Ich ha mol usgrechnet dass ich pro match ca. CHF 50 Fr. nur für d Getränk usgib..
Ha scho gseh dass e paar s Bier in Bächer abfülle vor em Stadion..?! Dörf me dass denn eifach inne ne?
Wie lauft das genau mit de Getränk?

Merci
wie gseht eigentlich mit em ässe us?BaselWirdMeischter hat geschrieben:Hallo Zämme...
Ich ha mol usgrechnet dass ich pro match ca. CHF 50 Fr. nur für d Getränk usgib..
Ha scho gseh dass e paar s Bier in Bächer abfülle vor em Stadion..?! Dörf me dass denn eifach inne ne?
Wie lauft das genau mit de Getränk?![]()
Merci
Scho oft gmacht. Getränk in Bächer abfülle, denne ine neh. Einzigs Problem:BaselWirdMeischter hat geschrieben:Hallo Zämme...
Merci
BaselWirdMeischter hat geschrieben:Ich ha mol usgrechnet dass ich pro match ca. CHF 50 Fr. nur für d Getränk usgib..
bist du nicht der, welcher in der halbzeitpause von sanitätern mitgenommen wurde?BaselWirdMeischter hat geschrieben:Hallo Zämme...
Merci
lol. der sah auch ziemlich übel aus, man muss der bescheuert sein.Knoflicek hat geschrieben:bist du nicht der, welcher in der halbzeitpause von sanitätern mitgenommen wurde?
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
ein Depp mitsamt Knaller wurde in Fans geworfen und ist dann explodiert?Master hat geschrieben:geht etwa in die gleiche kategorie wie der depp mit dem knaller (nicht bengale!), der mitten in die fans rein geworfen wurde und dort explodiert ist![]()
nimmsch es leers 10 pack schachtle tuesch sie so drihstelle hend mind.8 becher platzandreas hat geschrieben:Scho oft gmacht. Getränk in Bächer abfülle, denne ine neh. Einzigs Problem:
i ha no kei so Behälter gfunde, wo me ka grad 6 Bier dristelle. Ka me die neume
kaufe? Sunscht halt ebe: 2 Bächer pro Person.
Wie isch das eigentlig bi internationale Spiel, wo kei Alk usgschänkt wird? Au erlaubt, oder nur alkfreyi Getränk, oder gar keini?andreas hat geschrieben:Scho oft gmacht. Getränk in Bächer abfülle, denne ine neh.
Sälber baschtle! ;-)i ha no kei so Behälter gfunde, wo me ka grad 6 Bier dristelle. Ka me die neume kaufe?
Wie soell das kontrolliert wärde ob es Getränk Alk dinne het oder nit (Wiskey-Cola gseht au no wie Cola ussBasilou hat geschrieben:Wie isch das eigentlig bi internationale Spiel, wo kei Alk usgschänkt wird? Au erlaubt, oder nur alkfreyi Getränk, oder gar keini?
Ebe, drum han ich jo gfrogt öb me alkfreyi Getränk dörf inenäh. Uf d Idee, si Bier vorhär schnäll in Schlossgold-/Clausthaler-/etc.-Büggse umzfülle, hätt denn jede sälber dörfe koh. ;-)Lupinin hat geschrieben:Wie soell das kontrolliert wärde ob es Getränk Alk dinne het oder nit (Wiskey-Cola gseht au no wie Cola uss), meinsch der Security-Fritz degustiert oder analysiert dies Gsöff no uff Alkohol? Einzig er schnüfflet dra rum, aber i glaub bime normale Bier und eme alkoholfreie schmöggsch au das nit gross.
wär ich n security-fritz, würd ichs machenLupinin hat geschrieben:Wie soell das kontrolliert wärde ob es Getränk Alk dinne het oder nit (Wiskey-Cola gseht au no wie Cola uss), meinsch der Security-Fritz degustiert oder analysiert dies Gsöff no uff Alkohol? Einzig er schnüfflet dra rum, aber i glaub bime normale Bier und eme alkoholfreie schmöggsch au das nit gross.
I glaub wenn nit grad schwanksch und en 5 Meter witi Alkfahne dur d`Wält ziesch wird er di au is Stadion loh.
andreas hat geschrieben:Wir wollen euch kämpfen sehen, nicht die Haare schön!
Du bisch no e greenhorn, oder?BaselWirdMeischter hat geschrieben:Hallo Zämme...
Merci
hatten wir alles schon früher, Fondue-Plausch auf dem BahndammSharky hat geschrieben:mann, mann, mann...die froge wieder....
dörf me Joints mit ihneneh? Oder nur ohni Shit dinne? Teste die das an de internationale Spiel?
Mann, mir hän im Winter scho ganzi Thermokanne mit Rumpunsch oder ähnlichem mit ihne gnoh, überhaupt kei Problem....nägscht mol nimmi no e Grill mit und denn gits e riese Party![]()
![]()
Was machst denn du für Schmalspur-CocktailsLupinin hat geschrieben:Wie soell das kontrolliert wärde ob es Getränk Alk dinne het oder nit (Wiskey-Cola gseht au no wie Cola uss)
Das mit dem Grill war aber noch im alten JoggeliSharky hat geschrieben:Mann, mir hän im Winter scho ganzi Thermokanne mit Rumpunsch oder ähnlichem mit ihne gnoh, überhaupt kei Problem....nägscht mol nimmi no e Grill mit und denn gits e riese Party![]()
Definitiv! Sött eher biz nach Ice-Tea usgsehKawa hat geschrieben:Was machst denn du für Schmalspur-Cocktails![]()
genau, der knaller war echt gefährlich...Master hat geschrieben:lol. der sah auch ziemlich übel aus, man muss der bescheuert sein.
geht etwa in die gleiche kategorie wie der depp, der einen knaller (nicht bengale!) mitten in die eigenen fans geworfen hat.
Früher konnte man in der Pause schnell rausgehen und nachfüllen.zinni hat geschrieben:konnte mit meinem alkoholhaltigen bier rein laufen.
BaselWirdMeischter hat geschrieben: PS: Die Dönner...Das isch rohs Pouletfleisch!! Ha s letscht mol die Tirkin miesse zrecht wiese dass ich das nid iss! Ha aber s geld zrug griegt.. Sie het aber blöd gmacht
![]()
Wie willst du 9 Becher tragen? Hast du dir ein 10-Pack Schachtel gezogen?BaselWirdMeischter hat geschrieben:Merci für d Antworte...
Wird am Samstig s Bier und dr Ice Tea abfülle...
9 x Getränk = 9 x 4 dl = 3,6 Liter
105 min / 3,6 Liter = 0,34 dl pro Minute..=)
So viel isch es gar nid:
Ab hüt wird ich nie me öbis an dene Ständ kaufe!!
PS: Die Dönner...Das isch rohs Pouletfleisch!! Ha s letscht mol die Tirkin miesse zrecht wiese dass ich das nid iss! Ha aber s geld zrug griegt..
Sie het aber blöd gmacht
![]()