotionslos wie dae schlaechti Kommentator?
]
Eggball Rossi vo links, dr Ball kunnt gut in d Mitti, dr Bettoni fuschtet bis an d 16 Linie. Dört stoht dr Delagdo und nimmts runde Läder Volley und trifft miteme satte Schuss (Fade) uf die rächti Site...Goooooaaal...Goaaaaaall.GGGGGGGGGGOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Gnueg Emotione

Eggball Rossi vo links, dr Ball kunnt gut in d Mitti, dr Bettoni fuschtet bis an d 16 Linie. Dört stoht dr Delagdo und nimmts runde Läder Volley und trifft miteme satte Schuss (Fade) uf die rächti Site...Goooooaaal...Goaaaaaall.GGGGGGGGGGOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

Gnueg Emotione

- laola......
- Neuer Benutzer
- Schreckmöpfli
- Erfahrener Benutzer
U wieder ä gäli für Basel! Füre P.Degen! Wenn kunnt dr erschti YB spieler ä Gäli über? Verdammi nomol!!zul alpha 3 hat geschrieben:wenn ich das mal zusammenfassen darf:
fcb offensive auf der höhe.
delgado schon jetzt für mich man of the match.
zanni und degen gefallen. jimmy noch etwas unscheinbar.
rossi im dienste der mannschaft.
vorne yb ausser neris schuss harmlos.
zwyssig mit gutem stellungsspiel. huggel und müller habe ich noch nicht gesehen. kleber mit viel drang noch vorne.
schiri:
häberlis aktion gegen rossi - nix
handspiel bei delgados schuss - nix
eugster aktion gegen rossi - nix
rochat mäzzli - nix
--> wtf ????

-
- Erfahrener Benutzer
- joggeliwurscht
- Erfahrener Benutzer
- gofastgowin
- Erfahrener Benutzer
Das darf doch nid sii
P.Müller schiesst es E.Tor
1:3
P.Müller schiesst es E.Tor
1:3
FC BASEL 4-EVER
(c) gofastgowin, 2007 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: gofastgowin, 2007)
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: gofastgowin, 2007)
- crazychillbär
- Erfahrener Benutzer
- joggeliwurscht
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- gofastgowin
- Erfahrener Benutzer
YB isch wie verwandlet us de Kabine zrugg cho.
Dr FCB muess gfeligscht s Spiel wieder a sich risse
Dr FCB muess gfeligscht s Spiel wieder a sich risse
FC BASEL 4-EVER
- Maischter04
- Erfahrener Benutzer
- Fire of Basle
- Erfahrener Benutzer
Blutengel hat geschrieben:Eggball Rossi vo links, dr Ball kunnt gut in d Mitti, dr Bettoni fuschtet bis an d 16 Linie. Dört stoht dr Delagdo und nimmts runde Läder Volley und trifft miteme satte Schuss (Fade) uf die rächti Site...Goooooaaal...Goaaaaaall.GGGGGGGGGGOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Gnueg Emotione

Haett aber bi jedem Gool sone usfierlichi, emotionali Brichterstattig erwartet...

FC BASEL === SCONVOLTS BASILEA 1998 === FC BASEL
-
- Erfahrener Benutzer
Dä alti Sack hät me eh nid dörfe hole.. dä het mi bim FCB nonie überzügt!bumbui hat geschrieben:Hei wie söll das gah? Är kunnt jo kopsvora a Ball ane!
Vorallem dunkts mi Basel schloft im Moment! Was isch los ir Verteidigung?
Wie dr wikinger scho gschriebe het, so frei dörf er nid zum Pass ko!
Mini Biträg richte sich an d Lüüt wo im FCB Forum läse und dörfe nid kopiert oder wiiter verbreitet wärde!
-
- Erfahrener Benutzer