Spendegälder - wo ahne drmit
- Warteck1856
- Erfahrener Benutzer
- Hennes&Mauritz
- Erfahrener Benutzer
- stacheldraht
- Erfahrener Benutzer
hmm, luegsch mol an de mätch - d juniore verkaufe jo match heftli.. suechsch dört e stand wo e erwagsene isch und gisch däm s gäld für d juniore abteilig. susch afroge via fcb.ch.FEDERER hat geschrieben:da ich (bis jetzt...) nicht in der Muttenzerkurve bin, und deswegen nichts mit dem dv zu tun habe, würde ich gerne meinen betrag dem Nachwuchs spenden.
weiss jemand wie man das machen kann?
- DangerMouse
- Erfahrener Benutzer
eso guet d ohre spitze kanni nid, as i vom C us ebbis wurdi verstohHennes&Mauritz hat geschrieben:nur kurz...d ohre und d auge an dä mätch immer bits offe bhalte, denn wird me scho gseh für was d gälder brucht wärde...sin halt die viele kleine sache und die wenige grosse wo zämme s gäld verzehre...also bedänke sin nid grächtfertigt...

100.- sind überwiesen!
es kunnt ebbe so wies kunnt und so wies kunnt kunnts ebbe guet!
du bist bestimmt nicht der einzige der choreos vermisst (ich vermisse sie extrem), aber bis die auflagen nicht aufgehoben werden rechne ich nicht mit einer, wer die mk kennt weiss sie haben eine linie und die wird durchgezogen.boreristnervös hat geschrieben:Ich find d MK sött Choreos widr in d "Fankultur" iibringe.
Bin ich dr einzig wo Choreos vrmisst?
Wer hat was von 200.-- gesagt? Wie dem auch sei: Ich will nicht anonym spenden, sondern nur nicht den Betrag von 199.-- mit meinem Avatar und meiner Identität verknüpfen. Tscheggsches?uiggi99 hat geschrieben:Em villicht ha i do jo öbbis falsch vrstande, aber wie willsch anonym blibe wenn du nid 199.- sonder 200.- ybrwiisisch???
Hehe, jep alles klar, ha nur dänggt dass di name jo mit dr yberwiisig sowiso übertreit wird - ergo - nid anonym... (200.- isch nur e bispil gsi)Zelig hat geschrieben:Wer hat was von 200.-- gesagt? Wie dem auch sei: Ich will nicht anonym spenden, sondern nur nicht den Betrag von 199.-- mit meinem Avatar und meiner Identität verknüpfen. Tscheggsches?
Ivan DU Bestie!
Leider isch die ganzi Aktion geschtert e bitz an mir verby gange (bi nüm so viel online, sit's im Gschäft e Aschiss gäh het wäge übermässigem Internet-Gebruuch
)... immerhin han ich grad no rächtzittig mitkriegt, dass und wo d Übertragig stattfindet. Aber au wenn ich halt jetz nid im vorus e Spändezuesag gmacht ha, söll mi das nid dra hindere, dr MK gliich öppis in Topf z gheie. Muess eh grad yzahlige mache. 
E Fuffzger isch unterwägs...

E Fuffzger isch unterwägs...
© Basilou, 2024
Meine Worte!Bibamus hat geschrieben:respäggt an alli wo das gäld jetzt an d mk dien spände!
aber "forderige" demit verknüpfe findi unnötig, das geld wird sicher sinnvoll igsetzt, kei angst...
My Hunni isch morn au uffem Konto (mitme liebe Gruess vom FCB-Forum und Das Parlament...

[SIGPIC]http://is.blick.ch/img/txt/F/z/QmFzZWwg ... 0xA_35.gif[/SIGPIC]
- chesterfield
- Erfahrener Benutzer
- gruusigeSiech
- Erfahrener Benutzer
Zahlung erledigt. Allerdings ohne Bekanntgabe meines Forum-Nicks.
[LEFT][/LEFT]
[CENTER]© gruusigeSiech[/CENTER]
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" und andere Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.
[CENTER]
[/CENTER]
[CENTER]© gruusigeSiech[/CENTER]
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" und andere Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.
[CENTER]
[/CENTER]